Kratke vesti

Službene (i neslužbene) vesti vezane uz železnicu...

Re: Kratke vesti

Postby Pendolino » 11. 02. 2016. 10:54 GMT +0000

U Ćićevcu izleteo teretni voz iz šina jutros, nema povređenih.

Izgleda se skretnica sama prebacila.
"Dok Metro dođe u Beograd, mnogi će ga sačekati pod zemljom"
Napisao Duško Radović 1980.
Pendolino
Ložač
 
Posts: 456
Joined: 15. 10. 2012. 11:47 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby tankosic » 12. 02. 2016. 21:40 GMT +0000

Danas na stanici u Novom Sadu mi je zena na salteru rekla da voz za Sombor ne ide nego samo do Odzaka jer se jedna cisterna prevrnula. Da li neko zna nesto vise o tome, koliko je ozbiljno jer tamo valjda voze opasne materije za Hipol?
tankosic
Kondukter
 
Posts: 143
Joined: 19. 10. 2009. 0:07 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby ZRS_Bijeljina » 13. 02. 2016. 15:05 GMT +0000

Čuh od drugara da je juče i u Brasini bilo neko iskakanje.
Today Tomorrow TAURUS
User avatar
ZRS_Bijeljina
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 752
Joined: 21. 05. 2006. 13:24 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Kratke vesti

Postby Pendolino » 13. 02. 2016. 21:13 GMT +0000

epidemija

*psovka*
"Dok Metro dođe u Beograd, mnogi će ga sačekati pod zemljom"
Napisao Duško Radović 1980.
Pendolino
Ložač
 
Posts: 456
Joined: 15. 10. 2012. 11:47 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby petar 1116 » 15. 02. 2016. 13:14 GMT +0000

na zvornickoj pruzi su iskakanja redovna.
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 771
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Re: Kratke vesti

Postby 461andrea » 03. 03. 2016. 17:33 GMT +0000

U toku noći je jedna garnitura ''Flirt''-a (Niš - Beograd) naletela na automobil blizu mesta Brzan...Nema mrtvih.
User avatar
461andrea
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1347
Joined: 22. 09. 2011. 23:39 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Kratke vesti

Postby deni » 10. 03. 2016. 15:16 GMT +0000

http://www.blic.rs/vesti/ekonomija/u-prvoj-godini-iz-zeleznica-bice-otpusteno-2000-zaposlenih/qjrsnmy

E sada mi nije jasno kako se moze podici efikasnost zatvaranjem pruge?
deni
Putnik 2. razred
 
Posts: 38
Joined: 20. 11. 2011. 21:54 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby Karlito » 11. 03. 2016. 12:45 GMT +0000

РЕКОНСТРУИШИМО ПРУГЕ И КАДРОВЕ УМЕСТО РУШЕЊА ИНФРАСТРУКТУРЕ И ОТПУШТАЊА!


Image
Удружење љубитеља железнице оштро се противи најави ресорног министра Зоране Михајловић да ће бити укинуто више стотина километара пруга у Србији и чак 6.000 радних места на железницама - уместо тога, треба обновити пруге и одржати број запослених на нивоу неопходном за њихово оптимално коришћење, јер без тога нема економски одрживих железница у Србији, нити одрживе националне саобраћајне политике.

Економске анализе засноване на превозу у последњих неколико деценија апсолутно нису меродавне. Примера ради, после набавке нових возних средстава, која се одржавају уредно, и после повећања броја полазака, број путника железницом између Београда и Новог Сада се вишеструко повећао, самим тим и приход. То је запазио чак и премијер Вучић. Тражња у условима недовољно возних средстава, изузетно лошег стања инфраструктуре, непословног односа у врху железнице никако не може бити полазна тачка у планирању.

Опширније на нашем блогу.
Да потпишете петицију за трамвај, користите овај линк. Када се сви станари уселе, трамвај ће бити једино превозно средство које ће се кретати некако од Аутокоманде ка Славији, а будућа реконструкција Улице војводе Степе је шанса и за ово унапређење.
User avatar
Karlito
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1157
Joined: 20. 05. 2006. 19:17 GMT +0000
Location: Beograd i okolina

Re: Kratke vesti

Postby NS arhitekt » 21. 03. 2016. 23:24 GMT +0000

Putovanje duže, a karte skuplje kod brzih vozova?

Železnica Srbije naplaćuje putnicama kartu za brzi voz skuplje, iako putovanje njim traje duže.

NOVI SAD 21.03.2016.

Putovanje duže, a karte skuplje kod brzih vozova?
Putničkim vozom vožnja od Novog Sada do Subotice, i obrnuto, traje u proseku dva i po sata, a novim Štadlerovim vozovima, koji mogu da dostignu do 160 kilometara na čas, putnici su očekivali da će se vreme putovanja bar prepoloviti. Naprotiv, ono se odužilo za desetak minuta, i pored toga što brzi voz staje na manje stanica.

Image

Putnica, koja je skoro tri sata provela putujući od Subotice do Novog Sada, kaže za 021.rs da novi vozovi ne opravdavaju naziv "brzi". "Kada sam odlazila u Suboticu, takođe sam išla novim vozom, ali je cena karte bila kao za putnički. Pri povratku mi je naplaćena karta za brzi voz, a kada sam pitala konduktera koja je razlika između putničkog i brzog, on mi je odgovorio da nema razlike", priča nezadovoljna putnica.

Ona dodaje da je na šalteru prilikom kupovine doživela prevaru. "Pošto sam žurila na voz, kada sam čula cenu karte, za koju je prodavac rekao da košta 600 dinara, dala sam ih bez razmišljanja, da bih tek na kraju shvatila da sam dala 100 dinara više. Ne znam da li se prodavac zbunio, ali u svakom slučaju nije bilo prijatno", kaže putnica.

Iz “Železnice Srbije” za 021.rs kažu da se u cenu karte, osim dužine putovanja, ubrajaju i drugi faktori. "U cenu takođe ubrajamo i usputna bavljenja, kao i komfor koji se pruža u samom vozu. Razlika između putničkog i brzog voza je samo 100 dinara. Što se tiče brzine, stanje infrastrukture je, nažalost, takvo da na ovoj relaciji nije moguće postizanje maksimalne brzine pomenutih garnitura", rečeno je u tom preduzeću.

Kupovinom 21 voza, prošle godine, srpske železnice su podmladile svoj vozni park, čija je prosečna starost 30 godina. Iako mogu da dostignu brzinu od 160 kilometara na čas, oni retko kad premašuju trećinu svog maksimuma, odnosno 50 kilometara na sat. Glavni razlog tome jesu pruge, čija je prosečna starost 42 godine.


http://www.021.rs/story/131421/Putovanj ... ozova.html
User avatar
NS arhitekt
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1435
Joined: 25. 03. 2008. 9:14 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: Kratke vesti

Postby NS arhitekt » 21. 03. 2016. 23:24 GMT +0000

Putovanje duže, a karte skuplje kod brzih vozova?

Železnica Srbije naplaćuje putnicama kartu za brzi voz skuplje, iako putovanje njim traje duže.

NOVI SAD 21.03.2016.

Putovanje duže, a karte skuplje kod brzih vozova?
Putničkim vozom vožnja od Novog Sada do Subotice, i obrnuto, traje u proseku dva i po sata, a novim Štadlerovim vozovima, koji mogu da dostignu do 160 kilometara na čas, putnici su očekivali da će se vreme putovanja bar prepoloviti. Naprotiv, ono se odužilo za desetak minuta, i pored toga što brzi voz staje na manje stanica.

Image

Putnica, koja je skoro tri sata provela putujući od Subotice do Novog Sada, kaže za 021.rs da novi vozovi ne opravdavaju naziv "brzi". "Kada sam odlazila u Suboticu, takođe sam išla novim vozom, ali je cena karte bila kao za putnički. Pri povratku mi je naplaćena karta za brzi voz, a kada sam pitala konduktera koja je razlika između putničkog i brzog, on mi je odgovorio da nema razlike", priča nezadovoljna putnica.

Ona dodaje da je na šalteru prilikom kupovine doživela prevaru. "Pošto sam žurila na voz, kada sam čula cenu karte, za koju je prodavac rekao da košta 600 dinara, dala sam ih bez razmišljanja, da bih tek na kraju shvatila da sam dala 100 dinara više. Ne znam da li se prodavac zbunio, ali u svakom slučaju nije bilo prijatno", kaže putnica.

Iz “Železnice Srbije” za 021.rs kažu da se u cenu karte, osim dužine putovanja, ubrajaju i drugi faktori. "U cenu takođe ubrajamo i usputna bavljenja, kao i komfor koji se pruža u samom vozu. Razlika između putničkog i brzog voza je samo 100 dinara. Što se tiče brzine, stanje infrastrukture je, nažalost, takvo da na ovoj relaciji nije moguće postizanje maksimalne brzine pomenutih garnitura", rečeno je u tom preduzeću.

Kupovinom 21 voza, prošle godine, srpske železnice su podmladile svoj vozni park, čija je prosečna starost 30 godina. Iako mogu da dostignu brzinu od 160 kilometara na čas, oni retko kad premašuju trećinu svog maksimuma, odnosno 50 kilometara na sat. Glavni razlog tome jesu pruge, čija je prosečna starost 42 godine.


http://www.021.rs/story/131421/Putovanj ... ozova.html
User avatar
NS arhitekt
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1435
Joined: 25. 03. 2008. 9:14 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: Kratke vesti

Postby CHEME » 22. 03. 2016. 12:27 GMT +0000

Svako ima pravo na izbor. Sto ne putuje autobusima kad je brze. E pa karta je duplo skuplja i nema dogora sa vozacem ili kondukterom kao na zeleznici. Kad se tsane na put malverzacijama onda ne valja. Tacno je da se naplacuje doplatna karta za brzi voz. A koliko kostaju peronske karte na autobuskim stanicama? I kome ide taj novac u buzdet ne sigurno.
Na relaciji Nis-Beograd je je krenula akcija promotivnih cena putovanja 580,oo dinara u jednom pravcu je dena karte a sa legitimacijom RAil Plus ili K-13 390,00 din ko voli brzu voznju ima autobus za 1200,ii din u jednom pravcu. A nadam se kad se uvede red i stane na put svercu i malverzacijama da ce i vozovi saobracati redovnije i brze.
Sloboda medija je cudo novinari samo pisu sve i svasta a da pritom i nemaju prave informacije, ali narod sve prihvata.
CHEME
Ložač
 
Posts: 253
Joined: 09. 07. 2006. 1:01 GMT +0000
Location: SRBIJA-urosevac

Re: Kratke vesti

Postby rasha » 22. 03. 2016. 14:14 GMT +0000

CHEME wrote:A nadam se kad se uvede red i stane na put svercu i malverzacijama da ce i vozovi saobracati redovnije i brze.


Neće saobraćati redovnije i brže nikada u Srbiji dok se nešto iz korena ne promeni, kad se za 15 i kusur godina nije ništa konkretno uradilo! Remontuješ Sopot - Kovačevac za brzinu 120 do Vlaškog Polja i 100 od Vlaškog Polja, a brzina na terenu je 80, plus se staje na par putnih prelaza, a remont gotov...Nije problem sa prugom, jer voz klizi, problem je u neodgovornim, nesposobnim i nezainteresovanim glavama...Desi se klizište na nikada u potpunosti dovršenoj barskoj pruzi, sad će mesecima da traje projektovanje, tender, izvođenje radova, a onda će to tek da otvore na jesen kad prođe letnja sezona...Na istoj toj barskoj pruzi od Valjeva do Požege i od Užica do Vrbnice je pruga u katastrofalnom i gotovo neodrživom stanju, a oni remont kreću od deonice Resnik - Valjevo, na kojoj je najbolje stanje cele barske pruge pored deonice Požega - Užice, umesto da krenu od najkritičnijih deonica...Železnice su nam u živom blatu, a to što kroz to živo blato crveni par novih Štadlera i Rusa nimalo ne menja činjenicu da je to živo blato...
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Kratke vesti

Postby Elcid036 » 25. 03. 2016. 20:37 GMT +0000

Od petka, 25. marta na relaciji Beograd - Bar uvodi se u saobraćaj međunarodni večernji voz iz Beograda u 18.14 sati, koji će saobraćati pomoćnim prevoznim putem preko Mladenovca, Lapova i Kraljeva. Podsećamo da večernji voz za Bar, koji je polazio u 20.10 sati, privremeno ne saobraća od 18. marta zbog odrona i pojave klizišta na barskoj pruzi.

Radi ulaska i izlaska putnika voz će stajati u: Rakovici, Lapovu, Kraljevu, Užicu, Priboju, Prijepolju, Prijepolju teretnoj, Bijelom Polju, Mojkovcu, Kolašiu, Podgorici, Sutomoru i Bar.

U povratku iz Bara za Beograd međunarodni voz polaziće u 17 časova, umesto u 19.00 kako je saobraćao. Vreme putovanja voza pomoćnim prevoznim putem preko Lapova i Kraljeva je duže, u odnosu na redovan prevozni put preko Valjeva.

Voz će u svom sastavu imati kola sa ležajevima (spavaća i kušet kola), kola sa sedištima i kola za prevoz praćenih automobila.

Cena karte za međunarodni voz koji će saobraćati pomoćnim prevoznim putem ostaje nepromenjena i u jednom smeru iznosi 31,8 evra za prvi razred i 21 evro za drugi razred, uz doplatu za rezervaciju sedište od 3 evra. Karta za ležaj u kabini sa 6 ležajeva iznosi 6 evra po osobi, u turist kabini sa 3 ležaja košta 15 evra po osobi, u dubl kabini sa 2 ležaja staje 20 evra po osobi, dok u singl kabini, uz obaveznu kupljenu kartu za prvi razred, iznosi 45 evra. Prevoz automobil u jednom smeru košta. 30 evra.

Uz povlasticu "Bar Specijal" cene u jednom pravcu, za ponudu koja ubuhvata kartu i rezervaciju sedišta, iznosi 9,9 evra, ponuda (karta i rezervacija ležaja) u kabini sa 6 ležajeva iznosi 14,9 evra, a u kabini sa 3 ležaja staje 24,9 evra.
Elcid036
Ložač
 
Posts: 291
Joined: 27. 07. 2013. 15:15 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby Treno » 07. 06. 2016. 8:38 GMT +0000

Završena rekonstrukcija tri pruge na Koridoru 10

Ruska firma "RŽD internešenel" saopštila da je znatno pre roka završila rekonstrukciju tri severne deonice Koridora 10, vrednu 48,7 miliona dolara, čime je u potpunosti ispunila obaveze preuzete potpisivanjem aneksa ugovora u oktobru 2014.

U skladu sa uslovima tog ugovora izvedeni su radovi na obnovi tri deonice Koridora 10 ukupne dužine preko 65 kilometara i to Sopot Kosmajski – Kovačevac, Mala Krsna – Velika Plana i Ruma–Golubinci, navodi se u saopštenju.

Rekonstrukcija pruge Mala Krsna – Velika Plana
Rekonstrukcija pruge Mala Krsna – Velika Plana
"Investitor infrastruktura železnice Srbije je 1. juna 2016. potpisao konačnu situaciju, iako se u skladu sa investitorovom dinamikom izvođenja radova pretpostavljalo da će radovi trajati do februara 2017", piše u saopštenju.

Dodaje se da je završetak radova pre roka bio moguć zahvaljujući organizacionim rešenjima, kao i primeni savremene efikasne ruske tehnologije i mehanizacije za rekonstrukciju železničkih pruga, a da je rezultat rekonstrukcije povećanje brzine saobraćaja vozova na tim deonicama sa 30 kilometara na 120 kilometara na čas.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/ekonomija/2343576/zavrsena-rekonstrukcija-tri-pruge-na-koridoru-10.html
Treno
Putnik 1. razred
 
Posts: 51
Joined: 22. 07. 2009. 10:41 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby cvijic » 08. 06. 2016. 3:09 GMT +0000

Treno wrote:Završena rekonstrukcija tri pruge na Koridoru 10

Ruska firma "RŽD internešenel" saopštila da je znatno pre roka završila rekonstrukciju tri severne deonice Koridora 10, vrednu 48,7 miliona dolara, čime je u potpunosti ispunila obaveze preuzete potpisivanjem aneksa ugovora u oktobru 2014.

U skladu sa uslovima tog ugovora izvedeni su radovi na obnovi tri deonice Koridora 10 ukupne dužine preko 65 kilometara i to Sopot Kosmajski – Kovačevac, Mala Krsna – Velika Plana i Ruma–Golubinci, navodi se u saopštenju.

Rekonstrukcija pruge Mala Krsna – Velika Plana
Rekonstrukcija pruge Mala Krsna – Velika Plana
"Investitor infrastruktura železnice Srbije je 1. juna 2016. potpisao konačnu situaciju, iako se u skladu sa investitorovom dinamikom izvođenja radova pretpostavljalo da će radovi trajati do februara 2017", piše u saopštenju.

Dodaje se da je završetak radova pre roka bio moguć zahvaljujući organizacionim rešenjima, kao i primeni savremene efikasne ruske tehnologije i mehanizacije za rekonstrukciju železničkih pruga, a da je rezultat rekonstrukcije povećanje brzine saobraćaja vozova na tim deonicama sa 30 kilometara na 120 kilometara na čas.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/ekonomija/2343576/zavrsena-rekonstrukcija-tri-pruge-na-koridoru-10.html

Jel radjeno nesto na SS i TT postrojenjima.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1581
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby TheKingsmen » 08. 06. 2016. 17:21 GMT +0000

Ukidaju se vozovi na 800 kilometara pruga
Vlada Srbije trebalo bi da do kraja jula donese odluku o gašenju železničkog saobraćaja na 20 deonica, ukupne dužine oko 800 kilometara.


http://www.021.rs/story/Info/Srbija/137 ... pruga.html
User avatar
TheKingsmen
Putnik 1. razred
 
Posts: 56
Joined: 15. 04. 2008. 15:15 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: Kratke vesti

Postby vlada » 10. 06. 2016. 20:36 GMT +0000

Teretni saobraćaj izmešten iz centra na novu lokaciju




Teretni železnički saobraćaj će narednih dana u potpunosti biti izmešteni sa prostora Savskog amfiteatra na novu lokaciju preko Makiša zbog projekta "Beograd na vodi", najavile su danas Železnice Srbije.

- Prvi teretni voz za potrebe "Železničkog integralnog transporta" već početkom naredne sedmice saobraćaće preko Makiša - izjavio je generalni direktor "Železnica Srbije" Miroslav Stojčić.

Odlaskom poslednjeg teretnog voza za Rijeku, od juče, 9. juna, zvanično je prestala da radi železnička stanica Beograd Spoljna koja je bila sastavni deo Glavne železničke stanice u Beogradu, u kojoj se odvijao teretni železnički saobraćaj.

Dan ranije, 8. juna, Akcionarsko društvo za železnički prevoz robe "Srbija Kargo" izdalo je "transportno ograničenje", na osnovu kojeg je stanica Beograd Spoljna prestala da prihvata i otprema teretne železničke kompozicije.

Time je, posle skoro veka postojanja, stanica Beograd Spoljna prestaje da opslužuje železnički teretni saobraćaj u centru glavnog grada, navodi se u saopštenju.

U prethodnih petnaestak dana, radnici "Infrastrukture železnice Srbije" su u stanici Beograd Spoljna demontirali oko kilometar i po koloseka i tri skretnice.

Izvršena je i demontažu kontaktne mreže, a do danas treba da budu uklonjeni i svi stubovi kontaktne mreže u stanici, osim jednog neophodnog, za rad mašina koje izvode demontažu i uklanjanje koloseka.

U skladu s dinamičkim planom, ukida se i najveći broj skretnica u stanici Beograd Spoljna, a ostaju samo četiri stare i postavljaju dve nove skretnice za potrebe odvijanja železničkog saobraćaja na preostala tri koloseka.


http://www.blic.rs/vesti/beograd/teretn ... ju/psz5gmk
User avatar
vlada
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1835
Joined: 01. 03. 2007. 1:18 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Kratke vesti

Postby Pendolino » 12. 06. 2016. 13:11 GMT +0000

Samo da da bog da budu ovako efikasni i kod gradnje, kao što su kod rušenja.
:I
"Dok Metro dođe u Beograd, mnogi će ga sačekati pod zemljom"
Napisao Duško Radović 1980.
Pendolino
Ložač
 
Posts: 456
Joined: 15. 10. 2012. 11:47 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby cvijic » 13. 06. 2016. 5:47 GMT +0000

cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1581
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby TheKingsmen » 15. 06. 2016. 21:37 GMT +0000

"Iz Železnica će morati da ide između 2.500 i 3.000 ljudi"
Broj viška zaposlenih u Železnicama Srbije, prema sistematizaciji tog preduzeća, kreće se između 2.500 i 3.000 ljudi, pregovori sa sindikatima su u toku, a načelni rok koji još nije definitivan za završetak tog posla, trebalo da bude do kraja godine, izjavila je danas potpredsednica vlade i resorna ministarka Zorana Mihajlović.


http://www.021.rs/story/Info/Srbija/137947/Iz-Zeleznica-ce-morati-da-ide-izmedju-2500-i-3000-ljudi.html
User avatar
TheKingsmen
Putnik 1. razred
 
Posts: 56
Joined: 15. 04. 2008. 15:15 GMT +0000
Location: Novi Sad

PreviousNext

Return to Vesti

Who is online

Users browsing this forum: No registered users