Ukupan broj lokomotiva na ŽS

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Postby ljubo » 09. 05. 2011. 21:09 GMT +0000

461-001 wrote:Nije Min idealan i oni su losi kao da ove iz rumunije ne defektiraju 5 puta su gore od ovih iz Mina ,rumunke iz Mina nisu bucne ne zaptivine jesu i to ima koje jesu , ne vidim sta fali kabini 461-102 je izasla pre god dana sve je idealno u kabini i cista je i sve su takve u svakoj radi 220,110 klima , dok u ovima iz rumunije retko ,stolice su krs rumunima dok Min stavlja dobre stolice na svakoj iz mina uvek radi el kocnica na ovima iz rumunije na dve tri a i ako radi odma krene da smrdi jer su lose ove iz rumunije nikako ne vuku dok ove kidaju ne vidim sta brisaci ja ne znam koje lok imaju dobre brisace mozda 444 i 200 ,drzaci za red voznje bar su normalni a ne rumuni neki lim iseku a i ono zeleno za pult mogli su lepsu boju i materijal da stave sve se vidi na onom zelenom ko u svinjcu,sirene isto sve imaju extra iz mina dok kod rumuna ko da su sa traktora skinuli i stavili ni jedna jedina nema normalnu sirenu ni stolicu ni kontroler sve rasklimano i prekidaci najgori kvalitet i plastika one table za isekli neki lim stavili ,ja ne znam kako nekom mogu rumuni da se svidjaju .pogledajte sliku od 102 i 106 nebo i zemlja a 102 ima godinu dana izgleda ko nova i sve radi svaka sijalica nista nije pokidano ili polomljeno .inace 106 stoji u mestu a birac je u 30 i nekom polozaju i tako je skoro kod svih situacija to je kvalitet rumunski .


Boze, da li znas barem malo o pravopisu. Grozno je citati tvoj post. Izvini ali moram *matori*
ljubo
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1212
Joined: 29. 11. 2006. 17:17 GMT +0000
Location: minhen/negotin

Postby Mali Panta » 09. 05. 2011. 22:25 GMT +0000

User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Postby 461-001 » 09. 05. 2011. 23:20 GMT +0000

ni ne pokusavam da obratim paznju na pravopis ima ko razume sigurno , ja ne znam o kojim modenim lok pricas mi zivimo u Srbiji a ne u Austriji ,tako da cu da uporedjuem 461 i 441 a ne 461 i taurusa i helgu ,kao sto ne mogu da se uporedjuju 441 i 444 i 461 i 461-200 ,ja nisam rekao da su najbolje 461 ali gledam nase lok i 461 -200 su verovatno najbolje na nasim zeleznicama iako nemaju tiristor .
461 ZAKON
User avatar
461-001
Mašinovođa
 
Posts: 542
Joined: 28. 01. 2009. 0:13 GMT +0000
Location: VV BEOGRAD:)

Postby IIIALEKSANDARIII » 10. 05. 2011. 1:21 GMT +0000

Kad budemo imali nesto bolje uporedjivacemo sa tim boljim. Nemamo tu "srecu" da zivimo u Austriji ili negde drugde pa da mozemo da uporedjujemo Helge,Tauruse...
Po ovome ne treba uporedjivati Punta i Sparka jer zaboga uvek postoji neki Bentli ili Rols Rojs koga verovatno nikada necemo da vozimo.
User avatar
IIIALEKSANDARIII
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2041
Joined: 08. 08. 2009. 1:19 GMT +0000
Location: Beograd

Postby Elmer Davez » 10. 05. 2011. 21:43 GMT +0000

...Aj tink,diz iz bigining of bjutiful frendšip
User avatar
Elmer Davez
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 993
Joined: 03. 07. 2008. 15:39 GMT +0000
Location: Zrenjanin,Banatska magistrala

Postby Mali Panta » 11. 05. 2011. 0:26 GMT +0000

User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Postby damir661 » 11. 05. 2011. 0:31 GMT +0000

661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby 461-001 » 11. 05. 2011. 1:00 GMT +0000

461 ZAKON
User avatar
461-001
Mašinovođa
 
Posts: 542
Joined: 28. 01. 2009. 0:13 GMT +0000
Location: VV BEOGRAD:)

Postby 461-001 » 11. 05. 2011. 1:11 GMT +0000

A to unistavanje pruge je odlican izgovor ,bas me interesuje jer su prugu Bg -Sid unistile 461 koje nikad skoro ne idu tamo ili NS-Sub gde ne moze biti ravnije a manje brzine i to su unistile 461 sto jedna ili dve na dan procu tamo , a pruga Bg-Nis gde su skoro sve 461 vidim da je od kovacevca do Stalaca sve 100kmh uz par kratkih laganih sa 70 i 50 po 150M najvise i ima 2-3 , i da od Djunisa do Trupale je sve sa 100kmh bez ijedne lagane ,vidim 461 sve unistise a prolaze tamo na dan po 50 puta ,a i Rumunima su sve unistile imaju brzine 160 a 100 rumunki u saobracaju bas cudne stvari , to unistavanje pruge je glupa prica sigurno da unistavaju ali ne u tolikoj meri i to se vidi po ovim primerima sve je u odrzavanje pruge ...
461 ZAKON
User avatar
461-001
Mašinovođa
 
Posts: 542
Joined: 28. 01. 2009. 0:13 GMT +0000
Location: VV BEOGRAD:)

Postby 1216-001 » 11. 05. 2011. 10:37 GMT +0000

User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Postby 1216-001 » 11. 05. 2011. 10:42 GMT +0000

User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Postby 461-001 » 11. 05. 2011. 11:41 GMT +0000

461 ZAKON
User avatar
461-001
Mašinovođa
 
Posts: 542
Joined: 28. 01. 2009. 0:13 GMT +0000
Location: VV BEOGRAD:)

Postby 461-001 » 11. 05. 2011. 11:45 GMT +0000

461 ZAKON
User avatar
461-001
Mašinovođa
 
Posts: 542
Joined: 28. 01. 2009. 0:13 GMT +0000
Location: VV BEOGRAD:)

Postby 461-001 » 11. 05. 2011. 12:11 GMT +0000

http://youtu.be/Xk7CQ8P2jr0 ovo samo 461 moze da vuce od Srpskih lok .
461 ZAKON
User avatar
461-001
Mašinovođa
 
Posts: 542
Joined: 28. 01. 2009. 0:13 GMT +0000
Location: VV BEOGRAD:)

Postby colicdusan325 » 11. 05. 2011. 13:08 GMT +0000

zaista lep snimak.sedamdesetih godina prosloga veka voz beograd -moskva 232/233 lok serije 661 vuce 15 kola za spavanje i to ruskih.novi sad-subotica brzina po knjizici reda voznje 110 km/h.voleo bih da mi verujes.sezonski voz beograd-split-sibenik-zadar lok serije 663 vuce od 18-20 kola.pitajte cvijica,dali joj je trebala zaprega ili potiskivalica.vozovi 600/601,590/591,1602/1603,skoro uvek 15-18 kola ,iskljucivo vukla lok serije 441,da ne nabrajam dalje.jedne noci 70-tih godina proslog veka sa treceg koloseka beogradske zeleznicke stanice otpremismo voz sa sombor [kasarna bukovicki salasi,aerodrom regrutni centar za vazduhoplovce],na celu lokomotiva serije 661 vuce 26 putnickihg vagona.lokomotiva se nalazila izmedju kule i lozionice.
colicdusan325
Ložač
 
Posts: 466
Joined: 01. 11. 2009. 16:51 GMT +0000

Postby 1216-001 » 11. 05. 2011. 15:02 GMT +0000

User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Postby 1216-001 » 11. 05. 2011. 15:07 GMT +0000

User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Postby colicdusan325 » 11. 05. 2011. 15:52 GMT +0000

veliki pozdrav mv u beloj kosulji.nisi svestan sta meni znace tvoji i cvijicevi komentari.prijatelju dragi takve vozove na ovim,prostorima mi nikada necemo vise videti.interesantna je diskusija koja se vodi na forumu u vezi 461,441,444,661 i da ne nabrajam vise.najbitnija stvar u toj prici je ,da su moje kolege sto saobracajne ,sto masinske struke,pocinjale i zavrsavale svoj radni staz na tim lokomotivama.znaci ceo svoj radni vek.40-setak godina se na prostorima danasnje zel srbije vrte jedne te iste lokomotive,a slovenacke masinovodje promenise vise tipova el lokomotiva,emv i dmv vozova.prijatelju moj bojim se da ces i ti doziveti sudbinu mnogih subotickih mv i otici u penziju vozeci lok 441,461 661 642,643 itd.voleo bi da me demantujes i da da te vidim na nekoj od boljih lokomotiva vv .subotica.
colicdusan325
Ložač
 
Posts: 466
Joined: 01. 11. 2009. 16:51 GMT +0000

Postby 1216-001 » 11. 05. 2011. 16:39 GMT +0000

User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Postby Elmer Davez » 11. 05. 2011. 17:29 GMT +0000

...Aj tink,diz iz bigining of bjutiful frendšip
User avatar
Elmer Davez
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 993
Joined: 03. 07. 2008. 15:39 GMT +0000
Location: Zrenjanin,Banatska magistrala

PreviousNext

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users