Višesistemske lokomotive

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Re: Višesistemske lokomotive

Postby ljubo » 01. 03. 2016. 1:08 GMT +0000

Politikolog wrote:
rasha wrote:MAV 480 (TRAXX) je dvosistemski (25+15kV), mada iz nekog razloga ne vozi na OBB iako je zbog toga kupljen kao dvosistemski...


Mono je 1, multi 2 ili vise - no nije to bila poenta, vec uporedjivanje cene jednosistemskog Vectrona sa TRAXX-om...


Halo,
na DB-u definacija visesistemske lok ide ovako:
Visesistemska: 25kv/15kv/ AC i 3kv/1,5kv DC.
Lokse kao sto su MAV 480 se definisu kao visefrekventne, posto oni mogu pok 25kv i 15kv. Ma da sada nisam siguran da li mogu 480 i u SLO??

Po cemu nama trebaju lokse koje mogu iz Beograda do Rima, iz Rima do Rotterdama i nazad preko Slovenije za Nis??
Pocetak bih trebalo da bude; ZS lokse to Vinkovaca ili Dobove i Budimpeste...
Mi ni to nismo u stanju da praktikujemo, kada ce onda loksa vredna 5mio€ kroz pola evrope ici??
ljubo
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1212
Joined: 29. 11. 2006. 17:17 GMT +0000
Location: minhen/negotin

Re: Višesistemske lokomotive

Postby Politikolog » 01. 03. 2016. 1:30 GMT +0000

Poenta je bila da uporedim Vectrona sa TRAXX-om, tj cene i zbog toga sam stavio ms TRAXX jer me mrzelo da pisem jedno vs dva sistema ili vise sistema, a skoro ista cena...
Nisam napisao TRAXX F140MS i time rekao rekao koliko sistema ima(tj kako ih oznacava proizvodjac) ili oznaku za MAV-ovu verziju! Tako da je ova rasprava bespotrebna...
Opet cu reci poenta je da je MAV platio TRAXX-ove koliko i neko jednosistemske Vectrone! Tako da sve zavisi sta hocete i kako se pogodite, pa i MS lokse ne moraju da budu drasticno skuplje od jednosistemskih...
Kakva drzava, takva i zeleznica...
“Bolje ispasti budala, nego iz voza.”
User avatar
Politikolog
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1409
Joined: 22. 02. 2010. 12:51 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Višesistemske lokomotive

Postby rasha » 01. 03. 2016. 11:21 GMT +0000

ljubo wrote:Lokse kao sto su MAV 480 se definisu kao visefrekventne, posto oni mogu pok 25kv i 15kv. Ma da sada nisam siguran da li mogu 480 i u SLO??


Ne mogu jer nisu za 3kV. Trenutno idu samo za Rumuniju. U Austriju ne idu iz nepoznatog razloga.
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Višesistemske lokomotive

Postby dejanpavkov » 01. 03. 2016. 13:23 GMT +0000

H-MAVSTART 480 nemaju homologaciju pri OBB stoga se ne ekspolatisu na OBB .Mada svrha njihove nabavke je bila da se ekspolatisu ka pravcima , Nemacka , Austrija , Srbija , Slovacka , Rumunija . Za sada imaju homologaciju za Slovacku ,Srbiju i Rumuniju dok se saobracaj sa OBB obavlja sa H -MAV 470 . :I
Last edited by dejanpavkov on 01. 03. 2016. 13:48 GMT +0000, edited 1 time in total.
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 720
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: Višesistemske lokomotive

Postby rasha » 01. 03. 2016. 13:30 GMT +0000

dejanpavkov wrote:H-MAVTR 480


Nije više MAVTR nego H-START. MAV-Trakcio više ne postoji.
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Višesistemske lokomotive

Postby dejanpavkov » 01. 03. 2016. 13:50 GMT +0000

Da ispravka jos ih pamtim sa logom MAVTR .
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 720
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: Višesistemske lokomotive

Postby hiavata » 01. 03. 2016. 18:53 GMT +0000

A da li postoji varijanta nesto izmedju? Da se razumemo, pitam kao laik. Da se uzme nekoliko visesistemskih, tipa 3-4, a za ostalo da se remontuju postojece.
hiavata
Putnik 2. razred
 
Posts: 19
Joined: 29. 07. 2015. 11:02 GMT +0000

Re: Višesistemske lokomotive

Postby Optimus Prime » 01. 03. 2016. 20:23 GMT +0000

To sve zavisi od banke koja daje kredit.
Optimus Prime
Kondukter
 
Posts: 108
Joined: 12. 03. 2013. 18:15 GMT +0000

Re: Višesistemske lokomotive

Postby 1216-001 » 06. 03. 2016. 20:51 GMT +0000

rasha wrote:Ne mogu jer nisu za 3kV. Trenutno idu samo za Rumuniju. U Austriju ne idu iz nepoznatog razloga.

Razlog nije nepoznat...jednostavno Sindikat mašinovođa OBB je tražio da se MAV 480 ne pojavi na njihovim prugama...oni favorizuju svoje Tauruse...a između Pešte i Beča je saobraćaj tako organizovan da voze RJ garniture sa Taurusom...Ona preostala 3-4 brza voza voze MAV Taurusi...od ta 4 para 3 završava vožnju u Beču a treći ide dalje za Cirih...i tamo je OBB Taurus na čelu zbog brzine od 200 km/h.Inače MAV Taurusi 470 su sa Vmax 160 km/h.
User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Re: Višesistemske lokomotive

Postby 1216-001 » 06. 03. 2016. 22:28 GMT +0000

vexvesic444 wrote:Šta je pesnik hteo da kaže???

Pesnik je hteo da kaže da su lokomotive serija 461 (i 661) najjače i najkvalitetnije koje imamo, šta god ko pričao i da su othranile ljudi koliko nikad neće othraniti novi Flirtovi (ni za 200 godina eksploatacije). Pljuvati po njima (461) je za mene nedopustivo. Kome smetaju, neka traži bolju državu i železnicu gde ih nema. ;)

Izvinjavam se svima za veliki :OT , ali ovakvo pljuvanje po voznim sredstvima koja nas hlebom hrane ne mogu da iskuliram.

Ajmo ovako...
Lokomotive 461 su najjače...no daleko najnekvalitetnije...ne mogu da se uporede sa 444 ili sa 441-700...one bajke o othranjivanju okači mačku o rep...za svo vreme eksploatacije jesu othranile porodice,ali su uništile zdravlje ljudi koji su vekove proveli na tim krševima...počev od kičme,vida,sluha...i pljuvaću po njima jer opravdano pljujem i iznosim činjenice koje su tačne.
I veruj mi da mi smetaju...i ne moram da tražim bolju državu jer će doći strani operateri koji će nam doneti bolja i novija vozna sredstva...a ti uživaj na tim tvojim krševima ako hoćeš i do penzije koju ne verujem da ćeš dočekati ako budeš radio na njima.
User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Re: Višesistemske lokomotive

Postby dejanpavkov » 07. 03. 2016. 1:43 GMT +0000

1216-001 wrote:
rasha wrote:Ne mogu jer nisu za 3kV. Trenutno idu samo za Rumuniju. U Austriju ne idu iz nepoznatog razloga.

Razlog nije nepoznat...jednostavno Sindikat mašinovođa OBB je tražio da se MAV 480 ne pojavi na njihovim prugama...oni favorizuju svoje Tauruse...a između Pešte i Beča je saobraćaj tako organizovan da voze RJ garniture sa Taurusom...Ona preostala 3-4 brza voza voze MAV Taurusi...od ta 4 para 3 završava vožnju u Beču a treći ide dalje za Cirih...i tamo je OBB Taurus na čelu zbog brzine od 200 km/h.Inače MAV Taurusi 470 su sa Vmax 160 km/h.



Razlog MAV -ovih 470 za v max 160 km h je taj sto su iste opremljene sistemom EVM 120 (koji se koristi pri MAV)

Za razliku na primer od GYSEV MAV -ovi 470 nemaju sigurnosni sistem LZB (Linienzugbeeinflussung) system koji je neophodan za rad u Nemackoj i Austriji a to je iznad 160 km h :I
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 720
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: Višesistemske lokomotive

Postby rasha » 08. 03. 2016. 14:01 GMT +0000

dejanpavkov wrote:
1216-001 wrote:
rasha wrote:Ne mogu jer nisu za 3kV. Trenutno idu samo za Rumuniju. U Austriju ne idu iz nepoznatog razloga.

Razlog nije nepoznat...jednostavno Sindikat mašinovođa OBB je tražio da se MAV 480 ne pojavi na njihovim prugama...oni favorizuju svoje Tauruse...a između Pešte i Beča je saobraćaj tako organizovan da voze RJ garniture sa Taurusom...Ona preostala 3-4 brza voza voze MAV Taurusi...od ta 4 para 3 završava vožnju u Beču a treći ide dalje za Cirih...i tamo je OBB Taurus na čelu zbog brzine od 200 km/h.Inače MAV Taurusi 470 su sa Vmax 160 km/h.



Razlog MAV -ovih 470 za v max 160 km h je taj sto su iste opremljene sistemom EVM 120 (koji se koristi pri MAV)

Za razliku na primer od GYSEV MAV -ovi 470 nemaju sigurnosni sistem LZB (Linienzugbeeinflussung) system koji je neophodan za rad u Nemackoj i Austriji a to je iznad 160 km h :I


Da, do prošlog RV je GySEV 470 vukao EuroNight za Cirih/Minhen do Salzburga, a od ovog je vuče OBB 1116. Taj OBB 1116 koji dovuče EN iz Ciriha/Minhena do Budimpešte se posle sa Avalom 344 vraća u Beč.
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Višesistemske lokomotive

Postby dejanpavkov » 09. 03. 2016. 0:08 GMT +0000

Da EN463/467 -,,Wiener Walzer,, su prevlacile nekadasnje rentirane OBB -GYSEV 1116 :I
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 720
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: Višesistemske lokomotive

Postby rasha » 10. 03. 2016. 14:37 GMT +0000

dejanpavkov wrote:Da EN463/467 -,,Wiener Walzer,, su prevlacile nekadasnje rentirane OBB -GYSEV 1116 :I


Da, lapsus :)
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Višesistemske lokomotive

Postby rasha » 11. 03. 2016. 1:04 GMT +0000

1216-001 wrote:Razlog nije nepoznat...jednostavno Sindikat mašinovođa OBB je tražio da se MAV 480 ne pojavi na njihovim prugama...oni favorizuju svoje Tauruse...


A koji je motiv sindikata mašinovođa OBB da ne puste MAV 480? Čini mi se kao da tu postoji neki veći motiv od prosto toga da ne žele MAV 480 na svojim prugama. Neke druge TRAXX mašine trče u Austriji već i sa tim nema nikakvih problema...MAV je ih je kupio namenski kao dvosistemske da bi vozili do Beča...Planirali su taktne EC vozove do Beča sa njima da voze, tj. da popune takt tako da ima na svaki sat Budimpešta - Beč, kad nema Railjeta.
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Višesistemske lokomotive

Postby tinche » 01. 09. 2016. 16:24 GMT +0000

Ima li šta novo sa 65m E za nove lok(15-16kom.)
User avatar
tinche
Kondukter
 
Posts: 154
Joined: 24. 09. 2009. 13:33 GMT +0000

Re: Višesistemske lokomotive

Postby petar 1116 » 01. 09. 2016. 18:49 GMT +0000

ja cujem da se za kredit placaju penali, i da ce kredit podeliti obe firme jer je glasio na ''zeleznice srbije'' za nove lok i remont nekih lokomotiva.,informacija od pre tri dana.
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 767
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Re: Višesistemske lokomotive

Postby petar 1116 » 11. 11. 2016. 12:07 GMT +0000

taurus 1216-147 u sidu pre dve nedelje.. privatni operater RCCA
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 767
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Re: Višesistemske lokomotive

Postby voz » 27. 06. 2017. 9:13 GMT +0000

Objavljen tender Srbija karga za nabavku 8 visesistemskih lokomotiva.
Vise informacija na samom sajtu prevoznika.
User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Re: Višesistemske lokomotive

Postby dejanpavkov » 28. 06. 2017. 1:18 GMT +0000

Lepa vest sada ostaje pitanje na koji ce model lokomotiva pasti izbor *neznam*
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 720
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

PreviousNext

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users