JZ 642 / 643

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Postby institucija » 24. 09. 2007. 7:37 GMT +0000

a 027 je krs u Sin vozu ako se ne varam.

I to je ZCG loksa, a jos od `94 je u Sinvozu... Ko zna sta je bilo/ce biti sa njom... *pirat* ;)
User avatar
institucija
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1566
Joined: 11. 01. 2007. 9:34 GMT +0000
Location: 42.47°N 19.28°E

Postby damir661 » 21. 10. 2007. 22:25 GMT +0000

U Somborskom depou sedi 642-154, stanje vidite i sami nazalost. :cry:

Image
Image
Image
Image
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

642/643

Postby tincesvi » 22. 10. 2007. 15:40 GMT +0000

pozdrav Hadžibane !
duša me boli zbog Francuskinja-kamo sreće da sve rade a još veće da nikad nisu ni kupljene 641.
:cry:
Taurus ili Helga, sto pre - to bolje! (bolje pre)
User avatar
tincesvi
Kondukter
 
Posts: 170
Joined: 18. 12. 2006. 18:40 GMT +0000
Location: Šid

Postby damir661 » 22. 10. 2007. 17:07 GMT +0000

Pa kad bi se uzimale u obzir amo 641-300 u potpunosti bi se slozio
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby damir661 » 25. 10. 2007. 14:11 GMT +0000

Da sam osto bi to onda bio vagon IV raz. kao nekad. :lol:

Sta je sa 643-017 ako je 152 na manevri?
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby 644 » 27. 10. 2007. 11:11 GMT +0000

A kad ce 643-017?
644
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 929
Joined: 09. 05. 2007. 16:05 GMT +0000

Postby damir661 » 27. 10. 2007. 15:40 GMT +0000

Ulje se kontrolise svaki dan, nego ponekad se desi nestasica, pa nema sta da se sipa.

Cuo sam jednu pricu da je vecina krseva krseva 661 u Kraljevu zavrsila svoje upravo iz ovog razloga,a to je jos bilo i ono vreme nestasice 92-93.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby 644 » 29. 10. 2007. 15:01 GMT +0000

Ne mogu da verujem da moze da zariba dizel motor! :evil:
Ne moguce da nema ulja,pa nije sad 92-93,bar tako mislim!
I sta cete sad bez manevarke,dobiti neku drugu,ili se snalazite sami.I kad ce ona 661 koju sam video u Subotici kad sam bio na praksi,negde oko aprila-maja.
644
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 929
Joined: 09. 05. 2007. 16:05 GMT +0000

Postby damir661 » 29. 10. 2007. 18:45 GMT +0000

Ne mogu ni ja da verujem za 017,do pre mesec dana sam je licno gledao kako lepo radi,a sada :cry: :cry:

Pa zar ovakav ne moze da se sanira??
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby Gruber » 30. 10. 2007. 9:30 GMT +0000

Pozdrav!!

Josipe, ovo me malo podseca na cuveni sistem rada - `seci ..., krpi...`.
Kazi mi, gasite li vi uopste vase 644ke??

pozdrav,

Petar
...i onda je on mene pogledao a ja ne volim kad me neko pogleda....
...na njega je koplje dočekao, polomio ga na tri polovine...
User avatar
Gruber
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1477
Joined: 18. 12. 2006. 14:22 GMT +0000
Location: Zemun

Postby ELA » 30. 10. 2007. 10:47 GMT +0000

Image
Image

642-105 i 183 u Depou Rajlovac čekaju bolje dane.
User avatar
ELA
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 785
Joined: 08. 09. 2007. 12:30 GMT +0000
Location: MOSTAR BiH

Postby damir661 » 02. 11. 2007. 14:12 GMT +0000

Eto opet pravila da nema pravila na ex JŽ. Od kad podserija 100 ima prozore na kabini kao podserija 000 :shock: :roll:
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby vladimir » 02. 11. 2007. 15:50 GMT +0000

Evo MZ 643-005 u cig zore na stanici u Skoplje, cekajuci voz 335 iz Beograda koji je kasnio samo 3 sata, da bi ga izmanevrisao.

Image
Image
Bez datum revizije
Image
I odjurila da uredi kompoziciju
Image
Vladimir Petkov
Narrow gauge in Macedonia: http://www.freewebs.com/locomotiva/index.htm
YouTube about Macedonian Railways: http://www.youtube.com/user/lokomotivamk
Alternative about Macedonian Railways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
User avatar
vladimir
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2305
Joined: 05. 11. 2006. 23:51 GMT +0000
Location: Skopje, Makedonija

Postby damir661 » 02. 11. 2007. 15:54 GMT +0000

Aha znači nije 055 kako si napisao u tablicama nego 005 ;)
Koliko još MŽ ima 642 i 643?
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby vladimir » 02. 11. 2007. 15:59 GMT +0000

Oops GRESKA idem da popravim :oops:
A kolko ima ? E to ti nemogu reci posto dok nesto cekam il idem da istrazujem moju temu ja i nesto sa strane uslikam, probacu da se raspitam.
Vladimir Petkov
Narrow gauge in Macedonia: http://www.freewebs.com/locomotiva/index.htm
YouTube about Macedonian Railways: http://www.youtube.com/user/lokomotivamk
Alternative about Macedonian Railways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
User avatar
vladimir
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2305
Joined: 05. 11. 2006. 23:51 GMT +0000
Location: Skopje, Makedonija

Postby vladimir » 02. 11. 2007. 16:37 GMT +0000

Da se otkupim za gresku evo i njene ruzne sestre MZ 643-008

Image
Image
Image
Image
Vladimir Petkov
Narrow gauge in Macedonia: http://www.freewebs.com/locomotiva/index.htm
YouTube about Macedonian Railways: http://www.youtube.com/user/lokomotivamk
Alternative about Macedonian Railways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
User avatar
vladimir
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2305
Joined: 05. 11. 2006. 23:51 GMT +0000
Location: Skopje, Makedonija

Postby damir661 » 02. 11. 2007. 16:41 GMT +0000

Dakle i njoj su prozori su drugačiji.
Moram priznati da mi ove dve serije lokomotiva već stvarno idu na živce, jer čovek ne može uhvatiti nikakav kontinuitet i pravilnost.

Lokomotive sa detaljima 643 se označavaju, kao 642, zatim, 642 000 se označava kao podserja 100. Budi bog s nama
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby Vice » 02. 11. 2007. 17:24 GMT +0000

damir661 wrote:Dakle i njoj su prozori su drugačiji.
Moram priznati da mi ove dve serije lokomotiva već stvarno idu na živce, jer čovek ne može uhvatiti nikakav kontinuitet i pravilnost.

Lokomotive sa detaljima 643 se označavaju, kao 642, zatim, 642 000 se označava kao podserja 100. Budi bog s nama


I na Hžu je isto tako,čak je bilo i kod nekih drugačijeg rsaporeda svjetala,neka su bila normalno prema vani, a neka premaunutra, također proziri su im različiti, na nekima kao na normalnim velikim dizelima, ali većinom kao na 661 u 4 dijela.
Također i vrata, nekima su dijagonalno s lijeve, a nekima s desne.
Pokušao sam to u svojim crtežima prikazat
ode,
http://www.zeljeznice.net/forum/viewtop ... c&start=75
a ima i na railfaneurope.net
''Tvoj steg na svakom gradu je gde ti se neko raduje...''
User avatar
Vice
Mašinovođa
 
Posts: 618
Joined: 30. 08. 2007. 17:27 GMT +0000
Location: Split/Zagreb (RH)

Postby vladimir » 02. 11. 2007. 20:12 GMT +0000

I jos nesto od mene MZ 642-006
da bi Damir661 sredio stanje modela

Image
Image
Image
Image

:T :T
Dakle i njoj su prozori su drugačiji.
:D :D

Dizem ruke od svega :roll:
Vladimir Petkov
Narrow gauge in Macedonia: http://www.freewebs.com/locomotiva/index.htm
YouTube about Macedonian Railways: http://www.youtube.com/user/lokomotivamk
Alternative about Macedonian Railways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
User avatar
vladimir
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2305
Joined: 05. 11. 2006. 23:51 GMT +0000
Location: Skopje, Makedonija

Postby bleki » 04. 11. 2007. 10:49 GMT +0000

Pozz vladimir-e

Ko je poslednji vršio GO/SO na lokomtivama MŽ 642 i 643?


bleki
User avatar
bleki
Ložač
 
Posts: 473
Joined: 06. 12. 2006. 22:12 GMT +0000

PreviousNext

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users