641-300

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Re: 641-300

Postby vlada » 08. 11. 2013. 23:03 GMT +0000

Madjari su modifikovali svoje manevarke odavno i na njima su neuporedivo bolji uslovi za rad od nasih. Ja kao najveci kriticar ovih kanti ipak moram pohvaliti 641-306 koja se ubedljivo najvise zadrzala u Bg cvoru, i evo sestu godinu odoleva svim zadacima. Naravno u groznom je stanju, dimi kao parnjaca, uzasno je bucna i trosi naftu kao tenk.
User avatar
vlada
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1835
Joined: 01. 03. 2007. 1:18 GMT +0000
Location: Beograd

Re: 641-300

Postby matija » 09. 11. 2013. 9:24 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Re: 641-300

Postby republikanac » 09. 11. 2013. 11:36 GMT +0000

republikanac
Putnik 1. razred
 
Posts: 82
Joined: 09. 08. 2012. 16:53 GMT +0000
Location: munZe konza

Re: 641-300

Postby Elmer Davez » 09. 11. 2013. 13:36 GMT +0000

...Aj tink,diz iz bigining of bjutiful frendšip
User avatar
Elmer Davez
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 993
Joined: 03. 07. 2008. 15:39 GMT +0000
Location: Zrenjanin,Banatska magistrala

Re: 641-300

Postby dejanpavkov » 10. 11. 2013. 2:51 GMT +0000

Sto se tice serije 641-300 u sinhronu mogu da rade najvise dve jedinice ,s tim sto se tice samog startovanja obe se moraju startovati posebno sinhrono startovanje tj.startovanje obe lokomotive sa jednog upravljackog mesta nije moguce.
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 720
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: 641-300

Postby republikanac » 10. 11. 2013. 12:51 GMT +0000

republikanac
Putnik 1. razred
 
Posts: 82
Joined: 09. 08. 2012. 16:53 GMT +0000
Location: munZe konza

Re: 641-300

Postby cvijic » 10. 11. 2013. 17:47 GMT +0000

cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1581
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: 641-300

Postby cvijic » 10. 11. 2013. 18:27 GMT +0000

461andrea wrote:Odrzavanje je rak rana za sve lokomotive, mi nemamo nikakvo odrzavanje...Nema pravih strucnjaka a i da ih ima jadni ne bi imali uslove u kojim da rade.Mi nemamo kocione papuce, ej o kakvom odrzavanju pricamo! *hm*

Zato imate klima uredjaje,savremeno modificirane "nove" Severine,prefarbane u Gredelju i nabudzene jeftinom elektronikom iz Kine i Austrije.Imate sluzbene Aute,nekoliko sindikata,Medija centar bez kog ZS nebi mogle da funkcionisu,a lopova koliko ima rekao je Direktor neki dan.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1581
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: 641-300

Postby cvijic » 10. 11. 2013. 18:43 GMT +0000

cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1581
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: 641-300

Postby bleki » 10. 11. 2013. 19:53 GMT +0000

User avatar
bleki
Ložač
 
Posts: 473
Joined: 06. 12. 2006. 22:12 GMT +0000

Re: 641-300

Postby matija » 10. 11. 2013. 22:16 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Re: 641-300

Postby dejanpavkov » 10. 11. 2013. 22:58 GMT +0000

Tacan je podatak sto se tice upotrebe serije 641 podserije 300 ugradjivanje uticnica za rad u sinhronu je svrha istih za vrsenje teske manevre oba izgradjena tipa DVM-12 1 i DVM -12-2 namenjena su iskljucivo stanicnoj manevri.

Tip DVM 12-2 (podserija 300) spada u mladju generaciju lokomotiva ovog tipa gradjene u periodu 1984-1989 godine i predstavljaju po svojoj konstrukciji potpuno novi koncept lokomotiva u odnosu na nesto stariju generaciju DVM-12 1 (podserija 000,100,200) kako po vucnim karakteristikama tako i po samoj opremi koja je u iste ugradjena.
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 720
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: 641-300

Postby 461andrea » 10. 11. 2013. 23:03 GMT +0000

User avatar
461andrea
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1347
Joined: 22. 09. 2011. 23:39 GMT +0000
Location: Beograd

Re: 641-300

Postby cvijic » 11. 11. 2013. 5:39 GMT +0000

cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1581
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: 641-300

Postby cvijic » 11. 11. 2013. 5:48 GMT +0000

cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1581
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: 641-300

Postby cvijic » 11. 11. 2013. 6:28 GMT +0000

cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1581
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: 641-300

Postby matija » 11. 11. 2013. 13:30 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Re: 641-300

Postby dejanpavkov » 11. 11. 2013. 15:56 GMT +0000

Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 720
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: 641-300

Postby damir661 » 11. 11. 2013. 16:18 GMT +0000

641-305 nekada
641-300.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Re: 641-300

Postby mvbg1 » 23. 11. 2013. 3:08 GMT +0000

cvijic wrote:.I jos nesto ko je ikad na JZ vozio teretnjake u sinhronu bilo sa 441 ili 461.

Evo Cvijicu,da se ja pohvalim kako sam vozio dve lok u sinhronu. Bilo je to u jesen 2008. Voz broj 40770,vozna lok 461-204.zaprezna(ona koju sam ja posedao)461-201. Relacija Lapovo-Topcider.
I ne mogu ti opisati dozivljaj kada se iz jedne upravljacnice komanduje sa dve lok.
A o samoj voznji da ti ne pricam. Cinilo mi se da bi voz od 4000 tona bio mala beba za njih dve. :I *pra*
E sad ovo se nije desavalo u vreme JZ ali se ipak dogodilo.
Izvinjavam se za :OT
mvbg1
Ložač
 
Posts: 469
Joined: 04. 02. 2012. 16:41 GMT +0000

PreviousNext

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users