Održavanje vučnih vozila

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Postby damir661 » 22. 07. 2006. 15:59 GMT +0000

Da li je dozvoljeno samonicijativno pranje lokomotiva?Recimo ja hocu da mi loksa bude cista i ukljucim crevo i ribaj. ;)
Da li se vrsi dezinfekcija ili pranje kada se udare ljudi :twisted: :shock: ?
Jel i onda smrdi :roll: ?
btw-LJudi ovo je moj 1000 post ::)) *cool* 8) ,sta kazete na to?
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby voz » 22. 07. 2006. 18:34 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby matija » 22. 07. 2006. 21:12 GMT +0000

Pa nigde u pravilniku ne pise da se moras istusirati i obuci ciste gace kad dodjes na posao pa opet to uradis ;)
matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby voz » 22. 07. 2006. 21:17 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby damir661 » 22. 07. 2006. 21:24 GMT +0000

Ja znam dvojcu bg masinovodja koji redovno sami odrzavaju 666-002,peru je ciste i unutra je uvek kao u apoteci,a da se ceka redovno pranje izgledala bi kao da je dosla iz pustinje,a drug Stari bi se prevrnuo u grobu sto su mu lokomotive prljave.
Voz za cascavanje nista ne brini bice cim se budemo videli prvom prilikom.
Dok sam bio u skoli imali smo slogan KO ne pije zeleznicar nije 8) *cool*
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby voz » 22. 07. 2006. 21:31 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby matija » 22. 07. 2006. 21:31 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby damir661 » 23. 07. 2006. 14:27 GMT +0000

Sta se radi u slucaju gazenja ljudi ili prilikom sudara sa nekim vozilm koji bi mozda prosuo nesto i ostavio fleku na masini 8)
Sto se tice pranja lokomotiva u BG se lokomotive redovno peru u Makisu,a u izuzetnim situacijama i u stanici Beograd iza lozione,ali se retko koristi.
Secam se kada sam jednom u Makisu video kako su prali 661-303 isprskali je dva puta,malo nasapunjali i to je to.Ovde ni hemijsko dubinsko ciscenje ne pomaze jer su lokomotive toliko zardjale da i pranje i cak novo farbanje ne pomaze.
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby voz » 23. 07. 2006. 14:58 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby damir661 » 24. 07. 2006. 13:02 GMT +0000

Zaista je neshvatljivo kako neki jednostavno nemaju obzira prema loksama.Kad realno pogledamo oni tu vprovedu vecinu vremena u sluzbi i zar im nije mrsko da barem malo urede makar dok su oni tu.Nego svi razmisljaju zasto ja da perem kada ce neko to posle da isprlja i u krajnjem slucaju nije to moje,a firma treba da se stara o tome.
Iz toga polazi zakljucak kakvi radnici,takva i firma.
A s druge strane ja znam da neke masinovodje stavljaju vecu za spavanje ili lezaljku u masini i pretvore je u svoju dnevnu sobu.
Svima treba da bude primer kako iznutra izgledaju 666-002 ili kako je pred polazak za Slovacku izgledala 441-704,zar ne Josipe ;)
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby deniob86 » 24. 07. 2006. 13:37 GMT +0000

Mada,nemojmo zaboraviti da je kad je rec o posedima svi moraju da vode racuna o lokomotivi.Ne mogu dvojica od cetvorice npr. na 666 - 004 da nose na ledjima sav teret ciscenja i sredjivanjima,kao sto se u stvarnosti,na zalost,desava...Vazni su i medjuljudski odnosi medju kolegama,a oni uglavnom,koliko sam cuo i video,nisu najsjajniji.
User avatar
deniob86
Kondukter
 
Posts: 132
Joined: 24. 06. 2006. 16:18 GMT +0000
Location: Beograd

Postby damir661 » 24. 07. 2006. 13:57 GMT +0000

Pa u tome je stvar.Da sva cetvorica ucestvuju u ciscenju 666-004 i 003 one ne bi izgledale kao danas tj u njima je pravi svinjac,a 666-002 je jos na opravci.
Medjuljudski odnosi na zeleznici su poljuljani velikim cistkama i svako se plasi da ne izgubi posao i zato gleda samo sebe,nemaju ni trunke kolegijalnosti.
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby CountryLink » 01. 08. 2006. 7:14 GMT +0000

User avatar
CountryLink
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1060
Joined: 20. 06. 2006. 13:57 GMT +0000
Location: Sydney, NSW, Australia

Postby damir661 » 01. 08. 2006. 16:53 GMT +0000

Naprotiv Coutry link,to su nekolicina beogradskih masinovodja kojima je stalo da prostor u kome rade izgleda normalno i da se ne osecaju kao u svinjcu.Osim toga trude se da 666-002 izgleda kao prave svetske lokomotive,a to treba da bude za uzor svim drugim masinovodjama,bez obzira sto je ovo bivsa Titova lokomotiva.

*m* *!* UPOZORENJE MODERATORA *!* *m*
Molio bih te da sledeci put malo biras reci,ima drugih nacina da se iskaze neslaganje i drugacije misljenje,a pre svega treba postovati tudje misljenje.
Ovo sledeci put nece biti tolerisano,obrati paznju.
*m* *!* UPOZORENJE MODERATORA *!* *m*
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby CountryLink » 01. 08. 2006. 17:14 GMT +0000

Aha ne sme se pricati protiv druga Starog, ne smeju se stavljati simboli ZRS... Izgleda da sam ja nabasao na pogresan forum :idea:
User avatar
CountryLink
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1060
Joined: 20. 06. 2006. 13:57 GMT +0000
Location: Sydney, NSW, Australia

Postby matija » 01. 08. 2006. 19:48 GMT +0000

Kako to mislis ne smeju se stavljati simboli ZRS :?: :?: :?:
matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby damir661 » 01. 08. 2006. 21:26 GMT +0000

Ovde je jedini simbol naseg kluba,a na forum je svako dobrodoso ko voli diskutovati o zeleznici,a ne o politickim temama.
Nego ostavimko ovo sa strane otisli smo hiper u :OT
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby matija » 01. 08. 2006. 21:50 GMT +0000

Nigde nisam naisao na temu koja govori nesto o simbolima zeleznica, pa me cisto interesuje o cemu se radi, jest off topic, ali svejedno :roll:
matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby damir661 » 01. 08. 2006. 22:14 GMT +0000

*m* *!* :OT *!* *m*
Necemo vise o ovome
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby uros666 » 28. 08. 2006. 17:33 GMT +0000

Ljudi,nemojmo se svadjati.Sto se tice lokse 666-002 njeni majstori je dakako bolje odrzavaju nego 004.Mimo toga,004 je pre nekoliko meseci dosla iz Lapova,unistena maksimalno.Tako prolazi i 001.
002 je ipak bila u depou i nije radila duze vreme,tako da nije bila ni habana.Jedno vreme je bila kod pozarevljana i njihovi *majstori* su uspeli da joj polome radilicu,najverovatnije nestrucnim rukovanjem.
uros666
Kondukter
 
Posts: 128
Joined: 26. 07. 2006. 18:13 GMT +0000

Next

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron