Krauss Maffei JŽ 761 (D66 / DB V 300)

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Postby bleki » 17. 04. 2007. 0:27 GMT +0000

Tesko je reci da bi se moglo da se od 3 spoji 1 u vozno stanje,ali stvarno ne vidim u cemu je problem da se jedna makar upristoji vizuelno,makar za razgledanje.


Damire, Rumuni cuda cine za relativno male novce! Ako su upeli onaj ZGOP-ov krs od 734-028 da osposobe isto bi uradili i sa jednom 761!!!
Mi cemo tesko uspeti da pomognemo da se bilo sta ucini. Na zalost oni koji bi trebali nemaju sluha za prave vrednosti!
Verujem da kad bi jednu dali bilo kome od nas (na cuvanje) da bi zajednickim snagama mogli da je uredimo!
NClight-a podrzavam, zasto da ne, bolje i tako nego da zavrsi u US-steel :( !

bleki
User avatar
bleki
Ložač
 
Posts: 473
Joined: 06. 12. 2006. 22:12 GMT +0000

Postby SV 410 » 17. 04. 2007. 2:15 GMT +0000

KVARNER wrote:Have you somebody technical plans of this lokomotives?761 jž


Image

Image
moderator za salonska kola
User avatar
SV 410
Moderator
 
Posts: 681
Joined: 18. 09. 2006. 21:49 GMT +0000
Location: Beograd

Postby matija » 17. 04. 2007. 20:48 GMT +0000

Majko moja, Josipe kad pogledam ove silne kardane, i kućišta u kojima su ogromni zupčanici u ogromnoj količini ulja jeza me uhvati :cry: , imaš pravo KENEDI je zakon ;)
matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby damir661 » 17. 04. 2007. 23:11 GMT +0000

ove silne kardane,

To je jamislim zbog rasporeda osovina C'C na jednom postolju tri spregnute osovina, tj. nema vucnih motora kao kod 661 ili ostalih.
Ja isklreno cisto sumnjam da ce 761 zavrsiti u US Steel ali je sramota sto se barem jedna ne dovede u pristojno stanje pa makar vizuelno.
Jos uvek sam protiv slanj au Sloveniju jer banalno to su ipak tri sestre :lol:
imaš pravo KENEDI je zakon

UVEK BIO I OSTACE ;)
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby jz441 » 18. 04. 2007. 19:04 GMT +0000

Stvarno sramota... Siguran sam da na zapadu ima ljudi koji su zainteresovani za kupovinu ovih lokomotiva, i da bi ih osposobili za vucu turistickih vozova.
Secam se dana kad je 761-003 vukla vozove od 3000t natovarene repom... :D
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Postby marko » 18. 04. 2007. 20:02 GMT +0000

jz441 wrote:Siguran sam da na zapadu ima ljudi koji su zainteresovani za kupovinu ovih lokomotiva, i da bi ih osposobili za vucu turistickih vozova.


Da, ali oni ne mogu priustiti sebi takav luksuz da im ovakve lokse propadaju. Daleko su oni jos od nas :evil:
User avatar
marko
Moderator
 
Posts: 883
Joined: 27. 05. 2006. 13:34 GMT +0000
Location: Bgd

Postby polval » 18. 04. 2007. 21:57 GMT +0000

jz441 wrote:Stvarno sramota... Siguran sam da na zapadu ima ljudi koji su zainteresovani za kupovinu ovih lokomotiva, i da bi ih osposobili za vucu turistickih vozova.


Slazem se! Greota je ostaviti takve lok. da trunu i da zvrljaju grafite po njima. :evil:

jz441 wrote:Secam se dana kad je 761-003 vukla vozove od 3000t natovarene repom... :D


3000t ! Nije lose.... 8) A kojom brzinom jz441?

Pozdrav
Tino
MIBA i NClight su krivi za sve (C) Torrente :)
User avatar
polval
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 826
Joined: 11. 07. 2006. 2:52 GMT +0000
Location: Gostivar, Makedonija

Postby jz441 » 19. 04. 2007. 20:42 GMT +0000

Ako se dobro secam... 30-40km/h.
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Postby Barbarpapa1 » 22. 04. 2007. 21:42 GMT +0000

Pozdrav

Ovo je malko Off Topic, ali ne sasvim. Na Njemačkom forumu "Historische Bahn" njihov član priopštio je dva članka iz časopisa "Motortechnischen Zeitschrift" iz godine 1955.

Interesantni su neki crteži i fotosi motora te pogonskih grupa lokomotive V200 i šinobusa...

http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/forum/read.php?17,3306693

http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/forum/read.php?17,3310291

I izvinite zbog malo OT...

Pozdrav iz Maribora

Jože
Barbarpapa1
Putnik 1. razred
 
Posts: 65
Joined: 16. 07. 2006. 22:33 GMT +0000
Location: Maribor

Postby KVARNER » 30. 06. 2007. 1:21 GMT +0000

761 JŽ

Image
User avatar
KVARNER
Kondukter
 
Posts: 200
Joined: 08. 11. 2006. 11:58 GMT +0000
Location: CZECH REPUBLIC

Postby damir661 » 30. 06. 2007. 12:43 GMT +0000

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Thanks, thanks, *pra* *app*

Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby AnejTS » 02. 08. 2007. 12:06 GMT +0000

Zanima me zašto lokomotiva JŽ761-002 ni imela zgoraj mrežic?
Image
Zanima me tudi što je ovo?
Image
AnejTS
Slepi putnik
 
Posts: 1
Joined: 01. 08. 2007. 21:10 GMT +0000
Location: Slovenia

Postby damir661 » 02. 08. 2007. 20:40 GMT +0000

Ako sam dobro razumeo pitanje odgovor za prvu sliku je zato sto je druga okrenuta na drugu stranu za razliku od D66-003. ;)

A sto se tice druge slike nisam siguran ali ono zaokruzeno desno lici na generator pare,a dok je ovo levo ventilator ali ne znam cega :roll:
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby institucija » 20. 09. 2007. 11:55 GMT +0000

Image

Image
User avatar
institucija
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1566
Joined: 11. 01. 2007. 9:34 GMT +0000
Location: 42.47°N 19.28°E

Postby rolwie » 07. 11. 2007. 0:12 GMT +0000

I find in my big Collectible a picture from DB V-300 001 in Bochum/Germany in May 1969.

Image
User avatar
rolwie
Kondukter
 
Posts: 204
Joined: 11. 06. 2006. 0:34 GMT +0000
Location: Dortmund/Germany

Postby SV 410 » 02. 12. 2007. 13:11 GMT +0000

Raška, 1974.god.
Nakon pokušaja atentata na Tita u Prištini, umesto posete (nakon Prištine) Kuršumliji i Prokuplju, nenajavljena poseta Raškoj i Novom Pazaru.


Image

Image
moderator za salonska kola
User avatar
SV 410
Moderator
 
Posts: 681
Joined: 18. 09. 2006. 21:49 GMT +0000
Location: Beograd

Postby SV 410 » 02. 12. 2007. 13:18 GMT +0000

Uz ranije postavljenu fotografiju PV-ea i lok 761, u stanici Užice Teretna, još dve: (28.09.1979.god.):

Image

Image
moderator za salonska kola
User avatar
SV 410
Moderator
 
Posts: 681
Joined: 18. 09. 2006. 21:49 GMT +0000
Location: Beograd

Postby sasa013 » 02. 12. 2007. 14:03 GMT +0000

Kakva razlika :!:
Image
User avatar
sasa013
Mašinovođa
 
Posts: 589
Joined: 05. 11. 2007. 21:01 GMT +0000

Postby damir661 » 02. 12. 2007. 14:38 GMT +0000

Interesuje me kad je uradjena renumeracija iz D66 u 761, posto koliko znam trocifren sistem numeraje JZ je usvojen malo pre dolaska 761 lokomotiva?

Mislim da su one dosta dugo isle kao D66. :roll:
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Re: Krauss Maffei JŽ 761 (D66 / DB V 300)

Postby željko halambek » 21. 12. 2007. 19:43 GMT +0000

Slika je iz knjige
ZBORNIK DRUŠTVA INŽENJERA I TEHNIČARA SPLIT 1958
U knjizi piše da bi te lokomotive bile idealne za prugu
Split - Knin - Bihač
Zanimljivo je da nema karakterističnih bočnih natpisa.
Image
User avatar
željko halambek
Kondukter
 
Posts: 102
Joined: 27. 10. 2007. 20:14 GMT +0000
Location: ZAGREB, BREŽICE

PreviousNext

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron