STANICA NOVI SAD

Sve o prugama, signalima, vozilima za održavanje i ostaloj infrastrukturi...

Moderators: voz, marko


Re: STANICA NOVI SAD

Postby Davor » 14. 02. 2014. 18:27 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
malezeljeznice.net
User avatar
Davor
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2466
Joined: 27. 03. 2010. 4:10 GMT +0000
Location: Srem

Re: STANICA NOVI SAD

Postby ozzy80 » 14. 02. 2014. 18:33 GMT +0000

Ja kad sam bio za novu mogao si kako si hteo na peron. To je malo glupo da se na peron nemoze bez karte, sta ako cekas nekog narocito starijeg pa treba da pomognes da skine torbe ili da sidje. Znam da je uvedeno da se spreci sverc al neznam koliko je to dobro.
ozzy80
Mašinovođa
 
Posts: 609
Joined: 14. 06. 2010. 10:58 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby rasha » 14. 02. 2014. 19:39 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Davor » 14. 02. 2014. 20:13 GMT +0000

malezeljeznice.net
User avatar
Davor
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2466
Joined: 27. 03. 2010. 4:10 GMT +0000
Location: Srem

Re: STANICA NOVI SAD

Postby rasha » 14. 02. 2014. 22:03 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: STANICA NOVI SAD

Postby NS arhitekt » 17. 03. 2014. 20:30 GMT +0000

Izgleda da je po?ela neka sanacija drugog perona. Jel zna neko o ?emu se radi? Jel se radi kompletna sanacija ili samo krpljenje?
Jutros sam to video ali nisam stigao da uslima.
User avatar
NS arhitekt
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1435
Joined: 25. 03. 2008. 9:14 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Mali Panta » 17. 03. 2014. 21:22 GMT +0000

User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Re: STANICA NOVI SAD

Postby NS arhitekt » 17. 03. 2014. 21:57 GMT +0000

User avatar
NS arhitekt
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1435
Joined: 25. 03. 2008. 9:14 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: STANICA NOVI SAD

Postby NS arhitekt » 31. 03. 2014. 12:01 GMT +0000

User avatar
NS arhitekt
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1435
Joined: 25. 03. 2008. 9:14 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: STANICA NOVI SAD

Postby gljeb1947 » 31. 03. 2014. 14:23 GMT +0000

Dakle prosto je neverovatno na kojoj planeti zivi gospodin Vukobrat. Napravice neki koji lici !!!???
Pri tome nije ni pokusao da stavi prst na celo i da shvati da bi demontaza starog sata, nabavka i montaza "slicnog" verovatno kostala mnogo vise od popravke postojeceg. Konacno Novkabel nije odbio saradnju, a i sama INSA cije ime stoji mogla bi malo da se potrudi sa cenom.
Naravno postoji i onaj nas tradicionalni "dobrovoljnopriloski" prosjacki metod, npr DAJTE DINAR I SPASIMO SAT... i o tome treba razmisliti, ali nemojte da to vise radi Vukobrat koga istini za volju i ne poznajem.
gljeb1947
Putnik 1. razred
 
Posts: 78
Joined: 18. 03. 2009. 11:04 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Davor » 31. 03. 2014. 19:01 GMT +0000

malezeljeznice.net
User avatar
Davor
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2466
Joined: 27. 03. 2010. 4:10 GMT +0000
Location: Srem

Re: STANICA NOVI SAD

Postby NS arhitekt » 26. 05. 2014. 17:42 GMT +0000

User avatar
NS arhitekt
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1435
Joined: 25. 03. 2008. 9:14 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: STANICA NOVI SAD

Postby tankosic » 21. 07. 2014. 17:59 GMT +0000

Juce kad sam stigao u NS primetio sam na desetine novih klupa ispred ulaza i na svim okolnim autobuskim stajalistima koje su nikle preko vikenda, izgleda zaista lepo, nisam slikao bila vrucina pa sam bezao da stignem sto pre u stan. Inace da li su juce bile smanjene brzine zbog vrucine od Bogojeva do NS je nakupio oko pola sata, a video sam i ostali su imali velika kasnjenja.
tankosic
Kondukter
 
Posts: 143
Joined: 19. 10. 2009. 0:07 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Boris712 » 23. 07. 2014. 12:54 GMT +0000

tankosic wrote:Juce kad sam stigao u NS primetio sam na desetine novih klupa ispred ulaza i na svim okolnim autobuskim stajalistima koje su nikle preko vikenda, izgleda zaista lepo, nisam slikao bila vrucina pa sam bezao da stignem sto pre u stan. Inace da li su juce bile smanjene brzine zbog vrucine od Bogojeva do NS je nakupio oko pola sata, a video sam i ostali su imali velika kasnjenja.

Nisu bile smanjene brzine vec ne ganjaju masinu preko 80 da se ne pregreje (bar sto se tice 712).
ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

Re: STANICA NOVI SAD

Postby tankosic » 23. 07. 2014. 17:51 GMT +0000

U pitanju je bio novi voz, rus ili crveni kako ga popularno zovu, nije valjda se i on pregreva, i tamo gde je dozvoljeno 100 od Odzaka do Futoga neuobicajeno je isao sporo.
tankosic
Kondukter
 
Posts: 143
Joined: 19. 10. 2009. 0:07 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby ZVONE 441 » 24. 07. 2014. 0:21 GMT +0000

tankosic wrote:U pitanju je bio novi voz, rus ili crveni kako ga popularno zovu, nije valjda se i on pregreva, i tamo gde je dozvoljeno 100 od Odzaka do Futoga neuobicajeno je isao sporo.


sve propada,lepe uspomene ostaju,nece tu 100km/h dugo moc bit.treba ulagat.davno je 1989 prosla kad je gotov remont.
VETERNIK........ 441 ZAKON ZA SVA VREMENA!!!!!!!!!!!!!!!!!
User avatar
ZVONE 441
Ložač
 
Posts: 398
Joined: 27. 03. 2008. 18:40 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Boris712 » 24. 07. 2014. 12:11 GMT +0000

I Rus se pregreva, ide on 100 km/h ali tu je vec na granici (temperatura rashladne tecnosti dostize 98-105 stepeni, a preko 105 se svodi na prazan hod).
Vozi se 100 kad se moze, pre par dana sam isao jutarnjim 5431 za Novi Sad sa 712-206 i isla je 100. Pocetkom meseca sam isao Rusom i on je isao 100, ali jedva.
ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

Re: STANICA NOVI SAD

Postby medjutim » 24. 07. 2014. 17:47 GMT +0000

Pregreva li se tako i kad je napolju hladnije?
medjutim
Kondukter
 
Posts: 176
Joined: 24. 03. 2013. 1:31 GMT +0000

Re: STANICA NOVI SAD

Postby Boris712 » 24. 07. 2014. 21:28 GMT +0000

medjutim wrote:Pregreva li se tako i kad je napolju hladnije?

Za Rusa nisam siguran (ali verujem jeste) ali za Makosu bi trebalo da vazi da se manje greje.
Makosa se greje zbog toga sto:
- se u radijatoru nakupi polen od topole koja cveta, time hladnjaci moraju redovno da se ciste, u suprotnom ce sve losije da hlade
- su neravnomerno optereceni motori, uglavnom na prvom stepenu prenosa (na 206 motor 1 radi na oko 300 obrtaja vise na skoro svakom zubu i time je vise opterecen pa se greje).
- postoji problem sa sistemom za hladjenje: za stari tip Behr-pumpe (preko koje se pokrecu ventilatori) nema vise delova a novi tip nema dovoljan kapacitet
206 drzi temperaturu ali da se ne vozi preko 80-85, 207 se jako greje dok je 209 jos bila OK (207 i 209 trenutno nisu u saobracaju).

Na 711 sistem za hladjenje mora da hladi i hidraulicno ulje koje se dodatno greje kada se koci retarderom. MV su poceli da koriste pneumatsku kocnicu (ona je inace predvidjena za izuzetne slucajeve a ne za redovnu upotrebu) kako bi izbegli koristenje retardera... Trebalo bi ustanoviti sta je problem i da li su hladnjaci dovoljnog kapaciteta da hlade motore i pri visokim vanjdkim temperaturama.
ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

PreviousNext

Return to Infrastruktura

Who is online

Users browsing this forum: No registered users