Switch to full style
Sve o lokomotivama...
Post a reply

25. 05. 2007. 22:48 GMT +0000

Evo jednog materijala CMKS-a koji sam uzeo na sajmu tehnike pre 3 god.

Jel se ovo odnosi na 621-201 ili na 621-100 da li neke 621 jos imaju Mercedesove motore?
Image

Pozdrav od Damira

26. 05. 2007. 9:31 GMT +0000

Damire, da te obradujem.
Dodji u nedelju i na poklon dobijas katalog svih njihovih lokomotiva za dz.

26. 05. 2007. 14:38 GMT +0000

MIslis na berzu,tamo dolazim redovno. ;)
Pazi sta si reko.
Pozdrav od Damira

25. 06. 2007. 15:37 GMT +0000

25. 06. 2007. 15:45 GMT +0000

25. 06. 2007. 15:49 GMT +0000

25. 06. 2007. 16:52 GMT +0000

Thanks,this is very good.

10. 11. 2007. 14:19 GMT +0000

Evo ih danas 103 i 110 spremene za manevru na spustalici.

Image
Image
Image
Image

10. 11. 2007. 16:27 GMT +0000

10. 11. 2007. 16:49 GMT +0000

10. 11. 2007. 17:25 GMT +0000

Ako se ne varam indusatrijski koloseci su u vlasnistvu industrrije odnosno nisu u vlasnistvu zeleznice, te stoga koliko shvatam ona nije odgovorna i za njihovo odrzavanje,vec samo opsluzuje koloseke, tj izvalci bruto. :roll:

jednostavno resenje je remontovati koleseke za veci osovinski pritisak tako da ce moci i jace lokomotive da izvlace breuto, posto je poznat problem da se utovaruju velike kolicine robe te da slabasne lokomotive ne mogu to da izvuku.

10. 11. 2007. 17:33 GMT +0000

10. 11. 2007. 18:20 GMT +0000

Jel se to radilo o koloseku za Navip?

10. 11. 2007. 18:45 GMT +0000

10. 11. 2007. 19:50 GMT +0000

11. 11. 2007. 9:50 GMT +0000

pozdrav

12. 11. 2007. 17:14 GMT +0000

Tema je vise nego interesantna.
Tesko je naci man.lok.koja moze ispuniti sve potrebe ZS.
Slazem se delom sa Damirom da industijske koloseke treba da
remontuje sama industrija za cije su potrebe potrebni.
ALI posto smo mi jedna siromasna drzava mislim da su nama
potrebne lokomotive koje mogu uspesno obavljati rad manevre
a takodje i vuci vozove od 800/1000t tako nesto mi imamo i mislim
da je trebalo vise se osvrnuti na remont lok.642/643 jer sa malim
doradama one bi i te kako ispunjavale sve potrebe nase ZS.

12. 11. 2007. 18:03 GMT +0000

Slazem se naravno, time bi se i poboljsao broj vucnih viozila, ali nazalost imamo pruga gde je dozvoljeno 16t/o i to kao preteg cak :roll:

12. 11. 2007. 18:05 GMT +0000

95 % industrijskih koloseka je napusteno i ne koriste se.

12. 11. 2007. 18:16 GMT +0000

Koliko znam slovenci su neke svoje 642 i 643 remotoriziovali, ugradili su neke druge motore sa kojima su jako zadovoljni.

Mislim da je ipak pre svega problem u nasem broju voznog parka, jel realno gledano, recimo da fabrika remontuje svoj kolosek, opet ostaje problem zato sto ZS nema lokomotive da dostavi na kolosek, tipican primer je Jugopetrol u Beogradu, kolosek je remontovan, a ostao je problem opsluzivanja iako oni imaju dve 721 klokomotive koje koriste samo sa manevru.
Post a reply