Page 3 of 4

PostPosted: 15. 07. 2008. 15:14 GMT +0000
by miša
Da li su lokomotive serije 667 ra?ene po licenci GM lokomotiva, jer, podse?aju na kenedijeve lokomotive.

PostPosted: 15. 07. 2008. 16:04 GMT +0000
by polval
viewtopic.php?p=29596#p29596

Procitaj celu temu, vec smo pisali o poreklu ovih lokomotiva.

Pozdrav
Tino

PostPosted: 29. 08. 2008. 10:03 GMT +0000
by vladimir
Evo jedan neverovatan podatak oko MZ 667-001, koji mi je dao glavni majstor;

Motor te lokomotive 667-001 nije nikad do sad otvoren od 1981 godine, *app*
stalno je neki drugi deo popustao, kako u ovom slucaju da ventilator za hladjenje znao da nekad omane



Caskom je popravili i opet odjurila u Madjari na teska ranziranja, tako da nema vremena ni da se lepo ocisti a kamoli ofarba, steta !

PostPosted: 24. 04. 2009. 21:54 GMT +0000
by vladimir
Prolecno spremanje za opravke u depo - Skoplje, na zalost MZ 667-002 ostaje da ceka neka bolja vremena

Image

PostPosted: 24. 04. 2009. 21:59 GMT +0000
by damir661
Pa zbog cega to? *sad*

PostPosted: 24. 04. 2009. 22:08 GMT +0000
by vladimir
Izgleda kako kod svih tako i kod nas udarila kriza, pa se biraju prioriteti.
Dobro nekako odrzavaju bar MZ 667-001

PostPosted: 12. 05. 2010. 12:05 GMT +0000
by CHEME
Napokon sam dosao do mem. kartice koju sam zaboravio u Bugarskoj, pa sa velikim zakasnjenjem postavljam slike. Nadam se da necete zameriti, steta je da ih ne podelim sa vama. Hvala!

PostPosted: 12. 05. 2010. 12:06 GMT +0000
by CHEME
jos slika

PostPosted: 12. 05. 2010. 12:40 GMT +0000
by vladimir
Bogami dobro si je dokumentovao :I

PostPosted: 15. 08. 2010. 19:35 GMT +0000
by andra_GOGA

PostPosted: 15. 08. 2010. 21:33 GMT +0000
by vladimir
Nikad nisu bile sa JZ oznake, prvo su radile u sklopu rafinerije Skoplje, a kasnije u sklopu MZ.

PostPosted: 17. 08. 2010. 12:52 GMT +0000
by MAPJAH
vladimir wrote:Nikad nisu bile sa JZ oznake, prvo su radile u sklopu rafinerije Skoplje, a kasnije u sklopu MZ.


RADILE SU I SA OZNAKAMA JZ U PERIODU 1988 DO 1993,
ALI DALI IMA TAKVIH FOTOGRAFIJA TO MI NIJE POZNATO!

PostPosted: 17. 08. 2010. 20:14 GMT +0000
by vladimir
Evo MAPJAH lepo sto se seca toga, *app* ja nigde nisam iskopao takve podatke ili neki fotos.

Jedino da su uradjene 1981 god a da su pustene u pogon na samom kraju 1982 god

PostPosted: 18. 08. 2010. 1:39 GMT +0000
by andra_GOGA

PostPosted: 18. 08. 2010. 16:12 GMT +0000
by damir661
Ne verujem da su prefarbavane, mislim da su umesto sadasnjeg natpisa MZ na kabini lokomotivi stajali natpisi JZ-?? i da je to jedina razlika bila, pitanje je da li je lok dobila i JZ logotipe, kada je predata zeleznici.

PostPosted: 19. 08. 2010. 20:01 GMT +0000
by CHEME
Ruskinje su dobile oznake 667-001 i 002 u vreme stare YU samo je pisalo na kabini JZ a ne sa strane lokomotive. Cesto sam je gledao na stanici u Skopju jer sam tamo studirao i svakog vikenda isao za Urosevac vozom u 15 :20 (retko u 11:30)tako da dobro pamtim da je imala oznaku 667 i bilo mi je cudno jer je bila u posedu Rafinerije (mada mislim dok je bila u Rafineriji da je bila plave boje ali nisam siguran jer se sa autoputa prema Kumanovu tesko videla na industrijskim kolosecima rafinerije). Tada su stigle i iz Nemacke 734 lok. stim sto su u K.Polju bile u izvornoj boji iz Nemacke. Mada mi je bilo cudno da nosi oznake 667 jer se pricalo da je u rangu serije 74x navodno da je dizel hidraulicna (to nikad nisam saznao od zeleznicara). Mora se priznati kad ste pored nje da izgleda stvarno mocno.

PostPosted: 06. 08. 2012. 10:24 GMT +0000
by mon
Koji je originalni odbojnik s kojim je dosla u Jugu?
159_667001_1_1.jpg

PostPosted: 06. 08. 2012. 22:15 GMT +0000
by vladimir
Ona pravougaona, okrugle su tokom vremena menjane

Image

PostPosted: 07. 08. 2012. 0:23 GMT +0000
by mon
*app* *pra* *pra* Vladimire, sta bih ja bez tebe! :D

PostPosted: 12. 08. 2012. 11:38 GMT +0000
by mon