PRUGA: BEOGRAD-SID

Sve o prugama, signalima, vozilima za održavanje i ostaloj infrastrukturi...

Moderators: voz, marko

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby mikiza » 26. 11. 2015. 12:11 GMT +0000

mikiza
Ložač
 
Posts: 278
Joined: 24. 09. 2008. 16:26 GMT +0000

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby Toma » 26. 11. 2015. 15:58 GMT +0000

User avatar
Toma
Ložač
 
Posts: 384
Joined: 20. 06. 2006. 14:29 GMT +0000
Location: Zagreb

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby rasha » 26. 11. 2015. 16:18 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby Optimus Prime » 27. 11. 2015. 23:26 GMT +0000

Optimus Prime
Kondukter
 
Posts: 108
Joined: 12. 03. 2013. 18:15 GMT +0000

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby petar 1116 » 28. 11. 2015. 15:14 GMT +0000

da, bili su u sidu na upoznavanju nekih propisa..ne znam tacno o cemu se radi.
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 771
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby cvijic » 28. 11. 2015. 18:44 GMT +0000

cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1582
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby dejanpavkov » 29. 11. 2015. 1:24 GMT +0000

MMV je nedavno u Hrvatskoj na zahtev RCCA (RCCC) radio homologaciju sa 'Phoenix' generacijom H- MMV 0602 001-4 verovatno ce ici preko ZS ka Subotici i dalje Madjarskoj .


Foto sa HZ-a (josip)


mmw-602-2.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 720
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby petar 1116 » 29. 11. 2015. 17:57 GMT +0000

samo sto ce zs masinovodje da gube posao ako hz masinovodje budu vozile sid-subotica. mislim da je to malo nemoguce.
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 771
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby gljeb1947 » 29. 11. 2015. 18:52 GMT +0000

Tako ce biti dokle god budemo odrzavali u zivotu tehnicko tehnoloski promasaj KONCAR-SVEDSKA i to tako da ne samo da krpimo (popravke) vec dokrpljuemo i tehnicko resenje koje je van pameti (tzv modernizovanje).
Ciriba Ciribu: 10 lokomotiva 9 kvarova, a jedna da vrsi saobracaj!
Treba da se nabave kvalitetne lokomotive.
Sada smo blizu KREDITNE i DAREZLJIVE Evrope (tako kazu), sta je sa SIEMENSOM... francuzima i drugima...?
Ako ponudimo odgovarajucu uslugu nece moci da nam naturaju svoj posao ili vise nismo gazde ni u svom dvoristu?
gljeb1947
Putnik 1. razred
 
Posts: 78
Joined: 18. 03. 2009. 11:04 GMT +0000

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby dejanpavkov » 29. 11. 2015. 19:51 GMT +0000

Ne bi ZS bila ni prva ni poslednja uprava po kojoj upravljanje nekim vozovima vrsi strano osoblje pogotovo sada kada je i stvoren poslovni ambijet predhodnim restruktuiranjem. Ako zeli ZS integraciju u trenutnu trzisnu utakmicu morace hteli priznati ili ne prihvatiti i neke ne bas "popularne uslove" godinama je ovaj sistem koji vlada na ZS bio zatvoren za poslovno trziste stranih operatera i bas iz tog razloga gubila trziste i imamo stanje danas kakvo imamo . Problem je visegodisnje "ucmalosti" koja ovde vlada pa se svaka promena shvata tragicno u buducnosti ce se sigurno kako SRBIJA CARGO tako i SRBIJA VOZ morati izboriti za svoje trziste ali obe kompanije moraju zasigurno raditi na unapredjenju prvenstveno voznog parka i ostalih parametara koji cine jedan zdrav i uredjen sistem .
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 720
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby Davor » 29. 11. 2015. 21:13 GMT +0000

malezeljeznice.net
User avatar
Davor
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2466
Joined: 27. 03. 2010. 4:10 GMT +0000
Location: Srem

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby cvijic » 30. 11. 2015. 6:26 GMT +0000

dejanpavkov wrote:Ne bi ZS bila ni prva ni poslednja uprava po kojoj upravljanje nekim vozovima vrsi strano osoblje pogotovo sada kada je i stvoren poslovni ambijet predhodnim restruktuiranjem. Ako zeli ZS integraciju u trenutnu trzisnu utakmicu morace hteli priznati ili ne prihvatiti i neke ne bas "popularne uslove" godinama je ovaj sistem koji vlada na ZS bio zatvoren za poslovno trziste stranih operatera i bas iz tog razloga gubila trziste i imamo stanje danas kakvo imamo . Problem je visegodisnje "ucmalosti" koja ovde vlada pa se svaka promena shvata tragicno u buducnosti ce se sigurno kako SRBIJA CARGO tako i SRBIJA VOZ morati izboriti za svoje trziste ali obe kompanije moraju zasigurno raditi na unapredjenju prvenstveno voznog parka i ostalih parametara koji cine jedan zdrav i uredjen sistem .

Moze ZS da zeli i planira sta hoce,politika rusi sve planove. Politika se sprovodi po nalogu EU i MMF,a u Srbiji je podrzavaju kriminalci.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1582
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby cvijic » 30. 11. 2015. 6:33 GMT +0000

gljeb1947 wrote:Tako ce biti dokle god budemo odrzavali u zivotu tehnicko tehnoloski promasaj KONCAR-SVEDSKA i to tako da ne samo da krpimo (popravke) vec dokrpljuemo i tehnicko resenje koje je van pameti (tzv modernizovanje).
Ciriba Ciribu: 10 lokomotiva 9 kvarova, a jedna da vrsi saobracaj!
Treba da se nabave kvalitetne lokomotive.
Sada smo blizu KREDITNE i DAREZLJIVE Evrope (tako kazu), sta je sa SIEMENSOM... francuzima i drugima...?
Ako ponudimo odgovarajucu uslugu nece moci da nam naturaju svoj posao ili vise nismo gazde ni u svom dvoristu?

To sto se odrzava u zivotu nije prijatelju nikakav promasaj.Te lokomotive su pocele da voze davne 1969. znaci pre 46 godina i bile savrsenstvo dok su odrzavane kako treba i dok su ih remontovali domaci remonteri,znaci za vreme JZ.A sta je poslije perioda JZ gde je domaca pamet i domaci proizvodi.To sto je Srbija bliza KREDITNOJ i DAREZLJIVOJ Evropi,ostace ZS bez lokomotiva.Evropa laze,vec 15 godina "valjaju" se preko usta nesposobnih milioni evra i nekakve utakmice,ali od tog nema nista.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1582
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby 461andrea » 30. 11. 2015. 17:23 GMT +0000

cvijic wrote:
gljeb1947 wrote:Tako ce biti dokle god budemo odrzavali u zivotu tehnicko tehnoloski promasaj KONCAR-SVEDSKA i to tako da ne samo da krpimo (popravke) vec dokrpljuemo i tehnicko resenje koje je van pameti (tzv modernizovanje).
Ciriba Ciribu: 10 lokomotiva 9 kvarova, a jedna da vrsi saobracaj!
Treba da se nabave kvalitetne lokomotive.
Sada smo blizu KREDITNE i DAREZLJIVE Evrope (tako kazu), sta je sa SIEMENSOM... francuzima i drugima...?
Ako ponudimo odgovarajucu uslugu nece moci da nam naturaju svoj posao ili vise nismo gazde ni u svom dvoristu?

To sto se odrzava u zivotu nije prijatelju nikakav promasaj.Te lokomotive su pocele da voze davne 1969. znaci pre 46 godina i bile savrsenstvo dok su odrzavane kako treba i dok su ih remontovali domaci remonteri,znaci za vreme JZ.A sta je poslije perioda JZ gde je domaca pamet i domaci proizvodi.To sto je Srbija bliza KREDITNOJ i DAREZLJIVOJ Evropi,ostace ZS bez lokomotiva.Evropa laze,vec 15 godina "valjaju" se preko usta nesposobnih milioni evra i nekakve utakmice,ali od tog nema nista.


:I
User avatar
461andrea
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1347
Joined: 22. 09. 2011. 23:39 GMT +0000
Location: Beograd

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby Davor » 01. 12. 2015. 9:16 GMT +0000

malezeljeznice.net
User avatar
Davor
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2466
Joined: 27. 03. 2010. 4:10 GMT +0000
Location: Srem

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby petar 1116 » 01. 12. 2015. 13:16 GMT +0000

sad vise nema toliko bruta ni ka zvorniku.. voganj-sid navodno ide na 30kmh sve, sto ce reci da cemo od rume do sida putovati nesto vise od dva sata jbt!!
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 771
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby rasha » 01. 12. 2015. 14:03 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby petar 1116 » 01. 12. 2015. 17:31 GMT +0000

nije nikom u interesu da vozovi idu brze.. vozovima se vozi sirotinja koja nema para za gorivo ili bus.. sto nije slucaj na relaciji bg-ns, jer nije dugacko putovanje i flirtovi su uglavnom pa se moze lepo putovati. na sidskoj pruzi se red voznje za putnicke mogao napraviti po nepravilnom al koga to vise briga. svi ti vozovi ce ici dok idu.. ako ne bude nesto rentabilno pogasice se, a teretni ce da se rasproda i infra ce moci nekako da se odrzava od toga. suma sumaru, nista lepo neocekujem od zeleznice, i SHVATITE DA NECE BITI BOLJE. vidite i sami kakav nam je sajt zs i logo ove tri firme. *lol* to su banalne stvari koje su se mogle resiti za 0 dinara a sajt je mogao da blista i bude najmoderniji. gde je reklama? gde su neke inovacije? o redu voznje da ne govorim..
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 771
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby rasha » 02. 12. 2015. 12:38 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: PRUGA: BEOGRAD-SID

Postby petar 1116 » 03. 12. 2015. 12:46 GMT +0000

Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 771
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

PreviousNext

Return to Infrastruktura

Who is online

Users browsing this forum: No registered users