Smena lokomotiva u Vršcu

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Postby marko » 17. 05. 2007. 15:24 GMT +0000

User avatar
marko
Moderator
 
Posts: 883
Joined: 27. 05. 2006. 13:34 GMT +0000
Location: Bgd

Postby Kendza » 17. 05. 2007. 16:12 GMT +0000

Smena u Vrscu je od novog reda voznje, a do tada se obavljala u stanici Moravica u Rumuniji. Koliko znam isto je i za teretne vozove. Imao sam prilike da radim sa ovim likomotivama, ali ne mogu da se setim kako se zovu. Ranije su vukle "rumunca" i teretne vozove do Beograda i Panceva. Mislim da su proizvene u Rumuniji po Svedskoj licenci.
Saobracale su ranije dve lokomotive iz Rumunije. Jedna sa 4 i druga sa 6 osovina. Koliko su mi masinovodje iz Vrsca pricali, ova sa 6 osovina je jaca od nase Kenedi.
Kendza
Kondukter
 
Posts: 231
Joined: 10. 10. 2006. 22:12 GMT +0000

Postby polval » 17. 05. 2007. 16:24 GMT +0000

Podatke potrazi na http://www.railfaneurope.net. To je DE lokomotiva serije CFR 62. Proizvedene su u Rumuniji po Svajcarskoj licenci firme Sultzer. Serija 62 je varijanta za putnicke vozove a serija 60 za teretne.

Pozdrav
Tino
MIBA i NClight su krivi za sve (C) Torrente :)
User avatar
polval
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 826
Joined: 11. 07. 2006. 2:52 GMT +0000
Location: Gostivar, Makedonija

Postby marko » 17. 05. 2007. 18:17 GMT +0000

Kendza wrote:Ranije su vukle "rumunca" i teretne vozove do Beograda i Panceva.

:shock: :shock: :shock:
Nikad ih nisam video! Ko ih je vozio, oni ili mi, ili zajedno?
Pozzz
User avatar
marko
Moderator
 
Posts: 883
Joined: 27. 05. 2006. 13:34 GMT +0000
Location: Bgd

Postby voz » 17. 05. 2007. 20:21 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby damir661 » 17. 05. 2007. 20:27 GMT +0000

Kad je to bilo?
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby voz » 17. 05. 2007. 20:35 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby Kendza » 17. 05. 2007. 22:54 GMT +0000

Bilo je to pre 5-6 god. Koliko se secam vozile su ih nase masinovodje uz nadzor rumunskih kolega. Tada je bilo velikih problema sa remontima 661, pa je ZTP postigao ovakav sporazum sa CFR.
Kendza
Kondukter
 
Posts: 231
Joined: 10. 10. 2006. 22:12 GMT +0000

Postby vlada » 18. 05. 2007. 0:40 GMT +0000

User avatar
vlada
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1837
Joined: 01. 03. 2007. 1:18 GMT +0000
Location: Beograd

Postby polval » 18. 05. 2007. 0:45 GMT +0000

MIBA i NClight su krivi za sve (C) Torrente :)
User avatar
polval
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 826
Joined: 11. 07. 2006. 2:52 GMT +0000
Location: Gostivar, Makedonija

Postby voz » 18. 05. 2007. 8:06 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby damir661 » 18. 05. 2007. 13:28 GMT +0000

Radile su jos i oko Kikinde.
2004. je vec 661-224 preuzela bukurestanca jer je 2003 imala GO.
A 2002 je isto radila 661-247 ima dosta slika na railfaneurope.

JEsu CFR lokice "blejale ceo dan u Beogradu do polaska bukurestanca ili su se odmah vracale za Vrsac?
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby marko » 18. 05. 2007. 13:51 GMT +0000

User avatar
marko
Moderator
 
Posts: 883
Joined: 27. 05. 2006. 13:34 GMT +0000
Location: Bgd

Postby vlada » 18. 05. 2007. 13:58 GMT +0000

User avatar
vlada
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1837
Joined: 01. 03. 2007. 1:18 GMT +0000
Location: Beograd

Postby zlatan » 18. 05. 2007. 20:08 GMT +0000

Ima li posla Josipe,jel vruce?Pozdrav.
zlatan
Mašinovođa
 
Posts: 655
Joined: 25. 08. 2006. 16:42 GMT +0000
Location: Rijeka

Postby damir661 » 18. 05. 2007. 21:39 GMT +0000

Dovoljno da ih vidim i da shvatim da su tesko :S :S Tesko koja lokica moze da zameni 661 ma koliko ona snaznija pa i modernija bila.

Iskreno jako me cudi sto su nasi prihvatili hidraulicne lokomotive posle mnogobrojnih losih iskustva.
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby polval » 19. 05. 2007. 0:45 GMT +0000

bjosip wrote:Serija 60 i 62 su dizel hidrauli?ne lokomotive i snage su zavisno od broja osovina 2000 i 3000 ks.


Mala ispravka: lokomotive su DE snage 1546 KW (2100 KS). Teretna 60 i putnicka 62 se razlikuju po brzini (100 naspram 120) i po tome sto teretna verzija je normalno bez grejanja.

Pozdrav
Tino
MIBA i NClight su krivi za sve (C) Torrente :)
User avatar
polval
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 826
Joined: 11. 07. 2006. 2:52 GMT +0000
Location: Gostivar, Makedonija

Postby Kendza » 13. 05. 2008. 13:36 GMT +0000

Bio sam danas u Vrscu i usput snimio dolazak voza 360 iz Bukuresta. Dovukla ga je CFR dizelka serije 65. Po zavrsetku carine i policije, preuzela ga je nasa 666.
Ova rumunska dizelka ima sest osovina i zvuk motora skoro isti kao i nasa 666.
Image
Kendza
Kondukter
 
Posts: 231
Joined: 10. 10. 2006. 22:12 GMT +0000

Postby damir661 » 13. 05. 2008. 14:26 GMT +0000

Hm da li su nesto na railfan pobrkali,ali serija 65 bi trebala da je teretna, a 63 da je putnicka sa el. grejanjem voza.
Inace naravno da ima slican zvuk kao 666 jer ima EMD motor i to nadam se 12-645E3 kao i 666, ali moguce da je i 12-710.
Evo kako izgleda unutra
GM_1219_1.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby sasa013 » 13. 05. 2008. 20:55 GMT +0000

Izgleda fenomenalno.
User avatar
sasa013
Mašinovođa
 
Posts: 589
Joined: 05. 11. 2007. 21:01 GMT +0000

Next

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users