Rasprave oko 461 !!!

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 461andrea » 29. 10. 2011. 15:29 GMT +0000

Ma da jede prugu jede to stoji, pogotovo u vecim krivinama al da je toliko pljujete samo sto jede prugu je vise nego glupo...
User avatar
461andrea
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1347
Joined: 22. 09. 2011. 23:39 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby MITRA005 » 29. 10. 2011. 17:40 GMT +0000

User avatar
MITRA005
Kondukter
 
Posts: 170
Joined: 18. 11. 2007. 14:54 GMT +0000
Location: NOVI SAD

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 1216-001 » 29. 10. 2011. 20:16 GMT +0000

User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 461andrea » 29. 10. 2011. 23:25 GMT +0000

Ja nikad nisam uporedjivao sa stranim niti sam video da je neko uporedjivao a i nemoze da se uporedjuje lok iz 80-ih i iz 2000 i neke...
User avatar
461andrea
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1347
Joined: 22. 09. 2011. 23:39 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby Mali Panta » 29. 10. 2011. 23:44 GMT +0000

User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 461-001 » 30. 10. 2011. 0:09 GMT +0000

Kako da nece da je pojede , i pre su bile rumunke i to u mnogo vecem broju , pa su vozovi BG-NIS isli 2,5-3 sata i brzine bile 120 -100kmh konstantno , tako da po meni to jedenje pruge pada u vodu sve je do odrzavanja i kvaliteta pruge i kako je odradjeno sve to .
461 ZAKON
User avatar
461-001
Mašinovođa
 
Posts: 542
Joined: 28. 01. 2009. 0:13 GMT +0000
Location: VV BEOGRAD:)

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 461andrea » 30. 10. 2011. 0:35 GMT +0000

User avatar
461andrea
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1347
Joined: 22. 09. 2011. 23:39 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby cvijic » 30. 10. 2011. 4:01 GMT +0000

cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1581
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby cvijic » 30. 10. 2011. 4:04 GMT +0000

461-001 wrote:Kako da nece da je pojede , i pre su bile rumunke i to u mnogo vecem broju , pa su vozovi BG-NIS isli 2,5-3 sata i brzine bile 120 -100kmh konstantno , tako da po meni to jedenje pruge pada u vodu sve je do odrzavanja i kvaliteta pruge i kako je odradjeno sve to .

Ma tako je,nejedu one prugu,vozile su one i prugom Beograd - Zagreb,pa da jedu prugu pojele bi sve pruge u Rumuniji i Rumuni bi ih izbacili. I KARAVELE 663 su teske i duze lokomotive pa nisu pojele prugu Knin-Bihac-Zagreb...
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1581
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby cvijic » 30. 10. 2011. 4:08 GMT +0000

Za dobrog masinovodju nikad nije bio problem losa lokomotiva naprotiv izazov da sa losom lokomotivom bez problema prevuce voz.A sto se tice zdravlja masinovodja,pa masinovodje na parnim lokomotivama bez ikakvog osvetlenja i zaptivenosti kabine odlazili su u penziju i docekali duboku starost...
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1581
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby vlada » 30. 10. 2011. 13:39 GMT +0000

cvijic wrote:Gde to 461 vuku vozove od 2000-3000 tona...


Na relaciji Ruma-Makis rumunke cesto vuku marsutne vozove od oko 2400 tona sa koksom iz Bosne za Radinac.
Kad dodju u Makis od jednog voza se pravi dva.
User avatar
vlada
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1835
Joined: 01. 03. 2007. 1:18 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 1216-001 » 30. 10. 2011. 14:27 GMT +0000

User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 1216-001 » 30. 10. 2011. 14:30 GMT +0000

User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby cvijic » 30. 10. 2011. 16:24 GMT +0000

cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1581
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 461-001 » 30. 10. 2011. 16:29 GMT +0000

Za taj teretni sa hladnjacama je i meni tata rekao :I
461 ZAKON
User avatar
461-001
Mašinovođa
 
Posts: 542
Joined: 28. 01. 2009. 0:13 GMT +0000
Location: VV BEOGRAD:)

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby cvijic » 30. 10. 2011. 16:33 GMT +0000

vlada wrote:
cvijic wrote:Gde to 461 vuku vozove od 2000-3000 tona...


Na relaciji Ruma-Makis rumunke cesto vuku marsutne vozove od oko 2400 tona sa koksom iz Bosne za Radinac.
Kad dodju u Makis od jednog voza se pravi dva.

A to je to,dobro to moze narocito od Rume do Makisa i od Subotice do Novog Sada,ravna pruga.Ja sam 1997. iz Zvecana za Kraljevo otpremio voz 81210 (olovo za luku Bar) sa 2460tona dizllok. 661-131 jer je i dolinom Ibra pruga bez uspona.Vlado ti si strucnjak za to,koliko je ono po Uputstvu 52 bilo ogranicenje opterecenja s obzirom na vlacni uredjaj (koliko se secam 2600 tona ili se nesto menjalo).
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1581
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 1216-001 » 30. 10. 2011. 18:22 GMT +0000

User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 1216-001 » 30. 10. 2011. 18:24 GMT +0000

cvijic wrote:
vlada wrote:
cvijic wrote:Gde to 461 vuku vozove od 2000-3000 tona...


Na relaciji Ruma-Makis rumunke cesto vuku marsutne vozove od oko 2400 tona sa koksom iz Bosne za Radinac.
Kad dodju u Makis od jednog voza se pravi dva.

A to je to,dobro to moze narocito od Rume do Makisa i od Subotice do Novog Sada,ravna pruga.Ja sam 1997. iz Zvecana za Kraljevo otpremio voz 81210 (olovo za luku Bar) sa 2460tona dizllok. 661-131 jer je i dolinom Ibra pruga bez uspona.Vlado ti si strucnjak za to,koliko je ono po Uputstvu 52 bilo ogranicenje opterecenja s obzirom na vlacni uredjaj (koliko se secam 2600 tona ili se nesto menjalo).

Za elektro lokomotive je ograni?enje na vla?ni ure?aj 3000 tona.
User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 461-001 » 30. 10. 2011. 21:19 GMT +0000

461 ZAKON
User avatar
461-001
Mašinovođa
 
Posts: 542
Joined: 28. 01. 2009. 0:13 GMT +0000
Location: VV BEOGRAD:)

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby cvijic » 30. 10. 2011. 21:33 GMT +0000

Dobro,to sa TEEM vozovima prema Subotici je nesto drugo,normalno da su isli,ali je razlika relacija Topcider - Subotica i Topcider - Dobova.Pricamo o lok.461. Netreba da trazis dokumentaciju samo procitaj sta ti pisem.Nisu Zagrebcani imali ispit za 461 i nisu posedali ni smenjivali osoblje VV Beograd,Sid i Ruma na njima.Vozilo je osoblje ZTO Beograd,pretezno Beogradjani.Elok.461 kad je isla u Zagreb RK na tokarenje bandaza onda je redovno vukla voz iz Makisa i kad dodje u Zagreb RK m-vodja je raspremi u depou i odlazi na spavanje.Znam imenom i prezimenom nekoliko m-vodja VV Zagreb koji su cesto u RK dezurali kao spoljni nadzornici i imali su ispit za 461 jer je to uradjeno na nivou ZJZ,a upravo iz razloga pomeranja istih lokomotiva u depou RK radi obrade bandaza dok osoblje VV Beograd odmara.Znaci bili su na pouci nekoliko smena samo radi tih potreba.Eto to ti je istina.Jednom se jako dobro secam nekog zastoja pred kraj 8o.-tih na pruzi Sisak-Zagreb,kad je voz sa 461 bio na dispoziciji u Sunji nekoliko sati i m-vodji VV Beograd (cini mi se da se prezivao Stefanovic,pitao sam za njega 98. u Makisu i saznao da je pokojni) je istekla smena,a jos je trebao cekati.Kombijem su iz Zagreb RK dovezli Zagrebackog m-vodju da ga smeni,a ovaj iz VV Beograd otisao kombijem u Zagreb RK na spavanje.Nemoze niko da me ubedi da ovo nije bilo ovako jer sam tu noc u Sunji bio spoljni otpravnik vozova.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1581
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

PreviousNext

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron