romantika u subotici

O muzejskim vozovima...

Moderator: asalat

da

Postby romeo_nis » 20. 10. 2007. 15:37 GMT +0000

da nije i damir slucajno u tom vozu?
Kapetan sinske plovidbe
User avatar
romeo_nis
Mašinovođa
 
Posts: 706
Joined: 06. 08. 2006. 15:56 GMT +0000
Location: Nis

Postby voz » 20. 10. 2007. 15:46 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby Mali Panta » 20. 10. 2007. 17:01 GMT +0000

U tim kolima serije E voze uglaj za povratak :D
User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Postby voz » 20. 10. 2007. 22:57 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby damir661 » 21. 10. 2007. 17:54 GMT +0000

E evo i mene posto sam se dobro naspavao,istreznio i ocistio od gara itd.

Drustvo iz Bg se skupilo na stanici Beograd oko 6.15 gde as je cekala Romantika sa 8 vagona i jedniom Eas. Pored nas nekolicine ljubitelja zeleznice bilo je jos neke grupe penzionera, a nazalost ni besplatna karta nije uspela da pridobije paznju mladih

Krenuli smo iz Beograda na vreme u 6.35
Image

Kretali smo se sa redovnih 60km/h koliko je propisano za Romantiku (kada ne zuri). U Beskoj smo se susreli sa Josipom koji je bio u svojoj Milkici. Uz pozdrave nastavljamo dalje prema Novom Sadu

Image

u Novom Sadu je bilo prvo zadrzavanje gde je usla nova grupa penzionera mahom bivsih zeleznicara. Tu smo dobili "plan i program" koga smo se prilikom odlaska kolko tolko pridrzavali.

Image

Javili smo Bojanu da nas saceka, ali se nismo videli jer je po obicaju vrebao iz kukuruzista.
Stizemo u Vrbas gde se pridruzuju novi putnici, a drustvo nam je pravila 644-017
Image

Krecemo ka Kuli uz 30-40km/h. U Kulu stizemo na vreme gde je bilo predvidjeno bavljenje 40 min ,da bi se 33 napojila vodom. Tu su vec bili cekali vatrogasci i natocili iz dva puta dve pune cisterne vode. Za to vreme se narod slikao medju sobom, sa lokomotivom,vozom itd. Ova voznja Romantike je izazvala veliku paznju gradjana severa Vojvodine sto mi je vrlo drago i sto dokazuju mnogobrojni gradjani koji su cekali na stanicama da bi je pozdravili.

stanica Kula
Image
Image
Image
Image

Ja polako moram da se navikavam na ovu kombinaciju
Image

Iz Kule posle tacno 40 min krecemo ka Crvenki gde nam se pridruzila nova grupa putnika, tako da je sada Romantika bila sasvim solidno popunjena.

U stanici Sivac nije bilo predvidjeno zadrzavanje, ali smo cekali ukrstavanje sa Macosom 205 koja je isla za Vrbas.

Zbog stalnih 20-30km/h i stalnog zauzstavljanja ispred svakog putnog prelaza zbog njihove neispravnosti, stizemo u Somboru 12.20 posle skoro 5 sati voznje.

U Somboru se zadrzavmo kratko sa skracenim docekom, ja se upoznajem sa Hadzibanetom i pocinje SAMIT. Romantika je sada bila popunjena do maximuma

U Somboru pred polazak
Image

Ka Apatinu se probijamo kroz bujnu vegetaciju (ni hemijski voz ne bi pomogo) sa nekih 20km/h, cak nas je jedan zeka na livadi prestigo. I napokon stizemo u Apatin u 13.50h. Posle duzeg iskrcavanja i borbe sa bagremima i ostalim pruznim rastinjem uspeli sm oda izadjemo iz voza. Grupa je otisla u riblji restoran a mi smo otisli u obilak simbola Apatina 8) :D Posle uzivanja u pravoj pljeskavici (nije bila deblja od 5mm), poceo je SAMIT tj. navalili smo da prvo toceno, pa 033, pa na 05, ..... :oops: :roll: :lol: E tada polako pocinje organizacija da zakazuje.
Polazak iz Apatina je bio zakazan za 16 h ali se to penzionerima nije svidelo te smo krenuli oko 16.30. Za to vreme se Romantika okrenula u Apatinu, ali se niko nije setio da Eas nema vod za parno grejanje te je pretila opasnost od smrzavanja,ali je zato cekajuci putnike 33 namirena sa vodom sa jos dve cisterne.
U Apatinu
Image
Image
Image

Prelaz u Apatinu
Image

Po povratku u Sombor
Image
Image

Tada pocinje prava drama.
Dok su putnici obilazili grad ja sam sa Hadzibanetom obilazio somborski depo. Tu je bilo par rashodovanih sinobusa, 712-206 i dobra je vest da ce uskoro i 209 u saobracaj. Neko se iz posade romantike setio probelma sa grejanjem i trebalo je manevrisati,ali je pre toga moralo na izbacivanje sljake iz masine sto je trajalo skoro pola sata, pa zatim manevra. Tako da smo za Beograd iz Sombora umesto u 19.00 krenuli u 19.45 i stigli u Beograd oko 1.15 uzjutra.
Last edited by damir661 on 21. 10. 2007. 18:07 GMT +0000, edited 2 times in total.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby voz » 21. 10. 2007. 18:57 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby voz » 21. 10. 2007. 19:14 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby damir661 » 21. 10. 2007. 21:29 GMT +0000

Zaboravio sam da napomenem da nas je u povratku od stanice Novi Sad vukla 441-312, jer je 33-087 ostala bez uglja zato sto se nije pojavio neko ko je trebao da dodje i da pretovari ugalj.

U stanici Kula je opet bilo namirivanje sa vodom, ali je ovog puta natocena samo jedna cisterna i posle nekih 20 min voz je nastavio dalje.

Posle su nas ubili u Zemunu oko 15 min jer smo cekali ukrstanje sa praznom garniturom Beovoza i jednim teretnim, zato sto je nocu zatvoren kolosek prema Beogradu.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Previous

Return to Šarganska 8 & Romantika

Who is online

Users browsing this forum: No registered users