661-121

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

661-121

Postby mikidordevic » 01. 09. 2007. 22:49 GMT +0000

Mislim da o ovome nije bilo reci do sada...sve vise prototipova serije 661 na nasim prugama.661-121-Nisam je do danas vidjao evo slikaImage
Image
Image
Image
Image
Sta ce meni vencanje i zena,kad sa tudjom zivim bez problema...
User avatar
mikidordevic
Mašinovođa
 
Posts: 680
Joined: 12. 04. 2007. 12:30 GMT +0000

Postby dulevoz » 01. 09. 2007. 22:55 GMT +0000

Pa sto je ne strpa u stanje 661 8)

Pozdrav,
Dulevoz
https://www.facebook.com/pages/Dulevoz- ... 992?ref=hl
____________________________________________
User avatar
dulevoz
Moderator
 
Posts: 5516
Joined: 19. 05. 2007. 18:12 GMT +0000
Location: Beograd

Postby damir661 » 01. 09. 2007. 23:03 GMT +0000

Jao ovo nam je ulepsalo dan.
Eto nama i 121 iz MINa posle skoro tri godine van saobracaja.
661-121 el .grejanje, ali ima klimu, jednom recju izgleda kao 152,157,154 koja trci po Kraljevu, ostaje nam jos da vidimo 138 u istom ruhu. 8)

Ovo je verovatno sa bruto probe zar ne?

Zelimo jooj mnogo mnogo kilometara, bas sam srecan veceras. 8) *cool* *cool* *cool* *cool* *lok* *love* *love* *love* *love* *love*


Hvala Miki za slike.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

121

Postby mikidordevic » 01. 09. 2007. 23:11 GMT +0000

Neznam brate jos pojedinosti i podatke za grejanje i ostalo,ali ako je iisto kao i kod 157,154,124...trebalo bi da je to=to,mozda neke sitnice.Te lokomotive su prototipovi rekonstruisanog vozila,ugradjen uredjaj za grejanje,transformator za galvansku izolaciju,edb,snaga je smanjena zbog grejanja...visina povecana zbog klime,i lima iznad nje,smanjena masa...bla bla
Sta ce meni vencanje i zena,kad sa tudjom zivim bez problema...
User avatar
mikidordevic
Mašinovođa
 
Posts: 680
Joined: 12. 04. 2007. 12:30 GMT +0000

Postby damir661 » 01. 09. 2007. 23:14 GMT +0000

Samo da se razumemo 661-124 nema el .grejanje.

El .grejanje imaju 152,157,154, i sada 121 svi vidite uticnicu i kabl za spajanje el. voda.

Miki ne ljutis se sto sam je vec metnuo u avatar. :lol: :D
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby damir661 » 01. 09. 2007. 23:27 GMT +0000

Zbog nepoznavanja 661 sleduje kazna nedelju dana bez piva. :lol:
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

kazna

Postby mikidordevic » 01. 09. 2007. 23:41 GMT +0000

Ja ne bi izdrzao tu kaznu...Inace el grejanje je tipa CH-HI-400K-1500T,proizvodjac INDA,Krajova iz Rumunije,eto bas detalja,jos pored toga sto mogu da vam kazem-je brojac rada casova dizel motora,EB96,elektronski brzinomer,koji je vec ispitivan odavno na lok 661-109
Sta ce meni vencanje i zena,kad sa tudjom zivim bez problema...
User avatar
mikidordevic
Mašinovođa
 
Posts: 680
Joined: 12. 04. 2007. 12:30 GMT +0000

Postby damir661 » 01. 09. 2007. 23:42 GMT +0000

Bila ti je 661-154 i 119 u Somboru na strugu mogo si da vidis, a sve one sa el .grejanjem :D
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby damir661 » 01. 09. 2007. 23:54 GMT +0000

MIki ima slike 661-109 iz Kraljeva, samo za tebe sam je slikao.

Za sve clanove 661-121 posle prethodne Go kada je bila u BG vuci.

Image
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

109

Postby mikidordevic » 02. 09. 2007. 0:01 GMT +0000

Pogledao sam,hvala za 109 znaci jos je u zivotu,ona je bila slupana u Zeljusi na pruzi Nis-Dgrad,kada je bio direktan udes sa bugarskom lok. a 121 je lepo izgledala,ali sada je jos lepsa
Sta ce meni vencanje i zena,kad sa tudjom zivim bez problema...
User avatar
mikidordevic
Mašinovođa
 
Posts: 680
Joined: 12. 04. 2007. 12:30 GMT +0000

Postby damir661 » 02. 09. 2007. 0:18 GMT +0000

Negde 2004. godine kada je istrcala,ali hvala bogu da je docekala bolje dane

Image
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby jz441 » 02. 09. 2007. 11:07 GMT +0000

Hm.... jos mi uvek nije jasno to istrcavanje kilometraze....?
Ovde u SAD-u nema istrcavanja kilometraze... Lokomotive trce dok se ne pokvare, pa na opravku, i nazad na prugu... ;)
GP30 nam trce jos od ranih 60-tih bez namere odlaska u penziju... Da ne spomenem i GP7, GP9 i SD7 koje nam trce jos od 50-tih sa originalnim dizel motorima!
SD40-2 ... ZAUVEK U SRCU, A NIKAD VISE NA CELU!!!
Mrzim bundeve!!!
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Postby damir661 » 02. 09. 2007. 11:56 GMT +0000

Stvar je jednostavna, lokomotiva ide dok ne predje odredjene kilometre, i politika je takva da sa prelaskom istih kobojagi istice i garancija za pouzdan i ispravan rad lkomotive, tako da lokmotiva mora na neku od opravki koji slede. Bez obzira sto je tako reci potpuno ispravna.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

661-121

Postby tks » 28. 09. 2007. 15:56 GMT +0000

Autor fotografije Ulf Fischer.

Image

Pozdrav.
"That's all Folks!"
User avatar
tks
Moderator
 
Posts: 964
Joined: 27. 01. 2007. 17:41 GMT +0000
Location: Beograd

Re: 661-121

Postby bleki » 28. 09. 2007. 16:33 GMT +0000

User avatar
bleki
Ložač
 
Posts: 473
Joined: 06. 12. 2006. 22:12 GMT +0000

Postby damir661 » 28. 09. 2007. 17:03 GMT +0000

Zasto bas ona ili je tada bila jedina lokomotiva sa najvecim rezervoarom :roll:
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

damire

Postby romeo_nis » 28. 09. 2007. 23:29 GMT +0000

661-157,152,154 i121 su u nisu,a u kraljevu je 124.koliko sam cuo i 158 ide za min.
Kapetan sinske plovidbe
User avatar
romeo_nis
Mašinovođa
 
Posts: 706
Joined: 06. 08. 2006. 15:56 GMT +0000
Location: Nis

Postby damir661 » 28. 09. 2007. 23:35 GMT +0000

daj boze da se uradi nekako kao 124 ili ostale.

Dal neko zna kako napreduje 138?
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby Gruber » 03. 10. 2007. 9:27 GMT +0000

Pozdrav!!

zna li iko ko je ovaj Ulf Fischer?? Nesto se mnogo mota po nasim prugama...on i onaj Helmut Unter...nesto....

pozdrav,

Petar
...i onda je on mene pogledao a ja ne volim kad me neko pogleda....
...na njega je koplje dočekao, polomio ga na tri polovine...
User avatar
Gruber
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1477
Joined: 18. 12. 2006. 14:22 GMT +0000
Location: Zemun

Postby ddavid » 03. 10. 2007. 10:02 GMT +0000

Pozdrav! Ona druga osoba je Helmut Uttenthaler, Austrijanac. Ima lepe putopise, evo jedan od njih:

http://eurasia2005.blogspot.com/
User avatar
ddavid
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 845
Joined: 07. 12. 2006. 12:57 GMT +0000
Location: Baja (HU)


Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users