Održavanje vučnih vozila

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Postby damir661 » 29. 08. 2006. 13:53 GMT +0000

661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby matija » 29. 08. 2006. 18:45 GMT +0000

Sreca da ih ima samo 4, sta bi bilo da ih ima 40, trebao bi poseban forum za temu: koja je najcistija ;)
matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby damir661 » 02. 09. 2006. 20:01 GMT +0000

661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby voz » 28. 11. 2006. 17:17 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby damir661 » 28. 11. 2006. 22:00 GMT +0000

Ta masina se nalazi na prvom koloseku u depou u Makisu,ali se uopste ne koristi nego se sve radi rucno,cetkom i crevom.
Nesto slicno tome ima i na BG ,ali isto cisto sumnjam da se koristi.
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby damir661 » 29. 11. 2006. 12:04 GMT +0000

Koji su im bili izgovori,bas me zanima?
Sigurno im nestalo vode,a slomili su drsku od cetke :lol: *lol* :roll:
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Pozdrav

Postby haris » 29. 11. 2006. 14:57 GMT +0000

Pozdrav svima!
Nisam se mislio ukljucivati u ovu temu ali cu ipak reci par rijeci.I prije 20 godina kad sam postao m-vodja je bila ista prica i koliko vidim nije se puno toga promjenilo.Lokomotive koje su posjedali isti broj ljudstva su i licile na nesto.To su bile lok za stanicnu manervu i njih je posluzivalo 4-5 ljudi i bilo je da idu na servis svake nocne smjene.Tu je bila obavezna namira ul;jem gorivom vodom pjeskom,itd i obavezno pranje lok(bar stakala).Na Elok je nesto drukcije,ako primas lok u prolaz anda sta te zapadne,a kad primas u depou onda imas sanse nekome da se pozalis.Najgore je bilo kad recimo upalis grijalicu i onda se digne oblak pepela,a ako je ukljucis na trojku onda izlijeciu raznorazne kore od jabuka krusaka i slicnim vocem i povrcem.
Mislim da netreba dalje govoriti nego pronaci nekorjesenje koje ce odgovarati svima.
Ovo su stvari koje sam ja dozivljhvao od svojih kolega.TO je samo odraz nemarnosti nekulture neodgojenosti.Borbe protiv ovakvih slucajeva su prvo opomene prema kolegama a onda uzvratim mjerama koje su stepenasto u uzlaznoj putanji.
Pozdrav iz maglovitog Sarajeva
Haris
haris
Putnik 2. razred
 
Posts: 29
Joined: 05. 07. 2006. 9:16 GMT +0000

Postby jz441 » 29. 11. 2006. 20:39 GMT +0000

Josipe gde je ovo slikano? U Backoj Topoli?
Lepa slika... :D
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Postby R.Bradic » 29. 11. 2006. 23:00 GMT +0000

SVE lok. koje su u stalnom posedu su daleko bolje odrzavane !!!!
Posed je zakon, ali zbog nase operativne sluzbe, nazalost, nije moguc.
User avatar
R.Bradic
Mašinovođa
 
Posts: 614
Joined: 25. 05. 2006. 23:24 GMT +0000
Location: Varvarin, Srbija

Postby KVARNER » 06. 12. 2006. 14:56 GMT +0000

User avatar
KVARNER
Kondukter
 
Posts: 200
Joined: 08. 11. 2006. 11:58 GMT +0000
Location: CZECH REPUBLIC

Postby milutin » 06. 02. 2008. 0:36 GMT +0000

User avatar
milutin
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1106
Joined: 21. 07. 2007. 23:58 GMT +0000
Location: podgorica

Postby damir661 » 06. 02. 2008. 15:51 GMT +0000

Pa sam tok odnosno redosled je da ceo stroj prodje po lokomotivi par puta levo-desno i to je to, posle jedino se dohvati cetka da se cela doteraju.

E sad sta se koristi kao sredstvo za pranje ne znam.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Previous

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron