Page 9 of 12

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 23. 11. 2009. 22:46 GMT +0000
by Boris712
Tako je! Sve prodajte! Budale jedne! Ovi sa HZ su isti kao i ovi nasi iz Nemanjine 6, kao sto bi Nemanja rek'o "pajseri". Bice vam zao kasnije... *psovka*

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 24. 11. 2009. 0:27 GMT +0000
by damir661
Borise pazi na recnik, iako se u principu slazem, no eto primera da se sve mzoe kad se hoce i kad se ako nista drugo odresi kesa.

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 01. 12. 2009. 16:27 GMT +0000
by Vice

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 01. 12. 2009. 23:53 GMT +0000
by darko06

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 09. 12. 2009. 1:15 GMT +0000
by darko06
Sa RailPictures: ex 664 002 ex 2062 046 u Argentini:
Image

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 09. 12. 2009. 1:22 GMT +0000
by damir661
Jel joj ostavljeno el. grejanje?

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 09. 12. 2009. 1:43 GMT +0000
by darko06

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 09. 12. 2009. 2:02 GMT +0000
by Vice

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 09. 12. 2009. 2:08 GMT +0000
by Vice
Lokomotivama je ostavljen ormar u kojem je prije sistem el. grijanja, ali nigdje ne vidim uti?nice ili kablove na lokomotivi.

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 09. 12. 2009. 18:59 GMT +0000
by KLINJO

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 09. 12. 2009. 21:18 GMT +0000
by damir661
MMMM ta uticnica mi lici na uticnicu za prikljucak energetskih kola, 664 su je imale i pre nego sto je za vreme JZ na njih ugradjivalo el. grejanje.

Mada ne znam moguce da ima i ulogu uticnice za kabl el. grejanja, jer ako dobreo primecujem izmedju obrtnih postolja je ostala razvodna kutija el. grejanja.

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 13. 12. 2009. 12:06 GMT +0000
by Vice
Ta uti?nica je uti?nica daljinskog upravljanja.

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 15. 12. 2009. 22:02 GMT +0000
by darko06

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 12. 01. 2010. 20:09 GMT +0000
by nebojsino
Sredjuje se 644-002

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 20. 01. 2010. 16:43 GMT +0000
by tinche

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 20. 01. 2010. 17:42 GMT +0000
by damir661
Manje vise su sve ocerupane, ali bez milionceta po lok, ne bi bilo izvodljivo

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 20. 01. 2010. 18:03 GMT +0000
by Boris712
Mislim da se limarija sa ovih 664 i 645 iz Novog Sada i Nisha moze spasiti, ali sa ovih 661 sto trunu svugde po srbiji, sa vecine se ne moze. Takodje zavisi i sta bi se radilo, remotorizacija,...
U 661 bi svakako trebalo ugradjivati 16-645E jer delova za 567C skoro da i vise nema.
U 664 nek ostane motor kakav jeste kao i u 645, to su dobri motori kakvi su a i delova ima svugde tako da remotorizacije nije porebna, sta reci i skupa. Svakako treba da se ugradi i el. grejanje kao i klima ali ne kao sto to rade MIN i Gredelj nego kao sto to rade u Mariboru na primer (da se ne unakazi masina).

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 16. 09. 2010. 1:07 GMT +0000
by rasha

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 03. 04. 2011. 20:05 GMT +0000
by damir661
2062-017 i 030 u Vinkovcima 26.03.2011. Bila je milina slusati ih, samo tesko nahvatiti ih, motale su se tamo-vamo
Image
Image
Image

Re: 2062 ili 664

PostPosted: 03. 04. 2011. 23:26 GMT +0000
by cvijic
damir661 wrote:MMMM ta uticnica mi lici na uticnicu za prikljucak energetskih kola, 664 su je imale i pre nego sto je za vreme JZ na njih ugradjivalo el. grejanje.

Mada ne znam moguce da ima i ulogu uticnice za kabl el. grejanja, jer ako dobreo primecujem izmedju obrtnih postolja je ostala razvodna kutija el. grejanja.

Ta uticnica je nesto novo,nisu na JZ 664 imale nikakve uticnice za energetska kola jer su energetska kola imala parni generator i agregat za struju,bila su neovisna od lokomotive i cesto su zimi u sezoni grejanja uvrstavana na kraju voza. Verujem da Argentinci ovo koriste za teretnu vucu i pitanje koliko greju vozove.