411

Sve o motornim vozovima...

Re: 411

Postby cvijic » 10. 08. 2012. 4:21 GMT +0000

krasilov wrote:Ja sam bio u Sinvozu (ZR), trazio sam 411, a sve sto sam pronasao je 412...Cak mi ni cuvari nisu pomogli?!

Neces ni naci u Zrenjaninu 411 ako te zanimaju krsevi odi u Doboj ili Rajlovac...
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1579
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: 411

Postby cvijic » 10. 08. 2012. 5:12 GMT +0000

baki ZS wrote:Ja sam ovim garniturama putovao kao klinac pre ovog nesrećnog rata,i to brzim vozom ˝Una˝ na relaciji Novi Sad/Beograd -Bihać,do Bosanskog Novog ili Novog Grada,a naravno najveća uživancija mi je bila u ˝Olimpiku˝. Tad su ove garniture bile relativno nove i neizraubovane. Osećaj je bio :I . Kad se setim tih vožnji,ne mogu da oprostim ovim našim papcima što su kupovali ona ruska sokoćala *psovka* *psovka* *psovka*
Veliki pozzz :D :D :D

Koji je to voz bio "Una" Novi Sad-Beograd-Bihac,kojeg sastava i kojim prevoznim putem. Na bivsoj JZ su nabavljene EMG 411 za potrebe lokalnog saobracaja samo za ZTP Zagreb.Za potrebe Olimpijade u Sarajevu su nabavljene EMG 411 podserije 100.Veci konfor i bife vagon u onom delu gde su okrugli prozori.Inace tu zimu kad je bila sama Olimpijada nisu saobracali EMV 411 na relaciji Zagreb-Sarajevo-Zagreb vec klasicne garniture sa elok.441 bili su to tzv."olimpijski vozovi" za koje je bio izradjen poseban red voznje.Ja sam tad bio otpravnik vozova u Sunji (odvojna stanica sa pruge Zagreb-Beograd prema Bos.Novom ujedno i Sarajevu).Vozilo je osoblje VV Zagreb po dvojica m-vodja i kad krene iz Zagreba nema zadrzavanja nigde do Sarajeva,svud prolaz.Bila je jaka zima i puno snega.Po stanicama je bilo pojacano dezurstvo od strane ZOP-a zbog snega i SS sluzbe.Nikad ni jedan zastoj nije bio.Lokomotive za vucu tih vozova su bile odredjene 441-501,441-502,441-503 i 441-504 Depo Zagreb i odabrana grupa m-vodja koji su prethodno isli na upoznavanje pruge do Sarajeva,jer su Zagrebcani na tu stranu isli samo do Prijedora.Imao sam srecu da sam u vreme 79. i 80. radio u Zagreb GK kao otpravnik vozova bas kad su dosli Madjari EMV 411 i zamenili klasicne putnicke garniture za Novsku preko Sunje i Dugog Sela i na pruzi Novska-Vinkovci.Odrzavanje je bilo u Zagrebu. Tad nije bilo elektrificiranog koloseka u depou Zagreb za duzinu tih garnitura vec je bila jedna manevra 731 sa pomocnim kvacilom koja je izvlacila-uvlacila EMV u lozionicu i obratno u stanicu.Najveci problem smo imali sa ubrzanim 921 Zagreb - Vinkovci isle su tri EMV kuplovane pa smo ih slagali na peronu.Vec prvu zimu se na njima pojavio problem sa vratima zbog snega. Ako vrata nisu zatvorena i nepokazuju kontrolu da su zatvorena nema sanse da krene. Medjutim nasi su u Depou po semi nasli neki rele koji se podigne i vrata otvorena a on ide sa 100 km/h da bi dosao do depoa u sluzbi sa putnicima. Nakon godinu dana zbog garantnog roka dolaze inz. iz MAV koji su ga radili i idu na voznju sa putnickim Zagreb-Novska- Zagreb.Stanu u Sesvetama da krenu vrata se zatvore ali nema kontrole da su zatvorena i kaze madjar nemoze dalje defekt.M-vodja (Zagrebcan Sveto Dabic) kaze moze ode do relejnog ormara vrati se krene i opet sa 100 km/h.Kad su stali u Dugom Selu madjari ljutito izadju zvali u Zagreb da im dobje vozac sa autom i otisli za Madjarsku. a vozio sam se i u ovim kako kazes "Sokocalima" 412 dok su bili novi pa bogami nije bilo neke razlike osim sto zimi nisu imali nikakvih problema. A danas,pa vec su star.... nije vise ni 441 ono sto su bili.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1579
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: OEx - Olimpik Ekspres JŽ - Vozni Red 1982/1983

Postby cvijic » 10. 08. 2012. 5:20 GMT +0000

KVARNER wrote:OEx - Olimpik Ekspres JŽ - Vozni Red 1982/1983

Prvi Poslovni vozovi Olimpik sa 411 na relaciji Sarajevo-Zagreb-Sarajevo isli su preko Striz.Vrpolja i Novske jer jos nije bila elektrificirana pruga Bos.Novi -Sunja.Ovaj red voznje mu je bila prva voznja preko Bos.Novog i Sunje.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1579
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: 411

Postby cvijic » 10. 08. 2012. 5:23 GMT +0000

Jedna nova garnitura EMV 411 ZTO Sarajevo "Olimpik" je prvu godinu voznje neslavno zavrsila slupana je u Podlugovima nalet na PP na kamion,nazalost tad je poginuo i m-vodja VV Sarajevo.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1579
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: 411

Postby 1216-001 » 10. 08. 2012. 11:35 GMT +0000

Do rata su u Novi Sad dolazili i Bosanci i Hrvati sa serijom 411,koliko je meni poznato Brođani su dolazili sa lokalom Novska-Novi Sad-Vinkovci,a Bosanci su dolazili zajedno do Rume a tamo su se garniture razdvojile,jer je jedna išla za Beograd a jedna za Novi Sad,ne znam čije osoblje ih je vozilo.
User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Re: 411

Postby Davor » 10. 08. 2012. 12:08 GMT +0000

Sećam se da sam kao klinac uvek na prvom peronu u NS viđao plavi EMV, za koji mi nije bilo jasno kako nije naš voz kad je išao u našem smeru. :lol:
malezeljeznice.net
User avatar
Davor
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2466
Joined: 27. 03. 2010. 4:10 GMT +0000
Location: Srem

Re: 411

Postby baki ZS » 10. 08. 2012. 15:27 GMT +0000

cvijic wrote:
baki ZS wrote:Ja sam ovim garniturama putovao kao klinac pre ovog nesrećnog rata,i to brzim vozom ˝Una˝ na relaciji Novi Sad/Beograd -Bihać,do Bosanskog Novog ili Novog Grada,a naravno najveća uživancija mi je bila u ˝Olimpiku˝. Tad su ove garniture bile relativno nove i neizraubovane. Osećaj je bio :I . Kad se setim tih vožnji,ne mogu da oprostim ovim našim papcima što su kupovali ona ruska sokoćala *psovka* *psovka* *psovka*
Veliki pozzz :D :D :D

Koji je to voz bio "Una" Novi Sad-Beograd-Bihac,kojeg sastava i kojim prevoznim putem...


Pozdrav,g. Cvijiću.Voz je bio u sastavu 2 garniture serije 411 1.-og razreda od kojih je jedana kretala iz Beograda,a druga iz Novog Sada,spajale su se u Rumi,a onda nastavljale prevoznim putem Sr. Mitrovica - Šid - Vinkovci - Vrpolje - Doboj - Banja Luka - Bosanski Novi - Bihać. Iz Sr. Mitrovice je polazio negde posle 15 h, a u Novi stizao oko 21.30 možda i kasnije,ipak davno je to bilo ne mogu da se setim. Znam da sam tim vozom putovao u leto ´89 i ´90,i za taj voz je koliko se sećam važila rezervacija,tako da je njime bilo milina putovati,jer nikad nije bilo gužve.A dosta puta sam presedao i u Vašoj bivšoj stanici Sunji gde sam dolazio brzim koji je iz Mitrovice polazio negde posle 12 popodne,u kojem su znale da budu takve gužve da sam nekad znao prestajati ceo put. A posle prema Novom negde posle 17 h isto nekim brzakom koji je išao prema Banja Luci,možda i do Doboja koji je takođe bio uvek pun kao šibica,da je to bilo za neizdržati. O vremenima ovih vozova preko Sunje govorim iz sećanja tako da mi nemojte zameriti,ako sam u krivu. Veliki pozdrav.
User avatar
baki ZS
Ložač
 
Posts: 446
Joined: 06. 02. 2010. 18:08 GMT +0000
Location: Sremska Mitrovica

Re: 411

Postby cvijic » 10. 08. 2012. 19:22 GMT +0000

1216-001 wrote:Do rata su u Novi Sad dolazili i Bosanci i Hrvati sa serijom 411,koliko je meni poznato Brođani su dolazili sa lokalom Novska-Novi Sad-Vinkovci,a Bosanci su dolazili zajedno do Rume a tamo su se garniture razdvojile,jer je jedna išla za Beograd a jedna za Novi Sad,ne znam čije osoblje ih je vozilo.

Jeste,znam i broj 2210/2211 isao je Zagreb-Vinkovci pa Vinkovci - Novi Sad EMV 411.Ovaj Bosanski su vozili Dobojlije.U Doboju su oni imali skoro sve smene na brzim vozovima sa nekim izuzetcima poslovnih.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1579
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: 411

Postby cvijic » 10. 08. 2012. 19:27 GMT +0000

baki ZS wrote:
cvijic wrote:
baki ZS wrote:Ja sam ovim garniturama putovao kao klinac pre ovog nesrećnog rata,i to brzim vozom ˝Una˝ na relaciji Novi Sad/Beograd -Bihać,do Bosanskog Novog ili Novog Grada,a naravno najveća uživancija mi je bila u ˝Olimpiku˝. Tad su ove garniture bile relativno nove i neizraubovane. Osećaj je bio :I . Kad se setim tih vožnji,ne mogu da oprostim ovim našim papcima što su kupovali ona ruska sokoćala *psovka* *psovka* *psovka*
Veliki pozzz :D :D :D

Koji je to voz bio "Una" Novi Sad-Beograd-Bihac,kojeg sastava i kojim prevoznim putem...


Pozdrav,g. Cvijiću.Voz je bio u sastavu 2 garniture serije 411 1.-og razreda od kojih je jedana kretala iz Beograda,a druga iz Novog Sada,spajale su se u Rumi,a onda nastavljale prevoznim putem Sr. Mitrovica - Šid - Vinkovci - Vrpolje - Doboj - Banja Luka - Bosanski Novi - Bihać. Iz Sr. Mitrovice je polazio negde posle 15 h, a u Novi stizao oko 21.30 možda i kasnije,ipak davno je to bilo ne mogu da se setim. Znam da sam tim vozom putovao u leto ´89 i ´90,i za taj voz je koliko se sećam važila rezervacija,tako da je njime bilo milina putovati,jer nikad nije bilo gužve.A dosta puta sam presedao i u Vašoj bivšoj stanici Sunji gde sam dolazio brzim koji je iz Mitrovice polazio negde posle 12 popodne,u kojem su znale da budu takve gužve da sam nekad znao prestajati ceo put. A posle prema Novom negde posle 17 h isto nekim brzakom koji je išao prema Banja Luci,možda i do Doboja koji je takođe bio uvek pun kao šibica,da je to bilo za neizdržati. O vremenima ovih vozova preko Sunje govorim iz sećanja tako da mi nemojte zameriti,ako sam u krivu. Veliki pozdrav.

Tako je drugar,malo me zbunilo 'Una" mi smo sve te sa Sarajevskim EMV 411 zvali "Olimpik" po tradiciji i obicaju. A taj brzi kojim si putovao do Sunje je 624 Beograd-Zagreb,dolaziou Sunju u 17.40 i onda si isao iz Sunje putnickim 941 Zagreb- Banja Luka.Svakodnevno tim brzim 624 silazilo je u Sunji putnika ko na mitingu i presedali za pravac Bos.Novi (Banja Luka,Bihac). Isao je iz Sunje u 18.40.I Restauracija u Sunji uvek puna ko sardina.U Sunji sam je stanovao na spratu stanice i radio.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1579
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: 411

Postby stjepan » 10. 08. 2012. 19:39 GMT +0000

cvijic wrote:...Inace tu zimu kad je bila sama Olimpijada nisu saobracali EMV 411 na relaciji Zagreb-Sarajevo-Zagreb vec klasicne garniture sa elok.441 bili su to tzv."olimpijski vozovi" za koje je bio izradjen poseban red voznje.Ja sam tad bio otpravnik vozova u Sunji (odvojna stanica sa pruge Zagreb-Beograd prema Bos.Novom ujedno i Sarajevu).Vozilo je osoblje VV Zagreb po dvojica m-vodja i kad krene iz Zagreba nema zadrzavanja nigde do Sarajeva,svud prolaz ...


A ne, imali su stajanje na svim stanicama na kojima su stajali i drugi brzi vozovi 296/297, 740/741, 750/751 samo nisu imali formalni "vozni red" pa su se po medijima hvalili kako olimpijski vozovi ne da ne kasne već čak idu i prije vremena, što i nije bio problem jer su vozovi vozili skoro svaki sat.
User avatar
stjepan
Kondukter
 
Posts: 191
Joined: 24. 02. 2009. 9:37 GMT +0000

Re: 411

Postby cvijic » 11. 08. 2012. 1:56 GMT +0000

stjepan wrote:
cvijic wrote:...Inace tu zimu kad je bila sama Olimpijada nisu saobracali EMV 411 na relaciji Zagreb-Sarajevo-Zagreb vec klasicne garniture sa elok.441 bili su to tzv."olimpijski vozovi" za koje je bio izradjen poseban red voznje.Ja sam tad bio otpravnik vozova u Sunji (odvojna stanica sa pruge Zagreb-Beograd prema Bos.Novom ujedno i Sarajevu).Vozilo je osoblje VV Zagreb po dvojica m-vodja i kad krene iz Zagreba nema zadrzavanja nigde do Sarajeva,svud prolaz ...


A ne, imali su stajanje na svim stanicama na kojima su stajali i drugi brzi vozovi 296/297, 740/741, 750/751 samo nisu imali formalni "vozni red" pa su se po medijima hvalili kako olimpijski vozovi ne da ne kasne već čak idu i prije vremena, što i nije bio problem jer su vozovi vozili skoro svaki sat.

Au,zemljace pa ja sam u Sunji tad bio otpravnik vozova.Kakvih svaki sat vremena nisu isli ni svaki dan osim na pocetku i kraju Olimpijade. Kakvi mediji,sta ti je to "formalni red voznje" kakvo faljenje. Isli su po posebno izradjenom redu voznje tad cak nije bilo ni jedne lagane voznje od Zagreba do Sarajeva. Vozovi koji su isli iz Slovenije preuzimani su u Dobovi sa Zagrebackom lok. pa su imali prolaz i kroz Zagreb bez zadrzavanja isli su iz Zagreb Zap - Rasputnica Tresnjevka i dalje prema Sisku.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1579
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: 411

Postby stjepan » 11. 08. 2012. 8:58 GMT +0000

cvijic wrote: Au,zemljace pa ja sam u Sunji tad bio otpravnik vozova.Kakvih svaki sat vremena nisu isli ni svaki dan osim na pocetku i kraju Olimpijade. Kakvi mediji,sta ti je to "formalni red voznje" kakvo faljenje. Isli su po posebno izradjenom redu voznje tad cak nije bilo ni jedne lagane voznje od Zagreba do Sarajeva. Vozovi koji su isli iz Slovenije preuzimani su u Dobovi sa Zagrebackom lok. pa su imali prolaz i kroz Zagreb bez zadrzavanja isli su iz Zagreb Zap - Rasputnica Tresnjevka i dalje prema Sisku.


Zemljače moj, pa nećeš vjerovati a i ja sam tad bio otpravnik vozova, poseban vozni red je bio izrađen - ali se ga nisu držali, zato i kažem da je formalan, jer vozovi s prevozom putnika čiji vozni red je bio objavljen nebi smjeli ići prije vremena, a oni su išli.Kad kažem mediji mislim na novine,radio i televiziju.Vozovi o kojima ti -vjerovatno- govoriš su bili posebni agencijski vozovi iz inostranstva,koji su vozili samo na početku i na kraju olimpijade i njihov broj je bio zanemariv,a njihov vozni red nije bio objavljen javnosti ...
User avatar
stjepan
Kondukter
 
Posts: 191
Joined: 24. 02. 2009. 9:37 GMT +0000

Re: 411

Postby voz » 11. 08. 2012. 15:28 GMT +0000

baki ZS wrote:
cvijic wrote:
baki ZS wrote:Ja sam ovim garniturama putovao kao klinac pre ovog nesrećnog rata,i to brzim vozom ˝Una˝ na relaciji Novi Sad/Beograd -Bihać,do Bosanskog Novog ili Novog Grada,a naravno najveća uživancija mi je bila u ˝Olimpiku˝. Tad su ove garniture bile relativno nove i neizraubovane. Osećaj je bio :I . Kad se setim tih vožnji,ne mogu da oprostim ovim našim papcima što su kupovali ona ruska sokoćala *psovka* *psovka* *psovka*
Veliki pozzz :D :D :D

Koji je to voz bio "Una" Novi Sad-Beograd-Bihac,kojeg sastava i kojim prevoznim putem...


Pozdrav,g. Cvijiću.Voz je bio u sastavu 2 garniture serije 411 1.-og razreda od kojih je jedana kretala iz Beograda,a druga iz Novog Sada,spajale su se u Rumi,a onda nastavljale prevoznim putem Sr. Mitrovica - Šid - Vinkovci - Vrpolje - Doboj - Banja Luka - Bosanski Novi - Bihać. Iz Sr. Mitrovice je polazio negde posle 15 h, a u Novi stizao oko 21.30 možda i kasnije,ipak davno je to bilo ne mogu da se setim. Znam da sam tim vozom putovao u leto ´89 i ´90,i za taj voz je koliko se sećam važila rezervacija,tako da je njime bilo milina putovati,jer nikad nije bilo gužve.A dosta puta sam presedao i u Vašoj bivšoj stanici Sunji gde sam dolazio brzim koji je iz Mitrovice polazio negde posle 12 popodne,u kojem su znale da budu takve gužve da sam nekad znao prestajati ceo put. A posle prema Novom negde posle 17 h isto nekim brzakom koji je išao prema Banja Luci,možda i do Doboja koji je takođe bio uvek pun kao šibica,da je to bilo za neizdržati. O vremenima ovih vozova preko Sunje govorim iz sećanja tako da mi nemojte zameriti,ako sam u krivu. Veliki pozdrav.


Voz je iz Bihaca kretao ujutro oko 4h...voz je imao samo prvi razred i bila je obavezna rezervacija sedista, ako se ne varam u to vreme se koristio famozni obrazac K-15. (iz price mojih roditelja nesto je uvek bilo komplikovano oko nabavke istog). Voz je u svom sastavu uvek imao dve pregnute garniture. Sto se tice reyervacija sedista, opsti haos je nastajao u Banjaluci....obavezno su bile duplirane rezervacije....putao sam nebrojani puta i nikad se nije desilo da ljudi nisu bili u raspravi sa kondukterom....ok, nekad se desavalo da ljudi promase garnituru za koju imaju rezervaciju (Beogradska ili Novosadska) ali je to bilo zanemarljivo u odnosu na duple izdate rezervacije. Od Banjaluke se nije vise moglo prolaziti od ljudi koji su stajali u ovom vozu. U Rumi su se garniture razdvajale. Ako se ne varam, Beogradska garnitura je uvek bila prva, a onda Novosadska. Voz je po redu voznje u Novi Sad dolazio oko 13h.
Povratak iz Novog Sada za Bihac je bio negde oko 14:40....U to vreme su kretali svi vozovi....mozete zamisliti guzvu u Novom Sadu...voz za Bogojevo, Suboticu, Bihac, Beograd...U Rumi su se garniture opet spajale i isle za Bihac. U vozu nisu nikad bili pustani filmovi, za razliku od vozova koji su isli na relaciji Bihac - Sarajevo. Voz je u Bihacu bio uvece oko 22h.
User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Re: 411

Postby colicdusan325 » 12. 08. 2012. 0:30 GMT +0000

voz br.660 relacija bihac-beograd[emv serije 411 vv.bihac dolazio je u beograd u 12:20, a polazio iz beograda u 13:25.u dolasku stajao u stanici novi beograd +2 min.u odlasku kroz novi beograd pun prolaz,bez zaustavljanja.
colicdusan325
Ložač
 
Posts: 466
Joined: 01. 11. 2009. 16:51 GMT +0000

Re: 411

Postby rile » 12. 08. 2012. 8:49 GMT +0000

U redu vožnje 1986/87 ovaj voz je imao trasu 1660/1661 a deo od Rume do Novog Sada
1684/1685. Iz ovog reda vožnje lepo se vidi da je kod voza 1660 u pravcu Beograda napred
uvek bila beogradska garnitura jer je 1660 iz Rume polazio nekoliko minuta ranije od 1684.
Iz Beograda voz 1661 polazio je u 13:35 a iz Novog Sada voz 1685 u 13:33. U Rumu je beogradski
deo stizao 5 minuta ranije pa je opet prema Bihaću beogradska garnitura bila napred, mada u tom
smeru i nije bilo toliko bitan redosled.
Image
Gde prestaje logika počinje železnica!
User avatar
rile
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1031
Joined: 19. 09. 2007. 21:48 GMT +0000
Location: Zemun

Re: 411

Postby rile » 12. 08. 2012. 9:13 GMT +0000

U redu vožnje 1990/91 ovaj voz nazivao se UNA i imao je trasu 847/846 i saobraćao je na relaciji
Novi Sad - Ruma - Bihać - Novi Sad u istom sastavu od dve garniture samo što je beogradski
deo saobraćao kao voz 661/660 na relaciji Ruma - Beograd - Ruma.
Image
Gde prestaje logika počinje železnica!
User avatar
rile
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1031
Joined: 19. 09. 2007. 21:48 GMT +0000
Location: Zemun

Re: 411

Postby colicdusan325 » 12. 08. 2012. 11:31 GMT +0000

dragi moj prijatelju samo pogled na ove redove voznje budi lepa secanja na dane kada dezurasmo ti u Zemunu ,a ja u Novom Beogradu period 1986-1996.to je bilo vreme pravih vozova sa puno posla.vredelo je.septembar i 40-dina radnog staza svo vreme u bg cvoru, penzionisem se,odlazim razocaran ,jer je ovo neko opasno zajebao.
colicdusan325
Ložač
 
Posts: 466
Joined: 01. 11. 2009. 16:51 GMT +0000

Re: 411

Postby rile » 12. 08. 2012. 12:00 GMT +0000

Ako se sećaš Dušane, 1660 je u Novi Bgd dolazio u 12:05 i polazio u 12:07 - jedan minut
za manipulaciju putnika i još jedan jer je tu čekao na ukrštavanje sa vozom 624 Beograd-
Zagreb koji je iz Bgd polazio u 12:00. Dešavalo se da oni sa Mosta 624 vuku po desnom
teretnom ako 1660 dođe koji minut ranije, a to se dešavalo vrlo često.
Gde prestaje logika počinje železnica!
User avatar
rile
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1031
Joined: 19. 09. 2007. 21:48 GMT +0000
Location: Zemun

Re: 411

Postby colicdusan325 » 12. 08. 2012. 12:07 GMT +0000

kako se nebih secao,prijatelju dragi.nazalost ostadose samo lepe uspomene.
colicdusan325
Ložač
 
Posts: 466
Joined: 01. 11. 2009. 16:51 GMT +0000

Re: 411

Postby željko halambek » 14. 04. 2018. 7:37 GMT +0000

Postavlja se pitanje zašto se nevode da su glave mađara (415) 2. razreda imale podseriju 000 a 1. razreda podseriju 200. zašto je preskočena podserija 100 dok kod srednjih pogonskih kola podserije idu redom (ooo za 2. razred i 100 za prvi razred).

Možda je ipak postojala glava mađara sa podserijom 100. Naime HŽ je posjedovao jednu garnituru olimpika koja je imala jednu glavu u kojoj je bio bufet sjedala 2. razreda te za raliku od standarne izvedbe glave sa bufetom koja je imala jedna vrata ova je imala dvoja vrata.

Image
Ovo je netipična glava sa dva para vratiju i sjedalima 2. razreda. Dakle netipična su vrata do buffeta. Predpostavljam da je ipak to bila ex JŽ 415 podserija 100 a ne 200.

Image
Ovo je tipična glava sa buffetom i u JŽ numeraciji označena sa podserijom 200.
User avatar
željko halambek
Kondukter
 
Posts: 102
Joined: 27. 10. 2007. 20:14 GMT +0000
Location: ZAGREB, BREŽICE

Previous

Return to Motorni vozovi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users