2062 ili 664

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Re: 2062 ili 664

Postby Vice » 30. 01. 2008. 10:50 GMT +0000

2062 051 (ex 664 005)
Image

Image

Image

2062 105 (ex 2062 032 => ex 664 042)
Image

Image
''Tvoj steg na svakom gradu je gde ti se neko raduje...''
User avatar
Vice
Mašinovođa
 
Posts: 618
Joined: 30. 08. 2007. 17:27 GMT +0000
Location: Split/Zagreb (RH)

Re: 2062 ili 664

Postby Vice » 30. 01. 2008. 10:54 GMT +0000

''Tvoj steg na svakom gradu je gde ti se neko raduje...''
User avatar
Vice
Mašinovođa
 
Posts: 618
Joined: 30. 08. 2007. 17:27 GMT +0000
Location: Split/Zagreb (RH)

Re: 2062 ili 664

Postby Vice » 31. 01. 2008. 12:28 GMT +0000

''Tvoj steg na svakom gradu je gde ti se neko raduje...''
User avatar
Vice
Mašinovođa
 
Posts: 618
Joined: 30. 08. 2007. 17:27 GMT +0000
Location: Split/Zagreb (RH)

Re: 2062 ili 664

Postby Vice » 31. 01. 2008. 13:05 GMT +0000

Jaooo, ja bi jednu zelenu u st vu?u, kod nas su sve plave :(
''Tvoj steg na svakom gradu je gde ti se neko raduje...''
User avatar
Vice
Mašinovođa
 
Posts: 618
Joined: 30. 08. 2007. 17:27 GMT +0000
Location: Split/Zagreb (RH)

Re: 2062 ili 664

Postby damir661 » 31. 01. 2008. 22:46 GMT +0000

hadzibane wrote:Jaooo i ja bih jednu zelenu takvu,kod nas,u saobra?aju, :cry:


A 7 trunu u NS i Crvenom krstu. :roll:

Hadzibane ova slika 020 je slikana u Lici 1973. i autor je neki stranac.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Re: 2062 ili 664

Postby ELA » 01. 02. 2008. 11:01 GMT +0000

Uh, ova slika je strava *app*
Pozdrav iz MOSTARA

Lokomotiva postaje saradnik ako se poštuje,a poštovati se može samo ako se poznaje...
User avatar
ELA
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 785
Joined: 08. 09. 2007. 12:30 GMT +0000
Location: MOSTAR BiH

Re: 2062 ili 664

Postby damir661 » 01. 02. 2008. 12:47 GMT +0000

A sta kazete na ovaj reprezentativni primerak, snimljeno u London,Ontario u Kanadi 1973.

JZ664054.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Re: 2062 ili 664

Postby vladimir » 12. 02. 2008. 23:55 GMT +0000

Jel neko ima teh. nactrt 664-100 i negove osnovne karakteristike ???
Vladimir Petkov
Narrow gauge in Macedonia: http://www.freewebs.com/locomotiva/index.htm
YouTube about Macedonian Railways: http://www.youtube.com/user/lokomotivamk
Alternative about Macedonian Railways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
User avatar
vladimir
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2305
Joined: 05. 11. 2006. 23:51 GMT +0000
Location: Skopje, Makedonija

Re: 2062 ili 664

Postby damir661 » 13. 02. 2008. 0:23 GMT +0000

Evo ovako. Proizvodnja je pocela u fabrici Djura Djakovic 1984. po licenci GM-EMD.
Lokomotiva nosi model G26HCW-2.
Raspored osovina je Co Co, snabdevena el. grejanjem tipa KATO, motor 16-645E, Vmax=105km/h, Duzina lokomotive 19,30m
4301159vxo.jpg

lok664.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Re: 2062 ili 664

Postby vladimir » 13. 02. 2008. 0:27 GMT +0000

Zaista hvala Damire na munevitom odgovoru, e jos ako imas podatke o snazi i tonazi :oops:
Vladimir Petkov
Narrow gauge in Macedonia: http://www.freewebs.com/locomotiva/index.htm
YouTube about Macedonian Railways: http://www.youtube.com/user/lokomotivamk
Alternative about Macedonian Railways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
User avatar
vladimir
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2305
Joined: 05. 11. 2006. 23:51 GMT +0000
Location: Skopje, Makedonija

Re: 2062 ili 664

Postby damir661 » 13. 02. 2008. 0:36 GMT +0000

Pa snaga je ista kao i kod 664-000 dakle 1640kW/2200KS, bez grejanja, sa grejanjem je negde oko 1600KS.
Osovinski pritisak je 18,5 t/os Masa lokomotive je 114t.
Izvedena je u DC-AC verziji, i ima tiristorsku regulaciju snage(-2), i elektricni deo je bitno izmenjen u odnosu na osnovnu podseriju. 20 u podseriji sve su na SZ.
jedna od najboljih dizelki koja postoji u svetu.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Re: 2062 ili 664

Postby vladimir » 13. 02. 2008. 0:39 GMT +0000

Hvala za iscrpne podatke jos jednom :I
Vladimir Petkov
Narrow gauge in Macedonia: http://www.freewebs.com/locomotiva/index.htm
YouTube about Macedonian Railways: http://www.youtube.com/user/lokomotivamk
Alternative about Macedonian Railways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
User avatar
vladimir
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2305
Joined: 05. 11. 2006. 23:51 GMT +0000
Location: Skopje, Makedonija

Re: 2062 ili 664

Postby jz441 » 13. 02. 2008. 12:03 GMT +0000

Damire, koji dizel motor je u njoj?
SD40-2 ... ZAUVEK U SRCU, A NIKAD VISE NA CELU!!!
Mrzim bundeve!!!
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Re: 2062 ili 664

Postby jz441 » 13. 02. 2008. 13:00 GMT +0000

Hm, to je isti motor kao kod nasih GP39V, osim sto su nase sa turbom... Odlicna masina... ;)
SD40-2 ... ZAUVEK U SRCU, A NIKAD VISE NA CELU!!!
Mrzim bundeve!!!
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Re: 2062 ili 664

Postby damir661 » 13. 02. 2008. 13:23 GMT +0000

Zaboravio sam da napomenem da lokomotiva poseduje elektrodinamicku kocnicu velike snage, i da za razliku od 663,644 i 661-300 postoji posebna rucica za regulaciju dinamickog kocenja. Kod Regana nema selektor rucice za biranje,voznje ili kocenja posle cega se rucica za rezim rada koristi kao EDK, vec postoji posebna.

(autopr slike je Vantage ili je sa railfaneurope.net)
664_-_09_Regan.JPG
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Re: 2062 ili 664

Postby Vice » 13. 02. 2008. 13:35 GMT +0000

''Tvoj steg na svakom gradu je gde ti se neko raduje...''
User avatar
Vice
Mašinovođa
 
Posts: 618
Joined: 30. 08. 2007. 17:27 GMT +0000
Location: Split/Zagreb (RH)

Re: 2062 ili 664

Postby dragan-ZRS » 13. 02. 2008. 21:33 GMT +0000

milutin wrote:Ka sestre !

cuj ka sestre,,,,,,,,,,ka no soko sivi ,,,ka no golub gusan,,,
dragan-ŽRS / CANON EOS 650 D & Teddy
User avatar
dragan-ZRS
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1506
Joined: 14. 09. 2006. 16:28 GMT +0000
Location: Banja Luka

Re: 2062 ili 664

Postby jz441 » 13. 02. 2008. 22:24 GMT +0000

damir661 wrote:Zaboravio sam da napomenem da lokomotiva poseduje elektrodinamicku kocnicu velike snage, i da za razliku od 663,644 i 661-300 postoji posebna rucica za regulaciju dinamickog kocenja. Kod Regana nema selektor rucice za biranje,voznje ili kocenja posle cega se rucica za rezim rada koristi kao EDK, vec postoji posebna.



Damire, posebna rucica za dinamicko kocenje je standard na EMD lokomotivama. Ja sam naleteo na mozda svega 10-15 lokomotiva ovde za 10 godina sa jednom "univerzalnom" rucicom.
Slika upravljacnice nase GP28P....

Image
SD40-2 ... ZAUVEK U SRCU, A NIKAD VISE NA CELU!!!
Mrzim bundeve!!!
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Re: 2062 ili 664

Postby damir661 » 13. 02. 2008. 22:56 GMT +0000

Da li i SD40 ima posebnu rucicu, s obzirom da je po agregatu ista ko 663?
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Re: 2062 ili 664

Postby jz441 » 13. 02. 2008. 23:55 GMT +0000

damir661 wrote:Da li i SD40 ima posebnu rucicu, s obzirom da je po agregatu ista ko 663?


Naravno da ima posebnu rucicu... ;)

SD40-2:
Image


I GE lokmotive imaju posebnu rucicu za EDK.
Naravno, to ne vazi za lokmotive sa desk-top upravljacnicom.

GE B23-7:
Image
SD40-2 ... ZAUVEK U SRCU, A NIKAD VISE NA CELU!!!
Mrzim bundeve!!!
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

PreviousNext

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users