Krauss Maffei JŽ 761 (D66 / DB V 300)

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Postby matija » 14. 06. 2006. 13:46 GMT +0000

Evo jednog sajta gde se nesto govori o V300 (MOJ NEMACKI JE JAKO SLAB)
pa ako neko moze da nam prevede i ukratko kaze o cemu se radi :

http://www.bahnwahn.de/limadb230/

nije mi jasno zasto je pronadjena u Italiji i vracena u Nemacku da bi je kasirali. Isto tako evo jednog foruma gde se dosta govori o V300 koliko ja razumem Nemci placu za V300, tu se cak govori o nekoj kombinaciji sa ex-YU o revitalizaciji: [url=http://www.forum.german-railroads.com/de/thread.php?sid=dc844e8768a2fed3b00e2ed800b3acc8&postid=49637&threadview=1&hilight=&hilightuser=]
Link na forum [/url]
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby chris » 14. 06. 2006. 15:01 GMT +0000

User avatar
chris
Direktor ŽTP-a
 
Posts: 1249
Joined: 19. 05. 2006. 16:04 GMT +0000
Location: Beograd

Postby damir661 » 14. 06. 2006. 16:07 GMT +0000

User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby damir661 » 14. 06. 2006. 16:10 GMT +0000

User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby matija » 14. 06. 2006. 16:13 GMT +0000

Na zalost na tom forumu pisu o modelima, a ne o pravim lokomotivama
ne znam nemacki, no chris je nesto ukratko preveo na posforumu modelarstvo :arrow:
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby damir661 » 15. 06. 2006. 12:53 GMT +0000

User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby damir661 » 16. 06. 2006. 0:03 GMT +0000

User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby matija » 16. 06. 2006. 0:17 GMT +0000

Stvarno ne izgleda najbolje, ali ako malo bolje pogledas videces da su brisaci vetrobrana bili ukljuceni ne tako davno prije nego je uslikana, to bi trebalo nesto da znaci *hm*
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby KVARNER » 06. 12. 2006. 17:53 GMT +0000

User avatar
KVARNER
Kondukter
 
Posts: 200
Joined: 08. 11. 2006. 11:58 GMT +0000
Location: CZECH REPUBLIC

Postby Barbarpapa1 » 31. 12. 2006. 20:25 GMT +0000

Barbarpapa1
Putnik 1. razred
 
Posts: 65
Joined: 16. 07. 2006. 22:33 GMT +0000
Location: Maribor

Postby chris » 01. 01. 2007. 14:04 GMT +0000

User avatar
chris
Direktor ŽTP-a
 
Posts: 1249
Joined: 19. 05. 2006. 16:04 GMT +0000
Location: Beograd

Postby NClight » 16. 04. 2007. 20:31 GMT +0000

Šta je meni ovo trebaloooo...
User avatar
NClight
Tehnička služba
 
Posts: 2337
Joined: 26. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Zagreb, RH

Postby polval » 16. 04. 2007. 20:56 GMT +0000

761 i "Akropolis"......*hm*. Jeli 761 dolazila mozda i u Skopje ili je vozila "Akropolis" samo od Beograda prema severu? Eeeeeeh da mi je sad tu deda pa da ga propitam.......

Pozdrav
Tino
MIBA i NClight su krivi za sve (C) Torrente :)
User avatar
polval
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 826
Joined: 11. 07. 2006. 2:52 GMT +0000
Location: Gostivar, Makedonija

Postby polval » 16. 04. 2007. 22:26 GMT +0000

@ bjosip

A sta mislis o tim lokomotivama kao masinovodja? Veoma me interesuje strucno misljenje...

Pozdrav
Tino
MIBA i NClight su krivi za sve (C) Torrente :)
User avatar
polval
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 826
Joined: 11. 07. 2006. 2:52 GMT +0000
Location: Gostivar, Makedonija

Postby matija » 16. 04. 2007. 22:39 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby polval » 16. 04. 2007. 22:51 GMT +0000

Hvala Matija i Bjosip !


Pozdrav
Tino
MIBA i NClight su krivi za sve (C) Torrente :)
User avatar
polval
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 826
Joined: 11. 07. 2006. 2:52 GMT +0000
Location: Gostivar, Makedonija

Postby matija » 16. 04. 2007. 22:55 GMT +0000

A gde nestade Josipov post *hm* *hm*
matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby polval » 16. 04. 2007. 22:58 GMT +0000

Pa to i nije lokomotiva za teretnjake. Ja joj ne bi uzeo za zlo sto se nije snalazila sa takvim vozovima. Sve u svemu je bila dobra lokomotiva.

Jos jednom hvala tebi i Matiji.

Pozdrav
Tino
MIBA i NClight su krivi za sve (C) Torrente :)
User avatar
polval
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 826
Joined: 11. 07. 2006. 2:52 GMT +0000
Location: Gostivar, Makedonija

Postby damir661 » 16. 04. 2007. 23:38 GMT +0000

Bile su glasine da je na drzavnom sporazumu reseno da jedna od 761 ode u Sloveniju gde ce se da li reparirati ili sta vec,a nama stize od njih neka uskotracna parnjaca koja bi trcala na obnovljenoj pruzi (uskotracnoj)Mladenovac-Arandjelovac-Lajkovac.
Ja sam debelo protiv ovakve trampe.
Upravo su zbog neekonomicnog odrzavanja hidraulicnog prenosnika snage 761 vec posle 20 godina povucene iz najboljeg tretmana,a da su bile u obicnom trajala bi duplo krace.
Tesko je reci da bi se moglo da se od 3 spoji 1 u vozno stanje,ali stvarno ne vidim u cemu je problem da se jedna makar upristoji vizuelno,makar za razgledanje.
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby NClight » 16. 04. 2007. 23:52 GMT +0000

Šta je meni ovo trebaloooo...
User avatar
NClight
Tehnička služba
 
Posts: 2337
Joined: 26. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Zagreb, RH

PreviousNext

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users