Krauss Maffei JŽ 761 (D66 / DB V 300)

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Postby matija » 12. 06. 2006. 20:59 GMT +0000

User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby damir661 » 12. 06. 2006. 21:50 GMT +0000

User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Krauss Mafei JZ 761

Postby matija » 12. 06. 2006. 23:07 GMT +0000

PRETHODNI POST POD TEMOM: PLAVI VOZ

Imas pravo da je odrzavanje ovih lokomotiva jako skupo, medjutim razmisljao sam zasto nemci nikad nisu ozbiljnije usli u razvoj dizel elektri?
Oni i danas sto se dizel vuce tice rade sa dizel hidraulicnim lokomotivama(215,216,218) cinjenica je da imaju jako malo neelektrificiranih pruga, ali ipak to nije razlog. Ja sam dosao do jedinog logicnog zakljucka:sujeta! Jednostavno nisu sebi mogli da dozvole da imitiraju amerikance, naime oni su definitivno superiorni u toj oblasti. Ako neko zna nesto vise na ovu temu rado bih to cuo *app*
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby voz » 12. 06. 2006. 23:11 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby nikola » 12. 06. 2006. 23:24 GMT +0000

Prvo kazes:"sa nemcima" jako sirok pojam. Fabrika koja ga je pravila ima muzejski primerak to je ona cetvrta koju su napravili(ne verujem da su oni bili zainteresovani)


"?etvrta" je ve? daaavno nestala...

http://www.zeljeznice.net/forum/viewtop ... c&start=15
nikola
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1008
Joined: 12. 06. 2006. 21:54 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby damir661 » 12. 06. 2006. 23:29 GMT +0000

User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby matija » 12. 06. 2006. 23:35 GMT +0000

User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby nikola » 12. 06. 2006. 23:44 GMT +0000

nikola
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1008
Joined: 12. 06. 2006. 21:54 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby damir661 » 12. 06. 2006. 23:49 GMT +0000

User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby chris » 13. 06. 2006. 0:57 GMT +0000

User avatar
chris
Direktor ŽTP-a
 
Posts: 1249
Joined: 19. 05. 2006. 16:04 GMT +0000
Location: Beograd

Postby matija » 13. 06. 2006. 1:09 GMT +0000

Pa cinjenica je kada bi sve sto je vredelo stavili u muzej nastao bi haos jer uglavnom sve sto su napravili je vredelo ;)
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby NClight » 13. 06. 2006. 1:13 GMT +0000

Šta je meni ovo trebaloooo...
User avatar
NClight
Tehnička služba
 
Posts: 2337
Joined: 26. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Zagreb, RH

Postby matija » 13. 06. 2006. 1:27 GMT +0000

upravo tako .Samo ne znam ne mogu da se pomirim sa tim da su V300 kasirali :cry: , cini mi se da sam negde naleteo na podatak da su je cak prefarbali u onu prvobitnu boju
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby chris » 13. 06. 2006. 1:30 GMT +0000

matija wrote:upravo tako .Samo ne znam ne mogu da se pomirim sa tim da su V300 kasirali :cry: , cini mi se da sam negde naleteo na podatak da su je cak prefarbali u onu prvobitnu boju


Kasirana je decembra 1971. u hamburgu
User avatar
chris
Direktor ŽTP-a
 
Posts: 1249
Joined: 19. 05. 2006. 16:04 GMT +0000
Location: Beograd

Postby NClight » 13. 06. 2006. 1:35 GMT +0000

upravo tako .Samo ne znam ne mogu da se pomirim sa tim da su V300 kasirali :cry: , cini mi se da sam negde naleteo na podatak da su je cak prefarbali u onu prvobitnu boju

Pa ja koliko znam bila je u dve farbe, prvo kao demonstrator plavo-krem a onda je bila farbana kao standardne "sestre" crveno-crno (vidi post o Limi V300)
Šta je meni ovo trebaloooo...
User avatar
NClight
Tehnička služba
 
Posts: 2337
Joined: 26. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Zagreb, RH

Postby chris » 13. 06. 2006. 1:39 GMT +0000

NClight wrote:
upravo tako .Samo ne znam ne mogu da se pomirim sa tim da su V300 kasirali :cry: , cini mi se da sam negde naleteo na podatak da su je cak prefarbali u onu prvobitnu boju

Pa ja koliko znam bila je u dve farbe, prvo kao demonstrator plavo-krem a onda je bila farbana kao standardne "sestre" crveno-crno (vidi post o Limi V300)


Imala je i tre?e farbanje dole crveno (svetlije) sa tri bele linije i gore belo. Stara lima (lima italy) je radila i tu verziju. ina?e ova tre?a je kraussova verzija
User avatar
chris
Direktor ŽTP-a
 
Posts: 1249
Joined: 19. 05. 2006. 16:04 GMT +0000
Location: Beograd

Postby NClight » 13. 06. 2006. 1:45 GMT +0000

To?no! sad se sje?am fotke iz nekog ?asopisa... jel' MIBA ili Eisenbahn Journal, ubi me... neznam...
Šta je meni ovo trebaloooo...
User avatar
NClight
Tehnička služba
 
Posts: 2337
Joined: 26. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Zagreb, RH

Postby matija » 13. 06. 2006. 1:47 GMT +0000

Ta reca verzija je u stvari prva dok je isla kao prototip, kasnije je dobila onu standardnu boju kao V200, i to je ono sto sam napisao da mi se cini da sam negde naleteo na podatak da su je vratili u tu prvobitnu boju :roll:
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby nikola » 13. 06. 2006. 11:14 GMT +0000

chris wrote:
matija wrote:upravo tako .Samo ne znam ne mogu da se pomirim sa tim da su V300 kasirali :cry: , cini mi se da sam negde naleteo na podatak da su je cak prefarbali u onu prvobitnu boju


Kasirana je decembra 1971. u hamburgu


Ne, tek krajem 70-ih...
nikola
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1008
Joined: 12. 06. 2006. 21:54 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby damir661 » 13. 06. 2006. 11:56 GMT +0000

User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Next

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron