Banovićki uzani kolosijek

Sve o prugama i vozilima uskog koloseka OSIM Šarganske 8

Moderator: asalat

Banovićki uzani kolosijek

Postby kolska » 14. 01. 2010. 19:04 GMT +0000

Po prvi put se javljam na ovaj forum, želim Vas sve pozdraviti i predstaviti se. Ja sam Banovićanin odgovoran za uzani kolosijek u Banovićkom rudniku. Ovako ću pokušati da predstavim Banovićki uzani kolosijek.
Za početak dvije slike i to lokomotiva serije DHL 740, parnjača serije 25 i mađarica serije 55 (na slici štelovanje ventila sigurnosti na remontovanoj lokomotivi nakon 35 godina, bila je eksponat a sada služi za turističke vožnja). Još jedmon pozdrav svima.

Image


Image

Image
Banovići-parnjača
kolska
Putnik 1. razred
 
Posts: 95
Joined: 14. 01. 2010. 18:39 GMT +0000

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby asalat » 14. 01. 2010. 19:46 GMT +0000

kolska, hvala na lepim slikama i dobrodošao na forum. Nadam se da ćemo imati uvek sveže vesti iz prve ruke :)
Koji je ono drugi vagon u kompoziciji?
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
User avatar
asalat
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1361
Joined: 21. 05. 2006. 1:15 GMT +0000
Location: Srbija

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby kolska » 14. 01. 2010. 20:23 GMT +0000

Oba vagona su urađena u Banovićima, evo kako izgledaju:

Image

Image

Image
Banovići-parnjača
kolska
Putnik 1. razred
 
Posts: 95
Joined: 14. 01. 2010. 18:39 GMT +0000

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby kolska » 14. 01. 2010. 20:26 GMT +0000

U petak 15 januara javna rasprava o projektu turističke pruge Banovići Zlaća i usvajanje projekta na Općinskom vijeću. Ako bogda odmah nakon toga počinje realizacija projekta.
Banovići-parnjača
kolska
Putnik 1. razred
 
Posts: 95
Joined: 14. 01. 2010. 18:39 GMT +0000

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby asalat » 14. 01. 2010. 21:20 GMT +0000

Koliko je duga trasa Banovići Zlaća?
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
User avatar
asalat
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1361
Joined: 21. 05. 2006. 1:15 GMT +0000
Location: Srbija

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby Mali Panta » 14. 01. 2010. 21:46 GMT +0000

Pozdrav kolska i dobrodošao na forum.
Koja je dužina pruge na kojoj trenutno saobraća turistički voz i koliko redovno saobraća? kojim danima?
User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3075
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby kolska » 15. 01. 2010. 11:01 GMT +0000

Dužina industrijske pruge po kojoj će od maja mjeseca saobraćati turistički voz je 9 km u jednom pravcu, rastojanje od stanica Separacija do stanice Turija. Novizgrađena turistička pruga bit će duga oko 11 km plus ovaj industrijski dio koji prolazi kroz grad. Kada počnu vožnje objelodaniću red vožnje.
Banovići-parnjača
kolska
Putnik 1. razred
 
Posts: 95
Joined: 14. 01. 2010. 18:39 GMT +0000

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby asalat » 15. 01. 2010. 23:04 GMT +0000

:I i želim vam uspešno izvođenje radova.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
User avatar
asalat
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1361
Joined: 21. 05. 2006. 1:15 GMT +0000
Location: Srbija

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby vladimir » 16. 01. 2010. 15:10 GMT +0000

*lok* Svaka cast, samo napred, pa daj boze da se okupimo na voznju
Vladimir Petkov
Narrow gauge in Macedonia: http://www.freewebs.com/locomotiva/index.htm
YouTube about Macedonian Railways: http://www.youtube.com/user/lokomotivamk
Alternative about Macedonian Railways: http://mz-rail.atwebpages.com/Index.html
User avatar
vladimir
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2305
Joined: 05. 11. 2006. 23:51 GMT +0000
Location: Skopje, Makedonija

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby jz82 » 21. 01. 2010. 23:14 GMT +0000

Dobrodosao na naj forum u regionu!!!!! Jz83 je zzakon!!!!
Ишао је Миле Лајковачком пругом,нестаде Мила нема нам ни најлепше пруге,срушили душмани!!!!!!!!!!
Укинимо Железнице Србије,јер боље ми Железничари него политичари који воде железнице и тајкуни са друмова!!!!!!!!!!!!
User avatar
jz82
Kondukter
 
Posts: 176
Joined: 05. 09. 2006. 11:04 GMT +0000

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby kolska » 23. 01. 2010. 18:02 GMT +0000

Hvala drugar....................................
Banovići-parnjača
kolska
Putnik 1. razred
 
Posts: 95
Joined: 14. 01. 2010. 18:39 GMT +0000

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby kolska » 17. 02. 2010. 7:51 GMT +0000

Pokrećem temu parnih lokomotiva RMU Banovići. Ja ću u više navrata objaviti fotografije i podatke o svakoj pojedinačno lokomotivi.[/b] Za početak najstariji pisani trag u pogonu ŽT kaže:
U lokomotivskoj knjizi LO6 od 01.10 1977 na prvoj starnici postoji spisak lokomotiva u ŽT i to:
1. Lokomotiva ČKD (serija 25) težina 20,5 t, uslužbi 27,5 t, pritisak 14 atm, brzina 30 km/h, godina prizvodnje 1947, ima 10 komada
2. Mavag (serija 55) 17,6 t, u službi 22,6 t, pritisak 14 atm, brzina 35 km/h, godina proizvodnje 1947, ima 2 komada,
3. 144 R03, 65 t, pritisak 12 atm, brzina 45 km/h, ima 1komad
4. 62 serija, 50 t, 14 atm, brzina 45 km/h, 1956 godište, ima 2 komada
5. 83 serija, 12 atm, 32t težina, u službi 36t, godište 1948, ima 6 komada

SPISAK LOKOMOTIVA U BANOVIĆKOM RUDNIKU PO GODINAMA I LO6:
1977 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 19 uzana: 19-32 i 19-35
7. serija 55: 55-98 i 55-99
1978 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 19 uzana: 19-32
7. serija 55: 55-98 i 55-99
1979 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 19 uzana: 19-32
7. serija 55: 55-98
1980 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-154, 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
1981 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-154, 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
1982 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-154, 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
1983 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-154, 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 55: 55-99
1984 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-154, 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 55: 55-99
7. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
1985 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 55: 55-99
7. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
1986 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
1987 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
7. serija 740 MIN Niš: 740-001
1988 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
7. serija 740 MIN Niš: 740-001
1989 godina:
1. serija 25: (25-25 kasirana koa neupotrebljiva), 25-26, (25-27 predata kao muzejski eksponat u Beograd U. Požega), 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32,
25-33, (25-34 prebačena nu PEU za kao stabilni kotao za pranje holpak kamiona)
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
7. serija 740 MIN Niš: 740-001, 740-002
1990 godina:
1. serija 25: (25-26 rashodovana 1990 godine), (25-28 rashodovana 1990 godine), 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, (25-33 rashodovana 1990 godine)
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: (83-156 rashodovana u 1990 godini), (83-157 rashodovana u 1990 godini), 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
7. serija 740 MIN Niš: 740-001, 740-002
1991 godina:
1. serija 25: 25-26, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
7. serija 740 MIN Niš: 740-001, 740-002
8. TMD MIN Niš
1992 godina:
1. serija 25: (25-26 prebačena za eksponat u Tuzli), 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
7. serija 740 MIN Niš: 740-001, 740-002
8. TMD MIN Niš
Ratni period:
1. serija 25: 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: (62-111 nakon odvajanja RMU iz Rudnika Tuzla predato Rudniku Đurđevik 1999 godine), 62-125, 62-677
4. serija 144R: (144R 03 lokomotiva devastirana u toku rata, nekompletna u vrlo lošem stanju, ista se ne može revitalizirati, moguće improvizovati i postaviti
kao eksponat)
5. serija 83: 83-158, 83-159, (83-180 1999 godine urađena GO i priodata klubu U4 Graz Austrija) i 83-181
6. serija 740: (740-106 30.07.1998 godine priodata Štajerskim željeznicama Graz Austrija) , 740-107, 740-108 i 740-113
7. serija 740 MIN Niš: ( od 740-001, 740-002 u toku rata napravljene 3 lokomotive serije 720 i to 720-001, 720-002 i9 720-003)
8. TMD MIN Niš neispravna čeka opravku ako ista zatreba
2010 godina:
1. serija 25: 25-29 čeka opravku, 25-30 ispravna u radu, 25-31 čeka opravku, 25-32 čeka opravku , 25-33 čeka opravku
2. serija 19 normalna: 19-12 ispravna u radu
3. serija 62: 62-125 ispravna u radu, 62-677 ispravna u radu
4. serija 144R: (144R 03 lokomotiva devastirana u toku rata, nekompletna u vrlo lošem stanju, ista se ne može revitalizirati, moguće improvizovati i postaviti
kao eksponat)
5. serija 83: 83-158 ispravna u radu, 83-159 na istoj je u toku GR i 83-181 čeka opravku
6. serija 740: 740-107 ispravna u radu, 740-108 ispravna u radu i 740-113 ispravna u radu
7. serija 720: 720-001 ispravna u radu, 720-002 ispravna u radu i 720-003 u toku GR sa remotorizacijom
8. TMD MIN Niš neispravna čeka opravku ako ista zatreba


Sada ću započeti sa podacima i slikama o svakoj lokomotivi posebno. Prvo krećem sa serijom 25.
Parne lokomotive serije 25 su lokomotive koje su izgrađene 1949 godine u fabrici Českomoravska-Kolben-Danek-Praha. Proizvedeno je deset komada i
sve su došle u tadašnji Rudnik uglja Tito Banovići. To je lokomotiva sljedećih karakteristika podaci iz LO49 iz 1949 godine:
1. Po načinu dejstva pare blizna
2. Broj cilindara 2
3. Vrsta pare zasićena
4. Prečnik kruga kotrljanja 850 mm
5. Težina lokomotive:
- Prazna 20,5 t
- U službi 27,5 t
- Atheziona 25,5 t
6. Razmak krajnjih osovina 7.900 mm
7. Sistem krmila Hensinger-Walscanert
8. Parna kočnica koja je 1983 prepravljena na kočnicu na zbijeni vazduh pri čemu je
- Kočnik Božić
- Rasporednik Erlikon
9. Kotao ima sljedeće karakteristike:
- Dozvoljeni maksimalni pritisak 14 atm
- Grejna površina 14,81 m2
- Površina roštilja 1,22 m2
- Ložište dimenzija 1,259x1x1,09
- Dimenzije vodogrejnih cijevi Ø49,5/Ø44,5x2850, ima 133 cijevi u kotlu
- Oznaka vrste je 0-3-0
- Širina kolosijeka je 760 mm
- Najveća dozvoljena brzina je 30 km/h
- Brzinomjera nema
- Vazdušna dvostepena crpka
Sve lokomotive serije 25 došle su u Banoviće 1949 godine. Njihov vijek po lokomotivama izgleda ovako (podaci datiraju od 1973 godine od kada se vodi LO49):
1. Lokomotiva 25-25 nema LO49, od podataka imamo da je 1988 bila na broju u rudniku u Banovićima a 1989 je otpisana i isječena,
2. Lokomotiva 25-26 postoji LO49 koja daje sljedeće podatke:
a. Do 1973 godine nema podataka a do 1973 bila u Banovićima do 28 januara 1998 godine kada je predata direkciji željeznica u Tuzli i postavljena
kao eksponat ispred zgrade direkcije.
b. Radila u sljedećim periodima: januar 1973 do marta 1975 godine, od septembra 1976 do decembra 1979, od februara 1981 do marta 1987 godine,
od juna 1991 do januara 1994 godine, nakon čega više nije potpaljivana.
3. Lokomotiva 25-27 postoji lokomotivska knjiga LO49 koja daje sljedeće podatke:
a. U avgustu mjesecu 1999 godine lokomotiva je predata muzeju Beograd
b. Radila u sljedećim periodima: januar 1976 do januara 1977 godine, od februara 1979 do avgusta 1981, od februara 1982 do januara 1985 godine,
od aprila 1986 do jula 1989 godine, nakon čega se ista prebacuje u Srbiju, a sada se nalazi na Mokroj Gori.
c. Kolege iz Srbije koje vode brigu o ovoj lokomotivi neka se jave istu ću ustupiti.
4. Lokomotiva 25-28 nema LO49, od podataka imamo da je 1989 bila na broju u rudniku u Banovićima a 1990 je rashodovana i prodata Resod-gumingu kao
stabilni kotao,
5. Lokomotiva 25-29 postoji lokomotivska knjiga Lo49 koja daje sljedeće podatke:
a. Za lokomotivu imam originalnu knjigu koja datira od 1949 godine po kojo su rađene opravke i to:
1. 20. marta 1949 godine lokomotiva kao nova došla u Rudni Banovići,
2. U junu 1950 urađena opravka u cjelosti
3. U martu 1952 urađena GO
b. U LO49 podaci su od 1976 godine i to:
1. Radila u periodima: mart 1976 godine do februara 1979 godine, od septembra 1979 godine do aprila 1982 godine, od septembra 1982
godine do oktobra 1984 godine, od aprila 1985 godine do marta 1992 godine,
c. Sada čeka opravku
6. Lokomotiva 25-30 postoji lokomotivska knjiga Lo49 koja daje sljedeće podatke:
a. Do 1976 godine nema podataka a radila u sljedećim periodima : januar 1976 do jun 1978 godine, od juna 1978 do decembra 1981, od juna 1982 do
maja 1985 godine, od maj 1986 do juna 1991 godine, od septembra 1993 do februara 1998 godine, od marta 2000 do decembra 2003 godine, od
oktobra 2009 godine te je sada u eksploataciji.
b. U radu do 2006 godine.
7. Lokomotiva 25-31 postoji lokomotivska knjiga Lo49 koja daje sljedeće podatke:
a. Do 1976 godine nema podataka a radila u sljedećim periodima : januar 1976 do maj 1976 godine, od maja 1980 do avgusta 1983, od februara 1984
do januara 1988 godine, od marta 1988 do avgusta 1994 godine, od februara 1998 do decembra 2002.
b. Čeka GO.
8. Lokomotiva 25-32 postoji lokomotivska knjiga Lo49 koja daje sljedeće podatke:
a. Do 1976 godine nema podataka a radila u sljedećim periodima : maj 1976 do decembar 1979 godine, od avgusta 1981 do februara 1985, od
septembra 1985 do juna 1991.
b. Čeka GO.
9. Lokomotiva 25-33 postoji lokomotivska knjiga Lo49 koja daje sljedeće podatke:
a. Do 1976 godine nema podataka a radila u sljedećim periodima : januar 1976 do jun 1976 godine, od oktobra 1980 do septembra 1983, od
decembra 1983 do novembra 1986, od septembra 1991 godine do septembra 1996 godine, od septembra 1998 godine do septembra 2002 godine i
od novembra 2003 godine do septembra 2009 godine.
b. Čeka GO
10. Lokomotiva 25-34 postoji lokomotivska knjiga Lo49 koja daje sljedeće podatke:
a. Do 1976 godine nema podataka a radila u sljedećim periodima : januar 1976 do jul 1976 godine, od decembra 1977 do novembra 1980, od jula
1981 do jula 1984, od marta 1985 godine do marta 1988 godine.
b. 1990 godine prebačena na PEU kao stabilni kota za pranje kamiona holpaka.

A sada neke od slika lokomotiva serije 25:

Slika lokomotive 25-30 (remontovana 2009 godine ispravna u radu) sa vožnje prilikom inspekcijskog pregleda Federalnog inspektora za sudove pod pritiskom 02 novembra 2009 godine:
slika
Image

Slike lokomotive sa promotivne vožnje turističkog voza u Banovićima:
slika
Image

slika
Image

slika
Image
Banovići-parnjača
kolska
Putnik 1. razred
 
Posts: 95
Joined: 14. 01. 2010. 18:39 GMT +0000

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby dzzel@ » 17. 02. 2010. 15:51 GMT +0000

Šta reći. Svaka čast. *app*
User avatar
dzzel@
Ložač
 
Posts: 432
Joined: 22. 06. 2006. 17:47 GMT +0000
Location: Ћуприја

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby asalat » 17. 02. 2010. 21:42 GMT +0000

kolska, veliko hvala za sve informacije i slike. Nadam se da ostali kao i ja jedva čekaju još :mrgreen:
Pozdrav
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
User avatar
asalat
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1361
Joined: 21. 05. 2006. 1:15 GMT +0000
Location: Srbija

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby kolska » 17. 02. 2010. 21:43 GMT +0000

Lokomotiva 25-26 snimljena danas u Tuzli mobitelom. Lokomotiva kao eksponat u izuzetno dobrom stanju. Očigledno neko vodi računa o eksponatu, od čišćenja pa do antikorozivne zaštite.

Image
Banovići-parnjača
kolska
Putnik 1. razred
 
Posts: 95
Joined: 14. 01. 2010. 18:39 GMT +0000

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby asalat » 17. 02. 2010. 21:49 GMT +0000

Čini mi se da će sve lokomotive- spomenici proći kroz reviziju da li mogu ikako na šine. Možda će neka od njih opet vući kompozicije ;)
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
User avatar
asalat
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1361
Joined: 21. 05. 2006. 1:15 GMT +0000
Location: Srbija

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby kolska » 19. 02. 2010. 21:05 GMT +0000

Neće sve biti revitalizirane jer nema potrebe. Stanje je takvo da trenutno u Banovićima radi 25-30. U 2011 godini trebala bi u GR ući 25-33. Još postoji mogućnost da se uradi GO 25-27 na Mokroj Gori što zavisi od potreba kolega iz Srbije. Bilo bi dobro da se i ona aktivira.
Banovići-parnjača
kolska
Putnik 1. razred
 
Posts: 95
Joined: 14. 01. 2010. 18:39 GMT +0000

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby kolska » 20. 02. 2010. 16:13 GMT +0000

Lokomotiva 25-33 čeka opravku, najvjerovatnije ide GO u drugoj polovini 2011 godine. Evo nešto slike iz januara 2008 godine kada je radila na separaciji na istovaru:

Image

Image

Image


Image
Image
Banovići-parnjača
kolska
Putnik 1. razred
 
Posts: 95
Joined: 14. 01. 2010. 18:39 GMT +0000

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby ELA » 20. 02. 2010. 17:42 GMT +0000

Evo da i ja postavim koju fotografiju iz Banovića,zahvaljujem se Kolska na gostoprimstvu.
25-33
Image

25-30
Image
Pozdrav iz MOSTARA

Lokomotiva postaje saradnik ako se poštuje,a poštovati se može samo ako se poznaje...
User avatar
ELA
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 785
Joined: 08. 09. 2007. 12:30 GMT +0000
Location: MOSTAR BiH

Re: Banovićki uzani kolosijek

Postby ELA » 20. 02. 2010. 18:02 GMT +0000

Zaboravih upitati Kolsku jel ona mašina pod ceradom Mađarica 55-99
Image
Pozdrav iz MOSTARA

Lokomotiva postaje saradnik ako se poštuje,a poštovati se može samo ako se poznaje...
User avatar
ELA
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 785
Joined: 08. 09. 2007. 12:30 GMT +0000
Location: MOSTAR BiH

Next

Return to Uski kolosek

Who is online

Users browsing this forum: No registered users