HŽ-Hrvatske Željeznice

Zanimljivosti sa inostranih železničkih uprava, vaši putopisi,...

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby thomcro » 08. 03. 2014. 21:08 GMT +0000

rusaylo wrote:... Definitivno ide u istoriju?

Definitivno! Mjestimice je čak i tucanik nestao (bar je tako bilo prije 5 godina a sad je vjerujem još i gore)!
__ *lok* __
User avatar
thomcro
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1931
Joined: 21. 07. 2006. 8:55 GMT +0000
Location: Rijeka, Hr

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby rusaylo » 08. 03. 2014. 21:15 GMT +0000

thomcro wrote:
rusaylo wrote:... Definitivno ide u istoriju?

Definitivno! Mjestimice je čak i tucanik nestao (bar je tako bilo prije 5 godina a sad je vjerujem još i gore)!

Eh, šteta. Krivo mi je kad se bilo gde ukine železnički saobraćaj, a kamo li potpuno ukine pruga. Šta je bilo sa šinama, pravac topionica?
User avatar
rusaylo
Ložač
 
Posts: 332
Joined: 21. 07. 2011. 13:54 GMT +0000
Location: Vranje

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby thomcro » 08. 03. 2014. 21:24 GMT +0000

rusaylo wrote:... Šta je bilo sa šinama, ...?

Koliko sam ja čuo nešto je premješteno na neku prugu kod Bjelovara (napravljen je remont) ali sve drugo je devastirano do neupotrebljivosti.
__ *lok* __
User avatar
thomcro
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1931
Joined: 21. 07. 2006. 8:55 GMT +0000
Location: Rijeka, Hr

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby CountryLink » 09. 03. 2014. 2:22 GMT +0000

rusaylo wrote:
grobnik wrote:na stranici HZ infrastrukture se pojavila "karta" sa svim projektima u tijeku,koliko vidim za nesto su rokovi skraceni,za nesto malo produzeni,neke stvari koliko vidim nisu navedeni a sigurno se ide s njima,u svakom slucaju barem pohvala za trud

Šta se dešava sa prugom Petrinja-Karlovac? Definitivno ide u istoriju?


Nazalost to ce da bude.

Taj predeo juzno od Petrinje je efektivno ociscen od stanovnistva, i u samoj Glini nema vise 800 ljudi a u selima iz kojih su radnici pre isli u "Zeljezaru", "Gavrilovic" i "Rafineriju" su ostali samo poneki starci. U Glini jedino ima nesto drvo-preradjivacke industrije ali to sve ide kamionima.

Istovremeno deo te pruge od Petrinje do stajalista Vlahovic je i najtezi u terenskom smislu; to je uglavnom brdski predeo tako da bi za obnovu tog dela trebalo izdvojiti podosta novca.
User avatar
CountryLink
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1060
Joined: 20. 06. 2006. 13:57 GMT +0000
Location: Sydney, NSW, Australia

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby thomcro » 09. 03. 2014. 2:58 GMT +0000

Evo i nekoliko fotografija sa trase Karlovac Petrinja s time da moram napomenuti da su snimljene u srpnju 2009.!

Gornja Trebinja (smjer prema Karlovcu)
Image

Blizu Utinje iz smjera Karlovca
Image

... i prema Utinji
Image

Ostaci stanične zgrade u Vojniću
Image

Za ovo više nebi mogao reć gdje je to ali je blizu Gvozda
Image

Ostaci stanične zgrade u Gvozdu
Image

Stanična zgrada u Topuskom
Image

Na (bivšem) glinskom kolodvoru je te godine carevala travuljina
Image

Ostaci stanične zgrade u Petrinji
Image

******
Kako sam i prije napisao, imam informacije da je danas situacija na nekim dionicama puno gora (od Karlovca do Petrinje)!
__ *lok* __
User avatar
thomcro
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1931
Joined: 21. 07. 2006. 8:55 GMT +0000
Location: Rijeka, Hr

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby grobnik » 12. 03. 2014. 2:34 GMT +0000

sklopljen je ugovor za Izrada studije okvirnih mogućnosti elektrifikacije pruga Oštarije-Knin-Split, Knin-Zadar i Perković-Šibenik
Rok za izradu studije je 12 mjeseci od obostranog potpisivanja ugovora

inace ovo je prvi korak za kandidaciju projekta prema fondovima EU ,naravno ako se pokaze da je to ukupno isplativo,ukljucuje i studiju isplativosti ,ali nije jedini kriterij, studiju izvodljivosti(nasipi,tuneli,usjeci,postojeci i novi dalekovodi...)gleda se i socijoloski utjecaj,utjecaj na okolis(elektricna umjesto dizel vuce,jedan od boljih argumenata jer se smanjuje oneciscenje okolisa,a to EU voli :D ) pa mislim da postoji dobra sansa za povuci novce iz eu,u kojem postotku *neznam*



s jedne strane je dobro sto se o tome razmislja,i vjerojatno ce se ici u taj projekt(vjerojatno ce prije ili kasnije doci neki novci iz EU fondova ),a s druge strane je to lose jer pokazuje da se o novoj prugi nece razmisljati jos 20+ godina
User avatar
grobnik
Putnik 1. razred
 
Posts: 62
Joined: 05. 02. 2014. 0:13 GMT +0000

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby thomcro » 12. 03. 2014. 8:33 GMT +0000

Daj daj grobnik ... budi ozbiljan!
__ *lok* __
User avatar
thomcro
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1931
Joined: 21. 07. 2006. 8:55 GMT +0000
Location: Rijeka, Hr

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby grobnik » 12. 03. 2014. 9:35 GMT +0000

pa ozbiljan sam,koliko god to nerealno zvucalo,ili mozda mislis da to nece radit ako uspiju iscupat novce iz EU :?: studiju nebi placali da misle da ce pokazat da je neisplativo jer vec imas odluku od pred par godina da se nece ici u to a bez nove pruge(koja je onda najavljivana za iza 2025.), eu je znala davat novce i za puno vece gluposti,samo ako se projekt pripremi kako treba,jos ako uzmes u obzir da ce na natjecaju vjerojatno proc neka firma iz eu :mrgreen: a znas i sam da tu ima puno politike

u svakom slucaju vrijeme ce pokazat,ja iznosim svoje misljenje koje moze i ne mora bit tocno
User avatar
grobnik
Putnik 1. razred
 
Posts: 62
Joined: 05. 02. 2014. 0:13 GMT +0000

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby thomcro » 12. 03. 2014. 10:38 GMT +0000

Ponovit ću ti ... budi ozbiljan! Pa na ličkoj pruzi nit signali ne rade (a sve je spojeno!) a ti bi ju elektrificirao.

To će se ostavriti isto kad ću i ja dobit 100.000€ :mrgreen:

Nego, odakle ti taj podatak o izradi studije o elektrifikaciji?
__ *lok* __
User avatar
thomcro
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1931
Joined: 21. 07. 2006. 8:55 GMT +0000
Location: Rijeka, Hr

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby grobnik » 12. 03. 2014. 12:09 GMT +0000

signalizaciju su barem poceli rjesavat,u dogledno vrijeme bi to i moglo profunkcionirati,najveci dio opreme nikada nije ni ugradjen nego je stajao u skladistima u kninu (i ovako i onako ove godine krece projektiranje,a od 2016. i radovi na telekomandi ili ti sredisnjem upravljanju prometa na svim prugama,prvo koridori,a postupno i sve druge)


Objava 2014/S 006-0012167 - "Obavijest o sklopljenim ugovorima - sektor", za postupak Izrada studije okvirnih mogućnosti elektrifikacije pruga Oštarije-Knin-Split, Knin-Zadar i Perković-Šibenik
Elektronički oglasnik javne nabave Republike Hrvatske https://eojn.nn.hr/


na ovom linku je i projektni zadatak(treba se registrirati,ali nista ne kosta) https://eojn.nn.hr/SPIN/APPLICATION/IPN/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?id=409417 ,u sklopu studije izraditi ce se i idejno tehnicko rjesenje
User avatar
grobnik
Putnik 1. razred
 
Posts: 62
Joined: 05. 02. 2014. 0:13 GMT +0000

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby thomcro » 13. 03. 2014. 14:23 GMT +0000

grobnik wrote:signalizaciju su barem poceli rjesavat,u dogledno vrijeme bi to i moglo profunkcionirati, ...

Kako to misliš ... bar su počeli rješavat!? Od 2009 kad nas trojica smo snimali gotovo ništa se promjenilo nije! Signali i dalje ne rade. A sad smo, fala Bogu, 2014. i kad bi to bilo "dogledno vrijeme"? 2050.?

E moj grobnik ... nemoj slijepo baš svemu vjerovat što se piše!
__ *lok* __
User avatar
thomcro
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1931
Joined: 21. 07. 2006. 8:55 GMT +0000
Location: Rijeka, Hr

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby grobnik » 13. 03. 2014. 17:33 GMT +0000

ne vjerujem ja njima samo tako,naucili su me da prvo trebaju dokazati da nesto rade,ali bit cu iskren pa rec da mi ova uprava infre barem izgleda da nesto rade


signalizacija se pocela rjesavati od Vrhovina do Lesca,probni rad je zavrsio i kada se dobije uporabna dozvola ide u funkciju,ne ide to samo tako,posebno ne kod nas,ali se barem krece, nakon toga ide dionica po dionica prema kninu

po meni je normalno vrijeme za staviti kompletnu signalizaciju u funciju do cca 2017-2018


godinama se nista nije radilo,treba nadoknaditi sve to,a znas i sam zasto se na licku prugu nije montirala signalizacija-odgovor je socijalni mir i zbog politicka uhljebljenja jer sada po kolodvorima vise nece bit potrebe za toliko ljudi,a ZNA SE ciji su to glasaci
User avatar
grobnik
Putnik 1. razred
 
Posts: 62
Joined: 05. 02. 2014. 0:13 GMT +0000

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby ZRS_Bijeljina » 16. 03. 2014. 0:14 GMT +0000

Pozdrav.
Par slika od mene iz HR sa deonica Novska-Sunja i Sunja-Volinja od pre neki dan. Kao i prethodne slike i ove
su sa područja koje je bilo zahvaćeno ratom 90 ih ali je ovde infrastruktura koliko toliko obnovljena.
Stanica Jasenovac. Neposednuta.
Image

Image

Preskočio sam stanicu Hrvatska Kostajnica, nažalost.
Dalje stanica Živaja pretvorena u stajalište.
Image

Image

Image
Today Tomorrow TAURUS
User avatar
ZRS_Bijeljina
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 752
Joined: 21. 05. 2006. 13:24 GMT +0000
Location: Beograd

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby ZRS_Bijeljina » 16. 03. 2014. 0:20 GMT +0000

Šaš.
Image

Image

Image

Sunja.
Image

Image
Today Tomorrow TAURUS
User avatar
ZRS_Bijeljina
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 752
Joined: 21. 05. 2006. 13:24 GMT +0000
Location: Beograd

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby ZRS_Bijeljina » 16. 03. 2014. 0:29 GMT +0000

Sunja je rasputnica. Desno je Banjaluka, levo Novska.
Mađar iz Novske.
Image

Stanica tj. stajalište Hrastovac. Skoro pokupljeni koloseci.
Image

Majur, posednuta stanica.
Image

Pogled ka BiH.
Image

I stajalište Hrvatska Kostajnica.
Image

Pozdrav!
Duško.
Today Tomorrow TAURUS
User avatar
ZRS_Bijeljina
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 752
Joined: 21. 05. 2006. 13:24 GMT +0000
Location: Beograd

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby Pendolino » 16. 03. 2014. 1:14 GMT +0000

au, Sunja na kurblu...

*sad*
"Dok Metro dođe u Beograd, mnogi će ga sačekati pod zemljom"
Napisao Duško Radović 1980.
Pendolino
Ložač
 
Posts: 450
Joined: 15. 10. 2012. 11:47 GMT +0000

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby cvijic » 16. 03. 2014. 6:09 GMT +0000

Pendolino wrote:au, Sunja na kurblu...

*sad*

Jos 1968. potpuno elektrorelejno osigurana SS uredjajem INTEGRA-DOMINO u cijem sastavu su bile i obe rasputniceKrivaja i Gaj i APB Novska-Sunja-Zagreb.Do 1978.ranzirna stanica,rasporedna stanica za prugu Sunja-Bos.Novi.Tu je bio jedan od najjacih ZOP-ova bivseg ZTP-Zagreb,vodostanica tehnicke vode,vodostanica pitke vode,konaciste,lozionica,SS deonica,TT deonica,EVP...Na toj stanici sam odrastao proveo zivot do svoje 36. godine i 11 godina u Sunji nosio crvenu kapu.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1578
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby cvijic » 16. 03. 2014. 6:45 GMT +0000

ZRS_Bijeljina wrote:Sunja je rasputnica. Desno je Banjaluka, levo Novska.
Mađar iz Novske.
Image

Stanica tj. stajalište Hrastovac. Skoro pokupljeni koloseci.
Image

Majur, posednuta stanica.
Image

Pogled ka BiH.
Image

I stajalište Hrvatska Kostajnica.
Image

Pozdrav!
Duško.

Stanica Jasenovac bila vrlo jaka po transportnom radu.Zivaja je bila ukrsnica nije stanica.Sas stanica sa velikim transportnim radom.Hrastovac je bio ukrsnica.Majur stanica sa jakim transportnim radom i potiskivanje se vrsilo prema Kostajnici.Zaboravio si stanicu DUBICA i ukrsnicu STAZA.Inace Dubica i Kostajnica nisu nikad ranije od izgradnje pruge 1800. i neke nisu nosile naziv Hrvatska vec samo DUBICA i KOSTAJNICA. Kostajnica je bila stanica do 1967. ali je zbog tog sto je na brdu i kratkih kolosjeka (oko 300 m) ukinuta i od tad je bila TO (Transportno otpremnistvo),stajaliste i Odjavnica. Imala je Sefa TO radno mjesto odjavnicara,putnickog blagajnika,magacionera,prtljazara.Sef TO je ujedno bio i stanicno robni blagajnik i imao je posla vise nego svi sefovi na pruzi. Utovara-istovara i putnika kao u prici.Sunja nije bila rasputnica nego raskrsnica i rasporedna stanica i to jedna od strateski najvaznijih zelj. raskrsnica u bivsoj Jugi. U svim ovim stanicama i ukrsnicama sam dezurao kao otpravnik. A u Majuru sam bio sef od 1990. do 95.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1578
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby Pendolino » 16. 03. 2014. 14:15 GMT +0000

cvijic wrote:Jos 1968. potpuno elektrorelejno osigurana SS uredjajem INTEGRA-DOMINO u cijem sastavu su bile i obe rasputniceKrivaja i Gaj i APB Novska-Sunja-Zagreb.


Ama, sećam se, ali se sa slike vidi da je sad stanje "na kurblu"
*neznam*


Vidim da se sećaš, pa bi te pitao, kolika je bila brzina kroz rasputnicu u skretanju, iz pravca Novske ka Unskoj pruzi?

Pamtim da je bila velika, možda 80km/h?


...uzgred, čuo sam da rasputnica više ne postoji?
"Dok Metro dođe u Beograd, mnogi će ga sačekati pod zemljom"
Napisao Duško Radović 1980.
Pendolino
Ložač
 
Posts: 450
Joined: 15. 10. 2012. 11:47 GMT +0000

Re: HŽ-Hrvatske Željeznice

Postby grobnik » 18. 03. 2014. 0:00 GMT +0000

poništen natječaj za rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Dugo Selo - Križevci *psovka*

nešto se sj****i u teksu natjecaja i uvjetima koje moraju ispuniti izvodjaci radova ,navodno se diskriminira izvodjace iz eu i slicno ,pa se nebi mogle dobiti pare iz eu fondova :oops:

sad moraju opet raspisat natjecaj u roku od 30 dana i provesti cijeli postupak ponovno :S
User avatar
grobnik
Putnik 1. razred
 
Posts: 62
Joined: 05. 02. 2014. 0:13 GMT +0000

PreviousNext

Return to Sa tuđih pruga...

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron