remont lokomotiva

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

remont lokomotiva

Postby iiss » 03. 07. 2007. 12:22 GMT +0000

Pozdrav, interesuje me remonteri za lokomotive 661, 642,643,461 i EMV 412-416.
omnis cogitato libidinosa cerebrum inficit.
iiss
Slepi putnik
 
Posts: 3
Joined: 24. 06. 2007. 15:57 GMT +0000
Location: Podgorica

Postby voz » 03. 07. 2007. 12:27 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby institucija » 03. 07. 2007. 12:36 GMT +0000

User avatar
institucija
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1566
Joined: 11. 01. 2007. 9:34 GMT +0000
Location: 42.47°N 19.28°E

Postby voz » 03. 07. 2007. 12:45 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby SV 410 » 03. 07. 2007. 13:00 GMT +0000

moderator za salonska kola
User avatar
SV 410
Moderator
 
Posts: 681
Joined: 18. 09. 2006. 21:49 GMT +0000
Location: Beograd

Postby institucija » 03. 07. 2007. 13:12 GMT +0000

User avatar
institucija
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1566
Joined: 11. 01. 2007. 9:34 GMT +0000
Location: 42.47°N 19.28°E

Postby damir661 » 03. 07. 2007. 21:41 GMT +0000

Uglavnom ovde skoro svaka veca radionica ima sertfikat za vrsenje SO. Dok Go moze samo da rade MIN i SIN voz, ili neko napolju naravno,posto sada se za svaku investicionu opravku mora raspisivati tender.

Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby ljubo » 06. 07. 2007. 10:41 GMT +0000

a uglavnom svaka radionica ?e da radi po 5 lokomotiva.


Pa sta se onda raspisuje tender? Valjda je neko od njih najjeftiniji i sta onda dele te lokse tamo i ovamo. A sigurno su i svi delovi jeftiniji ako se naruce ili naprave od, na primer, ZOS Vrutky za 15 nego samo za 5 lokomotiva.
Meni to dosta neobicno deluje u svim pogledima ekonomije *hm* *neznam*

ljubo
ljubo
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1212
Joined: 29. 11. 2006. 17:17 GMT +0000
Location: minhen/negotin

Postby 644 » 06. 07. 2007. 11:15 GMT +0000

Mislim da je to iz razlogada se sto pre dobiju lokomotive,a ako popravku podele na 3 firme,pre ce ih dobiti nego da sve radi jedna firma.
644
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 929
Joined: 09. 05. 2007. 16:05 GMT +0000

Postby ljubo » 06. 07. 2007. 11:23 GMT +0000

Pa posto se na remont salju vecinom masine u ne voznom stanju onda mogu i da pocekaju malo vise. A te pare koje bi se tako ustedili bi moglo da se koristi za remont vagone, infrastrukture ili za plate!
Sve vreme se kuka koliko dnevno ZS vraca kredite iz JZ vremena, kako se nema pare. Pa ako se nema onda se cuva a tako bogami nista od stednje.
Ljubo
ljubo
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1212
Joined: 29. 11. 2006. 17:17 GMT +0000
Location: minhen/negotin

Postby voz » 06. 07. 2007. 13:54 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby damir661 » 06. 07. 2007. 15:14 GMT +0000

441 koje su isle u Koncar su bile ceprupane samo tako.

Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby ljubo » 06. 07. 2007. 15:22 GMT +0000

Pa posto se na remont salju vecinom masine u ne voznom stanju ...



Stime sam mislio i bas na te lokse. Koliko sam sa forum naucio one vise ne smeje da saobracaju na prugams ZS. I stime su za mene u ne voznom stanju. Mozda se nisam dobro izrazio. Sorry!
ljubo
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1212
Joined: 29. 11. 2006. 17:17 GMT +0000
Location: minhen/negotin

Postby voz » 06. 07. 2007. 15:44 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby matija » 06. 07. 2007. 22:56 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby voz » 06. 07. 2007. 23:01 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby matija » 06. 07. 2007. 23:04 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby voz » 07. 07. 2007. 0:38 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby pejcicd » 07. 07. 2007. 22:41 GMT +0000

User avatar
pejcicd
Ložač
 
Posts: 493
Joined: 09. 12. 2006. 23:00 GMT +0000
Location: Niš

Postby ljubo » 08. 07. 2007. 17:17 GMT +0000

Sad imam jos jedno mozda malo glupo pitanje:
Ja nisam sad bas razumeo vest sa ZS-sajta da se salju jos 38 loksa na remont. Da li to znaci da ce da dobijemo jos 38 444 ili samo 8? Ili ce do biti kao remont 441-7xx?
Ako jos jednom docu 38 444 pa onda jos 10 novih Taurusa ili Helge, pa onda opa. Imacemo mozda najmoderniju flotu na Balkanu, zar ne?

Hvala na odgovore!
ljubo
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1212
Joined: 29. 11. 2006. 17:17 GMT +0000
Location: minhen/negotin

Next

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users