641-000

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

kondenzat

Postby romeo_nis » 18. 07. 2007. 21:03 GMT +0000

tu je ispust za kondenzat
Kapetan sinske plovidbe
User avatar
romeo_nis
Mašinovođa
 
Posts: 706
Joined: 06. 08. 2006. 15:56 GMT +0000
Location: Nis

Postby R.Bradic » 19. 07. 2007. 0:08 GMT +0000

Kondenzat iz kocnika, ako nisam zaboravio.
User avatar
R.Bradic
Mašinovođa
 
Posts: 614
Joined: 25. 05. 2006. 23:24 GMT +0000
Location: Varvarin, Srbija

Postby uros666 » 25. 08. 2007. 14:11 GMT +0000

To što je curilo iz aku baterija je destilovana voda ili još gore-kiselina:(
Mali otvor ispod upravljačnice sa desne strane lok je slavina za ispuštanje kondenzata...
uros666
Kondukter
 
Posts: 128
Joined: 26. 07. 2006. 18:13 GMT +0000

Postby bleki » 11. 09. 2007. 10:28 GMT +0000

Pozz

Sinoć je 641-012 bila u Zrenjaninu! Sta se sa njom dešava? Da li je neki kvar u pitanju ili je poslata na radne zadatke?


bleki
User avatar
bleki
Ložač
 
Posts: 473
Joined: 06. 12. 2006. 22:12 GMT +0000

Re: 641-000

Postby dulevoz » 20. 01. 2008. 16:54 GMT +0000

Sinoc u Novom Sadu, setka se 012:


IMG_2756.jpg



Pozdrav,
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Dulevoz
https://www.facebook.com/pages/Dulevoz- ... 992?ref=hl
____________________________________________
User avatar
dulevoz
Moderator
 
Posts: 5516
Joined: 19. 05. 2007. 18:12 GMT +0000
Location: Beograd

Re: 641-000

Postby sena92 » 09. 04. 2008. 20:32 GMT +0000

215 radi manevru u Rumi
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
sena92
Ložač
 
Posts: 276
Joined: 26. 11. 2007. 21:18 GMT +0000
Location: Ruma

Re: 641-000

Postby damir661 » 09. 04. 2008. 20:38 GMT +0000

Da li ima naznaka o zivotu novosadske 641-208?
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Re: 641-000

Postby TheKingsmen » 16. 04. 2008. 2:06 GMT +0000

Moj doprinos:
641-330
http://i159.photobucket.com/albums/t158/TheKingsmen/Vozovi/DSCF2629.jpg
http://i159.photobucket.com/albums/t158/TheKingsmen/Vozovi/DSCF2636.jpg

Obe slike su 3. avgusta 2007. napravljene u Kraljevu.

A kolko znam par komada je stojalo rashodovano u NS-u
Ne znam sta je to, remontni zavod ili neka ranzirna stanica...
Lici na remontni zavod...
ima dosta zapustenih lokomotiva, bar je bilo pre godinu i po kad sam tamo poslednji put bio.
Ako zelite sescu na bicikl sa aparatom pa videti da li su i dalje tamo.
User avatar
TheKingsmen
Putnik 1. razred
 
Posts: 56
Joined: 15. 04. 2008. 15:15 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: 641-000

Postby damir661 » 16. 04. 2008. 16:28 GMT +0000

To je novosadska loziona, sediste Vuce vozova Novi sad. Ima rashodovanih lokomotiva pogotovu dizela, dok neke elektre cekaju reviziju.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Re: 641-000

Postby TheKingsmen » 16. 04. 2008. 16:32 GMT +0000

Video sam tada mozda jednu ili 2 loke tipa 441 (ako se ne varam) jedna totalno zardjala, a druga mi se cinilo kao da je imala neki pozar...
dosta je bilo u rastinju, pa nisam najbolje video...
Cim popravim gumu na bajsu idem tamo malo da procunjam (ako se ne nadje neki kreten da me tera odatle)
Cujem da treba da izmeste celo sediste, oce tu bulevar da naprave... Ocajno
User avatar
TheKingsmen
Putnik 1. razred
 
Posts: 56
Joined: 15. 04. 2008. 15:15 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: 641-000

Postby damir661 » 16. 04. 2008. 16:54 GMT +0000

Tamo bi trebalo da su 661-251,245 na popravci, zatim rashodovana 661-244, 664-036,063,064, zatim 734-022, 641-006,202 i jos par njih nisam ni ja uspeo da vidim, dok reviziju cekaju 441-086,510,009, dok 441-038 je rashodovana, nisam siguran ali mislim da bi trebal oda tam oreviziju ceka i 039.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Re: 641-000

Postby Red_line » 23. 05. 2008. 19:08 GMT +0000

Danas sam video 641-145(mislim, zbog brzine nisam uspeo da vidim), na ulasku u petrovaradin sa novosadske strane kada se ide, radi nesto sa leve strane pruge (tamo gde je onaj kran ili sta je vec na sinama)
Citat
"pasivan... makar i do kraja...zasto? pitam se i ja..."
User avatar
Red_line
Mašinovođa
 
Posts: 670
Joined: 09. 10. 2007. 8:42 GMT +0000
Location: Shid

Re: 641-000

Postby sasa013 » 07. 07. 2008. 23:25 GMT +0000

641-012 odmara rano ujutro u Novom Sadu
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
sasa013
Mašinovođa
 
Posts: 589
Joined: 05. 11. 2007. 21:01 GMT +0000

Re: 641-000

Postby sasa013 » 29. 09. 2008. 21:42 GMT +0000

641-142.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
sasa013
Mašinovođa
 
Posts: 589
Joined: 05. 11. 2007. 21:01 GMT +0000

Re: 641-000

Postby damir661 » 29. 09. 2008. 23:39 GMT +0000

Lepo je videti 641 izvorne podserije i slusati zvuk ganz motora *app* *app*
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Re:

Postby Toma » 30. 09. 2008. 20:15 GMT +0000

R.Bradic wrote:Neke su kasirane, a neke modernizovane ugradnjom PILSTIK-ovih motora.


Koje su 641 naknadno dobile Pielstick motore?

pozdrav
toma
User avatar
Toma
Ložač
 
Posts: 384
Joined: 20. 06. 2006. 14:29 GMT +0000
Location: Zagreb

Re: 641-000

Postby damir661 » 30. 09. 2008. 21:28 GMT +0000

Lokomotive 641-000/100/200 imaju originalno Ganz-mavag motore sa snagom od 441kW u V16, dok su 641-300 isto originalno imaju Pielstick sa V8 i turbokompresorom snege 982kW, dok njegova snaga vucu je znatno manja 660kW.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Re: 641-000

Postby Toma » 01. 10. 2008. 11:39 GMT +0000

damir661 wrote:Lokomotive 641-000/100/200 imaju originalno Ganz-mavag motore sa snagom od 441kW u V16, dok su 641-300 isto originalno imaju Pielstick sa V8 i turbokompresorom snege 982kW, dok njegova snaga vucu je znatno manja 660kW.


To znam; ali iz posta na koji sam odgovorio sam dobio dojam da su Pielstici ugradjivani i u neke 641 0, 1 ili 2 naknadano... Znaci - krivo sam shvatio, ha? :lol:

pozdrav
toma
User avatar
Toma
Ložač
 
Posts: 384
Joined: 20. 06. 2006. 14:29 GMT +0000
Location: Zagreb

Re: 641-000

Postby damir661 » 01. 10. 2008. 12:32 GMT +0000

Moguce da je ugradjen u 012, posto jedino ona radi od podserije 000,a moguce da je i 142
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Re: 641-000

Postby R.Bradic » 02. 10. 2008. 18:23 GMT +0000

Ugradjeni su pilstikovi motori, u 012 sigurno, a verovatno i u 142, sudeci po izmenjenoj izduvnoj grani.
User avatar
R.Bradic
Mašinovođa
 
Posts: 614
Joined: 25. 05. 2006. 23:24 GMT +0000
Location: Varvarin, Srbija

PreviousNext

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users