ZS dobija 10 novih manevarki?

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Postby damir661 » 25. 05. 2007. 22:48 GMT +0000

Evo jednog materijala CMKS-a koji sam uzeo na sajmu tehnike pre 3 god.

Jel se ovo odnosi na 621-201 ili na 621-100 da li neke 621 jos imaju Mercedesove motore?
Image

Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby zeka » 26. 05. 2007. 9:31 GMT +0000

Damire, da te obradujem.
Dodji u nedelju i na poklon dobijas katalog svih njihovih lokomotiva za dz.
zeka
Moderator
 
Posts: 506
Joined: 10. 09. 2006. 16:32 GMT +0000
Location: Beograd

Postby damir661 » 26. 05. 2007. 14:38 GMT +0000

MIslis na berzu,tamo dolazim redovno. ;)
Pazi sta si reko.
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby KVARNER » 25. 06. 2007. 15:37 GMT +0000

User avatar
KVARNER
Kondukter
 
Posts: 200
Joined: 08. 11. 2006. 11:58 GMT +0000
Location: CZECH REPUBLIC

Postby KVARNER » 25. 06. 2007. 15:45 GMT +0000

User avatar
KVARNER
Kondukter
 
Posts: 200
Joined: 08. 11. 2006. 11:58 GMT +0000
Location: CZECH REPUBLIC

Postby KVARNER » 25. 06. 2007. 15:49 GMT +0000

User avatar
KVARNER
Kondukter
 
Posts: 200
Joined: 08. 11. 2006. 11:58 GMT +0000
Location: CZECH REPUBLIC

Postby damir661 » 25. 06. 2007. 16:52 GMT +0000

Thanks,this is very good.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby damir661 » 10. 11. 2007. 14:19 GMT +0000

Evo ih danas 103 i 110 spremene za manevru na spustalici.

Image
Image
Image
Image
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby rile » 10. 11. 2007. 16:27 GMT +0000

User avatar
rile
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1031
Joined: 19. 09. 2007. 21:48 GMT +0000
Location: Zemun

Postby voz » 10. 11. 2007. 16:49 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby damir661 » 10. 11. 2007. 17:25 GMT +0000

Ako se ne varam indusatrijski koloseci su u vlasnistvu industrrije odnosno nisu u vlasnistvu zeleznice, te stoga koliko shvatam ona nije odgovorna i za njihovo odrzavanje,vec samo opsluzuje koloseke, tj izvalci bruto. :roll:

jednostavno resenje je remontovati koleseke za veci osovinski pritisak tako da ce moci i jace lokomotive da izvlace breuto, posto je poznat problem da se utovaruju velike kolicine robe te da slabasne lokomotive ne mogu to da izvuku.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby rile » 10. 11. 2007. 17:33 GMT +0000

User avatar
rile
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1031
Joined: 19. 09. 2007. 21:48 GMT +0000
Location: Zemun

Postby damir661 » 10. 11. 2007. 18:20 GMT +0000

Jel se to radilo o koloseku za Navip?
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby rile » 10. 11. 2007. 18:45 GMT +0000

User avatar
rile
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1031
Joined: 19. 09. 2007. 21:48 GMT +0000
Location: Zemun

Postby voz » 10. 11. 2007. 19:50 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby rile » 11. 11. 2007. 9:50 GMT +0000

User avatar
rile
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1031
Joined: 19. 09. 2007. 21:48 GMT +0000
Location: Zemun

pozdrav

Postby Munja » 12. 11. 2007. 17:14 GMT +0000

Tema je vise nego interesantna.
Tesko je naci man.lok.koja moze ispuniti sve potrebe ZS.
Slazem se delom sa Damirom da industijske koloseke treba da
remontuje sama industrija za cije su potrebe potrebni.
ALI posto smo mi jedna siromasna drzava mislim da su nama
potrebne lokomotive koje mogu uspesno obavljati rad manevre
a takodje i vuci vozove od 800/1000t tako nesto mi imamo i mislim
da je trebalo vise se osvrnuti na remont lok.642/643 jer sa malim
doradama one bi i te kako ispunjavale sve potrebe nase ZS.
Pozdrav!!!
User avatar
Munja
Kondukter
 
Posts: 143
Joined: 09. 05. 2007. 23:04 GMT +0000
Location: Beograd

Postby damir661 » 12. 11. 2007. 18:03 GMT +0000

Slazem se naravno, time bi se i poboljsao broj vucnih viozila, ali nazalost imamo pruga gde je dozvoljeno 16t/o i to kao preteg cak :roll:
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby krasilov » 12. 11. 2007. 18:05 GMT +0000

95 % industrijskih koloseka je napusteno i ne koriste se.
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby damir661 » 12. 11. 2007. 18:16 GMT +0000

Koliko znam slovenci su neke svoje 642 i 643 remotoriziovali, ugradili su neke druge motore sa kojima su jako zadovoljni.

Mislim da je ipak pre svega problem u nasem broju voznog parka, jel realno gledano, recimo da fabrika remontuje svoj kolosek, opet ostaje problem zato sto ZS nema lokomotive da dostavi na kolosek, tipican primer je Jugopetrol u Beogradu, kolosek je remontovan, a ostao je problem opsluzivanja iako oni imaju dve 721 klokomotive koje koriste samo sa manevru.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

PreviousNext

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users