STANICA NOVI SAD

Sve o prugama, signalima, vozilima za održavanje i ostaloj infrastrukturi...

Moderators: voz, marko

Re: STANICA NOVI SAD

Postby rasha » 16. 09. 2014. 14:20 GMT +0000

Događaj od 13. septembra 2014.

Mesto: šalter za prodaju voznih karata na ž. s. Novi Sad.

P: Dobar dan, koliko košta karta u jednom pravcu Novi Sad-Budimpešta?

Š: 1800 dinara.

P: Molim jednu kartu.

Nakom pola minuta i malo ćaskanja Š sa dve koleginice u prostoriji.

Š: 1800dinara.

(Na displeju piše 1720)

P: Izvolite. (I daje karticu)

Š: Otkucaj pin! (Boja lica joj je bila promenjena u paprika crrvenu)

(P dobio kartu)

P: Hvala, doviđenja.

Š: .... (ništa naglas).
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: STANICA NOVI SAD

Postby marinac » 05. 11. 2014. 18:23 GMT +0000

Ovako izgleda stanica drugog najvećeg grada u Srbiji oko 9:30 pre podne...besnog kera nema.
Novi Sad, 25.10.2014.

Image

Image

Image

Image
User avatar
marinac
Mašinovođa
 
Posts: 681
Joined: 24. 11. 2010. 2:45 GMT +0000
Location: Stara Pazova

Re: STANICA NOVI SAD

Postby ZVONE 441 » 06. 11. 2014. 0:36 GMT +0000

marinac wrote:Ovako izgleda stanica drugog najvećeg grada u Srbiji oko 9:30 pre podne...besnog kera nema.
Novi Sad, 25.10.2014.

Image

Image

Image

Image



to je znak da trebaju nove reforme i privatizacija operatera,i dolazak drugih stranih,pa ce bit i jeftnih karata..zamislite 54dinara do begrada sa gratis kafom,..ali samo za odredjeni exp voz koji nestaje nigde do BG.....što pre treba na EU reforme za železnicu.
VETERNIK........ 441 ZAKON ZA SVA VREMENA!!!!!!!!!!!!!!!!!
User avatar
ZVONE 441
Ložač
 
Posts: 398
Joined: 27. 03. 2008. 18:40 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby medjutim » 06. 11. 2014. 10:13 GMT +0000

Eh, a što ti strani operateri nemaju jeftine karte kod kuće nego im autobusi uzimaju putnike?

možemo mi da zamislimo i da će taj voz s kartom od 54 dinara da putuje ispod sat vremena, ali to ostaje zamišljanje..
medjutim
Kondukter
 
Posts: 176
Joined: 24. 03. 2013. 1:31 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby buca ho » 06. 11. 2014. 11:45 GMT +0000

Ne treba odbaciti ni mogućnost da se namerno pravi ovakva atmosfera da bi se pokazalo kako moraju da dođu privatni ili strani operateri. Mislim da ipak jaka i organizovana država može da upravlja železnicom, i da se jedan deo nadležnosti prenese na regione, zajednice opština itd.
buca ho
Mašinovođa
 
Posts: 549
Joined: 21. 09. 2006. 9:01 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby medjutim » 06. 11. 2014. 12:56 GMT +0000

BG voz je pokazao da može.

Nažalost, neki odozgo su pokazali da neće.
medjutim
Kondukter
 
Posts: 176
Joined: 24. 03. 2013. 1:31 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Davor » 06. 11. 2014. 14:33 GMT +0000

Kada bi bilo polazaka za Zrenjanin/Kikindu, Bečej, dodatnih za Sombor, brzi za Osijek itd. verujem da bi Marinac slikao drugačije prizore.
malezeljeznice.net
User avatar
Davor
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2466
Joined: 27. 03. 2010. 4:10 GMT +0000
Location: Srem

Re: STANICA NOVI SAD

Postby NS arhitekt » 06. 11. 2014. 14:48 GMT +0000

Nažalost ono što je svima logično kod nas spada u priče "šta bi bilo kad bi bilo"! :twisted:

Novi Sad kao drug po veličini grad u Srbiji da nema linije za Sombor bi bio obična prolazna stanica umesto da bude saobraćajni čvor. :mrgreen:
User avatar
NS arhitekt
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1435
Joined: 25. 03. 2008. 9:14 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: STANICA NOVI SAD

Postby marinac » 06. 11. 2014. 15:17 GMT +0000

Davor wrote:Kada bi bilo polazaka za Zrenjanin/Kikindu, Bečej, dodatnih za Sombor, brzi za Osijek itd. verujem da bi Marinac slikao drugačije prizore.


Pa da... A što da ne i neki prigradski LRT za Petrovaradin, Karlovce, Kamenicu, Beočin, Ledince, Futog...piiihh gde bi nam kraj bio...:D
Barem se maštanje ne naplaćuje ;)
User avatar
marinac
Mašinovođa
 
Posts: 681
Joined: 24. 11. 2010. 2:45 GMT +0000
Location: Stara Pazova

Re: STANICA NOVI SAD

Postby medjutim » 06. 11. 2014. 15:25 GMT +0000

Sve je to do onih odozgo.

Država koja želi da smanji zavisnost od uvoznih energenata bi elektrifikovala i manje linije (makar i samo za lokalni putnički saobraćaj), i forsirala železnički saobraćaj kao efikasniji, uz domaći remont vagona i garnitura koji na duži rok donosi više nego sklapanje autobusa od stranih komponenata.

U praksi, pare koje stižu od akciza na gorivo su mnogo slađe, a autoprevoznici imaju svoje ljude u politici koji im zastupaju interes..
medjutim
Kondukter
 
Posts: 176
Joined: 24. 03. 2013. 1:31 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby mornarsdz » 12. 11. 2014. 0:01 GMT +0000

A da osnijemo firmu nabavimo vozove zakupimo trasu vremena i da vozimo , ja predlazem ime JZ , aj malo optimizma , koja linija bi bila odmah konkurentna busu i po kojoj cijeni karte :D
mornarsdz
Mašinovođa
 
Posts: 585
Joined: 08. 09. 2010. 14:43 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Jovisha » 15. 11. 2014. 15:54 GMT +0000

marinac wrote:
Davor wrote:Kada bi bilo polazaka za Zrenjanin/Kikindu, Bečej, dodatnih za Sombor, brzi za Osijek itd. verujem da bi Marinac slikao drugačije prizore.


Pa da... A što da ne i neki prigradski LRT za Petrovaradin, Karlovce, Kamenicu, Beočin, Ledince, Futog...piiihh gde bi nam kraj bio...:D
Barem se maštanje ne naplaćuje ;)




........................"........Barem se maštanje ne naplaćuje ;) .................... "
...........pozzz.........
Jovisha
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 999
Joined: 02. 12. 2008. 18:05 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: STANICA NOVI SAD

Postby tankosic » 25. 08. 2018. 11:01 GMT +0000

Juce sam boravio na stanici Novi Sad od 19h do 19:45, isao vozom za Sombor i dosta je guzve u saobracaju bilo.
Po dolasku Sidski stoji na prvom kolesku, dve lokomotive stoje, od kojih je jedna otisla za teretnim prema Petrovaradinu koji se vidi u pozadini a druga je cekala Ivu iz Budimpeste koji je kasnio 4 sata* vanredni dogadjaj iza Budimpeste) da se doda napred.
Image
tankosic
Kondukter
 
Posts: 143
Joined: 19. 10. 2009. 0:07 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby tankosic » 25. 08. 2018. 11:08 GMT +0000

Nakon toga stize i Ivo Andric (cekali Avalu a docekali Ivu za Beograd na vreme :D )

Image

Image
tankosic
Kondukter
 
Posts: 143
Joined: 19. 10. 2009. 0:07 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby tankosic » 25. 08. 2018. 11:10 GMT +0000

A tu su i dva Somborca stigla (preko Bogojeva i Vrbasa)
Image

Image
tankosic
Kondukter
 
Posts: 143
Joined: 19. 10. 2009. 0:07 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby tankosic » 25. 08. 2018. 11:14 GMT +0000

Zatim je tu i Avala u kombinaciji sa Panonijom gde se radi i manevra, dodaju se 3 vagona i tu je vec nastala guzva u stanici i sto se tice i vozova i putnika, dosta je zivo bilo.
Image

Image

U medjuvremenu je prosao jos jedan teretni i dizelka se motala :D
tankosic
Kondukter
 
Posts: 143
Joined: 19. 10. 2009. 0:07 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby tankosic » 25. 08. 2018. 11:19 GMT +0000

I za kraj pred polazak meni najbolja slika:
1. prvi peron 12 kolosek regio za Bogojevo-Sombor-Subotica
2. prvi peron dole, regio za Sid, ispred regio za Vrbas i Sombor
3. drugi peron drugi kolosek brzi Beograd Centar-Subotica
4. drugi peron cetvrti kolosek Bec-Beograd (Subotica-Bar) kombinacija
a kako kazu od prvog ako jos bude za Zrenjanin na 13 koleseku prvi peron bice jos lepsa slika(mogli su travu srediti na stanici)
Image
tankosic
Kondukter
 
Posts: 143
Joined: 19. 10. 2009. 0:07 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby buca ho » 26. 08. 2018. 23:40 GMT +0000

Skoro pola voznog parka ŽS u jednoj stanici u jednom trenutku :mrgreen: !
buca ho
Mašinovođa
 
Posts: 549
Joined: 21. 09. 2006. 9:01 GMT +0000

Previous

Return to Infrastruktura

Who is online

Users browsing this forum: No registered users