Krauss Maffei JŽ 761 (D66 / DB V 300)

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Postby IIIALEKSANDARIII » 13. 10. 2010. 11:30 GMT +0000

Zamislite da jednog dana sa GL.Zel Stanice krenu 3 plava voza za Suboticu,Nis i Uzice sa lokomotivama JZ666,JZ761 i JZ11.
User avatar
IIIALEKSANDARIII
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2041
Joined: 08. 08. 2009. 1:19 GMT +0000
Location: Beograd

Postby colicdusan325 » 13. 10. 2010. 15:23 GMT +0000

posle smrti dejvida koperfilda lok serije 761 bila je ustupljena vv subotica,gde je uspesno vrsila vucu vozova subotica -horgos ,subotica -senta itd .pamtim je za vreme mog dezuranja na peronu gl.zel.stanice beograd,kada je bila na celu voza 377/376 prag-budimpesta-beograd,da bi jednog dana neslavno zavrsile u lozionici subotica.sto sada trunu u topcideru iza garaze plavog voza ,to nema veze,jer u ovoj ludoj zemlji sve moze .saobracaj plavog voza regulisan je pravilnikom 7.koji je pod kljucem u kasi koja se nalazi u kancelariji sefa stanice.moja malenkost je kao pomocnik sefa stanice beograd centar,sa osobljem bio na skolovanju o saobracaju sv pravilnik 7 1999 ,kada je nekome pametnom palo napamet da ide sv-eom do pariza na razgovore u rambuje,pa se neko setio da je valjda brze avionom.pravilnik 7 sam spomenuo zato sto tu nema prepricavanja,tu je sve do tancina napisano.moja malenkost ga je duzila kao sef stanice bgd centar 2000-2003 i ovca 2003-2006 i sto bi rekao radasin on i dalje cuti u kasi kao strogo poverljiv dokument.verujte da je jako zanimljiv.ko ga nije citao a prica o saobracaju sv je naucna fantastika.
colicdusan325
Ložač
 
Posts: 466
Joined: 01. 11. 2009. 16:51 GMT +0000

Postby cvijic » 14. 10. 2010. 6:06 GMT +0000

U kasi pod kljucem Pravilnik 7,Uputstvo 47,dva para belih rukavica i obrasci SV-1 i SV-6.Svake godine kad smo polagali periodicne ispite prvo smo polagali Pravilnik 7 i Up.47 i to uvek usmeno.Lokomotivu za vucu prvog izvidnickog voza uvek je davala Sekcija za V.V. koju odredi ZJZ.I ta je lok.vanredno pregledana i uz Komisijski zapisnik izlazila na voz.Drugi deo je imao dve lok.iz sastava SV,treci jednu isto iz sastava SV.Specijalni voz je jedino saobracao u vremenskom razmaku jer su lok.bile povezane radio vezom i isli jedan za drugim,tako da se dopustenje trazilo za sva tri odjednom:"Primate li voz SV 1,SV 2 i SV 3..",a odjava se davala kad prodje poslednji deo:"voz SV 1,SV 2 i SV 3 ovde...".Izuzetno su saobracali u stanicnom,odnosno blokovnom razmaku na prugama gde je zbog konfiguracije terena bilo nesigurno odrzavanje radio veze,te pruge su bile posebno odredjene.Znam Pr.7 i Up.47 i danas kao Sveto pismo.I 79./80. jesen -zima nanosio sam se belih rukavica u Zagrebu na GK kad su silne delegacije dolazile u Beograd pa SV-om u posetu u Ljubljanu dok je stari lezao u bolnici.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1581
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Postby colicdusan325 » 14. 10. 2010. 8:11 GMT +0000

postovanje g-dine cvijic bolje vi nego ja da sam to objasnjavao .razumece te me.jos jednom iskren pozdrav.
colicdusan325
Ložač
 
Posts: 466
Joined: 01. 11. 2009. 16:51 GMT +0000

Postby rasha » 17. 11. 2011. 2:29 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Postby Kendza » 17. 11. 2011. 23:00 GMT +0000

Katastrofa :U

Goli otok pla?e za pojedincima.
Kendza
Kondukter
 
Posts: 231
Joined: 10. 10. 2006. 22:12 GMT +0000

Postby mon » 13. 05. 2013. 20:18 GMT +0000

Molim za odgovor:

Cuo sam dve price o grbu ispod bocnih natpisa na ovim loksama dok su bile novo-pristigle kao JZ-D66:

1. da su pristigle sa grbom Krauss Mafeii i da su ovaj grb imali do kraja svog voznog veka i

2. da su pristigle sa grbom FNRJ (SFRJ) a da su prilikom kasnijih revizija ovi grbovi zamenjeni sa Krauss Maffeinim (!?)?

Jel zna neko tacno koja je verzija istinita?
Postoji mozda neka slika gde se jasno vidi sta je ispod natpisa na JZ-D66 lokomotivama?

D66 003 1.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Jednom sam gurao sinobus da bi upalio...
User avatar
mon
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1285
Joined: 08. 03. 2008. 11:15 GMT +0000
Location: Swe

Postby shuca » 13. 05. 2013. 23:55 GMT +0000

Dobro pamtim jos uvek, ali nikako da su 761 (D-66) ikada imale grb FNRJ/SFRJ....
Na sredini boka je uvek jedino bio fabricki logo fabrike Krauss-Maffai....

Meni NIJE POZNATO da je neka D-66 imala drzavni grb na sebi, barem ja nikada nisam video TO ni uzivo, ni na fotosima. :!:
Ako neko ima fotos gde se jasno vidi grb SFRJ na boku D-66 neka ga prilozi i stekne slavu tim otkricem *app*

Grb drzave se pojavljuje tek kod serije 666, i to po potrebi....(stavi-skini :lol: ) kao i natpisi...
Vagoni su bili druga prica...

Samo da dodam....
Zamislite da KAPITALISTA pravi grb sa omrznutom mu petokrakom zvezdom *lol*
Zamislite samo da iz USA ili Dojclanda dolaze lokomotive sa KOMUNISTICKIM znamenjem *hm*

Da li je ovo dovoljno da se shvati APSURD tvrdnji da su D -66 isporucene sa drzavnim grbom FNRJ/SFRJ :shock: *dsm*
User avatar
shuca
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2339
Joined: 25. 11. 2006. 16:34 GMT +0000
Location: bgd

Postby Politikolog » 14. 05. 2013. 0:11 GMT +0000

mon wrote:Molim za odgovor:

Cuo sam dve price o grbu ispod bocnih natpisa na ovim loksama dok su bile novo-pristigle kao JZ-D66:



Nisam bas kompetentan posto ih nisam video uzivo u saobracaju, ali do sad sam na slikama video samo grb Krauss Maffai, a nigde nisam nalaeteo na sliku 761 sa grbom SFRJ...
E sad to nista ne znaci, mozda sam ja gledao pogresne slike :mrgreen:
Kakva drzava, takva i zeleznica...
“Bolje ispasti budala, nego iz voza.”
User avatar
Politikolog
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1409
Joined: 22. 02. 2010. 12:51 GMT +0000
Location: Beograd

Postby mon » 14. 05. 2013. 5:19 GMT +0000

Hvala Shuco za brzi odgovor. *app*
A hvala i Politikologu za izneseno mislenje. :I

Zakljucak: grb je Krauss Maffei i tacka! :D
Jednom sam gurao sinobus da bi upalio...
User avatar
mon
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1285
Joined: 08. 03. 2008. 11:15 GMT +0000
Location: Swe

Re: 761 gde su odvezene?

Postby miša » 03. 07. 2013. 9:36 GMT +0000

761 u depou u Top?ideru
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
miša
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 960
Joined: 03. 03. 2008. 13:56 GMT +0000
Location: Niš

Re: 761 gde su odvezene?

Postby miša » 03. 07. 2013. 9:37 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
miša
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 960
Joined: 03. 03. 2008. 13:56 GMT +0000
Location: Niš

Re: 761 gde su odvezene?

Postby matija » 18. 07. 2013. 13:20 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Re: 761 gde su odvezene?

Postby nikola » 19. 07. 2013. 13:58 GMT +0000

nikola
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1008
Joined: 12. 06. 2006. 21:54 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby cvijic » 20. 07. 2013. 6:46 GMT +0000

Zadnja revizija lok. 761 je vrsena upravo u Gredelju u Vukomercu,cini mi se 1972. Tamo sam isao na prakticnu nastavu i bio je jedan dio ogradjen tu su vrsili remont odabrani majstori.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1581
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Postby gorancacak » 13. 08. 2013. 2:04 GMT +0000

gorancacak
Putnik 1. razred
 
Posts: 69
Joined: 23. 12. 2012. 3:00 GMT +0000

Postby 461andrea » 13. 08. 2013. 21:23 GMT +0000

Oznaka ML 2200 C'C'
Proizvedene 1957
Duzina preko odbojnika 20,270 m
Raspored osovina C'C'
tezina 104t (za ovo nisam bas siguran)
i da V12
User avatar
461andrea
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1347
Joined: 22. 09. 2011. 23:39 GMT +0000
Location: Beograd

Postby 461andrea » 08. 06. 2014. 3:31 GMT +0000

Propadaju polako ali sigurno. :(

Image
User avatar
461andrea
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1347
Joined: 22. 09. 2011. 23:39 GMT +0000
Location: Beograd

Previous

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron