DMV 801

Sve o prugama i vozilima uskog koloseka OSIM Šarganske 8

Moderator: asalat

DMV 801

Postby Toma » 25. 01. 2008. 17:05 GMT +0000

pozdrav svima!
zanima me da li netko mozda zna tocnije vrijeme isporuke vlakova D448 / 801 (mjesece mozda...)?
dolje navedeni podaci su iz knjige Keitha Chestera:

Ganz/SlBr 1938 448 000 + 448 100 + 448 001
Ganz/SlBr 1938 448 002* + 448 101* + 448 003
Ganz/SlBr 1938 448 004 + 448 102 + 448 005
Ganz/SlBr 1938 448 006 + 448 103 + 448 007*
Ganz/SlBr 1938 448 008 + 448 104 + 448 009
Ganz/SlBr 1938 448 010 + 448 105 + 448 011
Ganz/SlBr 1938 448 012 + 448 106 + 448 013

* - kola unistena u WW2. Nije poznato da li su sva ova kola (448 002 + 448 101 + 448 007) cinila jedan vlak.

Renumeracija i imena nakon rata.
448 000 + 448 100 + 448 001 1. Maj 801 001 + 806 001 + 801 002
448 004 + 448 102 + 448 005 Sutjeska 801 003 + 806 002 + 801 004
448 006 + 448 103 + 448 003 Kozara 801 005 + 806 003 + 801 006
448 008 + 448 104 + 448 009 29. Novembar 801 007 + 806 004 + 801 008
448 010 + 448 105 + 448 011 Kosmaj 801 009 + 806 005 + 801 010
448 012 + 448 106 + 448 013 Istra 801 011 + 806 006 + 801 012

Prema podacima, jedan vlak je ranih '60-tih pao u Neretvu (kada tocno...?)... Takodjer, zanima me kada su vlakovi povuceni iz prometa; koji je pretvoren u radni vlak (dugo je stajao u Stambulcicu); i koja kola su prezivjela na Palama...?

Hvala puno!

pozdrav
toma
User avatar
Toma
Ložač
 
Posts: 384
Joined: 20. 06. 2006. 14:29 GMT +0000
Location: Zagreb

Re: DMV 801

Postby sumadijska-strela » 11. 02. 2011. 23:51 GMT +0000

Jedino sam ovde pronasao temu koja se tice samo 801- Ludog Sarajlije. Kao pasionirani ljubitelj motornih vozova pratio sam sudbinu koliko sam to mogao na forumu zeljeznice.net jedinog prezivelog ostatka ovog voza-ceonog dela nadjenog na Palama i prebacenog u Banja Luku. On se vec uveliko remontuje kao salon-bife vagon(!!!??!??!). Medjutim, sada je toliko izmenjen, tako da su njegovi najkarakeristicniji delovi nestali-ceoni deo je pretvoren u vrata(!!??), bocna vrata su nestala a zadnji deo kola(nekad ravan)sada je dobio spicast izgled kao i prednji. Sve mi ovo uopste nije razumljivo, i ne shvatam razlog(sem zelje za sto vecom zaradom na turistickim prugama, jer vise se para zaradi prodajuci i pice i hranu nago samo vozne karte), ali opet mogao je neki drugi vagon za to da posluzi, a ne neprocenjivi ostatak istorijskog motornog voza.

Posto nikako ne mogu da postanem clan tog foruma ne znam da li smem da prenosim iz njega bilo sta, pa sve one koje tema interesuje pozivam da se upoznaju sa tim.

Znate kako kazu, misljenje je kao zadnjica, svi ga imaju, pa evo ovo je moje misljenje, ne mora biti vazno uopste.
User avatar
sumadijska-strela
Kondukter
 
Posts: 224
Joined: 09. 11. 2007. 22:01 GMT +0000

Re: DMV 801

Postby asalat » 12. 02. 2011. 1:03 GMT +0000

strelo, pozdravljam iznošenje tvog komentara, jer je normalno da svako ima svoje mišljenje. Moje je vrlo blizu tvog. Jedina "olakšavajuća" okolnost zašto je taj jedini ostatak 801 prerađen toliko da ne liči na sebe je da možda ne znamo celokupan plan (ako ga ima) po kome će se rukovoditi kreatori budućeg turističkog saobraćaja na uskotračnim prugama Bosne, jer je to njihov "vagon", a i Srbije. Verovatno si mogao da pročitaš komentare da je bilo sasvim dovoljno da sopljašnji izgled ostane nepromenjen, da se kači kao poslednji vagon u kompoziciji, a da se enterijer uradi prema potrebama turizma (čitaj: bife).
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
User avatar
asalat
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1361
Joined: 21. 05. 2006. 1:15 GMT +0000
Location: Srbija

Re: DMV 801

Postby sumadijska-strela » 12. 02. 2011. 11:56 GMT +0000

Sve vise gledajuci ove slike, nazirem kako ce izgledati. Otprilike su sklonili bocna vrata zato sto planiraju ocigledno da ih montiraju sa ceonih strana. Njihov Spahinac lepo napreduje, ali stvarno ne razumem zasto su unistili najkarkteristicniji deo tog voza-celo? Pa ni restoran vagon na sarganskoj osmici nema vrata sa obe ceone strane, i ne vidim sta mu to smeta. Sve me to podseca na hrvatska motorna kola 612 koja su tako obradili i pretvorili u vagon radnog voza.
User avatar
sumadijska-strela
Kondukter
 
Posts: 224
Joined: 09. 11. 2007. 22:01 GMT +0000

Re: DMV 801

Postby jz82 » 02. 04. 2015. 0:27 GMT +0000

Imali gde crtez sa dimenzijama
Ишао је Миле Лајковачком пругом,нестаде Мила нема нам ни најлепше пруге,срушили душмани!!!!!!!!!!
Укинимо Железнице Србије,јер боље ми Железничари него политичари који воде железнице и тајкуни са друмова!!!!!!!!!!!!
User avatar
jz82
Kondukter
 
Posts: 176
Joined: 05. 09. 2006. 11:04 GMT +0000

Re: DMV 801

Postby asalat » 02. 04. 2015. 1:13 GMT +0000

*neznam*
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
User avatar
asalat
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1361
Joined: 21. 05. 2006. 1:15 GMT +0000
Location: Srbija

Re: DMV 801

Postby jz82 » 02. 04. 2015. 19:51 GMT +0000

Nasao sam na jednom bugarskom sajtu mogu da postavim ako kome treba...
Ишао је Миле Лајковачком пругом,нестаде Мила нема нам ни најлепше пруге,срушили душмани!!!!!!!!!!
Укинимо Железнице Србије,јер боље ми Железничари него политичари који воде железнице и тајкуни са друмова!!!!!!!!!!!!
User avatar
jz82
Kondukter
 
Posts: 176
Joined: 05. 09. 2006. 11:04 GMT +0000

Re: DMV 801

Postby asalat » 03. 04. 2015. 16:43 GMT +0000

samo izvoli
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
User avatar
asalat
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1361
Joined: 21. 05. 2006. 1:15 GMT +0000
Location: Srbija

Re: DMV 801

Postby jz82 » 03. 04. 2015. 20:38 GMT +0000

DM 81-01 до 81-03.jpg
вагони-ремаркета серия 181 и 182.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Ишао је Миле Лајковачком пругом,нестаде Мила нема нам ни најлепше пруге,срушили душмани!!!!!!!!!!
Укинимо Железнице Србије,јер боље ми Железничари него политичари који воде железнице и тајкуни са друмова!!!!!!!!!!!!
User avatar
jz82
Kondukter
 
Posts: 176
Joined: 05. 09. 2006. 11:04 GMT +0000


Return to Uski kolosek

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron