JZ 642 / 643

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Postby matija » 17. 05. 2007. 13:09 GMT +0000

bleki wrote:Image


Image




ma ljudi toliko postova, a čovek jednostavno pita: OTKUD NA OVOJ LOKOMOTIVI SERIJE 642, NOS KAO KOD SERIJE 643
matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby krasilov » 17. 05. 2007. 18:10 GMT +0000

Koliko ima 642 i 643 u Zrenjaninu i Subotici?
Gde ih jos ima?
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby matija » 17. 05. 2007. 18:24 GMT +0000

krasilov wrote:Koliko ima 642 i 643 u Zrenjaninu i Subotici?
Gde ih jos ima?


Jako bih bio sretan da konačno pročitam neki tvoj post bez upitne rečice GDE :?

Ako ti je IQ barem 50, za par minuta na ovom forumu ćeš pronaći podatke o svim lokomotivama serije 642 i 643 koje su ikada postojale na JŽ 8)
matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby damir661 » 17. 05. 2007. 20:31 GMT +0000

A ja sa pre dva tri posta napisao u kojoj temi ima spisak svih krseva 642 u Subotici. :roll:
Jako bih bio sretan da konačno pročitam neki tvoj post bez upitne rečice GDE

I ja isto.

Juce sam razgovarao sa Josipom na ovu temu,dobio sam jedan cudan odgovor kome se nisam nadao da kada su lokomotive istrcavale kilometrazu da su menjane serijske oznake i time bi lokica i dalje bila u saobracaju,isti slucaj se javlja i sa nekim 441.
Kako je ovo moguce,kao i da li sam dobro interpretirao ne znam. :roll:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby krasilov » 17. 05. 2007. 20:32 GMT +0000

Kako vreme prolazi, i lok. se krecu (nadam se :cry: ).
Zbog toga treba updatovati.
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby voz » 17. 05. 2007. 20:37 GMT +0000

Ove se sigurno ne kreću, ove stoje već duže vremena na jednom mestu. Nažalost.
User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby vlada » 18. 05. 2007. 0:04 GMT +0000

Juce sam razgovarao sa Josipom na ovu temu,dobio sam jedan cudan odgovor kome se nisam nadao da kada su lokomotive istrcavale kilometrazu da su menjane serijske oznake i time bi lokica i dalje bila u saobracaju,isti slucaj se javlja i sa nekim 441.
Kako je ovo moguce,kao i da li sam dobro interpretirao ne znam.

To nema šanse da je tačno.
User avatar
vlada
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1834
Joined: 01. 03. 2007. 1:18 GMT +0000
Location: Beograd

Postby Aleksandar665 » 18. 05. 2007. 11:33 GMT +0000

Zasto nikad ne dolazi 642,643 do Beograda? :roll:
User avatar
Aleksandar665
BANNED - ISKLJUČEN
 
Posts: 415
Joined: 28. 08. 2006. 19:07 GMT +0000
Location: Beograd

Postby bleki » 18. 05. 2007. 12:16 GMT +0000

Zasto nikad ne dolazi 642,643 do Beograda? :roll:



Vrlo jednostavan odgovor! 642-152 i 643-017 ne dolaze u Beograd zato sto nema smisla pored toliko 444,441,461 za vucu vozova koristiti lokomotive manje snage a za pomenute i onako ima dovoljno posla!
Lokomotivu 643-019 mozes videti u Ovci i Padinskoj Skeli kako vuku cisterne!


bleki
User avatar
bleki
Ložač
 
Posts: 473
Joined: 06. 12. 2006. 22:12 GMT +0000

Postby vlada » 18. 05. 2007. 14:12 GMT +0000

Za 812 verujem,sa šinobusima nisam nikad bio u kontaktu.Ja sam mislio na ove "ozbiljne" mašine.
User avatar
vlada
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1834
Joined: 01. 03. 2007. 1:18 GMT +0000
Location: Beograd

Postby damir661 » 18. 05. 2007. 14:16 GMT +0000

NEsto je bilo i sa 441-039 secas se sta smo pricali :roll:
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby krasilov » 18. 05. 2007. 15:18 GMT +0000

Vuku cisterne kod Ovce? Za koju firmu?
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby damir661 » 18. 05. 2007. 18:12 GMT +0000

Mislim za rafineriju Beograd.
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby damir661 » 18. 05. 2007. 21:33 GMT +0000

Da li to znaci da ce te 642 onda preci u vlasnistvo Naftagasa ili?
Da li ce ceo remont uticati na standardni dizajn tj. da li ce se menjati ili ne?
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby bleki » 18. 05. 2007. 22:27 GMT +0000

Da li to znaci da ce te 642 onda preci u vlasnistvo Naftagasa ili?



Ne, 642 na taj nacin nece (niti bilo koja druga lokomotiva) preci u vlasništvo Naftagasa. Taj program datira još iz 1997/98 godine kada je tadašnji ŽTP Beograd ponudio mnogobrojnim firmama (fabrikama) da one od svojih sredstava finansiraju remont, G.O. voznih sredstava a ŽTP Bg bi za uzvrat imao prioritet dostave i izvlačenja bruta korisniku prevoza koji je finansirao remont. Ciljna grupa su bila preduzeća koja imaju industrijske koloseke.

Koliko se sećam u ponudi su bile lokomotive 661 za koje je bilo predviđeno da se izdvoji 800 000 DM, za EMG 412 1 100 000 DM, šinobus (motaju mi se dve cifre u glavi) 80000 ili 180 000 DM

bleki
User avatar
bleki
Ložač
 
Posts: 473
Joined: 06. 12. 2006. 22:12 GMT +0000

Postby bleki » 18. 05. 2007. 22:52 GMT +0000

Vuku cisterne kod Ovce? Za koju firmu?



Da budem precizniji, 643-019 postavlja bruto za Petrolgas i Energogas koji imaju industrijske koloseke u Ovči, a na pruzi za Padinsku Skelu, u fabrici šećera jedan privatnik je zakupio zemljište, iz Mađarske uvezao cisterne i uređaje za pretakanje TNG-a. U fabrici šećera deponuje gas a kasnije ga distribuira po gradu na (predpostavljam) svoje benzinske (auto-gasne) pumpe. Ako me neko pita za naziv firme ja se izvinjavam ali zaista ne znam!
Pre 643-019 za dostavu kola na prugu za Padinsku Skelu su se upotrebljavale lokomotive 644-009 ili 641-3xx . Obzirom da je Vmax na pruzi 10 km/h od 644-009 se odustalo zato što dotična ima veliku kritičnu brzinu tako da su joj se grejali vučni motori.

bleki
User avatar
bleki
Ložač
 
Posts: 473
Joined: 06. 12. 2006. 22:12 GMT +0000

Postby bleki » 14. 06. 2007. 21:08 GMT +0000

Pozz

Uskoro ce 643-050 iz Sinvoza krenuti za Crnu Goru!

Image



bleki
User avatar
bleki
Ložač
 
Posts: 473
Joined: 06. 12. 2006. 22:12 GMT +0000

Postby damir661 » 14. 06. 2007. 22:44 GMT +0000

Super sacekacu je u Makisu. :D ;)

Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby institucija » 15. 06. 2007. 7:47 GMT +0000

Vidio sam da se kolege spremaju da je preuzmu...KONAČNO :roll:
Ova fotka obećava *love* *love*
User avatar
institucija
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1566
Joined: 11. 01. 2007. 9:34 GMT +0000
Location: 42.47°N 19.28°E

Postby damir661 » 15. 06. 2007. 11:31 GMT +0000

Lepo izgleda. Svaka cast Sin vozu.

Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

PreviousNext

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron