Page 1 of 4

PostPosted: 25. 06. 2007. 15:26 GMT +0000
by KVARNER

PostPosted: 25. 06. 2007. 16:42 GMT +0000
by damir661
Thanks
Image
Image

Pozdrav od Damira

PostPosted: 25. 06. 2007. 19:44 GMT +0000
by vladimir
Damire 661,

Fotke koje si uradio su otpad ispred depoa u Skoplje, tako mi izgledaju ???

PostPosted: 25. 06. 2007. 22:06 GMT +0000
by damir661
Nisam ih ja slikao sa railfaneurope.net su ,ali mislim da su u depou Skoplje.
Tamo je koliko znam jedna 667-001 dok je druga u nekoj rafineriji ako se ne varam.

Vladimire mogo bi skoknuti do depoa Skpje da je detaljnije uslikas. ;)

Pozdrav od Damira

PostPosted: 25. 06. 2007. 22:36 GMT +0000
by krasilov
Iako smo vec pominjali da nema 667 u Srbiji, nikad se ne zna. Mozda je neka zalutala... Tako smo govorili i za 733, 744, 731, pa se nadje neka industrija... ko zna...

MZ 667-001

PostPosted: 25. 06. 2007. 22:58 GMT +0000
by vladimir
Imam samo ovu sliku momentalno, no bice ...

Image

PostPosted: 25. 06. 2007. 23:06 GMT +0000
by damir661
Bilo bi lepo i da saznamo i sve krseve iz Skopskog depoa ;)

Pozdrav od Damira

Otpat u depou

PostPosted: 25. 06. 2007. 23:11 GMT +0000
by vladimir
Valjda subota nedelja bice fotkanja, ako ne bude ovakav pakao ko ove nedelje.

PostPosted: 25. 06. 2007. 23:30 GMT +0000
by Matjaz

PostPosted: 26. 06. 2007. 10:32 GMT +0000
by damir661
Ne znam koliko je tacna informacija da je jedna od 667 u jednoj rafineriji na severu Makedonije?
*hm*

Pozdrav od Damira

PostPosted: 27. 06. 2007. 21:44 GMT +0000
by polval
Ovakvih lokomotiva je bilo u Makedoniji samo 2 i jedna pretpostavka je da su stigli zajedno sa Rafinerijom Skopje. Cak imam i bledo secanje da su imale rusku seriju sa slovima, sto znaci da su seriju 667 dobile tek posle osamostaljenja Makedonije. Jos jedna verovatna pretpostavka je da su nabavljene jos za potrebe kombinata FENI ali za ovo zaista nisam siguran.

Inace radi se o lokomotivi TEM2 a evo i fotografije ruske lokomotive. Ova lokomotiva je nastala kao kopija lokomotive ALCO RSC1 i nosila je rusku seriju TE-1 kasnije su izvrsene razne modifikacije i stiglo se do najmasovnije ruske manevarske lokomotive TEM2, cak i danas ih ima aktivnih u velikom broju (preko 3000 kom). Snaga iznosi 883 KW a brzina 100 km/h.

Pozdrav
Tino

PostPosted: 27. 06. 2007. 22:45 GMT +0000
by damir661
Mislis na ovu sliku?

Image

Pozdrav od Damira

PostPosted: 27. 06. 2007. 23:20 GMT +0000
by polval
E upravo sam na nju mislio :D

Pozdrav
Tino

PostPosted: 28. 06. 2007. 10:23 GMT +0000
by dzzel@

PostPosted: 28. 06. 2007. 10:44 GMT +0000
by polval

PostPosted: 28. 06. 2007. 11:00 GMT +0000
by dzzel@

PostPosted: 28. 06. 2007. 12:12 GMT +0000
by damir661
Dobro je da nisu iskopiralii ALCO postolja,nego su stavili svoja postolja kao sto ima Tajga.

Pozdrav od Damira

PostPosted: 28. 06. 2007. 13:12 GMT +0000
by CHEME
Obe lokomotive su godinama bile u rafineriji nafte u st. Miladinovci sa Ruskim oznakama, cesto sam putovao tom stranom za Kumanovo, Nis i Beograd, kako vozom tako i autom, uvek su bile na industrijskim kolosecima rafinerije. A oznake 667- su dobile jos u SFRJ sredinom osamdesetih negde u periodu kada su nabavljene i 734 lokomotive iz Nemacke, cesto su prolazile kroz gl. zel. stanicu Skoplje iz depoa Lisice.

PostPosted: 28. 06. 2007. 13:34 GMT +0000
by damir661
One su stigle 1981. a oznake kao 667 su dobile negde 85.-87. kada su stigle 260/261 iz Nemacke.

Pozdrav od Damira

PostPosted: 28. 06. 2007. 17:44 GMT +0000
by polval
E Hvala CHEME, raschistio si mi dilemu! Bio sam skoro siguran da sam ih gledao sa ruskim oznakama.

Pozdrav
Tino