Ukupan broj lokomotiva na ŽS

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Postby 1216-001 » 11. 05. 2011. 17:33 GMT +0000

User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Postby 461-001 » 11. 05. 2011. 21:37 GMT +0000

colicdusan325 wrote:zaista lep snimak.sedamdesetih godina prosloga veka voz beograd -moskva 232/233 lok serije 661 vuce 15 kola za spavanje i to ruskih.novi sad-subotica brzina po knjizici reda voznje 110 km/h.voleo bih da mi verujes.sezonski voz beograd-split-sibenik-zadar lok serije 663 vuce od 18-20 kola.pitajte cvijica,dali joj je trebala zaprega ili potiskivalica.vozovi 600/601,590/591,1602/1603,skoro uvek 15-18 kola ,iskljucivo vukla lok serije 441,da ne nabrajam dalje.jedne noci 70-tih godina proslog veka sa treceg koloseka beogradske zeleznicke stanice otpremismo voz sa sombor [kasarna bukovicki salasi,aerodrom regrutni centar za vazduhoplovce],na celu lokomotiva serije 661 vuce 26 putnickihg vagona.lokomotiva se nalazila izmedju kule i lozionice.

pa ne kazem da nisu vukli i 20 vagona voz i 441 i 661 ali nisu sigurno na usponu od 30 promila i jos brzinom od 80kmh sto je slucaj prema BP ,mislim da trenutno voz prema BP od 15 kola moze samo 461 da izvuce normalno brzinom propisanom redom voznje ...
461 ZAKON
User avatar
461-001
Mašinovođa
 
Posts: 542
Joined: 28. 01. 2009. 0:13 GMT +0000
Location: VV BEOGRAD:)

Postby 461-001 » 11. 05. 2011. 21:40 GMT +0000

461 ZAKON
User avatar
461-001
Mašinovođa
 
Posts: 542
Joined: 28. 01. 2009. 0:13 GMT +0000
Location: VV BEOGRAD:)

Postby Boris712 » 11. 05. 2011. 21:56 GMT +0000

461-001 wrote:
colicdusan325 wrote:zaista lep snimak.sedamdesetih godina prosloga veka voz beograd -moskva 232/233 lok serije 661 vuce 15 kola za spavanje i to ruskih.novi sad-subotica brzina po knjizici reda voznje 110 km/h.voleo bih da mi verujes.sezonski voz beograd-split-sibenik-zadar lok serije 663 vuce od 18-20 kola.pitajte cvijica,dali joj je trebala zaprega ili potiskivalica.vozovi 600/601,590/591,1602/1603,skoro uvek 15-18 kola ,iskljucivo vukla lok serije 441,da ne nabrajam dalje.jedne noci 70-tih godina proslog veka sa treceg koloseka beogradske zeleznicke stanice otpremismo voz sa sombor [kasarna bukovicki salasi,aerodrom regrutni centar za vazduhoplovce],na celu lokomotiva serije 661 vuce 26 putnickihg vagona.lokomotiva se nalazila izmedju kule i lozionice.

pa ne kazem da nisu vukli i 20 vagona voz i 441 i 661 ali nisu sigurno na usponu od 30 promila i jos brzinom od 80kmh sto je slucaj prema BP ,mislim da trenutno voz prema BP od 15 kola moze samo 461 da izvuce normalno brzinom propisanom redom voznje ...

Nije sve u snazi... Ako je lok najjaca ne znaci da je i najbolja.
ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

Postby Mali Panta » 11. 05. 2011. 21:56 GMT +0000

User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Postby Mali Panta » 11. 05. 2011. 21:59 GMT +0000

User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Postby 461-001 » 11. 05. 2011. 22:14 GMT +0000

Pa vise krivina ima pruga BG -Nis nego prema Subotici gde nema dve krivine od NS do Sub ,a od Djunisa do Nisa sve ide iz krivine u krivinu a sve je sa 100kmh ,a kad je su krivine vise se trosi pruga , ne znam to za skretnice i ne vidim razliku u skretnicama na Sub pruzi i na Niskoj , i nisu 461 unistile prugu nego lose odrzavanje ima i tamo jako dobrih brzina i od 100kmh i 70-90 kmh na duzim relacijama i sve po krivinama ,najbolji je Zlatiborski tunel to je najduzi tunel u Srbiji a kroz njega je brzina 90 kmh ...
461 ZAKON
User avatar
461-001
Mašinovođa
 
Posts: 542
Joined: 28. 01. 2009. 0:13 GMT +0000
Location: VV BEOGRAD:)

Postby 461-001 » 11. 05. 2011. 22:16 GMT +0000

461 ZAKON
User avatar
461-001
Mašinovođa
 
Posts: 542
Joined: 28. 01. 2009. 0:13 GMT +0000
Location: VV BEOGRAD:)

Postby damir661 » 11. 05. 2011. 22:23 GMT +0000

661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby 461-001 » 11. 05. 2011. 22:31 GMT +0000

Mozda neki pregledi ja sam pricao sa majstorima sa 200 imaju jedino problem da se brzo istrose osovine zbog el .kocnice ovako nikakve zamerke , od stalaca do Djunisa je brzina po redu voznje sa 65 do braljine ,od braljine je 85 po redu voznje i negde kod stevanca ima jedna lagana sa 20 ,od 70m i to je to ,od Djunisa do Trupala je po redu voznje 100kmh i nema nijedna lagana voznja kroz trupale je 50 ,od trupala do Ck 70 i kroz Ck 30 i onda Ck-Nis 50 ,a od kovacevca je 100kmh sve do stalaca sa 3 lagane od 50kmh od 100m i jednom od 70 isto oko 100m i ima jedna od 30 nekih 200 m na prelazu kad se izadje iz jagodine i to je to...
461 ZAKON
User avatar
461-001
Mašinovođa
 
Posts: 542
Joined: 28. 01. 2009. 0:13 GMT +0000
Location: VV BEOGRAD:)

Postby 461-001 » 11. 05. 2011. 22:35 GMT +0000

Pruga BG-Nis je trenutno najbolja moze da se stigne na vreme ako nema prelazu u kvaru da voz normalno ide , a od Nisa prema BG ,pa do Plane pre vremena se ide 10 min sa 292 da bi odrzavao vozno vreme morao bi da vozis manje od 100kmh , e posle od Plane preko Krsne je haos jer je po RV 100kmh a ti vozis 50-70 kmh ceo put do Rakovice , a sad trenutno dosta kasne vozovi za Nis i iz Nisa zbog prevlacenja sa dizelima i kada se ide preko NBg .
461 ZAKON
User avatar
461-001
Mašinovođa
 
Posts: 542
Joined: 28. 01. 2009. 0:13 GMT +0000
Location: VV BEOGRAD:)

Postby 461-001 » 11. 05. 2011. 22:42 GMT +0000

Pa pogledaj koliko 444 vise po depoima i koliko je bilo iskljuceno iz saobracaja po god dana i jos su neke iskljucene i ocerupane , i dosta su vec pred iskljucenje iz saobracaja ,444-001 je dosla kad i 461-201 ja ne vidim da neko pominje da 201 istrcava a lok ne staje radi od 6 ujutru do 18 h i opet od 18 h do 6 ujutru , dok 444 ode za sid laganica 3 vagona ceka tamo 3 sata voz vrati i onda nocu ide i radi potisak neki ili nista ne radi ... ne mogu da se porede 444 i 200 po ispravnosti i koja je bolja ova je samo bolja zbog tiristora ,koji joj jos i stvara probleme sa klizanjem i pregrevanjem VM .
461 ZAKON
User avatar
461-001
Mašinovođa
 
Posts: 542
Joined: 28. 01. 2009. 0:13 GMT +0000
Location: VV BEOGRAD:)

Postby 461 - 102 » 12. 05. 2011. 1:55 GMT +0000

NEK SE TEMA PREIMENUJE U "UKUPAN BROJ LJUBITELJA 461 I OSTALIH LOKOMOTIVA"

:U :U :U :U :U
User avatar
461 - 102
Kondukter
 
Posts: 102
Joined: 26. 11. 2008. 11:36 GMT +0000
Location: PRUGA

Postby sloba 008 » 19. 05. 2011. 22:57 GMT +0000

Vracamo se na temu.
Ispravio bih stanje kod lokomotiva 444
444-004 VO veceg obima u Smederevu
444-021 VO Makis-ceka module
444-026 VO veceg obima u N.Sad odisla na zamenu osovina pre godinu-rascerupana
444-028 VO veceg obima u Makisu na zamenu osovina-rascerupana
Inace 444-011 trenutno bila VO i ujedno obavljen P6
Jos jedan podatak, lok 444-008 sa danasnjim danom ima istrcanih 1 o12 500 kolometara.
Izvinjavam se zbog kasnjenja sa podacima
sloba 008
Kondukter
 
Posts: 144
Joined: 28. 10. 2007. 20:23 GMT +0000
Location: Paracin

Postby voz » 08. 02. 2012. 10:57 GMT +0000

Kakvo je trenutno stanje sa voznim lokomotivama? koliko je crno?
Saobracaj iz i ka Turskoj je stao, a opet nema lokomotiva da se prevuce ovo sto stoji u Srbiji.....izgleda da je smrzao antifriz u elektricnim lpkomotivama *psovka*

-----------------------------------------------------
edit voz

Dobih i delimicnu informaciju u medjuvremenu........ cirka 10 lokomotiva za robni saobracaj trenutno na ZS *neznam*
User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby goran988 » 08. 02. 2012. 13:31 GMT +0000

voz wrote:Kakvo je trenutno stanje sa voznim lokomotivama? koliko je crno?
Saobracaj iz i ka Turskoj je stao, a opet nema lokomotiva da se prevuce ovo sto stoji u Srbiji.....izgleda da je smrzao antifriz u elektricnim lpkomotivama *psovka*

-----------------------------------------------------
edit voz

Dobih i delimicnu informaciju u medjuvremenu........ cirka 10 lokomotiva za robni saobracaj trenutno na ZS *neznam*

444 008 je verovatno sve istrcala,probila je valjda i bonus,ali vozi jos dalje zbog manjka lokomotiva.
goran988
Ložač
 
Posts: 419
Joined: 22. 11. 2011. 16:24 GMT +0000

Postby 28km » 08. 02. 2012. 14:21 GMT +0000

Ako nesto znaci podatak,juce je u saobracaju bilo ukupno 51 lokomotiva! Kad se od toga odbije broj lokomotiva potreban za putnicku tj. brzu vucu, i po koja za rezervu, za teretni saobracaj ostane ... *neznam*!
User avatar
28km
Putnik 2. razred
 
Posts: 32
Joined: 10. 05. 2008. 10:26 GMT +0000
Location: Beograd

Postby 1216-001 » 08. 02. 2012. 14:40 GMT +0000

User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Postby vlada » 08. 02. 2012. 15:25 GMT +0000

User avatar
vlada
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1837
Joined: 01. 03. 2007. 1:18 GMT +0000
Location: Beograd

Postby voz » 08. 02. 2012. 15:44 GMT +0000

Vlado, sreca sto se obim saobracaja smanjio?!?! ;)
User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

PreviousNext

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron