STANICA NOVI SAD

Sve o prugama, signalima, vozilima za održavanje i ostaloj infrastrukturi...

Moderators: voz, marko

STANICA NOVI SAD

Postby Dionisijat » 14. 10. 2010. 7:03 GMT +0000

User avatar
Dionisijat
Putnik 1. razred
 
Posts: 63
Joined: 24. 02. 2007. 9:06 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby mikiza » 14. 10. 2010. 10:38 GMT +0000

mikiza
Ložač
 
Posts: 278
Joined: 24. 09. 2008. 16:26 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Jovisha » 04. 01. 2011. 22:16 GMT +0000

Nisam video ovaj post , pa nisam reagovao ..... *neznam*
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
...........pozzz.........
Jovisha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1001
Joined: 02. 12. 2008. 18:05 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Gvadalkanal » 05. 01. 2011. 2:19 GMT +0000

User avatar
Gvadalkanal
Kondukter
 
Posts: 108
Joined: 18. 05. 2010. 19:41 GMT +0000
Location: Beograd

Re: STANICA NOVI SAD

Postby voz » 05. 01. 2011. 11:16 GMT +0000

Da ne bude nesporazuma, za one koji ne poznaju stanicu Novi Sad. Ovo su fotografije kucica na blokovima koje se vise ne koriste za boravak radnika. Sad se samo koriste kao magacini za materijal koji je potreban za rad na skretnickim blokovima.
User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Ambassador » 05. 01. 2011. 13:39 GMT +0000

Sve na stranu, "Welcome to Novi Sad" je simpati?an grafit. :mrgreen:
Ambassador
Putnik 2. razred
 
Posts: 47
Joined: 27. 09. 2008. 3:33 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Jovisha » 06. 01. 2011. 0:29 GMT +0000

voz wrote:Da ne bude nesporazuma, za one koji ne poznaju stanicu Novi Sad. Ovo su fotografije kucica na blokovima koje se vise ne koriste za boravak radnika. Sad se samo koriste kao magacini za materijal koji je potreban za rad na skretnickim blokovima.


Da li vredi nesto komentarisati , naravno suvisno je , pa i zamisao da je neko posumnjao da su ovi objekti stanicna zgrada . Da gospodine to su Blokovi , a za tvoju informaciju .......Blok br.1 i dalje je u funkciji i tamo kao sto se vidi postoji radnik (skretnicar) a na prozorima se vide zelene zavese, a u obavezi smo da posetimo i blok br.2 , sto se takodje vidi na slici i to jednom u dnevnoj smeni i jednom u nocnoj smeni ........I jos da kazem pored bloka br.2 se mogu naci spricevi koji su upotrebljavani od strane narkomana itd.........
...........pozzz.........
Jovisha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1001
Joined: 02. 12. 2008. 18:05 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: STANICA NOVI SAD

Postby voz » 06. 01. 2011. 12:08 GMT +0000

Jovisha, vidim malo sarkazma u tvom komentaru na moj post, ali ok.
Molim te da me ne oslovljavas sa gospodine, jer za to nema potrebe.
Sto se tice Bloka 1, nisam znao da je taj blok posednut skretnicarom 24h. Reci mi koja su zaduzenja tog skretnicara obzirom da je stanica opremljena APB-om?
Sto se tice obaveze posecivanja Bloka 2, to niko nije rekao da niste u obavezi da ga posecujete. Ako se ne varam, svakog dana u svim stanicama bi trebalo da se skretnicki blokovi obilaze radi dnevnog pregleda. Ne znam da li je doslo do promene ovih propisa ili ne.
Na kraju, nisam opravdavao stanje ovih objekata, nego sam objasnio ljudima koji nisu iz Novog Sada ili nikad nisu bili u Novom Sadu sta je prikazano na ovim fotografijama.
Sto se tice spriceva, BEZ KOMENTARA. To je problem naseg drustva. Problem zeleznice je sto su se oni nasli na podrucju stanice, a razlog je nepostojanje ograde koja bi trebala tu da bude. E sad, ako bi ona tu bila, ne znam kako bi neki radnici ZGOP-a kratili svoju putanju kada idu sa posla. Znas o cemu ti pricam ;)
User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Jovisha » 15. 01. 2011. 22:29 GMT +0000

voz wrote:Jovisha, vidim malo sarkazma u tvom komentaru na moj post, ali ok.
Molim te da me ne oslovljavas sa gospodine, jer za to nema potrebe.
Sto se tice Bloka 1, nisam znao da je taj blok posednut skretnicarom 24h. Reci mi koja su zaduzenja tog skretnicara obzirom da je stanica opremljena APB-om?
Sto se tice obaveze posecivanja Bloka 2, to niko nije rekao da niste u obavezi da ga posecujete. Ako se ne varam, svakog dana u svim stanicama bi trebalo da se skretnicki blokovi obilaze radi dnevnog pregleda. Ne znam da li je doslo do promene ovih propisa ili ne.
Na kraju, nisam opravdavao stanje ovih objekata, nego sam objasnio ljudima koji nisu iz Novog Sada ili nikad nisu bili u Novom Sadu sta je prikazano na ovim fotografijama.
Sto se tice spriceva, BEZ KOMENTARA. To je problem naseg drustva. Problem zeleznice je sto su se oni nasli na podrucju stanice, a razlog je nepostojanje ograde koja bi trebala tu da bude. E sad, ako bi ona tu bila, ne znam kako bi neki radnici ZGOP-a kratili svoju putanju kada idu sa posla. Znas o cemu ti pricam ;)




....... :lol:

"Juznom vezom " stanica je povezana s RANZIRNOM stanicom koja nije povezana APB-om , pa je duznost skretnicara da utvrdi da li svaki teretni voz koji se pokrece iz RANZIRNE stanice ima zavrsni signal i da to prijavi otpravniku da bi ovaj avizirao prolaz voza ....
...........pozzz.........
Jovisha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1001
Joined: 02. 12. 2008. 18:05 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: STANICA NOVI SAD

Postby cvijic » 15. 01. 2011. 23:24 GMT +0000

U tim blokovima su smesreni materijal i pribor za ciscenje skretnica.Izuzetno se posedaju stanicnim radnikom u slucaju duzeg kvara ili iskljucenja APB-a radi davanja potvrde otpravniku vozova da je voz usao u stanicu potpun i ceo sta pored tog da ima zavrsni signal ima i oba odbojnika sto je izuzetno bitno.Znaci kad se saobracaj vrsi na klasican nacin u stanicnom razmaku.Isto to se redovno radi za vozove iz pravca Ranzirne zato da bi otp.vozova mogao dati Odjavu Ranzirnoj i primiti uzastopni voz,a na da bi avizirao prolaz voza.To je ogromna razlika. Isto tako u tim blok-kucicama su plombirani skretnicki dnevnici u koje otpravnik vozova upisuje izvrsen pregled skretnica koji mora obaviti u redovnom slucaju jednom u toku smene.U dnevnoj od 7-19,a u nocnoj u periodu od 22-5.Isto to radi sef ili pomocnik sefa stanice kad vrsi obavezan pregled skretnica i nocnu kontrolu.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1582
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Jovisha » 16. 01. 2011. 0:34 GMT +0000

cvijic wrote:U tim blokovima su smesreni materijal i pribor za ciscenje skretnica.Izuzetno se posedaju stanicnim radnikom u slucaju duzeg kvara ili iskljucenja APB-a radi davanja potvrde otpravniku vozova da je voz usao u stanicu potpun i ceo sta pored tog da ima zavrsni signal ima i oba odbojnika sto je izuzetno bitno.Znaci kad se saobracaj vrsi na klasican nacin u stanicnom razmaku.Isto to se redovno radi za vozove iz pravca Ranzirne zato da bi otp.vozova mogao dati Odjavu Ranzirnoj i primiti uzastopni voz,a na da bi avizirao prolaz voza.To je ogromna razlika. Isto tako u tim blok-kucicama su plombirani skretnicki dnevnici u koje otpravnik vozova upisuje izvrsen pregled skretnica koji mora obaviti u redovnom slucaju jednom u toku smene.U dnevnoj od 7-19,a u nocnoj u periodu od 22-5.Isto to radi sef ili pomocnik sefa stanice kad vrsi obavezan pregled skretnica i nocnu kontrolu.



Ne vidim razlog ovako detaljnog objasnjenja NN osobi i to na forumu ......
...........pozzz.........
Jovisha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1001
Joined: 02. 12. 2008. 18:05 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Davor » 16. 01. 2011. 3:26 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
malezeljeznice.net
User avatar
Davor
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2466
Joined: 27. 03. 2010. 4:10 GMT +0000
Location: Srem

Re: STANICA NOVI SAD

Postby cvijic » 16. 01. 2011. 5:15 GMT +0000

Jovisha wrote:
cvijic wrote:U tim blokovima su smesreni materijal i pribor za ciscenje skretnica.Izuzetno se posedaju stanicnim radnikom u slucaju duzeg kvara ili iskljucenja APB-a radi davanja potvrde otpravniku vozova da je voz usao u stanicu potpun i ceo sta pored tog da ima zavrsni signal ima i oba odbojnika sto je izuzetno bitno.Znaci kad se saobracaj vrsi na klasican nacin u stanicnom razmaku.Isto to se redovno radi za vozove iz pravca Ranzirne zato da bi otp.vozova mogao dati Odjavu Ranzirnoj i primiti uzastopni voz,a na da bi avizirao prolaz voza.To je ogromna razlika. Isto tako u tim blok-kucicama su plombirani skretnicki dnevnici u koje otpravnik vozova upisuje izvrsen pregled skretnica koji mora obaviti u redovnom slucaju jednom u toku smene.U dnevnoj od 7-19,a u nocnoj u periodu od 22-5.Isto to radi sef ili pomocnik sefa stanice kad vrsi obavezan pregled skretnica i nocnu kontrolu.



Ne vidim razlog ovako detaljnog objasnjenja NN osobi i to na forumu ......

A sta znaci NN osobi.Pa forum i slizi za tako nesto.Nema nista lose u ovom ojasnjenju.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1582
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Jovisha » 16. 01. 2011. 12:28 GMT +0000

...........pozzz.........
Jovisha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1001
Joined: 02. 12. 2008. 18:05 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Davor » 16. 01. 2011. 14:39 GMT +0000

Avala:
35569206.jpg

photo: Teca sa Dunava
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
malezeljeznice.net
User avatar
Davor
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2466
Joined: 27. 03. 2010. 4:10 GMT +0000
Location: Srem

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Mali Panta » 16. 01. 2011. 19:34 GMT +0000

Last edited by Mali Panta on 16. 01. 2011. 20:03 GMT +0000, edited 1 time in total.
User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Re: STANICA NOVI SAD

Postby cvijic » 16. 01. 2011. 19:56 GMT +0000

Nisam ja na nikog besan.Ti si postovani kolega nesto pobrkao.Nisam komentarisao o nikakvim vagonima nego o blok kucicama.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1582
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Mali Panta » 16. 01. 2011. 20:01 GMT +0000

User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Re: STANICA NOVI SAD

Postby voz » 17. 01. 2011. 18:07 GMT +0000

Ti vagoni koji su bili u stanici Novi Sad i koji su pripremani za muzejsku postavku, su premesteni u stanicu Novi Sad loziona.
User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Davor » 17. 01. 2011. 23:55 GMT +0000

malezeljeznice.net
User avatar
Davor
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2466
Joined: 27. 03. 2010. 4:10 GMT +0000
Location: Srem

Next

Return to Infrastruktura

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron