Diagrami na 444

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Diagrami na 444

Postby kale » 24. 09. 2007. 15:30 GMT +0000

kale
Putnik 2. razred
 
Posts: 17
Joined: 22. 09. 2007. 0:24 GMT +0000
Location: Beograd

Postby jz441 » 24. 09. 2007. 19:06 GMT +0000

Cisto sumnjam.... Proklizivanje je sasvim normalna pojava kod DC lokomotiva.
SD40-2 ... ZAUVEK U SRCU, A NIKAD VISE NA CELU!!!
Mrzim bundeve!!!
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Faktor snage (cos Fi) na 444

Postby kale » 25. 09. 2007. 14:07 GMT +0000

kale
Putnik 2. razred
 
Posts: 17
Joined: 22. 09. 2007. 0:24 GMT +0000
Location: Beograd

Postby mikidordevic » 25. 09. 2007. 14:11 GMT +0000

pRIMECUJE SE I TO ITEKEKO SE PRIMECUJE KADA JE 444 NA VOZU ISPRED TEBE NA PODRUCJU ISTE SEKCIJE...VUCE NAPON KATASTROFA
Sta ce meni vencanje i zena,kad sa tudjom zivim bez problema...
User avatar
mikidordevic
Mašinovođa
 
Posts: 680
Joined: 12. 04. 2007. 12:30 GMT +0000

Diagram snage na 444

Postby kale » 27. 09. 2007. 10:02 GMT +0000

kale
Putnik 2. razred
 
Posts: 17
Joined: 22. 09. 2007. 0:24 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Diagram snage na 444

Postby zlatan » 27. 09. 2007. 19:35 GMT +0000

zlatan
Mašinovođa
 
Posts: 655
Joined: 25. 08. 2006. 16:42 GMT +0000
Location: Rijeka

Tiristorizacija lokomotiva

Postby kale » 27. 09. 2007. 20:23 GMT +0000

kale
Putnik 2. razred
 
Posts: 17
Joined: 22. 09. 2007. 0:24 GMT +0000
Location: Beograd

Lom osovine na lokomotivama serije 444

Postby kale » 01. 10. 2007. 12:44 GMT +0000

kale
Putnik 2. razred
 
Posts: 17
Joined: 22. 09. 2007. 0:24 GMT +0000
Location: Beograd

Postby uros666 » 04. 10. 2007. 17:47 GMT +0000

Kale,veliki pozdrav!!! ?uo sam pri?u da odvodnik prenapona ili neki deo krovne opreme ima veze sa lomom osovine...Molim te,reci mi u kakvoj je to vezi...
uros666
Kondukter
 
Posts: 128
Joined: 26. 07. 2006. 18:13 GMT +0000

Postby Mali Panta » 04. 10. 2007. 20:59 GMT +0000

User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Postby mikidordevic » 04. 10. 2007. 21:10 GMT +0000

Nedaj boze da stanes negde na usponu,a jos kisica pocne...mozes samo da sednes pored nje i da coooooooooooooliras 8)
Sta ce meni vencanje i zena,kad sa tudjom zivim bez problema...
User avatar
mikidordevic
Mašinovođa
 
Posts: 680
Joined: 12. 04. 2007. 12:30 GMT +0000

Postby damir661 » 04. 10. 2007. 21:32 GMT +0000

Da li je resenje bilo zamena starih postolja novim prilikom remonta ili nesto drugo?

Kruze price da lokomotive 444 sa vozom tesko mogu da krenu bez peskarenja.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby uros666 » 04. 10. 2007. 21:39 GMT +0000

uros666
Kondukter
 
Posts: 128
Joined: 26. 07. 2006. 18:13 GMT +0000

da

Postby romeo_nis » 05. 10. 2007. 0:38 GMT +0000

da ali uz pravilnu i neznu voznju da se pokrenuti svaki voz ,i sto vise koristiti moucnosti elektricne kocnice,a manje kocnik na prelomnim brzinama.
Kapetan sinske plovidbe
User avatar
romeo_nis
Mašinovođa
 
Posts: 706
Joined: 06. 08. 2006. 15:56 GMT +0000
Location: Nis

Vu?na karakteristika lokomotive 444

Postby kale » 05. 10. 2007. 8:23 GMT +0000

kale
Putnik 2. razred
 
Posts: 17
Joined: 22. 09. 2007. 0:24 GMT +0000
Location: Beograd

Postby matija » 05. 10. 2007. 12:42 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby zlatan » 05. 10. 2007. 20:09 GMT +0000

zlatan
Mašinovođa
 
Posts: 655
Joined: 25. 08. 2006. 16:42 GMT +0000
Location: Rijeka

pozdrav

Postby romeo_nis » 05. 10. 2007. 21:57 GMT +0000

veliki pozdrav zlatane .sve zavisi od ljudi koji voze to jest nasih kolega ali stojim i za toga da ne treba silovati lokomotivu.
Kapetan sinske plovidbe
User avatar
romeo_nis
Mašinovođa
 
Posts: 706
Joined: 06. 08. 2006. 15:56 GMT +0000
Location: Nis

Postby matija » 05. 10. 2007. 22:05 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby zlatan » 05. 10. 2007. 22:15 GMT +0000

Pozdrav Matija.Ma naravno u pravu si.Nama u Rijeci trabju 6 osovne tiristorke slicno vasim rumunjkama.Bo-Bo lok 1141 razvija silu od 196 kN i to malo za stvarne uspone 29 ili 30 dan/t.Steta sto ce opet doci do ovoga sto mi svi poznamo a to je da ipak svima nama trebaju racionalnija elektrovozila sa novom tehnologijom.Ove HELGE sto vozim ipak su daleko bolje rijesenje od ASEA,samo glupanu moze pasti na pamet da se sjeti tako nesto poslati na ovu tesku brsku prugu.Pozdrav,
zlatan
Mašinovođa
 
Posts: 655
Joined: 25. 08. 2006. 16:42 GMT +0000
Location: Rijeka

Next

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users