Zasto je 661 toliko slavna ?

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Zasto je 661 toliko slavna ?

Postby krasilov » 06. 10. 2006. 13:55 GMT +0000

Zasto je 661 toliko popularna medju ljudima, za razliku od ostalih dizel lok.?[/code]
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby asalat » 06. 10. 2006. 14:02 GMT +0000

Zato što kad je vidim, krene mi voda na usta kao da sam video dobar kolač.
Zato što kad je čujem, srce mi zadrhti kao na prvom ljubavnom sastanku.
Zato što kad m-vođa da gas to bude najlepša muzika za moje uši.
Eto zašto.
User avatar
asalat
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1360
Joined: 21. 05. 2006. 1:15 GMT +0000
Location: Srbija

Postby asalat » 06. 10. 2006. 14:03 GMT +0000

;)
User avatar
asalat
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1360
Joined: 21. 05. 2006. 1:15 GMT +0000
Location: Srbija

Re: Zasto je 661 toliko slavna ?

Postby rale » 06. 10. 2006. 14:10 GMT +0000

krasilov wrote:Zasto je 661 toliko popularna medju ljudima, za razliku od ostalih dizel lok.?[/code]

Pravo pitanje za Damira.
User avatar
rale
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 833
Joined: 29. 05. 2006. 15:06 GMT +0000
Location: na prugama ŽS

Postby marko » 06. 10. 2006. 14:11 GMT +0000

Neke su i dobijene za dzabe, a sta je dzabe i Bogu je drago...
Najpouzdanije su, kad su stigle bile su najsnaznije i najbrze... :I
User avatar
marko
Moderator
 
Posts: 883
Joined: 27. 05. 2006. 13:34 GMT +0000
Location: Bgd

pozdrav

Postby haris » 06. 10. 2006. 14:44 GMT +0000

Evo i FUN CLUB 661 je sa izjavom da to dodje kao prva ljubav koja te cijelog zivota prati.Sta ima ljepse nego kad povuces voz nekih 800 -1200t odsviras sig.znak polazak i ubacis manipulator u 8 poziciju. Iskre na auspuh izlijecu zemlja drhti kud prodjes i osjecas se mocno jer drzis u rukama nesto sto je posebno. To je lok za koju bi potpisao da je vozim
na svim relacijama i sve vrste vozova. Nebi se ljutio i da bude u njoj parni generator za grijanje samo ona sporo otkocuje.Kratko receno savrsenstvo.
Pozdrav
Haris
haris
Putnik 2. razred
 
Posts: 29
Joined: 05. 07. 2006. 9:16 GMT +0000

Postby krasilov » 06. 10. 2006. 15:30 GMT +0000

Koliko 661 postoje u Srbiji?
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby Mali Panta » 06. 10. 2006. 18:11 GMT +0000

Da li si je nekada čuo :?: Ako jesi znaćeš zašto,ako nisi poslušaj je pa ćeš znati. :) Osim toga sirena je EXTRA!
User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3069
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Postby jz441 » 06. 10. 2006. 19:04 GMT +0000

Njena univerzalnosti i pouzdanost prevazilazi sve lokomotive u Evropi. Naravno nije samo 661, vec sve EMD lokomotive. Ja jos nisam naleteo na losu EMD lokomotivu, a vozio sam stvarno mnogo razlicitih tipova.
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Postby asalat » 06. 10. 2006. 21:48 GMT +0000

Last edited by asalat on 08. 10. 2006. 22:50 GMT +0000, edited 1 time in total.
User avatar
asalat
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1360
Joined: 21. 05. 2006. 1:15 GMT +0000
Location: Srbija

Postby matija » 07. 10. 2006. 0:57 GMT +0000

Neki dan sam pričao sa čovekom koga ovlaš poznajem i nisam ni znao da je bio mašinovodja, i začela se tema, nije hteo da kaže zašto više nije mašinovodja, nisam ni insistirao, ali dok je pričao o 661, trebalo ga je posmatrati, to nije za opisati, otprilike ovo što je Bjosip napisao, ali na kvadrat :shock:
matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby damir661 » 07. 10. 2006. 18:32 GMT +0000

Dok bi naveli sve razloge zasto je 661 tako slavna ostali bi vecno na forumu... :lol:
Prvo 661 je prva zvanicna JZ dizelka za redovnu eksploataciju.
Jos davne 1960. u Split su stigle prve 661-000,a 661-003 je prva koja je povukla jedan voz u redovnom saobracaju.Inace od 1960.do 1972. je nabavljeno ukupno 220 komada lokomotiva 661 zajedno sa dve lokomotive koje su pripale TENTu.Ova brojka je cini drugom po brojnosti u seriji,posle serije 441.
Ja cak mislim u vreme kada je dosla da je bila jedna od najacih lokomotiva u Evropi sa najlepsim zvukom i dizajnom.
Osim toga Salatic je lepo napisao.
Sada posle raspada JZ zvanican inventarski park ZS iznosi 85,a radni oko 35-40.
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby renato » 07. 10. 2006. 21:51 GMT +0000

[quote="jz441"]Njena univerzalnosti i pouzdanost prevazilazi sve lokomotive u Evropi. Naravno nije samo 661, vec sve EMD lokomotive. Ja jos nisam naleteo na losu EMD lokomotivu, a vozio sam stvarno mnogo razlicitih tipova.[/quote]

SD45? :)

Navodno su imali prilicno problema sa V20 motorima...
renato
Kondukter
 
Posts: 115
Joined: 09. 06. 2006. 12:28 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby jz441 » 07. 10. 2006. 22:39 GMT +0000

To je bilo pre mog vremena na zeleznici :D . Od tada su im vec sve bubice razradjene.... ;)
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Postby krasilov » 08. 10. 2006. 10:52 GMT +0000

Da li ste culi o nekim planovima za kasiranje 661. Koja bi lok. onda bila zamena?
P.S Da li se 641 koristi za manervu ili za istu upotrebu kao 661?
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby matija » 08. 10. 2006. 11:12 GMT +0000

Ne znam zašto i iz kog razloga, ali dizel vuča je totalno zapostavljena, apsollutno ništa se ne dogadja na tom planu, a Srbija ima još dosta neelektrificirane pruge. Dve 661 koje su u MIN-U navodno obnovljene, stoje i čekaju motore koliko sam informisan, jedna 642 je trebala u Subotici da se dotera, medjutim isto je nešto zapelo čini mi se oko delova za motor. Osim ove tri dizel lokokmotive, koliko sam ja informisan ništa se ne preduzima na revitalizaciji dizel vuče. U Subotici trči jedna 661 koja je davno trebala da ode na GO. A da je potrebna dizel vuča to je pokazao i poslednji slučaj u Subotici kada je pala KM i skoro je došlo do kolapsa . Da li ŽTO nešto planira po ovom pitanju ili ne to samo oni znaju, a da bi najjeftinije i najbolje rešenje za nas bila revitalizacija 661 loksi u to sam ubedjen :roll:

641 nikad nije korištena kao 661 za vuču, sem nekih lakših lokalnih putničkih vozova skoro isključivo je radila manevru, ali i njih skoro da više i nema, možda su ostale dve- tri koje rade manevru :cry:
matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby 664-055 » 08. 10. 2006. 12:38 GMT +0000

Da se mene pita zašto je slavna,ja bih ovako rekao:
Slavna je jer je to prva lokomotiva takvog tipa u Europi i jer je prva dizel lokomotiva koja je došla u Split i koja je najavila kraj parne vuče i prva lokomotiva je zahvaljujući nespretnim radnicima odletila u more.
664-055
Moderator
 
Posts: 474
Joined: 26. 08. 2006. 19:46 GMT +0000

Postby matija » 08. 10. 2006. 13:59 GMT +0000

Pa mislim da je to sasvim dovoljno razloga da bude slavna, zaboravio si navesti podatak da joj se nista nije dogodilo posto je provela neko vreme ispod površine mora, naime posto su je izvukli upalila je i bila spremna za polazak ;)
matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby krasilov » 08. 10. 2006. 15:44 GMT +0000

Koju brojku nosi ta 661 koja je odletela u more?
Da li Hrvati imaju 661?
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby 664-055 » 08. 10. 2006. 15:59 GMT +0000

Ta je ja mislim bila 661-001,sada 2061 024 koja je kasirana.
Hrvati imaju 661,ali kao 2061,od kojih su ostale tri,koje su u Kninu.
664-055
Moderator
 
Posts: 474
Joined: 26. 08. 2006. 19:46 GMT +0000

Next

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users