Novi Sad-Becej

Sve o prugama, signalima, vozilima za održavanje i ostaloj infrastrukturi...

Moderators: voz, marko

Re: Novi Sad-Becej

Postby deni » 01. 08. 2015. 11:15 GMT +0000

Ja se sve nesto potajno nadam da ce srediti prugu kada dodju rusi pa ce pustiti putnicki do Beceja...Ta pruga je u dobrom stanju,ona je revitalizovana 86,a nije uopste eksploatisana.Ja imam studiju opravdanosti revitalizacije potiske pruge.Gde spada i ova.Rezultati su pokazali vise nego dobri.Radio je Beogradski saobracajni fakultet.Postavicu vam fotke izmedju Zablja i Beceja.kada se dovucem kuci sa posla.
deni
Putnik 2. razred
 
Posts: 38
Joined: 20. 11. 2011. 21:54 GMT +0000

Re: Novi Sad-Becej

Postby rbboza » 01. 08. 2015. 13:17 GMT +0000

Nadajmo se da ce tako biti, ali nekako sam skeptican, setim se kako se svake godine dogovaraju oko planiranja remonta pruge Petrovaradin - Beocin. Ali secam se da je ogranicenje na toj pruzi dok je funkcionisala bilo nekih 30km/h prema karti ogranicenja, zasto je bila tako mala brzina ako pruga nije losa?
rbboza
Putnik 1. razred
 
Posts: 54
Joined: 24. 11. 2013. 0:51 GMT +0000

Re: Novi Sad-Becej

Postby NS arhitekt » 01. 08. 2015. 14:21 GMT +0000

User avatar
NS arhitekt
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1435
Joined: 25. 03. 2008. 9:14 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: Novi Sad-Becej

Postby deni » 04. 08. 2015. 20:39 GMT +0000

Da to si upravu. Ali upravo ta deonica nije koriscena. Uz relativno mala sredstva ta pruga moze da se osposobi sa putnicki saobracaj. A ta mala sredstva ce doci od rekonstrukcije koridora. Ali mi ne deluje da je pokradena nego razmontirana od strane ZS-a. Ostali delovi pruge ne izgledaju lose.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
deni
Putnik 2. razred
 
Posts: 38
Joined: 20. 11. 2011. 21:54 GMT +0000

Re: Novi Sad-Becej

Postby deni » 04. 08. 2015. 20:41 GMT +0000

rbboza wrote:Nadajmo se da ce tako biti, ali nekako sam skeptican, setim se kako se svake godine dogovaraju oko planiranja remonta pruge Petrovaradin - Beocin. Ali secam se da je ogranicenje na toj pruzi dok je funkcionisala bilo nekih 30km/h prema karti ogranicenja, zasto je bila tako mala brzina ako pruga nije losa?


Tu je nagib predstavljao veliki problem.
deni
Putnik 2. razred
 
Posts: 38
Joined: 20. 11. 2011. 21:54 GMT +0000

Re: Novi Sad-Becej

Postby NS arhitekt » 04. 08. 2015. 21:49 GMT +0000

User avatar
NS arhitekt
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1435
Joined: 25. 03. 2008. 9:14 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: Novi Sad-Becej

Postby Gruber » 05. 08. 2015. 11:02 GMT +0000

deni wrote:Da to si upravu. Ali upravo ta deonica nije koriscena. Uz relativno mala sredstva ta pruga moze da se osposobi sa putnicki saobracaj. A ta mala sredstva ce doci od rekonstrukcije koridora. Ali mi ne deluje da je pokradena nego razmontirana od strane ZS-a. Ostali delovi pruge ne izgledaju lose.



Pozdrav!!

@deni, ti si iz ?uruga??

pozdrav,

Petar
...i onda je on mene pogledao a ja ne volim kad me neko pogleda....
...na njega je koplje dočekao, polomio ga na tri polovine...
User avatar
Gruber
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1477
Joined: 18. 12. 2006. 14:22 GMT +0000
Location: Zemun

Re: Novi Sad-Becej

Postby deni » 05. 08. 2015. 21:56 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
deni
Putnik 2. razred
 
Posts: 38
Joined: 20. 11. 2011. 21:54 GMT +0000

Re: Novi Sad-Becej

Postby deni » 05. 08. 2015. 22:00 GMT +0000

Jos malo slicica....
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
deni
Putnik 2. razred
 
Posts: 38
Joined: 20. 11. 2011. 21:54 GMT +0000

Re: Novi Sad-Becej

Postby deni » 10. 03. 2016. 15:23 GMT +0000

http://www.blic.rs/vesti/ekonomija/u-prvoj-godini-iz-zeleznica-bice-otpusteno-2000-zaposlenih/qjrsnmy

Sve mi se nesto cini da ce da je u potpunosti zatvore. Uradjene mnoge studije koje pokazuju rentabilnost i znacaj ove i ostalih Potiskih pruga.

Zao mi je samo sto sam mastao da ce mozda pustiti jednom puticiki voz na ovu prugu. Pa da imam priliku da se provozam... Ovako nikada nisam imao *sad*
deni
Putnik 2. razred
 
Posts: 38
Joined: 20. 11. 2011. 21:54 GMT +0000

Re: Novi Sad-Becej

Postby NS arhitekt » 10. 03. 2016. 16:31 GMT +0000

User avatar
NS arhitekt
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1435
Joined: 25. 03. 2008. 9:14 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: Novi Sad-Becej

Postby deni » 11. 03. 2016. 15:55 GMT +0000

Da to si upravu. Pokrajinska vlada i lokalna samouprava imaju velikog uticaja na lokalne i regionalne pruge. Ali ne smemo zaboraviti takodje da udruzenja gradjana takodje mogu odigrati veliku ulogu.

Trenutno za ovu prugu je kasno, nece biti nista uradjeno. Osim ako je ja i ti ne kupimo. Nisam siguran da li je sada dozvoljena koncesioniranje infrastrukture? U Engleskoj znam da je moguce.
deni
Putnik 2. razred
 
Posts: 38
Joined: 20. 11. 2011. 21:54 GMT +0000

Re: Novi Sad-Becej

Postby bleki » 13. 03. 2016. 20:27 GMT +0000

Pruga od Rimskih Sanceva do Zablja poslednjih 10-ak godina se iskljucivo koristila za potrebe Fabrike secera u Zablju. Prosle 2015. godine secerana nije radila tako da mesecima vec ni jedan voz nije saobracao za Zabalj.
Iz Curuga je u poslednjih deset godina otpremljeno nekoliko vozova tovarenih zitaricama. Broj otpremljenih vozova nije veci od broja prstiju jedne ruke!
Poslednji voz iz Beceja je otpremljen 28.03.2012. godine u 13.05 casova. Lokomotiva na celu 661-303 a voz je u svom sastavu imao 1 Ut (sluzbena kola) i 2Ea.

Danas Becej izgleda ovako:
User avatar
bleki
Ložač
 
Posts: 473
Joined: 06. 12. 2006. 22:12 GMT +0000

Re: Novi Sad-Becej

Postby bleki » 13. 03. 2016. 20:28 GMT +0000

St Becej
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
bleki
Ložač
 
Posts: 473
Joined: 06. 12. 2006. 22:12 GMT +0000

Re: Novi Sad-Becej

Postby deni » 14. 03. 2016. 15:39 GMT +0000

Sada znamo i tacan datum kraja...

A nisam znao da Secerana nije radila poslednjih godinu dana. Znaci da nisam nista ni propustio...

Zalosno
deni
Putnik 2. razred
 
Posts: 38
Joined: 20. 11. 2011. 21:54 GMT +0000

Re: Novi Sad-Becej

Postby NS arhitekt » 23. 03. 2016. 8:01 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
NS arhitekt
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1435
Joined: 25. 03. 2008. 9:14 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: Novi Sad-Becej

Postby JZ05 » 23. 05. 2016. 14:54 GMT +0000

JZ05
Putnik 1. razred
 
Posts: 68
Joined: 21. 05. 2015. 14:08 GMT +0000
Location: Senjski Rudnik

Re: Novi Sad-Becej

Postby JZ05 » 23. 05. 2016. 15:11 GMT +0000

WP_20160522_12_54_03_Pro.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
JZ05
Putnik 1. razred
 
Posts: 68
Joined: 21. 05. 2015. 14:08 GMT +0000
Location: Senjski Rudnik

Re: Novi Sad-Becej

Postby JZ05 » 23. 05. 2016. 15:48 GMT +0000

WP_20160522_13_17_31_Pro.jpg
WP_20160522_13_17_31_Pro.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
JZ05
Putnik 1. razred
 
Posts: 68
Joined: 21. 05. 2015. 14:08 GMT +0000
Location: Senjski Rudnik

Re: Novi Sad-Becej

Postby JZ05 » 23. 05. 2016. 15:50 GMT +0000

WP_20160522_13_18_01_Pro.jpg
WP_20160522_13_17_36_Pro.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
JZ05
Putnik 1. razred
 
Posts: 68
Joined: 21. 05. 2015. 14:08 GMT +0000
Location: Senjski Rudnik

PreviousNext

Return to Infrastruktura

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron