Smena lokomotiva u Vršcu

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Postby dulevoz » 13. 05. 2008. 20:58 GMT +0000

Kada ce nasi dizeli imati ovakve upravljacnice :roll:

Pozdrav,
Dulevoz
https://www.facebook.com/pages/Dulevoz- ... 992?ref=hl
____________________________________________
User avatar
dulevoz
Moderator
 
Posts: 5516
Joined: 19. 05. 2007. 18:12 GMT +0000
Location: Beograd

Postby damir661 » 13. 05. 2008. 23:50 GMT +0000

Nadam se nikad, jer EMD lokomotiva sa desc top oprepmom kao da nije EMD,pogotovu stariji modeli kao G16 i ostali. Na kraju ista ova cuda se mofu ugraditi na drugaciji nacin.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby Vice » 14. 05. 2008. 0:00 GMT +0000

''Tvoj steg na svakom gradu je gde ti se neko raduje...''
User avatar
Vice
Mašinovođa
 
Posts: 618
Joined: 30. 08. 2007. 17:27 GMT +0000
Location: Split/Zagreb (RH)

Postby damir661 » 14. 05. 2008. 0:07 GMT +0000

E da je samo rec o EMD pultu :roll:
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby romeo_nis » 14. 05. 2008. 0:08 GMT +0000

znao sam da ce damir imati primedbe,isto kao ove rmunske imaju i bugari te lokomotive ja sam ih vozio ove vece su serija 06 i teske su 117 tona a male su serije 55 tezina mislim da bese 68 tona
Kapetan sinske plovidbe
User avatar
romeo_nis
Mašinovođa
 
Posts: 706
Joined: 06. 08. 2006. 15:56 GMT +0000
Location: Nis

Postby damir661 » 14. 05. 2008. 15:27 GMT +0000

Verovatno 8-710 turbo, posto zvuci kao 666.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby sasa013 » 14. 05. 2008. 17:21 GMT +0000

Onakva kabina je odlicna sto se tice nas masinovodja jer pored estetike resenaje i buka i izolacija najverovatnije e sad autenticnost?!
User avatar
sasa013
Mašinovođa
 
Posts: 589
Joined: 05. 11. 2007. 21:01 GMT +0000

Postby Kendza » 14. 05. 2008. 17:24 GMT +0000

Evo nasao sam bolju sliku iste lokomotive koju sam i ja slikao u Vrscu. Slikano je u Temisvaru. Obratite paznju na cvece u upravljacnici :)
Siguran sam da motor na ovim CFR 65 ima turbinu jer se cuje njeno zvizdanje kao i na seriji 666.
Da kazem i to da je tuzno gledati onako prljavu 666-001 na vozu 360, posle "k'o ispod cekica" ciste rumunske dizelke.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Kendza
Kondukter
 
Posts: 231
Joined: 10. 10. 2006. 22:12 GMT +0000

Postby vlada » 14. 05. 2008. 17:45 GMT +0000

User avatar
vlada
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1837
Joined: 01. 03. 2007. 1:18 GMT +0000
Location: Beograd

Postby institucija » 14. 05. 2008. 18:01 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
institucija
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1566
Joined: 11. 01. 2007. 9:34 GMT +0000
Location: 42.47°N 19.28°E

Postby damir661 » 14. 05. 2008. 21:39 GMT +0000

Ne mora da znaci da imaju turbo, dok ovo drugo se slazem.
I molim vas da ne uporedjujete Taurusa sa dizelima, ipak je vremenski razmak poveci, vec ga poredite sa EMD lokomotivama datuma kao Taurus, mislim da se zna sta je bolje. :mrgreen:
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Previous

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users