Page 6 of 6

PostPosted: 29. 01. 2013. 12:47 GMT +0000
by JS 026
voith wrote:
mvbg1 wrote:
cvijic wrote:Odlicne,a trabaju im neki delovi...kako su onda odlicne.Koji su to delovi odprilike.A to sto su ovi trosili pare sad svi znaju kad je novi direktor to obelodanio,kako se to pre nije znalo.


Pa gospodine Cvijicu razni delovi su u pitanju. Od slozenijih sklopova pa do najobicnijih srafova.
Desavalo se da lokomotiva bude van saobracaja tri dana zato sto u depou 15.april nemaju tri imbus srafa da nadomeste na taho generatore(cca 100 din). A tako to pocinje.Ostavi se neka lokomotiva zbog nekog banalnog kvara i onda pocne cerupanje.A kada se dodje do stadijuma da na samoj lokomotivi nedostaje delova,sklopova i uredjaja cija je zajednicka cena maltene tolika da se uradi remont jedne lokomotive,onda se svi hvataju za glavu.

"Tri imbus srafa" ti nece kupiti firma ali zato uolacuju akreditive sefovima sekcija da ih kupe!

I dok ih oni kupe,taj taho generator je vec uzet i montiran na drugoj lokomotivi.Za mesec dana nabavice i njega,ali ce u medjuvremenu biti demontiran neki amortizer obrtnog postolja.Kasnije,uzece i osovine za zamenu na drugoj lokomotivi koja je kompletna.Na kraju,ostace samo sanduk od nje,kao sto se i desilo sa 028 i 004

PostPosted: 29. 01. 2013. 16:49 GMT +0000
by mvbg1
JS 026 wrote:I dok ih oni kupe,taj taho generator je vec uzet i montiran na drugoj lokomotivi.Za mesec dana nabavice i njega,ali ce u medjuvremenu biti demontiran neki amortizer obrtnog postolja.Kasnije,uzece i osovine za zamenu na drugoj lokomotivi koja je kompletna.Na kraju,ostace samo sanduk od nje,kao sto se i desilo sa 028 i 004


Upravo tako! :S