MIN, SIN-voz, Reloc revizije

Sve o lokomotivama...

Moderator: damir661

MIN, SIN-voz, Reloc revizije

Postby damir661 » 20. 12. 2006. 23:49 GMT +0000

Zanima me jedna stvar po kom osnovu su neke lokomotive slate u MIN, SIN-voz ili cak u Reloc u Rumuniju na reviziju?
Konkretno ako pogledate malo proslost lokomotive 661,666,645,664,461,441 su uglavnom isle na reviziju u MIN, zatim 641,642,643 i svi motornjaci su isli na reviziju u SIN voz,a neke od elektri su zavrsile na reviziji u reloku ili ranije u Koncaru.
Zanima me po kojim kriterijumima je to podeljeno i zasto?
Pogotovu je interesntne revizije 441 koje su se radile paralelno sredinom devedesetih i u MIN i u Relocu sto se prepoznaje po bojama, zasto je reviziju radilo 2 preduzeca?
Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby damir661 » 25. 12. 2006. 20:33 GMT +0000

Pored 102 novu reviziju su imale i 009,011,109,015,158, dok je 012 izgorela, 110 je krsina, na remontu su trenutno u relocu 002,005,020,013,153, 007 i 111 su podserija 200.
Jasno je meni da je Reloc jeftiniji od MINa ,ali zasto onda jednostavno nisu poslali sve lokomotive u Krajovu i kraj price, nego je nesto islo u MIn nesto se vucaralo po Rumuniji?
Po meni je to bilo ovako u Rumuniju su isle one koje su se raspaale tj. koje MIN ne bi primio na reviziju,a one malo bolje su isle u MIN jer je MIn ipak mozda malo pouzdaniji bio od Rumuna :roll:
Verovatno je isti slucaj i sa 441.
Da li je SIN voz jeftiniji od MINa?

Pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby voz » 25. 12. 2006. 20:44 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby damir661 » 25. 12. 2006. 20:48 GMT +0000

Pricaj mi o tome.
Farba se ljusti, a lokomotivu boje osmoro ljudi :shock:
Mnogo oceva, deca kilava. *matori*
pozdrav od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby milutin » 05. 08. 2007. 19:49 GMT +0000

Evo kako je pripremana crnogorska lokomotiva 661-142 za farbanje na remontu u Rumuniji, 15. 04. 2006.god.Image
Image
User avatar
milutin
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1106
Joined: 21. 07. 2007. 23:58 GMT +0000
Location: podgorica

iii

Postby mikidordevic » 05. 08. 2007. 20:27 GMT +0000

auuuuuuuuuuuuuuuuuu brate izgleda kao slogirana veverica...
Sta ce meni vencanje i zena,kad sa tudjom zivim bez problema...
User avatar
mikidordevic
Mašinovođa
 
Posts: 680
Joined: 12. 04. 2007. 12:30 GMT +0000

Postby dulevoz » 05. 08. 2007. 20:54 GMT +0000

Kakva je to logika, da se sve iz nje povadi, pa ponovo vraca :lol: :roll: 8)

Pozdrav,
Dulevoz
https://www.facebook.com/pages/Dulevoz- ... 992?ref=hl
____________________________________________
User avatar
dulevoz
Moderator
 
Posts: 5516
Joined: 19. 05. 2007. 18:12 GMT +0000
Location: Beograd

Postby matija » 05. 08. 2007. 21:07 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby krasilov » 05. 08. 2007. 22:19 GMT +0000

Bio sam pre par dana u secerani Padinska Skela. Tamo se nalazi zardjala zuta lokomotiva (koja ne radi vec par dana). Na njoj pise M220F0.
Pise da je proizvedena u MIN, ali me ova oznaka M220F0 zbunila. Mozda je imala neke revizije u nekoj drugoj firmi? Da li neko zna o kojoj je loksi rec? Specifikacije su joj :

sopstvena tezine 45t
V max 30kmh
Kocna tezina 23t

Pozdrav
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby voz » 06. 08. 2007. 13:13 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby matija » 06. 08. 2007. 14:11 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby milutin » 06. 08. 2007. 23:46 GMT +0000

User avatar
milutin
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1106
Joined: 21. 07. 2007. 23:58 GMT +0000
Location: podgorica

Postby damir661 » 07. 08. 2007. 13:00 GMT +0000

Hvala Milutine na slikama.

Delovi za motore 16-567C i E se jednostavno skidaju kada neka lokica odsluzi svoje. :roll:
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)


Return to Lokomotive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron