Interrail putovanje Evropom 2011

Zanimljivosti sa inostranih železničkih uprava, vaši putopisi,...

Re: Interrail putovanje Evropom 2011

Postby dulevoz » 10. 08. 2015. 13:11 GMT +0000

Najbolji način za upoznavanje stanja infrastrukture i situacije na prugama jeste pešačenjem :) Svakako nije bilo neko lepo vreme za fotografisanje vozova, sivo i oblačno. Relacija, upravo ona na kojoj nema putničkog saobraćaja, a ima putničkih vozova, destinacija Bratislava Petržalka, preko Bratislava Nove Mesto. To je glavna trasa teretnim vozovima.

Trasa te pruge zaokružuje ceo grad, pa pošto to deluje dosta daleko, uputio sam se, pa dokle me noge odnesu. Svakako volim istraživanje žel. infrastrukture i avanturu.

Za početak prolazim pored omanje tehničko - putničke stanice i lokomotivskog depoa, sa okretnicom, ali tu se ne zadržavam i ne fotografišem, jer ne znam kako bi Slovaci reagovali na pešačenje prugom, pa sam izbegavao da me vide i deo od Hlavne Stanice do depoa prepešačio sam kroz grad. Neposredno iza depoa sišao sam na prugu i nastavio dalje. Na tom delu već su dopuštene poveće brzine:

Image


U pitanju su dve zasebne dvokolosečne pruge. Po APB signalizaciji, sa gornje fotografije, je jasno da se radi o banalizovanim kolosecima, tj. da se po svim kolosecima odvija saobraćaj u oba smera. Na osnovu smera privole (zeleni signali u pravilnom smeru, crveni u kontra) nastavljam relativno bezbedno da se krećem prugom, u oči dolazećim vozovima.

Pogled unazad. Desno, gore vidi se ćošak tps, sa par putničkih kola. Desno, dole odlazi jedan kolosek. To je pruga kojom malo kasnije trebam da nastavim dalje. Dok sam pešačio stekao sam utisak da ima više saobraćaja na tom donjem koloseku, koji se izdvaja, nego na sva četiri koloseka gornje pruge zajedno. Prošlo je nekoliko kontejnerskih vozova u snopu, jedan za drugim, zatim nekoliko praznih putničkih vozova (prema ili iz nekog drugog tps-a ili depoa očigledno). Zatim je prošlo nekoliko spregnutih šinobusa sa prikolicama, što je u našim krajevima davno otišlo u istoriju. Dakle, tom prugom dolaze neke putničke garniture prema Hlavnoj Stanici i po završenoj vožnji tuda odlaze sa iste:

Image
Dulevoz
https://www.facebook.com/pages/Dulevoz- ... 992?ref=hl
____________________________________________
User avatar
dulevoz
Moderator
 
Posts: 5516
Joined: 19. 05. 2007. 18:12 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Interrail putovanje Evropom 2011

Postby dulevoz » 10. 08. 2015. 13:15 GMT +0000

Na gornjoj pruzi igrom slučaja nije bilo teretnih vozova. Naišao je neki brzi, putnički, koji god da je, prema Hlavnoj Stanici:

Image


Iz smera Hl. St. nešto slično, sa onom šklopocijom od lokomotive :)

Image


Još jedan pogled unazad, na ne tako lepo stanje infrastrukture, ali opet gde je brzina 120km/h:

Image
Dulevoz
https://www.facebook.com/pages/Dulevoz- ... 992?ref=hl
____________________________________________
User avatar
dulevoz
Moderator
 
Posts: 5516
Joined: 19. 05. 2007. 18:12 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Interrail putovanje Evropom 2011

Postby dulevoz » 10. 08. 2015. 13:17 GMT +0000

Na suprotnu stranu, odmah iza ove krivine nalazi se stajalište Bratislava Vinohrady i veliko raskršće sa nekoliko rasputnica. Tu se razdvajaju dve zasebne dvokolosečne pruge, jedna prema severu i severoistoku, prema Žilinoj i druga prema jugoistoku, prema Šturovu, a i pruga prema ranžirnoj stanici:

Image


To je već previše za jednodnevno istraživanje, pa silazim na onaj jedan kolosek što se ovde izdvojio:

Image
Dulevoz
https://www.facebook.com/pages/Dulevoz- ... 992?ref=hl
____________________________________________
User avatar
dulevoz
Moderator
 
Posts: 5516
Joined: 19. 05. 2007. 18:12 GMT +0000
Location: Beograd

Previous

Return to Sa tuđih pruga...

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron