Switch to full style
Sve o lokomotivama...
Post a reply

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

25. 10. 2010. 17:41 GMT +0000

O tome ne mozemo da sudimo za sada.
Realno bi trebala biti bolja od 661 i Nohab-a u smislu potrosnje (8-710G ima jednaku snagu kao i 16-567C/E ali je ekonomicniji). Pored toga lokomotiva sa dve kabine ima odredjene prednosti (ali i mane). Ali naravno da ce nam uvek biti draza 661 od ovog rugla, ovu 010 bih jedino postovao zato sto je EMD dalje ne.
E sad drugi bitan faktor je kako ce *cenzura* da se ophode sa njom. Ako budu tu ovi iz KFOR-a onda ce voziti kao i ove 661 i Nohab-i . Ako je prepuste *cenzura* onda nece dugo, mozda par meseci najvise kao sto su vozile Makose tamo dole.

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

25. 10. 2010. 22:22 GMT +0000

Borise, samo Makose pa pojeli su oni brzo i 664 i 661 lok. za Minovke da ne govorim (742 kao i 662 dok su bile dole. Svaka cast majstorima koji su bili pravi u svojoj struci ali oni koji su zavrsavali ubrzne kurseve i skole ( ne samo na zeleznici vec mnogo vise) je rezultat koji se pokazao od 1999g. pa naovamo. Brzo su Nemci i Francuzi vracali sovju imovinu kuci (unistetu).
Pozdrav!

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

23. 12. 2010. 23:33 GMT +0000

Vec zaboravljeni hibrid iz Gredelja, koji je do sada verovatno stigao preko pola Evrope do KIM po slovu demokratije. Listajuci preko reilfaneurope.net i slike na Kazahstanskim zeleznicama pronasao sam ovu sliku.
Pored slike pise: New diesel locomotives type ES 44 ACI from GR (USA), 300 being built on Kazakhstan itself.
Pitam se gledajuci ovu sliku nije li sve ovo (mislim na projekat Gredelja oko modernizacije otudjene imovine ZS u ime KZ) nije vec rezirano od glavnog mentora novostvorene kancer tvorevine na jugu Srbije.
Dali slike jedne i druge slike pokazuju slicnosti vi sami presudite po meni DA.
Na istom sajtu ima jos jedna slika GE lokomotiva, kozna mozda i ovaj model prihvate i prerade (licno nadam se NE jer dosta je 1 lokomotiva), mada vlastodrsci i razni nazovi evropski mirotvorci kad ne mogu da remontuju lokomotive oni ih prosto uniste (primer 661-254)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

06. 10. 2011. 16:01 GMT +0000

http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 96&page=21 evo malo svjezih slika neide mi prebacivanje istih i ma ih za vis etema ova loksica 10 stoji garirana u kosovu polju

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

06. 10. 2011. 16:16 GMT +0000

Jedan jos bolji link http://nohab-gm.de/kosovo/kosovo_2010/k ... 2010_4.php direkt link reportaze sa kosmeta koja je to industrija sto radi feronikal ili nesto drugo :?:

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

08. 10. 2011. 5:04 GMT +0000

mornarsdz wrote:Jedan jos bolji link http://nohab-gm.de/kosovo/kosovo_2010/k ... 2010_4.php direkt link reportaze sa kosmeta koja je to industrija sto radi feronikal ili nesto drugo :?:

Englezi vuku rudu preko Grckih luka zato su i oteli Kosovo...

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

09. 10. 2011. 10:26 GMT +0000

Sve ovo sto nam se desava nije bez debelog razloga. Niti su nama doneli nista dobro sto smo napustili svoje domove, niti onima koji su dole ostali. Pruga prema rudniku Magura kod Golesa nije godinama bila u upotrebi kao sto nije i deonica od K.Polja do Ajvalije (sredina 80-tih god,) Ima tu jos rudnika na citavoj teritoriji KIM. Tako je nastala i pruga Kacanik-Vrbestica koju su Nemacki okupatori za vreme rata sagradili jer je Sara bogata rudnim blagom, ali je za Zapadne gladne TNK bio problem sto je taj deo proglasen Nacionalnim parkom i nije bila dozvoljena eksploatacija. Ujedno komunisti su te rudnike jos pocetkom 70-tih zatvorili iz njima poznatih razloga a rudare raselili po citavoj tadasnjoj SFRJ.
Stanica Urosevac je 1873 god. i sagradjena pored trgovine i raskrsca puteva i zbog transporta hromne rude iz Crboljeva do Dj.Petrova.
Sada imaju sve jeftivnu radnu snagu, rudno blago, dobru infrastrukturu jer je pruga sredinom 80-tih remontovana (Lesak-Dj.jankovic) iygradjen teretni terminal a vucna sredstva dovlace kao balast koji njima predstavlja veliko ulagabhe za odrzavanje a dole su dobro dosla.
Otimanu tudje kao sto su to radili vekovima unazad. Vuk dlaku menja ali cud???

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

09. 10. 2011. 13:15 GMT +0000

Ljudi, sve teme ?e postati :OT . Nohab nije lokomotiva remontovana u Gredelju, a za infrastrukturu na Kosmetu postoji tema.

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

09. 10. 2011. 19:35 GMT +0000

Promite izvinjenje, povuklo me kad sam video slike iz rudnika. Pozdrav!

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

09. 10. 2011. 21:34 GMT +0000

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

10. 10. 2011. 9:14 GMT +0000

Ima i slika lokse remontovane u gredelju na prvom linku nisam nasao temu opstu za opratera na kosovu sa srbskom sopstvenoscu 72 :lol:

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

12. 10. 2011. 18:40 GMT +0000

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

12. 10. 2011. 20:46 GMT +0000

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

12. 10. 2011. 20:50 GMT +0000

Brzo ce ona krepati... em je voze shiptari em ju je radio Gredelj...
E sad ovo poslednje je diskutabilno jer recimo na zeljeznicama.net svi pljuju po Gredelju no ovih nasih 5 kom 661 zaista zadovoljavaju.
No mislim da tu vazi princip koliko para toliko i muzike.

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

12. 10. 2011. 22:36 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

12. 10. 2011. 22:57 GMT +0000

E sad ovde se postavlja jedno pitanje. Dokle cutati a istovremeno davati posao Gredelju. Ako se zna da su te lokomotive vlasnistvo ZS, jer ih Srbija otplacuje (Kredite), a ovi iz Gredelja teraju po svome. Ako se vec tako ponasaju sto onda davati lokomive njima na remont ( povoljni uslovi? , i dr. prazne price).
Sta bi bilo kada bi se desilo obratno. mislim bila bi katastrofa. Ovako Vi u Srbiji placajte kredite a mi cemo slati na Kosovo ono sto smatramo da treba dati njima.
Cudno, jako cudno?
Verovatno je sledeca 664 koja je vec tamo vise i ne pamtim broj.

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

12. 10. 2011. 23:07 GMT +0000

CHEME wrote:E sad ovde se postavlja jedno pitanje. Dokle cutati a istovremeno davati posao Gredelju. Ako se zna da su te lokomotive vlasnistvo ZS, jer ih Srbija otplacuje (Kredite), a ovi iz Gredelja teraju po svome. Ako se vec tako ponasaju sto onda davati lokomive njima na remont ( povoljni uslovi? , i dr. prazne price).
Sta bi bilo kada bi se desilo obratno. mislim bila bi katastrofa. Ovako Vi u Srbiji placajte kredite a mi cemo slati na Kosovo ono sto smatramo da treba dati njima.
Cudno, jako cudno?
Verovatno je sledeca 664 koja je vec tamo vise i ne pamtim broj.

Mislim da je tamo 664-060

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

12. 10. 2011. 23:15 GMT +0000

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

12. 10. 2011. 23:18 GMT +0000

damir661 wrote:Mislim da je ona planirana za kasaciju.



Jok, i ona se radi kako sam ima priliku ?ut !

Re: HK=KZ lokomotive na remontu u Gredelju

12. 10. 2011. 23:22 GMT +0000

Post a reply