Nove lokomotive za TENT

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby mvbg1 » 18. 04. 2017. 16:05 GMT +0000

A to za Flirt-ove da i ne spominjemo. Kakve su ono bese sve price isle sto se tice Flirta? Jeste da je :OT ali se mora spomenuti jer ocigledno da postoji paralela u ovoj prici o TENT-ovoj lokomotivi i pricanju( da ne iskoristim ruzniju rec:LUPETANJU) o EMV serije 413.
"To ustvari i nije Svajcarski voz",je po meni najsimpaticnija i najgluplja recenica koju je neko odvalio ovde.
"Taj voz i ne moze da ide po nasim prugama" ili "Uvalili su nam voz kome ne rade kocnice", "Plasticno :S ",i mnogo mnogo toga drugog.
Ja ne mou da razumem osobu koja odmah proglasi nesto za :S,a da pojma o pojmu nema sto se tice tog proizvoda. Ali najlakse je nesto proglasiti za lose samo zato sto je iz Kine.

Sta cemo sa cinjenicom da Kina ima najrazvijeniju mrezu zeleznickih pruga velikih brzina,na kojima saobracaju vozovi koji su delo njihove pameti i koji su napravljeni u njihovim fabrikama.
Sta cemo sa cinjenicom da Kinezi sada od Sangaja do Pekinga tim istim vozovima gde je razdaljina 1320km putuju za nesto manje od 5 sati.
Pa nisu Kinezi ove lokomotive koje je kupio TENT poceli juce da proizvode,i one nisu proizvod neke copy-paste manufakture u nekoj provincionalnoj *CENZURA!* gde rade "robovi za saku pirinca",vec je to ozbiljna korporacija sa dugim stazom i brojem proizvedenih lokomotiva raznih serija i tipova koji prelaze na hiljade serijskih komada.

mvbg1
Ložač
 
Posts: 462
Joined: 04. 02. 2012. 16:41 GMT +0000

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby mladen86 » 18. 04. 2017. 19:45 GMT +0000

mvbg1 wrote:
mladen86 wrote:Al ce bit kukanja kad se to cudo pokvari :S

Kakvo kukanje? Zasto spominjanje "tog cuda" u negativnom kontekstu kada ne znate nista o ovoj lokomotivi i njenim karakteristikama i istoriji njenog saobracanja? Mozda,vase negativno komentarisanje ovog "cuda" potice iz cinjenice da je u pitanju Kineski proizvod? Cak i ako se pokvari,sto nije nemoguce(Siemensovi VECTRONI su imali ogromne probleme prilikom testnih voznji pa su sad preplavili Evropu),lokomotiva ima garantni rok za vreme koga proizvodjac ima obavezu da otkloni kvar.


Jeste. Ovaj lok ako pogledas sjaji na njega da ni jednu svoju kinesku ideju nema. Sve kradjeno sa evropskim loksama. Proizvodjac kupuje delove od nepoznatih proizvodjace koje ko zna dokle ce uopste i postati i dad kakvog kvalitet radi i kojeg kvaliteta materiala rade. Sta ako nedaj boze posle pet god nesto se desi sa loksom i uopste nece moci da nabave delove za njega ili ako nabave troduplo kosta. U kini kod vecih kvarova i ne poprave lokse samo ih menjaju na novu. Pozadina CRRC zuzhou ili kako se to pise je izmutjen totalno offshore firmama i previse donacije i korupcije kineske drzave itd. CRRC vec se izbrukao u pakistánu i singapuru sa isporucenim nekoristljivim sredstvama.

JA ipak mislim da jeftinije ce kostati kasnije puno skuple (ali nadam se da necu bit u pravu.)

Kina je kina.
mladen86
Ložač
 
Posts: 330
Joined: 13. 04. 2007. 17:58 GMT +0000
Location: budimpesta

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby Elmer Davez » 18. 04. 2017. 20:24 GMT +0000

Ene,ima Knorr master-kontroler,isti ko na 711.
Kina nije proizvođač limenih igračaka,imaju svemirsku tehnologiju a u železničkoj oblasti su se dokazali.
...Aj tink,diz iz bigining of bjutiful frendšip
User avatar
Elmer Davez
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 989
Joined: 03. 07. 2008. 15:39 GMT +0000
Location: Zrenjanin,Banatska magistrala

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby petar 1116 » 18. 04. 2017. 21:48 GMT +0000

lokomotiva je radjena po sablonu kao i sve lokomotive nove generacije.. a ukljucene su firme iz evrope, tako da aj zdrao.. 8)
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 754
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby shuca » 18. 04. 2017. 22:16 GMT +0000

Elmer Davez wrote:Ene,Kina nije proizvođač limenih igračaka


Novo narodno predanje kaze----Bog je stvorio svet, sve ostalo napravise Kinezi.. :lol:
User avatar
shuca
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2258
Joined: 25. 11. 2006. 16:34 GMT +0000
Location: bgd

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby mvbg1 » 18. 04. 2017. 23:47 GMT +0000

mladen86 wrote:
Jeste. Ovaj lok ako pogledas sjaji na njega da ni jednu svoju kinesku ideju nema. Sve kradjeno sa evropskim loksama. Proizvodjac kupuje delove od nepoznatih proizvodjace koje ko zna dokle ce uopste i postati i dad kakvog kvalitet radi i kojeg kvaliteta materiala rade. Sta ako nedaj boze posle pet god nesto se desi sa loksom i uopste nece moci da nabave delove za njega ili ako nabave troduplo kosta. U kini kod vecih kvarova i ne poprave lokse samo ih menjaju na novu. Pozadina CRRC zuzhou ili kako se to pise je izmutjen totalno offshore firmama i previse donacije i korupcije kineske drzave itd. CRRC vec se izbrukao u pakistánu i singapuru sa isporucenim nekoristljivim sredstvama.

JA ipak mislim da jeftinije ce kostati kasnije puno skuple (ali nadam se da necu bit u pravu.)

Kina je kina.

Nisi mi odgovorio ni na jedno pitanje smisleno. Vec si se upustio u brdo subjektivnih dozivljaja i pausalnih misljenja.
Odakle ti pomisao da ova lok. nema nista Kinesko??? Jesi li mozda bio na njoj i popisao sve delove i uverio se da su to proizvodi koji su copy-paste. Ja ti napisem da je CRRC ozbiljna koorporacija a ti mi odgovoris da kupuju delove od nepoznatih i neproverenih proizvodjaca. Kako znas da su nepoznati i neprovereni? Kome su nepoznati i neprovereni? Nama u Evropi??? Ma daj,pa nismo deca pa da potezemo ovakve pokusaje u dokazivanju nedokazivog. ili mozda jesmo,barem jedan od nas dvojice,a?
Odakle ti informacija da je CRRC u mutnim vodama sa offshore firmama??? Ako imas molio bih te da nam to dokumentujes ovde na forumu a ne da pausalno iznosis neke stvari za koje bi mi trebali kao da poverujemo.
Dalje,kazes da se u Kini lokomotive ne popravljaju nego odmah menjaju za nove. Hahahahahah,vecu glupost odavno nisam cuo.
mvbg1
Ložač
 
Posts: 462
Joined: 04. 02. 2012. 16:41 GMT +0000

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby dejanpavkov » 19. 04. 2017. 0:20 GMT +0000

Sto se dizajna oplate tice u ovom slucaju ovog modela lokomotive (vazi i za sve ostale lokomotive i zeleznicka vozila koja novoprojektovana izlaze iz proizvodnih pogona ) ona se dizajniraju u skladu sa EN ,TSI standardom u prevodu tehnicke specifikacije za interoperabilnost zeleznickih vozila od strane zeleznicke Evropske unije dakle svaki deo na lokomotivi u ovom slucaju CRCC- ovom modelu koji je isporucen EPS-u prosao je tehnicko-bezbednosnu kontrolu po navedenim standardima.
Ista agencija je takodje zaduzena za verifikaciju i izdavanje svakog tehnicko-ekspolatacionog upustva za dato vozilo.

Sto se tice same kompanije ista je osnovana jos davne 1936 godine pored Kine svoj proizvodni pogon imaju izgradjen u Batu Gajah Malezija .
Vozna sredstva gradli su za mnoge drzave sa razlicite zeleznicke sisteme metroe izmedju ostalog metro u Istambulu ,Shanghai metroe u Kini i td....
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 715
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby DrDoca » 19. 04. 2017. 15:50 GMT +0000

Da je srece da i ZS kupe par lokomotiva od Kineza,samo Bo-Bo.
DrDoca
Putnik 2. razred
 
Posts: 18
Joined: 02. 05. 2016. 17:21 GMT +0000

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby Davor » 19. 04. 2017. 19:58 GMT +0000

mladen86 wrote:
mvbg1 wrote:
mladen86 wrote:Al ce bit kukanja kad se to cudo pokvari :S

Kakvo kukanje? Zasto spominjanje "tog cuda" u negativnom kontekstu kada ne znate nista o ovoj lokomotivi i njenim karakteristikama i istoriji njenog saobracanja? Mozda,vase negativno komentarisanje ovog "cuda" potice iz cinjenice da je u pitanju Kineski proizvod? Cak i ako se pokvari,sto nije nemoguce(Siemensovi VECTRONI su imali ogromne probleme prilikom testnih voznji pa su sad preplavili Evropu),lokomotiva ima garantni rok za vreme koga proizvodjac ima obavezu da otkloni kvar.


Jeste. Ovaj lok ako pogledas sjaji na njega da ni jednu svoju kinesku ideju nema. Sve kradjeno sa evropskim loksama. Proizvodjac kupuje delove od nepoznatih proizvodjace koje ko zna dokle ce uopste i postati i dad kakvog kvalitet radi i kojeg kvaliteta materiala rade.


Naravno da je sve "krađeno" iz Evrope kada je Siemens partner u projektovanju ove lokomotive.

Nije sve tako crno ni kod Kineza. Evo imam pri sebi neke dokaze. :)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
malezeljeznice.net
User avatar
Davor
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2461
Joined: 27. 03. 2010. 4:10 GMT +0000
Location: Srem

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby dejanpavkov » 19. 04. 2017. 21:03 GMT +0000

Foto iz Kine :I
636195694019184059.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 715
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby mladen86 » 20. 04. 2017. 8:59 GMT +0000

Interesantno da u srbiju kad stize stadler motorni voz vam ne odgovara. kad se prica o simensu to vam je nesto lose. Za hrvatskog motornog voza i da ne pricamo.

Ali ovaj kineski krs koji nije jos ni kilometar vozio sa svojeg snage po srbiju odma dizete na nivou svemirskog broda.
Da je ta lokomotiva tako dobra verovatno bi evropskih privatni operateri vec odavno ih koristili. Cak da ne pricam da i Máv je bilo zainteresovan za te lokomotive dok nije dosla delegacija do fabrike u kini. Posle su se brzo odustali toga i narucili Traxeve. 1 trax je kostao 1,5 kineskih lokomotive. mislim da to dosta znaci...

I na odgovor za oftopic:
ACME modelli: da ne pricamo o tome da su kinezi pokrali sredstva za modele od Acme. Od 10 komadih V63 za mav modele je bilo 3 be problema svih ostali nesto ne pase,raspada,nepokretno otpada farba. Kada sam svoju izabara is 5 sam izabrao onaj koji je imalo najmanje kvarove. MAv intercity vagone: od 10 kom 5 kriva vrata, raspadaju kuplunzi. Zs vagonset 2 vagona trebali smo da presecemo drzac kuplunga je uvek izbacio drugog vagona na pokretnicama. Za CD gorile su uradili kod osovine plasticno deo da nemoze tocak da se okrene. skidao farbu sa tockova. trebala plastika da se reze.
mladen86
Ložač
 
Posts: 330
Joined: 13. 04. 2007. 17:58 GMT +0000
Location: budimpesta

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby mvbg1 » 20. 04. 2017. 11:45 GMT +0000

mladen86 wrote:Interesantno da u srbiju kad stize stadler motorni voz vam ne odgovara. kad se prica o simensu to vam je nesto lose. Za hrvatskog motornog voza i da ne pricamo.

Ali ovaj kineski krs koji nije jos ni kilometar vozio sa svojeg snage po srbiju odma dizete na nivou svemirskog broda.
Da je ta lokomotiva tako dobra verovatno bi evropskih privatni operateri vec odavno ih koristili. Cak da ne pricam da i Máv je bilo zainteresovan za te lokomotive dok nije dosla delegacija do fabrike u kini. Posle su se brzo odustali toga i narucili Traxeve. 1 trax je kostao 1,5 kineskih lokomotive. mislim da to dosta znaci...

Ti si pobrkao loncice skroz.
Ovde niko ne velica i ne dize ovu lokomotivu na nivo svemirskog broda,vec se suprostavlja pogresnom stavu da sve sto je iz Kine automatski spada u folder pod nazivom :S . U tome je poenta Mladene.
Ja ni u jednoj svojoj reci otkucanoj u predhodnim postovima nisam velicao ove lokomotive,zato sto jos niko ne zna njene karakteristike u eksploataciji na nasim prugama,sto je normalno. Ti si prvi izasao sa stavom da je "ovo cudo :S ",a bez da si dao neke konkretne podatke da potkrepis takav stav.
Spominjes da na "nam" dolazak Stadlera u srbiju ne odgovara. Jesi ti procitao ono sto sam napisao u postu ranije??? Pa upravo sam se ja dotakao teme dolaska Flirta kod nas i raznoraznih idiotskih komentara na njegov racun.
Kineski proizvodjac uspesnom prodajom ove lokomotive TENT-u zapravo otvara vrata trzista u Evropskoj Uniji. Ako se ona pokaze kao dobra u eksploataciji na prugama Elektroprivrede Srbije ne vidim ni jedan razlog da mozda Srbija Voz ili Srbija Kargo u bliskoj buducnosti ne naruci odredjen broj ovih lokomotiva. Pogotovo zbog same cene u odnosu na slicne proizvode renomiranih Evropskih proizvodjaca.
mvbg1
Ložač
 
Posts: 462
Joined: 04. 02. 2012. 16:41 GMT +0000

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby dejanpavkov » 20. 04. 2017. 18:32 GMT +0000

Misljenja sam da ce se ovaj model lokomotiva dobro pokazati na mrezi TENT sigurno ce to za ovu lokomotivu biti izazov gotovo konstantan obrt sa dosta teskim vozovima koji zahtevaju maksimalnu iskoriscenost adhezije s obzirom na njene t.e. karakteristike mislim da ce odoleti izazovu naravno misljenje je subjektivno.
Takodje uvek ima bolje od boljeg na primer za takve potrebe je Adtranz/Bombardier gradio za LKAB model dvostruke jedinice IORE takodje i sam STADLER gradio je neke modele istina daleko slabije i td....

IORE LKAB snage 5 400 kw x2 :I
IORE_beim_Torneträsk.jpg


Takodje jedan zanimljiv promo video CRCC :I

https://www.youtube.com/watch?v=pyfOT-F7cGA
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 715
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby dejanpavkov » 21. 04. 2017. 13:48 GMT +0000

maxresdefault.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 715
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby rasha » 21. 04. 2017. 14:58 GMT +0000

Inače...šuška se da će CRRC da kupi Škodu... 8)
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4941
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby mladen86 » 23. 04. 2017. 9:38 GMT +0000

mvbg1 wrote:
mladen86 wrote:Interesantno da u srbiju kad stize stadler motorni voz vam ne odgovara. kad se prica o simensu to vam je nesto lose. Za hrvatskog motornog voza i da ne pricamo.

Ali ovaj kineski krs koji nije jos ni kilometar vozio sa svojeg snage po srbiju odma dizete na nivou svemirskog broda.
Da je ta lokomotiva tako dobra verovatno bi evropskih privatni operateri vec odavno ih koristili. Cak da ne pricam da i Máv je bilo zainteresovan za te lokomotive dok nije dosla delegacija do fabrike u kini. Posle su se brzo odustali toga i narucili Traxeve. 1 trax je kostao 1,5 kineskih lokomotive. mislim da to dosta znaci...

Ti si pobrkao loncice skroz.
Ovde niko ne velica i ne dize ovu lokomotivu na nivo svemirskog broda,vec se suprostavlja pogresnom stavu da sve sto je iz Kine automatski spada u folder pod nazivom :S . U tome je poenta Mladene.
Ja ni u jednoj svojoj reci otkucanoj u predhodnim postovima nisam velicao ove lokomotive,zato sto jos niko ne zna njene karakteristike u eksploataciji na nasim prugama,sto je normalno. Ti si prvi izasao sa stavom da je "ovo cudo :S ",a bez da si dao neke konkretne podatke da potkrepis takav stav.
Spominjes da na "nam" dolazak Stadlera u srbiju ne odgovara. Jesi ti procitao ono sto sam napisao u postu ranije??? Pa upravo sam se ja dotakao teme dolaska Flirta kod nas i raznoraznih idiotskih komentara na njegov racun.
Kineski proizvodjac uspesnom prodajom ove lokomotive TENT-u zapravo otvara vrata trzista u Evropskoj Uniji. Ako se ona pokaze kao dobra u eksploataciji na prugama Elektroprivrede Srbije ne vidim ni jedan razlog da mozda Srbija Voz ili Srbija Kargo u bliskoj buducnosti ne naruci odredjen broj ovih lokomotiva. Pogotovo zbog same cene u odnosu na slicne proizvode renomiranih Evropskih proizvodjaca.



Ok nisi ti pisao nista o Flirtu. A gledao sam njen topic jadna nije ni bila u srbiji vec su velikoznani majstori delili mozak. A kod ove kineske lokse niko nista osim mene. Da meni se ne svidja da posle puno loma sta su nam kinezi doveli u evropu sad pocinju i na zeleznicu :( Video sam nase autobuseve king long u madjarskoj nakon 2-3 godina voznje realno iskreno setra ni nakon 10 godina nije tako izgledala. Mislim da mi tu u europu imamo dovoljnih i kvalitetnih proizvodjaca zeleznickog sredstva i da ne trebamo barem to da uvozimo iz kine!

Ali moje mislenje je samo jedan stvar. bojim se o nekih drugih stvari ubezi nje. Jel lokomotiva se ne kupuje na 5 godina trcanja nego na i dosta vise. Sta ako se pokvari na lokomotivi posle garancionalnog perioda jedan bitan deo koji je proizvodio hao jao kompanija sredinom kine na adresi staznam grada ulica nema ime bez broja. E sta ce tad da radi TENT? proba da je nadje al ga nema. CRRc kaze on pere ruke garancija iztekla. znaci lokomotiva ili ce stoji i ceka lepse dane ili nadju nekog proizvodja ca ko ce slicni deo da im uradi za troduplu cenu. e tu je najveci problem u toj prici. Kako mod deda pricao: nema probleme dok nema probleme :)

Nadam se da si me razumeo.
mladen86
Ložač
 
Posts: 330
Joined: 13. 04. 2007. 17:58 GMT +0000
Location: budimpesta

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby dejanpavkov » 25. 04. 2017. 18:58 GMT +0000

Pod naponom :I

FB_IMG_1493138666905.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 715
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby Mali Panta » 25. 04. 2017. 20:16 GMT +0000

mladen86 wrote:
mvbg1 wrote:
mladen86 wrote:Interesantno da u srbiju kad stize stadler motorni voz vam ne odgovara. kad se prica o simensu to vam je nesto lose. Za hrvatskog motornog voza i da ne pricamo.

Ali ovaj kineski krs koji nije jos ni kilometar vozio sa svojeg snage po srbiju odma dizete na nivou svemirskog broda.
Da je ta lokomotiva tako dobra verovatno bi evropskih privatni operateri vec odavno ih koristili. Cak da ne pricam da i Máv je bilo zainteresovan za te lokomotive dok nije dosla delegacija do fabrike u kini. Posle su se brzo odustali toga i narucili Traxeve. 1 trax je kostao 1,5 kineskih lokomotive. mislim da to dosta znaci...

Ti si pobrkao loncice skroz.
Ovde niko ne velica i ne dize ovu lokomotivu na nivo svemirskog broda,vec se suprostavlja pogresnom stavu da sve sto je iz Kine automatski spada u folder pod nazivom :S . U tome je poenta Mladene.
Ja ni u jednoj svojoj reci otkucanoj u predhodnim postovima nisam velicao ove lokomotive,zato sto jos niko ne zna njene karakteristike u eksploataciji na nasim prugama,sto je normalno. Ti si prvi izasao sa stavom da je "ovo cudo :S ",a bez da si dao neke konkretne podatke da potkrepis takav stav.
Spominjes da na "nam" dolazak Stadlera u srbiju ne odgovara. Jesi ti procitao ono sto sam napisao u postu ranije??? Pa upravo sam se ja dotakao teme dolaska Flirta kod nas i raznoraznih idiotskih komentara na njegov racun.
Kineski proizvodjac uspesnom prodajom ove lokomotive TENT-u zapravo otvara vrata trzista u Evropskoj Uniji. Ako se ona pokaze kao dobra u eksploataciji na prugama Elektroprivrede Srbije ne vidim ni jedan razlog da mozda Srbija Voz ili Srbija Kargo u bliskoj buducnosti ne naruci odredjen broj ovih lokomotiva. Pogotovo zbog same cene u odnosu na slicne proizvode renomiranih Evropskih proizvodjaca.



Ok nisi ti pisao nista o Flirtu. A gledao sam njen topic jadna nije ni bila u srbiji vec su velikoznani majstori delili mozak. A kod ove kineske lokse niko nista osim mene. Da meni se ne svidja da posle puno loma sta su nam kinezi doveli u evropu sad pocinju i na zeleznicu :( Video sam nase autobuseve king long u madjarskoj nakon 2-3 godina voznje realno iskreno setra ni nakon 10 godina nije tako izgledala. Mislim da mi tu u europu imamo dovoljnih i kvalitetnih proizvodjaca zeleznickog sredstva i da ne trebamo barem to da uvozimo iz kine!

Ali moje mislenje je samo jedan stvar. bojim se o nekih drugih stvari ubezi nje. Jel lokomotiva se ne kupuje na 5 godina trcanja nego na i dosta vise. Sta ako se pokvari na lokomotivi posle garancionalnog perioda jedan bitan deo koji je proizvodio hao jao kompanija sredinom kine na adresi staznam grada ulica nema ime bez broja. E sta ce tad da radi TENT? proba da je nadje al ga nema. CRRc kaze on pere ruke garancija iztekla. znaci lokomotiva ili ce stoji i ceka lepse dane ili nadju nekog proizvodja ca ko ce slicni deo da im uradi za troduplu cenu. e tu je najveci problem u toj prici. Kako mod deda pricao: nema probleme dok nema probleme :)

Nadam se da si me razumeo.


Aman čoveče o čemu ti pričaš? Šta će biti sa fabrikom za pet godina. Mislim da samo postojanje fabrike CRRC dosta govori o njihovoj ozbiljnosti. Osim toga, kao što napisaše ovde, CRRC-u je ovo ulaznica za Evropu i neće dozvoliti sebi da omanu.
A garantni period znači da je fabrika o svom trošku dužna da obezbedi popravku u navedenom periodu a ako se ne varam, rezervne delove je dužna da obezbedi u mnogo dužem periodu nego što je garancijski.
User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3067
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby dejanpavkov » 26. 04. 2017. 11:14 GMT +0000

Treba malo spustiti loptu da kazemo razumem delom i @mladen86 sta hoce da kaze a to je da evropsko trziste nudi odlicne lokomotive sto je tacno i da ima daleko bolje ponude i to stoji ali ovde preovladjuju neki drugi interesi a to su pod broj jedan cena dva politicko-ekonomska saradnja Srbije i Kine (rezultirana nedavnim posetama drzavnih zvanicnika).
Da se u postupcima nabavke sto posto pitaju strucni kadrovi odnosno da se radi potpuna analiza sta zaista iziskuje potreba jednog trzista ne samo u ovom slucaju nego uopsteno slika zeleznickog saobracaja bila bi daleko drugacija . :I
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 715
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: Nove lokomotive za TENT

Postby mladen86 » 27. 04. 2017. 9:47 GMT +0000

Nadam se da si me razumeo.[/quote]

Aman čoveče o čemu ti pričaš? Šta će biti sa fabrikom za pet godina. Mislim da samo postojanje fabrike CRRC dosta govori o njihovoj ozbiljnosti. Osim toga, kao što napisaše ovde, CRRC-u je ovo ulaznica za Evropu i neće dozvoliti sebi da omanu.
A garantni period znači da je fabrika o svom trošku dužna da obezbedi popravku u navedenom periodu a ako se ne varam, rezervne delove je dužna da obezbedi u mnogo dužem periodu nego što je garancijski.[/quote]


Pre naivan si... Ali sta se mene tice zavrsio temu. mislite sta hocete.
mladen86
Ložač
 
Posts: 330
Joined: 13. 04. 2007. 17:58 GMT +0000
Location: budimpesta

PreviousNext

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users