Switch to full style
Sve o lokomotivama...
Post a reply

25. 06. 2007. 15:26 GMT +0000

25. 06. 2007. 16:42 GMT +0000

Thanks
Image
Image

Pozdrav od Damira

25. 06. 2007. 19:44 GMT +0000

Damire 661,

Fotke koje si uradio su otpad ispred depoa u Skoplje, tako mi izgledaju ???

25. 06. 2007. 22:06 GMT +0000

Nisam ih ja slikao sa railfaneurope.net su ,ali mislim da su u depou Skoplje.
Tamo je koliko znam jedna 667-001 dok je druga u nekoj rafineriji ako se ne varam.

Vladimire mogo bi skoknuti do depoa Skpje da je detaljnije uslikas. ;)

Pozdrav od Damira

25. 06. 2007. 22:36 GMT +0000

Iako smo vec pominjali da nema 667 u Srbiji, nikad se ne zna. Mozda je neka zalutala... Tako smo govorili i za 733, 744, 731, pa se nadje neka industrija... ko zna...

MZ 667-001

25. 06. 2007. 22:58 GMT +0000

Imam samo ovu sliku momentalno, no bice ...

Image

25. 06. 2007. 23:06 GMT +0000

Bilo bi lepo i da saznamo i sve krseve iz Skopskog depoa ;)

Pozdrav od Damira

Otpat u depou

25. 06. 2007. 23:11 GMT +0000

Valjda subota nedelja bice fotkanja, ako ne bude ovakav pakao ko ove nedelje.

25. 06. 2007. 23:30 GMT +0000

26. 06. 2007. 10:32 GMT +0000

Ne znam koliko je tacna informacija da je jedna od 667 u jednoj rafineriji na severu Makedonije?
*hm*

Pozdrav od Damira

27. 06. 2007. 21:44 GMT +0000

Ovakvih lokomotiva je bilo u Makedoniji samo 2 i jedna pretpostavka je da su stigli zajedno sa Rafinerijom Skopje. Cak imam i bledo secanje da su imale rusku seriju sa slovima, sto znaci da su seriju 667 dobile tek posle osamostaljenja Makedonije. Jos jedna verovatna pretpostavka je da su nabavljene jos za potrebe kombinata FENI ali za ovo zaista nisam siguran.

Inace radi se o lokomotivi TEM2 a evo i fotografije ruske lokomotive. Ova lokomotiva je nastala kao kopija lokomotive ALCO RSC1 i nosila je rusku seriju TE-1 kasnije su izvrsene razne modifikacije i stiglo se do najmasovnije ruske manevarske lokomotive TEM2, cak i danas ih ima aktivnih u velikom broju (preko 3000 kom). Snaga iznosi 883 KW a brzina 100 km/h.

Pozdrav
Tino

27. 06. 2007. 22:45 GMT +0000

Mislis na ovu sliku?

Image

Pozdrav od Damira

27. 06. 2007. 23:20 GMT +0000

E upravo sam na nju mislio :D

Pozdrav
Tino

28. 06. 2007. 10:23 GMT +0000

28. 06. 2007. 10:44 GMT +0000

28. 06. 2007. 11:00 GMT +0000

28. 06. 2007. 12:12 GMT +0000

Dobro je da nisu iskopiralii ALCO postolja,nego su stavili svoja postolja kao sto ima Tajga.

Pozdrav od Damira

28. 06. 2007. 13:12 GMT +0000

Obe lokomotive su godinama bile u rafineriji nafte u st. Miladinovci sa Ruskim oznakama, cesto sam putovao tom stranom za Kumanovo, Nis i Beograd, kako vozom tako i autom, uvek su bile na industrijskim kolosecima rafinerije. A oznake 667- su dobile jos u SFRJ sredinom osamdesetih negde u periodu kada su nabavljene i 734 lokomotive iz Nemacke, cesto su prolazile kroz gl. zel. stanicu Skoplje iz depoa Lisice.

28. 06. 2007. 13:34 GMT +0000

One su stigle 1981. a oznake kao 667 su dobile negde 85.-87. kada su stigle 260/261 iz Nemacke.

Pozdrav od Damira

28. 06. 2007. 17:44 GMT +0000

E Hvala CHEME, raschistio si mi dilemu! Bio sam skoro siguran da sam ih gledao sa ruskim oznakama.

Pozdrav
Tino
Post a reply