HŽ-Hrvatske Željeznice

Zanimljivosti sa inostranih železničkih uprava, vaši putopisi,...

Postby ozzy80 » 28. 02. 2014. 15:35 GMT +0000

Stvarno fantasticno izgleda, jos da dodju i ljudi a bice ih sigurno *app* *app* *app*. Jos kad dodju novi Koncarevi vozovi ovde, neces moci poverovati da je to negde na Blakanu :D
ozzy80
Mašinovođa
 
Posts: 609
Joined: 14. 06. 2010. 10:58 GMT +0000

Postby general » 28. 02. 2014. 21:08 GMT +0000

pazljivo sam procitao sve o tranziciji HZ.
Svidja mi se sve sto je planirano da se radi. *app*
Interesuje me samo nesto,kad su vucna sredstva tako podeljena KAKO SU RESILI PITANJE VOZNOG OSOBLJA? *prof* *prof* *hm*
general
Kondukter
 
Posts: 198
Joined: 15. 07. 2007. 18:43 GMT +0000
Location: Kraljevo

Postby grobnik » 28. 02. 2014. 23:05 GMT +0000

presli su u putnicki prijevoz i cargo otprilike u omjeru kao i lokomotive(nemaqm sad kod sebe tocne brojeve)

sad i infrastruktura prodaje pruzne gradevine,tj firmu koja je obavljala remonte,nakon privatizacije svi remonti,odrzavanje i gradjenje novih pruga idu na javni natjecaj,pretpostavka je da ce ih preuzeti netko od vecih igraca koji rade remonte

hz infrastruktura ce se baviti samo temeljnom djelatnosti tj upravljanjem infrastrukturom(prugama) a sve ostalo odlazi,cargo i putnicki prijevoz su odvojeni vec neko vrijeme i posluju kao zasebne firme,tako da Hrvatskih zeljeznica kao takvih vise nema,sada su to 3 vise-manje potpuno odvojene firme od kojih svaka ima svoj cilj i interes na trzistu

tko misli da se nasa infrastruktura sredjuje za hz cargo(kao drzavnu firmu) je naivan,vidjet cemo sto ce biti sada kada RCA tj njihova firma u Hrvatskoj RCC(Rail Cargo Croatia) krenu voziti sa svojim lokomotivama,ali nesto mi govori da bas nece biti zainteresirani za neprofitabilne trase

putnicki prijevoz ce kao i svugdje u europi i dalje imati podrsku(subvencije),c drzave,infrastruktura kao drzavni interes ce povlaciti novac iz fondova eu+kreditima remontirati i graditi pruge,a cargo ovakav kakav je ce se morati izboriti na trzistu

nebi htio biti neka babaroga ali tako nesto ceka i vas,samo je pitanje vremena i dali ce vise zagristi DB ili OBB
User avatar
grobnik
Putnik 1. razred
 
Posts: 62
Joined: 05. 02. 2014. 0:13 GMT +0000

Postby grobnik » 01. 03. 2014. 21:17 GMT +0000

User avatar
grobnik
Putnik 1. razred
 
Posts: 62
Joined: 05. 02. 2014. 0:13 GMT +0000

Postby petar 1116 » 05. 03. 2014. 14:24 GMT +0000

gledajuci ovu temu postavljam pitanj..zasto radite remon za 160 novska-tovarnik? iz pravca tovarnika preko sida ide jako malo teretnih vozova u odnosu na period do pre deset godina. da li je u planu da koridor x zazivi novska-tovarnik-sid-beograd? konkretno mislim na teretne vozove, privatne, drzavne nije vazno.
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 771
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Postby grobnik » 06. 03. 2014. 1:39 GMT +0000

pa plan je privuci sto vise tereta na dio koridora X koji prolazi kroz RH,povezati luku rijeka i vukovar,a to bez dobre infrastrukture nije moguce,ali i kvalitetno povezati zagreb sa sl. brodom,vinkovcima i osijekom pa zasto ne i beogradom zbog putnickog prometa,kada cijeli koridor i pruga osijek-strizivojna budu na 160 osijek-zg ce biti oko 2h umjesto sadasnih vise od 4

ono sto je isto tako vazno Eu je za vinkovci-tovarnik dala 48% sredstava iz predpristupnih fondova, a sad kada smo usli u EU radove na koridorskim prugama(i jos nekim) sufinanciraju sa 85% ili za usporedbu za novce koje cemo mi dati za remont(i izgradnju drugog kolosijeka dugo selo-novska,uz potrebna "peglanja trase")bi umjesto cijelog koridora u duzini cca 318km imali "samo" 47,5km remontirane pruge ili ti na svaki nas euro oni daju 5,66 eura sto je po meni "dobar deal" kad smo vec odlucili uci u eu

kada koridor x bude u dobrom stanju,uz vase priblizavanje eu i "meksanjem" granica doci ce i teret,vidjet cemo sto ce i gdje kod nas vuci RCA ali pretpostavka je luka rijeka-madzarska ,i X koridor,vama isto slijedi liberalizacija(prije ili kasnije) a tu ce netko naci svoj interes,tereta ima,samo ga treba privlaciti,a ne cekati da sam dodje,ako mi to ne kuzimo doci ce netko tko kuzi i vuci vlakove to mislim da nije upitno

ma sto drugi mislili moje misljenje je da nece proci jos puno vremena da netko od operatera(DB ili OBB(RCA)) na x koridoru jednom lokomotivom vuce vlak od sredisnje europe prema turkoj/rumunjskoj i nazad

najveca opasnost je naravno koridor IV koji srecom jos nije potpuno konkurentan (barem u smislu da moze preuzeti sav teret na relaciji istok-zapad i nazad),zasada kasnimo,ali ako se stvarno ostvari sve planiramo do 2020 u hrvatskoj i srbiji onda ipak imamo sanse

EU je jako zapela sa prebacivanje tereta sa cesta na zeljeznice pa je za ocekivati da ce zbog raznih direktiva i nameta na prijevoz tereta cestom tereta za zeljeznice biti samo vise
User avatar
grobnik
Putnik 1. razred
 
Posts: 62
Joined: 05. 02. 2014. 0:13 GMT +0000

Postby rasha » 06. 03. 2014. 12:58 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Postby grobnik » 06. 03. 2014. 13:20 GMT +0000

pa naravno da treba dati konkurentnu cijenu,ali i vrijeme prijevoza

ako neki teret putuje 3 dana kroz hrvatsku pa par dana kroz srbiju i na kraju jos dan na granici onda tu nema kruha


inace zbog povoljnih vremenskih uvjeta su nastavljeni radovi na remonu dugo selo-zagreb GK

User avatar
grobnik
Putnik 1. razred
 
Posts: 62
Joined: 05. 02. 2014. 0:13 GMT +0000

Postby petar 1116 » 06. 03. 2014. 14:05 GMT +0000

ne bi se remont radio do tovarnika da sa ove strane od sida nece krenuti teretni, kontam da je blize da ide na koridor x mego na Xa. teretni od sida do st pazove je za sat vremena, od subotice do st pazove mu treba tri sata. da ide preko hrvatske i srbije teretni se castom spusti od novske do st pazove, samo sto je problem granica.
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 771
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Postby rasha » 06. 03. 2014. 15:35 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Postby petar 1116 » 06. 03. 2014. 17:54 GMT +0000

..bas hteo da spomenem cargo X al; sam zaboravio...pa nista etoklasicno sviranje k.. al ajd. ja vozio tri puta taj teretni do paracina 47503 imao je zadrzavanje u sidu na carini 15 min. smena lok i peglanje. imao je rang ali to niko nije sisao ni 2%, ukrstavao sam sve zivo zbog njihove ''saobracajne situacije'' kako to otpravnici znaju reci, tako da sam ga ja do paracina vozio neverovatnih 9 sati koliko se secam. u svakom slucaju sve trase mogu da se vode pod tim imenom i da imaju prednost samo opet se ne pitaju masinovodje ni za lok a kamoli za organizaciju z.saobracaja.
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 771
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Postby grobnik » 06. 03. 2014. 19:26 GMT +0000

pa to je upravo ono sto sam i ja rekao,brzine naravno jesu problem jer ajmo bit realni nije normalno voziti teret 20-30km/h ,smanjuje se propusna moc pruge i nekonkurentno je


ali nevidim nikakav razlog za zadrzavanje na granici cijeli dan(a svi znamo da se dogadjalo,nemam sada informaciju ali mislim da se dogadja i dalje),posebno kada je vlak u tranzitu,dodje na granicu,kratko se srede formalnosti,druga lokomotiva na njega i gazi


stalno spominjem to kao nesto negativno,ali cak je i dobro da dolazi konkurencija,bas me zanima koliko ce se njih zadrzavati na granici ili dali im prometnici nece postovati trase (inace na liberaliziranom trzistu ukoliko vlak kasni zbog infrastrukture mora se platiti penal opereteru),gledam malo po mapperu vlakovi hz carga iz rijeke do zg redovito naberu 2+ sati kasnjenja i nitko ne odgovara,pa neka mi netko kaze da je to normalno
User avatar
grobnik
Putnik 1. razred
 
Posts: 62
Joined: 05. 02. 2014. 0:13 GMT +0000

Postby ozzy80 » 07. 03. 2014. 20:05 GMT +0000

Jel zna neko jel su ove masino sto su dosle da krce prugu za Beograd na vodi iz hvratske kupljene ili iznajmljene?
ozzy80
Mašinovođa
 
Posts: 609
Joined: 14. 06. 2010. 10:58 GMT +0000

Postby grobnik » 08. 03. 2014. 2:48 GMT +0000

na stranici HZ infrastrukture se pojavila "karta" sa svim projektima u tijeku,koliko vidim za nesto su rokovi skraceni,za nesto malo produzeni,neke stvari koliko vidim nisu navedeni a sigurno se ide s njima,u svakom slucaju barem pohvala za trud


Image

link na interaktivnu kartu gdje se nalaze i detalji svakog projekta http://www.hzinfra.hr/projektiinfrastruktura
User avatar
grobnik
Putnik 1. razred
 
Posts: 62
Joined: 05. 02. 2014. 0:13 GMT +0000

Postby CountryLink » 08. 03. 2014. 7:13 GMT +0000

Konacno su resili obnoviti prugu Sisak Caprag - Petrinja. Moze li se negde naci vise detalja o ovome?
User avatar
CountryLink
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1060
Joined: 20. 06. 2006. 13:57 GMT +0000
Location: Sydney, NSW, Australia

Postby grobnik » 08. 03. 2014. 10:29 GMT +0000

imam ja sve detalje o tome,samo ih moram iskopat,malo kasnije cu staviti
User avatar
grobnik
Putnik 1. razred
 
Posts: 62
Joined: 05. 02. 2014. 0:13 GMT +0000

Postby grobnik » 08. 03. 2014. 11:27 GMT +0000

User avatar
grobnik
Putnik 1. razred
 
Posts: 62
Joined: 05. 02. 2014. 0:13 GMT +0000

Postby CountryLink » 08. 03. 2014. 12:59 GMT +0000

Ako shvatam dobro elektrifikacija ce se tek kasnije raditi... znaci morace DMU do Petrinje.... Hoce li biti trougla u Capragu ili ce se okretati?

Nasao sam ovo na netu

User avatar
CountryLink
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1060
Joined: 20. 06. 2006. 13:57 GMT +0000
Location: Sydney, NSW, Australia

Postby rusaylo » 08. 03. 2014. 13:43 GMT +0000

User avatar
rusaylo
Ložač
 
Posts: 332
Joined: 21. 07. 2011. 13:54 GMT +0000
Location: Vranje

Postby grobnik » 08. 03. 2014. 14:23 GMT +0000

User avatar
grobnik
Putnik 1. razred
 
Posts: 62
Joined: 05. 02. 2014. 0:13 GMT +0000

PreviousNext

Return to Sa tuđih pruga...

Who is online

Users browsing this forum: No registered users