OSE 120

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

Postby zlatan » 17. 07. 2007. 9:06 GMT +0000

Ne treba tako razmisljati kolega Ljubo !!!.Ose-120 lokomotivu nisu mnogi ni vidjeli u radnom stanju a kamo li je isprobali tako da ne treba suditi po njenom dizajnu kakva bi bila na pruzi.Taurus lok je izgleda do sada najkvalitetnije rijesenje u svakom pogledu,to je ipak najnovija varijanta koja zasluzuje paznje.Sto se tice dizajna,o njemu bi vrijedilo raspravljati,no mislim da je funkcionalnost i pokretljivost pogona puno korisniji od samog oblika :lol: pozzz[/quote]
zlatan
Mašinovođa
 
Posts: 655
Joined: 25. 08. 2006. 16:42 GMT +0000
Location: Rijeka

Postby ljubo » 17. 07. 2007. 11:36 GMT +0000

Zdravo Zlatane,

nisam uobste mislio na dizajn masine, to naravno nema veze sa radom (jedino kod velikih brzina kao ICE, TGV, itd). Pisao sam; OSE 120 su u principu serija DB 127 Eurosprinter, na toj bazi, ili drugcije reci, iz tog prototipa nastale su Nemacke serije 152. Iz 152-ke je nastao Taurus.
Iz serije DB 120 je nastala serija 101. U principu za nas je i OSe 120 super masina, ali mislim da bi to ipak bio korak u nazad kad se pogleda CLK(CircleLifeCost), upotreba ekoloskih materijala, na primer za hladenje i proizvodnju, ekonomicnost, vracenja struje u KM i veca korisnost struje. To sad nije neka stvar, ali gledano na mozda 30 ili 40 godina eksplojtacije, tako se moze dosta ustediti ili potrositi. Sve to iz pogleda hobi-masinovode. Slobodno me korigirajte!
Ljubo
ljubo
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1212
Joined: 29. 11. 2006. 17:17 GMT +0000
Location: minhen/negotin

Postby zlatan » 17. 07. 2007. 14:16 GMT +0000

Pozdrav Ljubo.Ja sam probao taurusa i helgu,oba tipa su za masinovodju fenomenalni a kao i njeni pogoni.Taurus je odlican ali bi preporucio reduktore do 140 kmh,jer ove sa 230kmh reduktorima ipak ne bi bile racionalno rijesenje na brdskim dijelovima.Pozdrav
zlatan
Mašinovođa
 
Posts: 655
Joined: 25. 08. 2006. 16:42 GMT +0000
Location: Rijeka

Postby ljubo » 17. 07. 2007. 15:09 GMT +0000

ljubo
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1212
Joined: 29. 11. 2006. 17:17 GMT +0000
Location: minhen/negotin

Postby dulevoz » 28. 10. 2007. 11:54 GMT +0000

Sinoc je oko 21h grcka 120-008 prosla kroz Makis, video sam je medju masinama, kod spoljnog nadzornika, oko 21:30, uvrstena je na neki voz.
Zna li neko za gde je upucena?

Bice slika, malo kasnije...
Dulevoz
https://www.facebook.com/pages/Dulevoz- ... 992?ref=hl
____________________________________________
User avatar
dulevoz
Moderator
 
Posts: 5516
Joined: 19. 05. 2007. 18:12 GMT +0000
Location: Beograd

Postby dulevoz » 28. 10. 2007. 13:40 GMT +0000

Evo slika:

Dok sam slikao, nailazila je marsalka 003, pa mi je malo reflektor zasmetao:

Image

Image

Iz servisa ga je odvukla nasa seve 020:

Image

Evo jos jedne fine fotkice, u kombinaciji sa 666-003 i jos jednom seve:

Image

Zaboravio sam da napomenem, na njoj nije bilo pratioca, skroz zakljucana, tako da nista od slika iznutra.

Pozdrav,
Dulevoz
https://www.facebook.com/pages/Dulevoz- ... 992?ref=hl
____________________________________________
User avatar
dulevoz
Moderator
 
Posts: 5516
Joined: 19. 05. 2007. 18:12 GMT +0000
Location: Beograd

Postby rale » 28. 10. 2007. 13:54 GMT +0000

User avatar
rale
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 833
Joined: 29. 05. 2006. 15:06 GMT +0000
Location: na prugama ŽS

Postby dulevoz » 28. 10. 2007. 14:00 GMT +0000

A to je znaci u povratku, svaka cast... :D

Pa jel to kolega Bradic sinoc bio u Makisu, ili je odvukao od Lapova 8)

Pozdrav,
Dulevoz
https://www.facebook.com/pages/Dulevoz- ... 992?ref=hl
____________________________________________
User avatar
dulevoz
Moderator
 
Posts: 5516
Joined: 19. 05. 2007. 18:12 GMT +0000
Location: Beograd

Postby rale » 28. 10. 2007. 14:05 GMT +0000

User avatar
rale
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 833
Joined: 29. 05. 2006. 15:06 GMT +0000
Location: na prugama ŽS

Postby ljubo » 28. 10. 2007. 15:40 GMT +0000

Hvala za interesantne slike, ali jedno OT pitanje:

Kakav je i da li uopste postoj nalog koji pantograf da se dize kad idu dve masine ili zaprezi ili hladno jedna za drugom. U Nemackoj mora biti prvi pantograf dignut tako da u slucaju kidanje ili lomljenja ne razbije staklo druge masine. Takode kad je prvi vagon cisterna, vagon sa automobila, kontejneri ili vagon sa upravljacnicom. U sve ostalim slucajevima se dize zadnji pantograf, tako da u slucaju lomljenja masina moze produziti sa prednjem voznju.

Kako je to kod nas?
ljubo
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1212
Joined: 29. 11. 2006. 17:17 GMT +0000
Location: minhen/negotin

Postby rale » 28. 10. 2007. 16:45 GMT +0000

User avatar
rale
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 833
Joined: 29. 05. 2006. 15:06 GMT +0000
Location: na prugama ŽS

Postby ljubo » 28. 10. 2007. 16:57 GMT +0000

Koliko cesto se desava da pantograf skine KM? Ovde se to prilicno cesto dogodava. Bas pre dva dana na glavnoj pruzi izmedu Frankfurta i Kelna kod Koblenca. Pre skoro 5 dana u Frankfurt Hbf-u.
Da li se ikad nesto zapalilo ili ostetilo iza lokomotive prilikom leta iskra?
Mislim na cisterne ili auta.
ljubo
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1212
Joined: 29. 11. 2006. 17:17 GMT +0000
Location: minhen/negotin

Postby rale » 28. 10. 2007. 17:50 GMT +0000

User avatar
rale
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 833
Joined: 29. 05. 2006. 15:06 GMT +0000
Location: na prugama ŽS

Postby damir661 » 28. 10. 2007. 18:50 GMT +0000

Hm izgleda da je ova 120 dosla iz pravca Hrvatske posto vidim da je 020 dovukla *hm*
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

da

Postby romeo_nis » 28. 10. 2007. 19:57 GMT +0000

zvao me miki bradic mu javio ali ja sam bio na poslu vozio 410 sa juga do nisa i do 17 sati nije otisla ka jugu sada ce verovatno
Kapetan sinske plovidbe
User avatar
romeo_nis
Mašinovođa
 
Posts: 706
Joined: 06. 08. 2006. 15:56 GMT +0000
Location: Nis

Postby rale » 28. 10. 2007. 21:13 GMT +0000

User avatar
rale
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 833
Joined: 29. 05. 2006. 15:06 GMT +0000
Location: na prugama ŽS

ima vremena

Postby romeo_nis » 29. 10. 2007. 0:35 GMT +0000

ima vremena sutra ocekujemo pozdrav iz kisnog nisa
Kapetan sinske plovidbe
User avatar
romeo_nis
Mašinovođa
 
Posts: 706
Joined: 06. 08. 2006. 15:56 GMT +0000
Location: Nis

kada

Postby romeo_nis » 29. 10. 2007. 16:54 GMT +0000

kada mozemo ocekivati slike od juce
Kapetan sinske plovidbe
User avatar
romeo_nis
Mašinovođa
 
Posts: 706
Joined: 06. 08. 2006. 15:56 GMT +0000
Location: Nis

Postby rale » 30. 10. 2007. 16:32 GMT +0000

User avatar
rale
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 833
Joined: 29. 05. 2006. 15:06 GMT +0000
Location: na prugama ŽS

Re: OSE 120

Postby cokla » 30. 10. 2007. 18:55 GMT +0000

User avatar
cokla
Ložač
 
Posts: 396
Joined: 11. 10. 2007. 9:39 GMT +0000
Location: Slovenija

PreviousNext

Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron