442 Brena

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Re: 442 Brena

Postby dejanpavkov » 07. 06. 2017. 14:06 GMT +0000

Modernizovana 1142 008 HZ Putnicki Prijevoz modifikacija KONCAR E.Lok.

IMG_0945.jpg

18588753_2 (1).jpg

Izvor : KONCAR
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 720
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: 442 Brena

Postby CHEME » 07. 06. 2017. 14:57 GMT +0000

Miskim da se o ukusima ne raspravlja za mene je stara sema najlepsa. Mladi narastaji donose nova resenja
CHEME
Ložač
 
Posts: 253
Joined: 09. 07. 2006. 1:01 GMT +0000
Location: SRBIJA-urosevac

Re: 442 Brena

Postby cvijic » 07. 06. 2017. 16:48 GMT +0000

Modernizovana-modificirana,a ostala ista podserija "0". Logicno je da bi onda to bilo nesto novo i drugacije i onda npr. podserija "100".Lokomotiva je ramontovana,a to sto je prefarbana i ugradjen neki tranvajski novi pult ne mjenja tehnicke karakteristike bivse JZ 442.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1578
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: 442 Brena

Postby hiavata » 08. 06. 2017. 10:17 GMT +0000

Jbt ja sam bio uveren da 442 ima vise osovina. :shock:
hiavata
Putnik 2. razred
 
Posts: 19
Joined: 29. 07. 2015. 11:02 GMT +0000

Re: 442 Brena

Postby dejanpavkov » 08. 06. 2017. 12:00 GMT +0000

Sto si tice samih radova obuhvacenih ovom glavnom opravkom
u sklopu modernizacije lokomotiva primenjen je celi niz savrmenih tehnicko-tehnoloskih resenja
zastareli sistem upravljanja i regulacije vozila zamijenjen je novim mikroprocesorskim upravljanjem rekonstruirana je upravljacnica implementirani su novi elementi za upravljanje pneumatskom kocnicom ugradjen je novi kompresor i susac vazduha te savremeni sistem za mjerenje i regulaciju brzine instaliran je sistem za mernje energije sukladno normi EN50463 ugradjene su cetiritiri video retrovizorske kamere implementiran je sistem za pracenje vozila u narednom periodu sve lokomotive iz ove serije bice modernizovane .
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 720
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: 442 Brena

Postby cvijic » 08. 06. 2017. 12:55 GMT +0000

Odlicno...pa to nista ne mjenja karakteristike same lokomotive,narocito te ugradjene kamere.Kakva je to pneumatska kocnica i koliko se razlikuje od vazdusne.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1578
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: 442 Brena

Postby dejanpavkov » 08. 06. 2017. 22:27 GMT +0000

Elektropneumatska kocnica je automatska vazdusna kocnica kod koje se procesom kocenja i otkocivanja upravlja elektricnim putem.
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 720
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: 442 Brena

Postby cvijic » 09. 06. 2017. 3:25 GMT +0000

Takve kocnice su jos 70.-tih ugradjivane na TMD-ove u MIN Nis pa su ih izbacili.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1578
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: 442 Brena

Postby Ceba97 » 03. 07. 2017. 0:59 GMT +0000

CHEME wrote:Mislim da se o ukusima ne raspravlja za mene je stara sema najlepsa...


Slažem se! :I
User avatar
Ceba97
Kondukter
 
Posts: 179
Joined: 26. 06. 2013. 16:01 GMT +0000
Location: Hrvatska

Re: 442 Brena

Postby voz » 05. 07. 2017. 8:28 GMT +0000

cvijic wrote:Takve kocnice su jos 70.-tih ugradjivane na TMD-ove u MIN Nis pa su ih izbacili.


Da li ste sigurni da su teske motorne drezine ugradjivane elektropneumatske kocnice? Meni ne ide u glavu zasto bi to neko radio. U pitanju su vozila za rad na pruzi, a elektro penumatska kocnica nesto sto je ugradjivano kao savremeno resenje.
Cak i da je tacno, neverujem da je resenje koje je postojalo 70tih, isto ono koje sad postoji.
Danas se ovaj sistem upravljanja vazdusnim kocnicama ugradjuje u sva savremena sinska vozila, od onih koja se mogu kretati max brzionom od 120 km pa do onih koja mogu da se krecu i do 360km/h i vise.
User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Re: 442 Brena

Postby vozovodja3000 » 12. 07. 2017. 11:09 GMT +0000

Odvratno izgleda sada.
User avatar
vozovodja3000
Ložač
 
Posts: 307
Joined: 17. 01. 2013. 14:11 GMT +0000

Re: 442 Brena

Postby Ruben » 13. 08. 2017. 18:18 GMT +0000

Dragi moji prijatelji. Lokomotive su VELELEPNE. Samo sto sam se vratio sa puta po SKANDINAVIJI - VOZOM. Za 25 (dvadeset pet) dana sam promenio 30 (brojao), bukvalno trideset vozova, a izmedju, bilo je dana kada nisam putovao.Nijedna mi lokomotiva nije zasmetala. Koliko ja pratim, bitno je sta nosis u srcu, a odelo ne cini coveka. Pa bitno je da li se masinovodja (ili sam upotrebio pogresan termin!) oseca udobno da vozi voz! Pogotovo u Svedskoj se lokomotive uopste ne razlikuju od nasish, makedonskih, srpskih, hrvatskih, bosanskih, (jugoslovenskih) po izgledu, a ja nisam strucnjak da kazem sta u sebi kriju.
Ruben
Ložač
 
Posts: 414
Joined: 31. 01. 2008. 11:19 GMT +0000

Re: 442 Brena

Postby deniob86 » 22. 06. 2018. 20:11 GMT +0000

HŽ PP 1142 009, Zagreb Zapadni kolodvor, 2.7.2015.
Image
User avatar
deniob86
Kondukter
 
Posts: 131
Joined: 24. 06. 2006. 16:18 GMT +0000
Location: Beograd

Re: 442 Brena

Postby deniob86 » 22. 06. 2018. 20:18 GMT +0000

Brena 005 i Mala Karavela 023 na Zagreb Glavnom kolodvoru, 29.4.2014. godine.
Image
User avatar
deniob86
Kondukter
 
Posts: 131
Joined: 24. 06. 2006. 16:18 GMT +0000
Location: Beograd

Re: 442 Brena

Postby deniob86 » 22. 06. 2018. 20:18 GMT +0000

Brenica 011 na Glavnom, 30.4.2014. godine.
Image
User avatar
deniob86
Kondukter
 
Posts: 131
Joined: 24. 06. 2006. 16:18 GMT +0000
Location: Beograd

Previous

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron