Železnički mostovi

Sve o prugama, signalima, vozilima za održavanje i ostaloj infrastrukturi...

Moderators: voz, marko

Postby Stanley » 13. 03. 2007. 22:43 GMT +0000

Serija 05 je zakon!
User avatar
Stanley
Mašinovođa
 
Posts: 602
Joined: 04. 03. 2007. 18:44 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby asalat » 13. 03. 2007. 22:50 GMT +0000

User avatar
asalat
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1361
Joined: 21. 05. 2006. 1:15 GMT +0000
Location: Srbija

Postby damir661 » 13. 03. 2007. 22:56 GMT +0000

Ima u nasoj galeriji jedna lepa slika 33 na mostu na pruzi prema Resavici. ;)
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby Stanley » 14. 03. 2007. 10:35 GMT +0000

Thanks, momci!
Serija 05 je zakon!
User avatar
Stanley
Mašinovođa
 
Posts: 602
Joined: 04. 03. 2007. 18:44 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby polval » 22. 03. 2007. 1:58 GMT +0000

MIBA i NClight su krivi za sve (C) Torrente :)
User avatar
polval
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 826
Joined: 11. 07. 2006. 2:52 GMT +0000
Location: Gostivar, Makedonija

Postby polval » 22. 03. 2007. 2:02 GMT +0000

O mostovima preko Velike Morave.
Ja znam za 3.Cerovacki, Supovacki i onaj veliki kod Cuprije.

U vezi Supovackog i Cerovackog mosta. Oni su bili od istih konstrukcija raspona 52m. Cerovacki sa 3 a Supovacki sa 4 konstrukcije. Cerovacki most je ostecen za vreme rata i to 2 konstrukcije ostecene a treca unistena, dok na mostu kod Cuprije su bile 4 konstrukcije po 81 metar i to 1 unistena a 3 ostecene. Posto se ustanovilo da su otvori i Supovackog i Cerovackog mosta predimenzionisani u vezi kolicine vode koja prolazi ispod njih, reseno je da se jedna konstrukcija sa Supovackog mosta upotrebi za obnovu Cerovackog mosta a da se njeno mesto zaspe i napravi nasip. najinteresantnije u ovoj prici je da je ta konstrukcija po pruzi prevezena 38km od jednog do drugog mosta. Most je bio postavljen na specijalnim postoljima i sa sistemom za promenu nagiba da se ne bi prevrnuo na krivinama. Brzinom od 8km/h most je bez incidenata prevezen i montiran.

Pozdrav
Tino
MIBA i NClight su krivi za sve (C) Torrente :)
User avatar
polval
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 826
Joined: 11. 07. 2006. 2:52 GMT +0000
Location: Gostivar, Makedonija

Postby dzzel@ » 22. 03. 2007. 18:28 GMT +0000

User avatar
dzzel@
Ložač
 
Posts: 432
Joined: 22. 06. 2006. 17:47 GMT +0000
Location: Ћуприја

Postby Stanley » 22. 03. 2007. 19:33 GMT +0000

Serija 05 je zakon!
User avatar
Stanley
Mašinovođa
 
Posts: 602
Joined: 04. 03. 2007. 18:44 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby polval » 25. 03. 2007. 15:32 GMT +0000

Dali neko zna kada je izgradjen novi viseci most preko Save u Beogradu? Secam se kada su ga testirali sa dve kompozicije vagona punih sa sljunkom, bilo je na "Beogradskoj Hronici" ali se godine ne secam.

Pozdrav
Tino
MIBA i NClight su krivi za sve (C) Torrente :)
User avatar
polval
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 826
Joined: 11. 07. 2006. 2:52 GMT +0000
Location: Gostivar, Makedonija

Postby brzi » 25. 03. 2007. 18:05 GMT +0000

brzi
Mašinovođa
 
Posts: 576
Joined: 25. 09. 2006. 12:18 GMT +0000

Postby marko » 25. 03. 2007. 22:30 GMT +0000

1984-te je pusten u saobracaj
User avatar
marko
Moderator
 
Posts: 883
Joined: 27. 05. 2006. 13:34 GMT +0000
Location: Bgd

Postby polval » 26. 03. 2007. 0:25 GMT +0000

1986 i 1988 sam putovao na sever i preko Save smo presli preko starog mosta...ili je '84 pusten samo za teretni saobracaj?
MIBA i NClight su krivi za sve (C) Torrente :)
User avatar
polval
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 826
Joined: 11. 07. 2006. 2:52 GMT +0000
Location: Gostivar, Makedonija

Postby sdz361 » 26. 03. 2007. 1:34 GMT +0000

User avatar
sdz361
Mašinovođa
 
Posts: 612
Joined: 21. 03. 2007. 13:07 GMT +0000
Location: Beograd

Postby polval » 26. 03. 2007. 2:22 GMT +0000

U tom slucaju interesantno je znati u kakvom stanju je stari most posto je obnovljen (izgradjen ?) neposredno posle II sv. rata a treba da potraje jos nekoliko godina.

Pozdrav
Tino
MIBA i NClight su krivi za sve (C) Torrente :)
User avatar
polval
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 826
Joined: 11. 07. 2006. 2:52 GMT +0000
Location: Gostivar, Makedonija

Postby marko » 26. 03. 2007. 16:36 GMT +0000

polval wrote:U tom slucaju interesantno je znati u kakvom stanju je stari most posto je obnovljen (izgradjen ?) neposredno posle II sv. rata a treba da potraje jos nekoliko godina.

Pozdrav
Tino


U mnogo boljem nego most u NS-u koji je izgradjen '99-te i rok upotrebe mu istekao 2004-te
User avatar
marko
Moderator
 
Posts: 883
Joined: 27. 05. 2006. 13:34 GMT +0000
Location: Bgd

Postby Dragomir » 01. 04. 2007. 19:11 GMT +0000

User avatar
Dragomir
Kondukter
 
Posts: 212
Joined: 26. 11. 2006. 16:13 GMT +0000
Location: Osijek

Postby voz » 01. 04. 2007. 19:15 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby bleki » 02. 04. 2007. 10:28 GMT +0000

User avatar
bleki
Ložač
 
Posts: 473
Joined: 06. 12. 2006. 22:12 GMT +0000

Postby Mali Panta » 07. 04. 2007. 16:32 GMT +0000

User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Postby Stanley » 08. 04. 2007. 7:30 GMT +0000

Serija 05 je zakon!
User avatar
Stanley
Mašinovođa
 
Posts: 602
Joined: 04. 03. 2007. 18:44 GMT +0000
Location: Zagreb

Next

Return to Infrastruktura

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron