Železnički muzej

O muzejskim vozovima...

Moderator: asalat

Postby chris » 21. 06. 2006. 14:24 GMT +0000

User avatar
chris
Direktor ŽTP-a
 
Posts: 1249
Joined: 19. 05. 2006. 16:04 GMT +0000
Location: Beograd

Postby asalat » 21. 06. 2006. 16:41 GMT +0000

User avatar
asalat
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1361
Joined: 21. 05. 2006. 1:15 GMT +0000
Location: Srbija

Postby damir661 » 21. 06. 2006. 16:44 GMT +0000

User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby Toma » 21. 06. 2006. 17:28 GMT +0000

damir661 wrote:741,743,744,731,732,733,667 su ili kasirane ili ne postoje na teritoriji Srbije.


741 - bile su u Srbiji; ocito vise nema niti jedne zive
743 - 'Plava ptica', prototip od Gjure Gjakovica, dugo radila manevru u Vinkovcima, prodana u Italiju; radi na jednoj privatnoj pruzi.
744 - sve u Crnoj Gori. Mislim da je jedna bila negdje u Srbiji u industriji.
731, 732 - originalno ih je u Srbiji bilo samo u industriji; cuo sam da su ZS jedu ili dvije kupili/iznajmili od Zastave.
733 - postojale su MIN-ove (iskljucivo industrija) i ex-DB. ex-DB je bilo u Srbiji; jos jedna radi u nekom radnom vlaku, koliko znam...
667 - dvija u MZ-u, nije ih bilo nigdje drugdje. Isporucene su u sklopu izgradnje rafinerije u Skopju, prodane ZTO Skopje.

pozdrav
toma
User avatar
Toma
Ložač
 
Posts: 384
Joined: 20. 06. 2006. 14:29 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby damir661 » 21. 06. 2006. 23:30 GMT +0000

User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby Toma » 23. 06. 2006. 11:20 GMT +0000

Toma wrote:733 - postojale su MIN-ove (iskljucivo industrija) i ex-DB. ex-DB je bilo u Srbiji; jos jedna radi u nekom radnom vlaku, koliko znam...


pardon, ljudi, greska... :oops: :)
733 su Gjurine lok. za ZTO Sarajevo; 734 su MIN.ove industrijske i 'svabice'...

pozdrav
toma
User avatar
Toma
Ložač
 
Posts: 384
Joined: 20. 06. 2006. 14:29 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby chris » 29. 06. 2006. 23:07 GMT +0000

User avatar
chris
Direktor ŽTP-a
 
Posts: 1249
Joined: 19. 05. 2006. 16:04 GMT +0000
Location: Beograd

Postby damir661 » 30. 06. 2006. 15:36 GMT +0000

User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby CountryLink » 17. 07. 2006. 15:58 GMT +0000

Pa vi niste normalni ljudi nemaju za topli obrok, a vi bi ste da vadite lokomotive iz Djerdapa! *dead*
User avatar
CountryLink
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1060
Joined: 20. 06. 2006. 13:57 GMT +0000
Location: Sydney, NSW, Australia

Postby damir661 » 17. 07. 2006. 17:18 GMT +0000

Pa bolje da vadimo lokomotive iz Djerdapa nego da placamo njihove kasacije,a siguran sam u to kada bi se izvadile i restaurirale da bi prihodi bili dovoljni i za tople obroke i za plate,a jos mozemo nesto i da stavimo u kasu. 8) *cool*
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby dzzel@ » 17. 07. 2006. 20:30 GMT +0000

User avatar
dzzel@
Ložač
 
Posts: 432
Joined: 22. 06. 2006. 17:47 GMT +0000
Location: Ћуприја

Postby damir661 » 17. 07. 2006. 21:48 GMT +0000

Ja znam za Lajkovac. :roll:
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby NClight » 04. 09. 2006. 15:30 GMT +0000

Šta je meni ovo trebaloooo...
User avatar
NClight
Tehnička služba
 
Posts: 2337
Joined: 26. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Zagreb, RH

Postby krasilov » 09. 10. 2006. 12:42 GMT +0000

Zaboravili ste za 441, i 812 koji su isto vazni u nasoj istoriji zeleznice, nebi bilo lose da i one udju u muzej.
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby Mali Panta » 06. 05. 2007. 17:35 GMT +0000

User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Postby damir661 » 06. 05. 2007. 18:15 GMT +0000

To sam i ja isto mislio,ali onda bi recimo bili sacuvani samo primerci lokica,dok bi recimo bilo dobro da ako se stanica Beograd zatvori za saobracaj da se iskoristi za muzej gde bi se izlagali celi vozovi.
Kao nesto u Pozegi sto postoji.
Pozdrav sa sar-planine od Damira
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby parna » 20. 12. 2009. 17:36 GMT +0000

parna
Kondukter
 
Posts: 138
Joined: 16. 02. 2009. 10:51 GMT +0000

Postby sdz361 » 20. 12. 2009. 23:10 GMT +0000

User avatar
sdz361
Mašinovođa
 
Posts: 612
Joined: 21. 03. 2007. 13:07 GMT +0000
Location: Beograd

Postby vladimir » 22. 12. 2009. 13:53 GMT +0000

Ode jos jedna u nepovrat, dokle ...
Vladimir Petkov
Narrow gauge in Macedonia: http://www.freewebs.com/locomotiva/index.htm
YouTube about Macedonian Railways: http://www.youtube.com/user/lokomotivamk
Alternative about Macedonian Railways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
User avatar
vladimir
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2305
Joined: 05. 11. 2006. 23:51 GMT +0000
Location: Skopje, Makedonija

Postby Boris712 » 05. 01. 2010. 19:04 GMT +0000

Bilo bi lepo da se parnjace koje trunu restauriraju i postave kao staticki spomenik, ili da se jos par komada izrevizira i da se one prikljuce Romantici. Na Romantici voleo bih da vidim sigurno 05 i 11 seriju ali i 01-070 koja je u dosta dobrom stanju i nalazi se u Subotici. Mozda jos par manjih lokomotiva, kao ona 16-018 ako se ne varam pa i jedna 20, kako bi od svake vece serije vozila neka lokomotiva. Pogledajte samo Madjare kakav oni muzejski park imaju. Zaista mi je zao sto pokusaj da se spase i restauriraju one dve 811 nije uspeo.
Bilo je price u studiji za revitalizaciju zeleznice Zapadne Backe da se pored revitalizacije postojecih pruga, pruga Sombor-Backi Breg (Gornje podunavlje) osposobi za turisticke svrhe na kojoj bi saobracao neki turisticki voz, naprimer jedan 812 i mozda neka manja parnjaca kao 51, 62 ili 20 serija kasnije. To bi se moglo organizovati i u drugim predelima Srbije, evo primer je Sarganska osmica a pricalo se i o pruzi Mladenovac-Arandjelovac-Lajkovac, mozda bi bilo lepo da saobraca neki vozic na Toplickoj pruzi (Djavolja Varos), na Vrdnickoj pruzi (Nacionalni park Fruska Gora), itd. Naravno pruga bi bila deo nekog veceg turistickog sadrzaja a ne jedini sadrzaj.
ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

PreviousNext

Return to Šarganska 8 & Romantika

Who is online

Users browsing this forum: No registered users