ZS dobija 10 novih manevarki?

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Postby krasilov » 09. 11. 2006. 22:31 GMT +0000

Nesto se sumljivo desava na Makisu. Cehinje (709 i 704) vec dugo ne izlaze. Sta se desava sa njima? Sta ima rade ;) ?
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby voz » 10. 11. 2006. 21:34 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby damir661 » 10. 11. 2006. 23:29 GMT +0000

Izgleda da 621-111 bas dobro dosla u NS ranz.
Nemojte samo da dozvolite da ide na potisak to je van svake pameti,zna se sta sluzi za potisak 8)
Ovu 710 sam ja video pre nedelju dana u Makisu na platformi za namirenje,a sedela je tu bogami nekoliko dana,zasto nemam pojma.
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby marko » 12. 11. 2006. 13:20 GMT +0000

User avatar
marko
Moderator
 
Posts: 883
Joined: 27. 05. 2006. 13:34 GMT +0000
Location: Bgd

Postby voz » 14. 11. 2006. 13:38 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby matija » 14. 11. 2006. 20:01 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby damir661 » 14. 11. 2006. 23:31 GMT +0000

Naravno ipak je ona preslaba za cvornu terzu manevru.
Osice 621-110 i 109 redovno rade samo na spustalici u Makisu,103 u stanici Beograd,a tezi zadaci u parku "B" i bruto za Padinsku skelu se poverava 641-300.
621-109 je na popravci takodje.
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby marko » 14. 11. 2006. 23:36 GMT +0000

damir661 wrote:Naravno ipak je ona preslaba za cvornu terzu manevru.
Pozdrav od Damira


Neka spregnu dve *lol*
User avatar
marko
Moderator
 
Posts: 883
Joined: 27. 05. 2006. 13:34 GMT +0000
Location: Bgd

Postby damir661 » 15. 11. 2006. 0:13 GMT +0000

Ja mislim da mogu i tri da se spregnu za rad u sihronu.
Moram priznati da bi takav manevarski sastav izgledao vise nego smesno. :lol:
pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby jz441 » 15. 11. 2006. 9:01 GMT +0000

damir661 wrote:Moram priznati da bi takav manevarski sastav izgledao vise nego smesno. :lol:
pozdrav od Damira


Smesno? Zasto? Ja radim manevru sa 2,3 pa ponekad i sa 4 lokomotive.
Evo mojih masina od pre par dana: GP30, GP28P i GP35

Image
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Postby damir661 » 15. 11. 2006. 19:17 GMT +0000

Jz441 621 i GP35,28 ili vec koja ne mogu da se porede ;)
Osim toga 621 sama po sebi je smesna,dok su GP lokomotive strasne i ozbiljne ;)
Jel ova prva GP28?
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby jz441 » 15. 11. 2006. 20:25 GMT +0000

damir661 wrote:Jz441 621 i GP35,28 ili vec koja ne mogu da se porede ;)
Osim toga 621 sama po sebi je smesna,dok su GP lokomotive strasne i ozbiljne ;)


Tacno da ne mogu da se porede.... bas je u tome i fora. Vi koristire jednu OSU da izvucete kolosek od 2000t. To je previse za 2-osovinsku lokomotivu. OSE nisu namenjene za tesku namevru. Njima je mesto na putnickim stanicama...
Ja bih definitivno stavio 2 u sinhron za teretnu manevru.

Ja mogu izvuci 3000t sa jednom GP38, ali se to ovde veoma retko radi da bi se izbeglo preopterecivanje lokomotiva... jedino kad imamo manjak lokomotiva se takve stvari rade.
Bas zbog toga ovde jos uvek trce lokomotive preko 40 godina starosti.

Po mom misljenu te OSE nece imati bas dugi radni vek na ZS... :roll:

damir661 wrote: Jel ova prva GP28?
Pozdrav od Damira


Ne. Prva je GP30 (1964 godiste)... druga je GP28P (1993 godiste.... Jedna od mojih najdrazih manevarki ovde u LA-u... ;) )
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Postby matija » 15. 11. 2006. 21:04 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby jz441 » 16. 11. 2006. 10:05 GMT +0000

Slazem se sa tobom Matija. Za 400,000 evra su mogli generalisati 2 642/3 ili 641 sa novim motorom, vucnim el. motorima, el. instalacijama, modernizovanom upravljcnicom... itd.

Interesantna stvar je da se mnogi privatni operatori na zapadu radije opredeljuju za modernizaciju starijih i dotrajalih manevarki umesto kupovine novih.... ;)

Image

Image


Evo jedne generalisane 643 u Francuskoj kod privatnog operatora.... Ah, lepote... :D

Image
Generalisana V60.... sada V360 kod privatnog operatora u Nemackoj.
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Postby matija » 17. 11. 2006. 10:14 GMT +0000

jz441 wrote:Slazem se sa tobom Matija. Za 400,000 evra su mogli generalisati 2 642/3 ili 641 sa novim motorom, vucnim el. motorima, el. instalacijama, modernizovanom upravljcnicom... itd.


Image


Evo jedne generalisane 643 u Francuskoj kod privatnog operatora.... Ah, lepote... :D



Ma definitivno ko ima imalo mozga upravo to bi uradio, 642 su zakon ;)
matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby damir661 » 17. 11. 2006. 12:53 GMT +0000

Sta cete ljudi su nostalgicni,kamo srece da smo i takvi da ulazemo u stare lokse.
Nase 642 bi bile ubedljivo najlepse od ovih stranih da su imale ograde na prolaznicama.
Sta bi na kraju sa 641-012?
pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby voz » 17. 11. 2006. 21:45 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby damir661 » 18. 11. 2006. 0:05 GMT +0000

Malo su ga stvarno preterali,osim toga sto je uopste zaustavljali kada znaju da nece moci da krene. :shock: :roll:
I kako su na kraju izvuli sastav?
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby voz » 18. 11. 2006. 18:45 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby damir661 » 19. 11. 2006. 14:00 GMT +0000

Trebali su da im dovedu jednu 641 da im pokaze kako se izvlace vozovi na 17 promila,ili pak 661.
Mozda su trebali da se vrate pa da uhvati zalet?
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

PreviousNext

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron