Zasto je 661 toliko slavna ?

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Zasto je 661 toliko slavna ?

Postby krasilov » 06. 10. 2006. 13:55 GMT +0000

Zasto je 661 toliko popularna medju ljudima, za razliku od ostalih dizel lok.?[/code]
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby asalat » 06. 10. 2006. 14:02 GMT +0000

User avatar
asalat
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1361
Joined: 21. 05. 2006. 1:15 GMT +0000
Location: Srbija

Postby asalat » 06. 10. 2006. 14:03 GMT +0000

;)
User avatar
asalat
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1361
Joined: 21. 05. 2006. 1:15 GMT +0000
Location: Srbija

Re: Zasto je 661 toliko slavna ?

Postby rale » 06. 10. 2006. 14:10 GMT +0000

krasilov wrote:Zasto je 661 toliko popularna medju ljudima, za razliku od ostalih dizel lok.?[/code]

Pravo pitanje za Damira.
User avatar
rale
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 833
Joined: 29. 05. 2006. 15:06 GMT +0000
Location: na prugama ŽS

Postby marko » 06. 10. 2006. 14:11 GMT +0000

Neke su i dobijene za dzabe, a sta je dzabe i Bogu je drago...
Najpouzdanije su, kad su stigle bile su najsnaznije i najbrze... :I
User avatar
marko
Moderator
 
Posts: 883
Joined: 27. 05. 2006. 13:34 GMT +0000
Location: Bgd

pozdrav

Postby haris » 06. 10. 2006. 14:44 GMT +0000

Evo i FUN CLUB 661 je sa izjavom da to dodje kao prva ljubav koja te cijelog zivota prati.Sta ima ljepse nego kad povuces voz nekih 800 -1200t odsviras sig.znak polazak i ubacis manipulator u 8 poziciju. Iskre na auspuh izlijecu zemlja drhti kud prodjes i osjecas se mocno jer drzis u rukama nesto sto je posebno. To je lok za koju bi potpisao da je vozim
na svim relacijama i sve vrste vozova. Nebi se ljutio i da bude u njoj parni generator za grijanje samo ona sporo otkocuje.Kratko receno savrsenstvo.
Pozdrav
Haris
haris
Putnik 2. razred
 
Posts: 29
Joined: 05. 07. 2006. 9:16 GMT +0000

Postby krasilov » 06. 10. 2006. 15:30 GMT +0000

Koliko 661 postoje u Srbiji?
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby Mali Panta » 06. 10. 2006. 18:11 GMT +0000

User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Postby jz441 » 06. 10. 2006. 19:04 GMT +0000

Njena univerzalnosti i pouzdanost prevazilazi sve lokomotive u Evropi. Naravno nije samo 661, vec sve EMD lokomotive. Ja jos nisam naleteo na losu EMD lokomotivu, a vozio sam stvarno mnogo razlicitih tipova.
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Postby asalat » 06. 10. 2006. 21:48 GMT +0000

Last edited by asalat on 08. 10. 2006. 22:50 GMT +0000, edited 1 time in total.
User avatar
asalat
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1361
Joined: 21. 05. 2006. 1:15 GMT +0000
Location: Srbija

Postby matija » 07. 10. 2006. 0:57 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby damir661 » 07. 10. 2006. 18:32 GMT +0000

Dok bi naveli sve razloge zasto je 661 tako slavna ostali bi vecno na forumu... :lol:
Prvo 661 je prva zvanicna JZ dizelka za redovnu eksploataciju.
Jos davne 1960. u Split su stigle prve 661-000,a 661-003 je prva koja je povukla jedan voz u redovnom saobracaju.Inace od 1960.do 1972. je nabavljeno ukupno 220 komada lokomotiva 661 zajedno sa dve lokomotive koje su pripale TENTu.Ova brojka je cini drugom po brojnosti u seriji,posle serije 441.
Ja cak mislim u vreme kada je dosla da je bila jedna od najacih lokomotiva u Evropi sa najlepsim zvukom i dizajnom.
Osim toga Salatic je lepo napisao.
Sada posle raspada JZ zvanican inventarski park ZS iznosi 85,a radni oko 35-40.
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby renato » 07. 10. 2006. 21:51 GMT +0000

[quote="jz441"]Njena univerzalnosti i pouzdanost prevazilazi sve lokomotive u Evropi. Naravno nije samo 661, vec sve EMD lokomotive. Ja jos nisam naleteo na losu EMD lokomotivu, a vozio sam stvarno mnogo razlicitih tipova.[/quote]

SD45? :)

Navodno su imali prilicno problema sa V20 motorima...
renato
Kondukter
 
Posts: 115
Joined: 09. 06. 2006. 12:28 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby jz441 » 07. 10. 2006. 22:39 GMT +0000

To je bilo pre mog vremena na zeleznici :D . Od tada su im vec sve bubice razradjene.... ;)
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Postby krasilov » 08. 10. 2006. 10:52 GMT +0000

Da li ste culi o nekim planovima za kasiranje 661. Koja bi lok. onda bila zamena?
P.S Da li se 641 koristi za manervu ili za istu upotrebu kao 661?
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby matija » 08. 10. 2006. 11:12 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby 664-055 » 08. 10. 2006. 12:38 GMT +0000

664-055
Moderator
 
Posts: 474
Joined: 26. 08. 2006. 19:46 GMT +0000

Postby matija » 08. 10. 2006. 13:59 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby krasilov » 08. 10. 2006. 15:44 GMT +0000

Koju brojku nosi ta 661 koja je odletela u more?
Da li Hrvati imaju 661?
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby 664-055 » 08. 10. 2006. 15:59 GMT +0000

Ta je ja mislim bila 661-001,sada 2061 024 koja je kasirana.
Hrvati imaju 661,ali kao 2061,od kojih su ostale tri,koje su u Kninu.
664-055
Moderator
 
Posts: 474
Joined: 26. 08. 2006. 19:46 GMT +0000

Next

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron