Rasprave oko 461 !!!

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby cvijic » 30. 10. 2011. 21:40 GMT +0000

Aman ljudi sta su za vreme SFRJ i JZ hrvati mogli da zabrane ili ne zabrane.Telegrami su po stanicama i svim radnim jedinicama stizali sa adrese ZJZ,Beograd , Nemanjina 6. A sto se tice lokomotiva bilo je onako kako kaze Sektor za vucu vozova ZJZ i na kraju potpis Direktor sektora za Vucu vozova ZJZ a svima kao hrvatima je ostajalo da to ispostuju. Pa nisam ja od 1975. radio u Poljoprivrednoj zadruzi nego na zeleznici kao otpravnik vozova i to na magistralnoj pruzi i u cvoru Zagreb...
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1581
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 461andrea » 30. 10. 2011. 23:29 GMT +0000

Sve je to uredu :mrgreen: al ja se nadam da su neki shvatili neke stvari u vezi 461...da one nisu ni toliko lose koliko "neki" o njima pricaju...pozdrav
User avatar
461andrea
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1347
Joined: 22. 09. 2011. 23:39 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby IIIALEKSANDARIII » 30. 10. 2011. 23:31 GMT +0000

Kad pricate o tezini voza, ja sam bio trece lice na vozu teskom 3.000 tona, dve 461 :)
Mislite da ce vam tada pasti napamet kad iza sebe imate 3.000 tona, a samo 240 t u lokomotivama da je losa 461.
:D :D :D
User avatar
IIIALEKSANDARIII
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2041
Joined: 08. 08. 2009. 1:19 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 1216-001 » 31. 10. 2011. 0:12 GMT +0000

User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby IIIALEKSANDARIII » 31. 10. 2011. 0:35 GMT +0000

User avatar
IIIALEKSANDARIII
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2041
Joined: 08. 08. 2009. 1:19 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 461andrea » 31. 10. 2011. 0:46 GMT +0000

TAKO JE *matori* *matori* *matori* *matori* ali 461 - 200 je :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Veliki pozdrav svim ljubiteljima nasih lokomotiva i postujem da neko voli vise 441 ali da se pljuje po 461 ili bilo kojoj to nemogu da smislim...ipak te lokomotive prehranjuju dosta ljudi... :I
User avatar
461andrea
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1347
Joined: 22. 09. 2011. 23:39 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby Davor » 31. 10. 2011. 2:07 GMT +0000

malezeljeznice.net
User avatar
Davor
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2466
Joined: 27. 03. 2010. 4:10 GMT +0000
Location: Srem

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby dzandza » 31. 10. 2011. 8:37 GMT +0000

To sto su ti Davore pricali verovatno je malo preuvelicano jer je glinica odlicno kocila. I nije tacno da su je vozili samo provereni majstori, vozili su je svi barem tako je kod nas u Rumi bilo. Isprva je Ruma davala potisak na glinici ali zbog neodgovornosti pojedinaca (nisu potiskivali i i iskljucivali gl.prekidac na iskljucenjima ) rumljani su uglavnom bili na voznoj lokomotivi .
User avatar
dzandza
Ložač
 
Posts: 486
Joined: 28. 11. 2007. 1:35 GMT +0000
Location: Ruma

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby dzandza » 31. 10. 2011. 9:06 GMT +0000

User avatar
dzandza
Ložač
 
Posts: 486
Joined: 28. 11. 2007. 1:35 GMT +0000
Location: Ruma

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby sloba 008 » 31. 10. 2011. 9:59 GMT +0000

sloba 008
Kondukter
 
Posts: 144
Joined: 28. 10. 2007. 20:23 GMT +0000
Location: Paracin

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 1216-001 » 31. 10. 2011. 11:00 GMT +0000

User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 1216-001 » 31. 10. 2011. 11:04 GMT +0000

User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 1216-001 » 31. 10. 2011. 11:06 GMT +0000

User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby dzandza » 31. 10. 2011. 11:26 GMT +0000

"Kolega" meni samo nije jasno kako neko javno moze da se hvali kako krsi propis. Takvim odnosom prema poslu i lokomotivama doziveli smo da su neke prispele na livadu i pre vremena. Ovde ima dosta mladih ljudi koji su tek poceli da rade i ne treba ih usmeravati pogresno pricajuci im avanture nabedjenih velikih majstora. A o sindikatima ne bih da raspravljam imas posebnu temu pa tamo pisi.
User avatar
dzandza
Ložač
 
Posts: 486
Joined: 28. 11. 2007. 1:35 GMT +0000
Location: Ruma

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby rusaylo » 31. 10. 2011. 22:15 GMT +0000

User avatar
rusaylo
Ložač
 
Posts: 332
Joined: 21. 07. 2011. 13:54 GMT +0000
Location: Vranje

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 461andrea » 31. 10. 2011. 23:10 GMT +0000

Ja sam 4 godina za MV a vec 3 godine sam na lokomotivi konstantno i video sam sta se sve radi ali to ne mora da znaci da cu ja da radim ili ti pocetnici koji su vec zaposljeni to sve zavisi od coveka do coveka...ne mora on to da procita na forumu da bi uradio neku stvar van propisa ZS...pozdrav :I
User avatar
461andrea
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1347
Joined: 22. 09. 2011. 23:39 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby tomo441 » 27. 11. 2011. 22:44 GMT +0000

Jasno je da je 461 jaca masina i to je po meni sve.

Za razliku od nje, 441 ima prednosti u:
-Kocenju...daleko bolji kocioni sistem
-Brzini...za krace vreme postigne vecu brzinu, sto je u zavisnosti od
-Biraca napona...koji i nagore i nadole ide brze
-Tisem radu samog kontrolera za biranje napona
-Tisem radu pomocnih masina UKLJUCUJUCI tu i kompresor
-Vanjskom izgledu...bez komentara... itd

U svakom slucaju , necu da "vredjam" 461, jer se radi o sestrinskoj lokomotivi 441, koje su zavrsile kao licenca u dve razlicite drzave.
Obe su mi drage, ali zbog gore pomenutih (po meni) prednosti 441 mi je draza

Pozdrav, tomo441
User avatar
tomo441
Kondukter
 
Posts: 129
Joined: 24. 11. 2006. 20:24 GMT +0000
Location: Skopje,Makedonija

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 461andrea » 27. 11. 2011. 23:33 GMT +0000

to za kompresor nije tacno mnogo je bucniji u 441 pogotovo u B kabini tresem se sav a u rumunci ni ne osetim kompresor dok je u pokretu...461 manje kliza...ma sve u svemu svako ima svoj ukus al meni je 461 zakon...
User avatar
461andrea
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1347
Joined: 22. 09. 2011. 23:39 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby 461-001 » 28. 11. 2011. 10:43 GMT +0000

tomo441 wrote:Jasno je da je 461 jaca masina i to je po meni sve.

Za razliku od nje, 441 ima prednosti u:
-Kocenju...daleko bolji kocioni sistem
-Brzini...za krace vreme postigne vecu brzinu, sto je u zavisnosti od
-Biraca napona...koji i nagore i nadole ide brze
-Tisem radu samog kontrolera za biranje napona
-Tisem radu pomocnih masina UKLJUCUJUCI tu i kompresor
-Vanjskom izgledu...bez komentara... itd

U svakom slucaju , necu da "vredjam" 461, jer se radi o sestrinskoj lokomotivi 441, koje su zavrsile kao licenca u dve razlicite drzave.
Obe su mi drage, ali zbog gore pomenutih (po meni) prednosti 441 mi je draza

Pozdrav, tomo441

po meni to nista nije tacno sve zavisi od lokomotive do lokomotive ...
461 ZAKON
User avatar
461-001
Mašinovođa
 
Posts: 542
Joined: 28. 01. 2009. 0:13 GMT +0000
Location: VV BEOGRAD:)

Re: Rasprave oko 461 !!!

Postby IIIALEKSANDARIII » 01. 12. 2011. 12:13 GMT +0000

tomo441 wrote:Jasno je da je 461 jaca masina i to je po meni sve.

Za razliku od nje, 441 ima prednosti u:
-Kocenju...daleko bolji kocioni sistem
-Brzini...za krace vreme postigne vecu brzinu, sto je u zavisnosti od
-Biraca napona...koji i nagore i nadole ide brze
-Tisem radu samog kontrolera za biranje napona
-Tisem radu pomocnih masina UKLJUCUJUCI tu i kompresor
-Vanjskom izgledu...bez komentara... itd

U svakom slucaju , necu da "vredjam" 461, jer se radi o sestrinskoj lokomotivi 441, koje su zavrsile kao licenca u dve razlicite drzave.
Obe su mi drage, ali zbog gore pomenutih (po meni) prednosti 441 mi je draza

Pozdrav, tomo441


Kocenje - Za PT Voz je bolji na 441, ali za teretni voz je bolji na 461
441 postigne za krace vreme brzinu na PT vozu, ali zato na teretnom 461 postize brze brzinu.
Ostalo je kao sto je rekao Stefanovic razlikuje se od lokomotive do lokomotive, a izgled same lok je subjektivna stvar, meni je daleko lepsa 461, deluje mnogo mocije jer je duza, 6-osovinska...
User avatar
IIIALEKSANDARIII
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2041
Joined: 08. 08. 2009. 1:19 GMT +0000
Location: Beograd

PreviousNext

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users